2010 / RAMAZAN İFTAR SOFRALARIM - 4

>> 25 Ağustos 2010 Çarşamba



Köfteli yoğurt çorbası ( tarif vereceğim)
iftariyelikler,
mantarlı -etli pide
salatalık- haydari ikilisi
fırın mücver ( tarif vereceğim )

mevsim meyveleri,
sakızlı muhallebi ve ( dondurma )
domatesli pilav
zeytinyağlı imam bayıldı

sahan köfte -patates


Yine aile büyüklerimizle geçirdiğimiz br iftar sofrasını daha sizlerle paylaşıyor,
hepinize sevgiler yolluyorum. ( tarifleri vereceğim )


4. İftar Yemeği Menüsü

İftariyelik,
Kayısı- hurma tabağı ve peynir- zeytin tabağı
Yemekler,
Köfteli yoğurt çorbası - sahan köfte- pilav- mücver- etli pide
Zeytinyağlılar
İmam bayıldı,
Salatalar,
Haydari ve salata ikilisi- karışık lahana salatası-
Tatlılar,
sakızlı muhallebi ve dondurma.
Mevsim meyveleri,


****************************************************************************
Söz dinleyene göre söylenir; terzi elbiseyi adamın boyuna göre diker.
MEVLANA..

39 yorum:

yemekaski.com seçil 25 Ağustos 2010 23:45  

herşey harika.. pideler muhteşem.. üzerine bide sakızlı muhallebi ve dondurmandan.. ohh mis gibi :) ellerine sağlık..

Unknown 26 Ağustos 2010 00:16  

Mmm nefis lezletler bir arda afiyetler olsun hazilayanlarin emeklerine saglik canim öptüm.

Cafe Pepela 26 Ağustos 2010 00:40  

Cici ablam,herşey birbirinden güzel..Göze,gönle dokunuyor,şifa,bereket,muhabbet olsun dostlarla inşallah..
Nunu marka pastaya da bayıldım hani;)

Oznur (100de100 Marifet) 26 Ağustos 2010 01:07  

iftar sofraniz harika bayildim bayildim
Mmmmm ozellikle turkiyenin incirini ve pidesini ozledim ilk olarak bunlar gozumun onune geldi
ellerine saglik canim hepsi icin
resimlerde harika

Gizemli Tatlar 26 Ağustos 2010 01:20  

Menü nefis ellerine sağlık.Bu arada kelebekli tabaklar da çok şirin.

pelince 26 Ağustos 2010 04:03  

Nuraycım allah kabul etsin,ne güzel bir sofra bu.. Pide enfes,çorbada çok leziz gözüküyor..
ellerinize sağlık...

Sevgiler..

Adsız 26 Ağustos 2010 08:14  

çok güzel menü hazırlıyorsun canım en çok buna dikkat dikkat ediyorum.
O kelebekler uçup yanağını öpsün senin.
emeğine sağlık nunum.
Mine K.

Nina 26 Ağustos 2010 08:30  

Always your food makes me hungry!!!
Everything looks so good!!!

Narince 26 Ağustos 2010 08:37  

nUnU çorbanın tarifini bekliyorum, zira nefis görünüyor, yoğurtlu çorbaları çok çok severim.

NzlGl 26 Ağustos 2010 08:49  

Nunucuğum
Sizin resimlerinize bakınca insana bir ferahlık geliyor.....Herşey her zamanki olması gerektiği gibi mükemmel
ellerinize sağlık,

sevgiler

Adsız 26 Ağustos 2010 08:55  

elelrine sağlık nuraycığım, her zaman tertemiz düzenlediğin şu masaların ferahlığı beni mest ediyor. Pide ve tabakların servislerin, nefis göründü gözüme benimde ))
afiyet olsun allah kabul etsin canım
Neslihan

dogada.blogspot.ru 26 Ağustos 2010 08:59  

ALLAH kabul etsin Öznurcum sofraların hep böyle güzel ve bereketli olsun sevdiklerinle birlikte oturmak bu sofraları paylaşmak kısmet olsun herşey çok güzel RABBİM hiç eksikliklerini göstermesin CANIM SEVGİLER

kalpkurabiye 26 Ağustos 2010 09:01  

Nuray Hanım,
herşey harika görünüyor..
benim için nefis bir seyirlik oldu..
Tadanlara bu masada oruç bozanlara afiyet bal şeker olsun..

Miskokulu Lezzetler 26 Ağustos 2010 09:08  

Her şey çok güzel en güzelide masanın etrafındaki insanların güzelliği dostluğu ellerinize sağlık Nuray Hanımcığım sevgiler..

mutfakcini 26 Ağustos 2010 09:10  

Ağzım sulandı baktıkça,hepsi de en sevdiğim şeyler,tam benlik bir mönü :)Allah kabul etsin,ellerine sağlık canım.Sevgielrimle..

http://www.lezzetibol.com 26 Ağustos 2010 09:21  

Çooook zengin bir sofra olmuş canım.
Hepsi birbirinden güzel. Çorbanın tarifini bekliyorum canım
Ellerine sağlık canım
Çok öptüm seni
sevgiler

dogada.blogspot.ru 26 Ağustos 2010 09:26  

NUNU CUM AZ EVVELKİ YORUMDA İSMİNİ YANLIŞ YAZDIM KUSURA BAKMA CANIM

Adsız 26 Ağustos 2010 09:26  

günaydın tatlım. yani ne diyeyim bunca iş güç arasında birde sık misafir ağırlaman şu sıcaklara rağmen beni şaşırtıyor. maşallahın var yinede. okadar fgüzel yemekler olmuş ki sahura kadar kalkmazdım o masadan ben.
eline sağlık bitanem.

ASUMAN

ebru 26 Ağustos 2010 10:09  

Sevgili Nunu her zamanki gibi mükemmel bir masa,servis ve yemekler. Ellerine sağlık. Allahım seni nazarlardan korusun. Becerikli arkadaşım benim.

yasemin 26 Ağustos 2010 10:30  

canım allah kabul etsin gene döktürmüşsün maşallah ben gene peçetelik sorucam umarım buda hesiye değildir :)

evcilik 26 Ağustos 2010 11:00  

Yine birbirinden güzel ve özenli tatlarla donatmışsın sofranı,Allah bereketini arttırsın canım..
sevgiyle kal..

Unknown 26 Ağustos 2010 11:28  

Sultanım günün güzelliklerle geçsin
yine muhteşem şık bir masa ve hari
ka lezzetler.Ellerine sağlık bere
ketli iftarlar kocaman öpüyorum.

yemekbiraşk 26 Ağustos 2010 12:01  

yine harika çok şık bir masa bu enerjiye hayranım kocaman bir maşallah..
sevgiler..

çeşnici Handan 26 Ağustos 2010 12:02  

Hepsi çok güzel ve birbirinden lezzetli sofranın görüntüsü mükemmel ellerine sağlık. Özellikle köfteli yoğurt çorbasının tarifini bekliyorum.

fatosun mutfagından... 26 Ağustos 2010 12:30  

her şey nefis görünüyor..ellerinize sağlık nunu:))masa çok şık..yiyenlere de afiyetler olsun..sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Ağustos 2010 12:57  

yasemin,
teşekkür ederim.
bunun hediye olduğunu daha önceki postlarımda belirtmiş, getiren arkadaşıma teşekkür de etmiştim :)
ama ambalaj bildik bir yer olunca hemen seninle paylaşabilirim.
Lütfen bana MAİL Adresinizi atarmısınız ?
sevgiler.

FİLİZ'CE 26 Ağustos 2010 13:06  

iftar sofraları değil,iftar ziyafetleri..herşey mükemmel gözüküyor ellerine sağlık..

Adsız 26 Ağustos 2010 13:14  

NUNU HARIKALAR YARATIYORSUN.HAYIRLI RAMAZANLAR CANIM.

Adsız 26 Ağustos 2010 13:21  

can arkadaşım beğenmemek, bayılmamak ne mümkün? hep diyorum ya çok zevk sahibi, üstün bir yaratıcılık örneğisin.
her şey 10 numara yine. allah kabul etsin canım.

Sema. N

bir dilim bir tutam 26 Ağustos 2010 13:45  

Nunucum firin mücverin tarifini bekliyorum.Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Ağustos 2010 14:02  

Çok Kıymetli Arkadaşlarım:

Tarifler için bana biraz zaman verin lütfen.

Çok karışık ve bir dolu sürecin içerisinde savaş halindeyiz !!!!!!!
Bunları yazıp kimsenin keyfini kaçırmak istemiyorum.

Fırsat bulduğum an yayınlamaya başlıyacağım..
Hepinizi sevgiyle öpüyorum.
çok sevgiler..
Teşekkürler.

Adsız 26 Ağustos 2010 16:00  

yani her gün insanın sana iftara gelesi geliyor dimi nunucum.
allahtan sanalda olsa geliyoruz. buda büyük şans.
hamarat sultanım benim, allah kabul etsin inşallah.
Gülden Y.

AKDENİZ AKŞAMLARI 26 Ağustos 2010 16:13  

Canım ellerıne saglık ne guzellıkler yapmışın.Kocaman sevgıler sana Izmırden..

Betül... 26 Ağustos 2010 16:22  

sizi hayranlıkla takip ediyorum hernekadar yorum bırakmasamda sofralarınız sunumlarınız herzaman çok şık yine çok güzel bir menü ellerinize sağlık sevgiler.

atolyenott 26 Ağustos 2010 19:31  

ellerinize sağlık çok lezzetli görünüyorlar ama favorim domatesli pilav. çook severim :)

deniz kızı 26 Ağustos 2010 20:25  

nunucum ellerine sağlık bütün hepsi çok ama çok nefis görünüyor:)canım birşey sormak istiyorum vişne pelteli yaptığın tatlıyı dolaba soğumaya kaldırırken üzerini streç ile kapatıyormuyuz:)
teşekkürler :):) lezzetli ve keyifli ramazanlar dileğiyle:):)

evatolyesi 26 Ağustos 2010 21:27  

Hepsi birbirinden güzel. Bereketiniz bol olsun. Ayrıca kelebek tabaklarada bayıldım.
Sevgiler:)

Adsız 26 Ağustos 2010 21:44  

canım nunucum hep örnek almışımdır seni, masalarını, zevklerini, hatta şıkır şıkır ışıldayan tertemiz düşünce tarzını dahil.
böylesi bütünlüğe sahip arkadaşı kollamazmı insan.
iyiki varsın canım. harikasın maşallah. öpüyorum çokda selam yolluyorum şeker arkadaşımın ailesine.
Bety.

Bir Dilim Düş 26 Ağustos 2010 22:48  

Nunum benim bol bereketli sofraların olsun inşallah ne yazık ki ben bu sene daha kimseyi alamadım iftara halbuki ne de çok severim misafiri.:(((

Sevgiler,
Evren

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP