HAYDARİ VE SALATA İKİLİSİ (nUnU)

>> 5 Temmuz 2010 Pazartesi





HAYDARİ

3 iri salatalık (dilediğiniz miktar..)
6 yk süzme yoğurt (kendinizde lıght yoğurdu akşamdan tülbent içine alıp, asarak süzme yoğurt elde edebilirsiniz ! )
1 yk sızma zeytinyağı
minicik tuz ( veya tadına göre ? )
2 iri rende sarımsak
1 yk kuru nane
6-7 yaprak çok ince dilimlenmiş, taze nane

YAPILIŞI:

-Yoğurdunuzun içine tüm malzemeyi katarak, çok iyi karıştırın
ve 1 saat buz dolabında ağzı kapalı dinlendirin.
- Bir sıkma aparatına veya poşete koyarak
- Ortadan kesilmiş salatalıklara sıkın.
- artık misafir sofralarınıza, yaz masalarına ve özellikle DİYET yapanlar için
çok leziz ve düşük kalorili lezzetleriniz hazır olacaktır.


Yine diyet yapan dostlar için bir çeşit hazırladım.
Haydariyi sevmeyen varmı bilemiyorum...Ben çok sevdiğim için çok çeşitli şekillerde hazırlayıp ,hem kendi, hemde misafir sofralarımdan yaz boyu eksik etmemeyi düşünüyorum.

HEĞİNİZE AFİYETLER OLSUN.

8 yorum:

umutluhayat 5 Temmuz 2010 15:57  

enfes akşama mutlaka deneyeceğim

Damak Tadı 5 Temmuz 2010 16:01  

Bak işte bunlara asla hayır diyemem canım..Ellerine sağlık..Öpüyorum kocaman..

TATESAL 5 Temmuz 2010 16:10  

Harika bir sunum olmuş,ellerine sağlık....

Unknown 5 Temmuz 2010 16:18  

Zerafet Sultanım mutlu haftalar ben
boşa demiyorum:))Haydariyi sık yapa
rım ama ölsem bu şekilde sunmak ak
lıma gelmez:))Harikasın sayende neler öğreniyorum ellerine,emeğine
sağlık öpüyorum...

http://www.lezzetibol.com 5 Temmuz 2010 16:24  

Canım yine nefis bir tarif hazırlamışsın.
Çok ta şık görünüyor.
Ellerine sağlık canım
sevgiler

Bir Dilim Düş 5 Temmuz 2010 16:30  

MMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nefiissss şekerim nefiiiissss :)))

Sevgiler,
Evren

Unknown 5 Temmuz 2010 16:39  

Çok şık .Mutlaka deneyeceğim.Sevgiler

NzlGl 6 Temmuz 2010 13:08  

Gerçekten harika ve iştah açıcı bir görüntü.
Ben hep diyorum bu nUnU marka muhteşemmmmmmm diye

ayrıca valide sultanın zevkinede bayıldım.
Hürmetler, sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP