ÇİKOLATALI PARFE / BERAT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

>> 26 Temmuz 2010 Pazartesi

Tarifi atölye mise yolluyor, kolaylıklar diliyorum.



ÇİKOLATALI PARFE

2 Pk. krem şanti
2 sb soğuk süt! ile çırpılır, buzlukta 10 dakika dinlendirilir.
10 dakika sonra:

elle böleceğiniz, iri bitter veya sütlü çikolata parçaları
2 adet ,elde ufalanmış, fındıklı gofret (ben yurt dışından aldıklarımızı kullandım) 1 sb iri çekilmiş fındık
2 iri küp küp doğranmış muz
10 adet iri kılmış kakaolu bisküvi krem santinin içine ilave edilir
kaşıkla hafifçe karıştırılıp kalıba konur ve buzlukta dinlendirilir

(ben çiğ yumurta kesinlikle kullanmam bu tariflerde)
( granül kahvede çok yakışıyor !!!! )

AFİYETLE. KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.


Geçen sene size bir kaç tarif vermiştim güllerle ilgili !
Şimdilik güllerin yapılışını tekrar hatırlayalım.

Gül Yapraklarıyla olan diğer çalışmamda burada

53 yorum:

Adsız 26 Temmuz 2010 09:17  

Nuray Hanım Günaydın,

Sizinde berat kandiliniz mübarek olsun. Allah sağlıklı, mutlu, huzurlu nice nice kandiller nasip etsin inşallah. Sabah sabah içim açıldı çiçeklerinizden teşekkür ediyorum.

Nuray

YeMeK vAkTi 26 Temmuz 2010 09:19  

parfe harika görünüyor her zamanki gibi..

Berat kandilin mübarek dualarınız kabul olsun ....

fuat gencal 26 Temmuz 2010 09:20  

Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Berat Kandiliniz Mübarek Olsun.

Saygılarımla.

Unknown 26 Temmuz 2010 09:28  

kandilin hayırlı olsun canım.ellerine saglık.

Adsız 26 Temmuz 2010 09:32  

muhteşem görünüyor canım nurayım, bahçe keyfi yaptınız anlaşılan.

sizinde kandilin mübarek olsun canım. kolay gelsin ^^ ferda

kalpkurabiye 26 Temmuz 2010 09:33  

Nuray Hanım..
Parfe mükemmel görünüyor.. tarifi olmasa da herzaman ki gibi yüreğimizi ferahlattı.. bahçe mükemmel..
kandiliniz mübarek olsunn..
mutlu günler dilerim..
sevgilerimle..

Adsız 26 Temmuz 2010 09:34  

nunuuuu,
o somon güllerden banada ayır,
parfeden de.
beraat kandiliniz mübarek olsun canım. çok öpüyorum seni
NESLİHAN

Unknown 26 Temmuz 2010 09:44  

Parfe harika görünüyor.Ellerinize sağlık. Kandlimiz mübarek dualarımız kabul olsun.Sevgiler.

NzlGl 26 Temmuz 2010 09:58  

Hayırlı olan tüm güzelliklerin sizin ve ailenizin olması dileğiyle

iyi kandiller, sevgiler

Adsız 26 Temmuz 2010 10:03  

ay bayıldımm resimlere.
bu sıcakta zaten ya bahçede, ya klima altında , yada havuzda olacaksın..
sefanız olsun canım, hayırlı kandiller ailenle.

Zeynep Günal

Saglıklımutfak 26 Temmuz 2010 10:07  

Nunucum sana ve ailene de hayırlı kandiller. Tarifi bekliyorum. svegiler

Unknown 26 Temmuz 2010 10:08  

Nefis görünüyor cnm......BERAT kandiliniz mübarek olsun.RABBİM Beratımızı hayır eylesin....

dogada.blogspot.ru 26 Temmuz 2010 10:10  

Nunucum UYARIN çok teşekkürler .
Berat kandilin mubarek olsun bütün dualarını ALLAH kabul etsin
Yine gözüm, gönlüm açıldı yaz günlerinin en güzel lezzeti bu kadarmı güzel sunulur kucak dolusu sevgiler canım

Adsız 26 Temmuz 2010 10:16  

hayatım eline koluna sağlık, enfes görünüyor, çok yedik, çok tattık lezzet yükü ellerinden.
hepinizin mübarek berat kandili mübarek olsun. dularınız kabul olsun benim güzel arkadaşım.

Fatoş

( güller ne güzel olmuş çeşit çeşit,renk renk )

umutluhayat 26 Temmuz 2010 10:25  

kandiliniz kutlu olsun sevgiler

birsence 26 Temmuz 2010 10:33  

nunucum kandilin mübarek olsun...
beni sormuşsun ben daha iyiyim canım benim sağolasın...çok çok öpüyorum seni...

Adsız 26 Temmuz 2010 10:39  

sen var ya bitanesin bitane.
şu güzelliklere bakmakla doyulurmu.

sizinde kandiliniz mübarek olsun nunucum.annem de çok selam söylüyor.
Banu.

hanife 26 Temmuz 2010 10:40  

kandilin mübarek olsun dualarda buluşmak dileğiyle

kara kitap 26 Temmuz 2010 10:50  

hayırlı kandiller.

güller ne güzel kendiniz mi yetiştiriyorsunuz?daha hafta sonu eşime dedim.kokulu pat güller vardı eskiden onlardan alıp balkona kocaman bir saksıya dikelim diye.hoş ben sulamayı unutup tüm çiçeklerimi öldürmeyi başarıyorum.beni kaktüsten ötesi paklamaz. :(

Adsız 26 Temmuz 2010 10:57  

işte gün bu, güne haftayada başlamak da bu. çiçek dolusu bahçene yüreğine sevgiler, parfe parfe olalı böyle mutlu olmamıştır.
ellerine sağlık bayıldım canımın içi.
hepinize dua dolu bir gece hayırlı kandiller dilerim. şefaati üzerinize olsun arkadaşım.

SEMRA y.

Unknown 26 Temmuz 2010 10:58  

Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakisiniz kadar güzel, umudunuz yarin kadar yakin, yarininiz askiniz kadar mutlu, askiniz Beraat kadar mukaddes, dualariniz istediginiz gibi makbul olsun.
Zerafet Sultanım parfe muhteşem el
lerine sağlık çok öpüyorum mutlu haftalar...

Atike Momini Ziya 26 Temmuz 2010 11:12  

hayırlarla dolu, duaların kabul olduğu, gerçek kurtuluşa erildiği bir kandil diliyorum...içten sevgi ve dualarımla...

Unknown 26 Temmuz 2010 11:16  

hayırlı kandiller nunucum sevgiler

HUYSUZBALIK 26 Temmuz 2010 11:19  

Nunucum nefis görünüyor parfe ve güller. Ellerine sağlık. Senin de kandilin kutlu olsun. Sevgiler :)

Unknown 26 Temmuz 2010 11:35  

Sevgi hak edenin, umut sabredenin, zafer inananın, mutluluk bekleyenin, bunların tümü senin ve sevdiklerinin olsun Kandilin mübarek olsun nunucuğum..
Parfe ve güller süper görünüyor ellerine sağlık canım..

Adsız 26 Temmuz 2010 11:39  

oturacaksin bu cağnım sofraya ,sonra
kalkan ne olsun ))
ne güzel olmuş bu nunuumm.

berat geceniz mübarek olsun arkadaşım. / gülden Y.

Adsız 26 Temmuz 2010 11:45  

canım iyi haftalar hayırlı kandiller.

yapsamda diyorum, illa senin gibi olmaz. seenin sofranda çiçeklerinle olmak var çünkü.
harika bir masa olmuş.
çok sevgiler nunucum.

Sema N.

kristalkelebek(aslı) 26 Temmuz 2010 11:58  

Parfe nefis görünüyor..Sunum da her zamanki gibi çok güzel, rüya gibi:). Ellerine sağlık güzel Nunucum:).
Kandilin mübarek olsun.
Sevgiler.
aslı

nesrin 26 Temmuz 2010 12:43  

Cok cok güzel olmus. Güllü bütün tariflerinize baktim. Hepsi muhtesem. Ben de güllü bir pasta yapacagim ama güllerin tekrar acmasini bekliyorum. Sizinkiler kadar muhtesem görünmeyecegine simdiden eminim.
Kandiliniz mubarek olsun. Sevgiler...

Mutluanne 26 Temmuz 2010 12:54  

Günaydınlar mübarek kandiliniz hayırlara vesile olur inşallah.Çaylar sıcaktır umarım bir dut masalı:))

evcilik 26 Temmuz 2010 13:09  

Harika bir görüntü,güllük gülistanlık,zevkli bir sunum..
Bende senin ve tüm sevdiklerinin kandili kutlarşiyi bir hafta geçirmeni dilerim..
sevgiler..

hdidem95 26 Temmuz 2010 13:17  

Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!

ANNEMİNELİ 26 Temmuz 2010 13:58  

Çok sevdiğim bir lezzettir,ellerine sağlık,çok güzel görünüyor.Sevgilerrrrrr....

Miskokulu Lezzetler 26 Temmuz 2010 14:02  

Kandilin kutlu olsun Nuray Hanımcığım. Parfede ve diğer lezzetlerde bende çiğ yumurta kullanamıyorum . Tarif ve sunum her zamanki gibi harika sevgiyle kalın...

çeşnici Handan 26 Temmuz 2010 14:17  

Sunum her zaman ki gibi süper. Ellerine sağlık. Hayırlı Kandiller.

KİZHATCE 26 Temmuz 2010 15:54  

yeriiim ben o gülleri :)nefissss...eline sağlık nunu cuğum,hayırlı kandiller,öpüyorum...
(pazar da kırçan gördüm aklıma geldin:)

Cafe Pepela 26 Temmuz 2010 16:24  

Bilmeyi bilmeden, kendimzi bilmeden daha,Kendini bildiren SENsin bize.Ruhumuza üfledin ruhundan, aşkını üfledin.Şekil verdin şekle sığmayan o sonsuz güzelliğinle ve kalbimiz, verdin.Evet kalbimizi.
Yeter dedin.Bu kuluma yalnız bu kalbi yeter.Onunla yürüyecek, onunla koşacak,onunla konuşacak ve hatta onunla görecek ve bu kalp öyle bir kalptir ki O kalpte yalnız ben olacağım,yere göğe sığmam,mü'min kulumun kalbine sığarım.

Varlığında yok olduğumuz, varlığında kaybolduğumuz, varlığında kendimizi bulduğumuzsun,

Bir değil, bin ömrümüz dahi olsa, bir gözümüzün şükrünü bile veremeyecekse eğer, yaptıklarımız ve yapacaklarımız, Söyle bize Ya Rabbi,
Ya biz bu gönlün şükrünü SANA nasıl verelim?
Her bir amel-i salih ve her bir harf-i Kuran'ın ecrinin sonsuz kere katmerleneceği
''Bu kutlu gecede,derin şükr ve kalbi muhabbetlerle buluşmak,yeniden doğabilmek,rahmet ve bereket pınarından bolca nasiplenebilmek duası ile''

Kandiliniz Kutlu Olsun Nunu'cuğum.
Enfes bir tablo,ellerinize sağlık ;)

Sevil Şahin 26 Temmuz 2010 16:31  

NUNM ELLERİNE SAĞLIK AFİYET BAL OLSUN
NEFİS OLMUŞ
BU ARADA HAYIRLI KANDİLLER CANIM..
SEVGİLER

Behiye Sönmez 26 Temmuz 2010 16:46  

Amin..Size de hayırlı kandiller :)

bu sıcak havalarda harika bir lezzet :)

Unknown 26 Temmuz 2010 17:45  

Zerafet Sultanım ellerine sağlık ne
fis olmuş parfe olsada yesem koca
man öpüyorum...

Damak Tadı 26 Temmuz 2010 17:56  

Canım bende senin ve tüm sevdiklerinin Berat kandilini kutluyorum..Tüm dualarınızın kabul olması dileğiyle..


Parfe nefis,çaylar tam kıvamında,anladığım kadariyle bir ben eksik kalmışım o masada..))Afiyet şeker olsun sizlere..Öpüyorum kocaman şekerim..Sevgiler..

FİLİZ'CE 26 Temmuz 2010 19:28  

Kandiliniz mübarek ,dularınız kabul olsun inşallah
parfe de nefis gözüküyor,güllerle beraber.ellerinize sağlık sevgilerimle.

Şehnaz 26 Temmuz 2010 19:31  

nunucum herzamanki gibi harikalar yaratmışsın...ellerine sağlık ..seninde kandilin mubarek olsun tatlım..

zarpandit 26 Temmuz 2010 21:31  

bana lavanta ve gül dendimi hep sen geliyorsun aklıma :) hafızama yer etmişsin yahu :) Hayırlı kandiller nunum :)

mutfakcini 26 Temmuz 2010 21:36  

Hayırlı Kandiller canımm.Bereketli,ağız tad'lı sofraların daim olsun.sevgilerimle.

Narince 26 Temmuz 2010 21:56  

Hayırlı kandiller nUnU'm...

Baharcicegi 26 Temmuz 2010 22:15  

Kandilin mubarek olsun saglik bereket huzurla dolsun evin
hayirli kandiller canim

NiLaY 26 Temmuz 2010 22:56  

iyi kandiller canım :) sevgiler..

Adsız 26 Temmuz 2010 23:03  

en çok neyi yaptığında hah işte buna bayılıyorum ben, dediğimi artık bilemez oldum.
her yaptığın yeni şeyde bir öncekinden çook sevmiş oluyorum.

ama benim chipler karmakarışık oldu be nunum.
yeter!
bünyem kaldırmıyor bu eşsiz şahaserlerini ]]]

ömrümü yedin nunummmm.

kandilinizi kutlarım, berat geceniz sizlerinde mübarek olsun.

http://www.lezzetibol.com 26 Temmuz 2010 23:06  

Yine çok sevkli bir sunum ve tarif olmuş canım. Ellerine sağlık...
SEnin ve ailenin kandili mübarek dularınız kabul olsun canım
Çok öptüm
sevgiler

Benhurum 26 Temmuz 2010 23:32  

Nefis bir görsel(her zamanki gibi) harika bir tarif ellerinize sağlık.
Hayırlı kandiller...

Unknown 27 Temmuz 2010 00:55  

Hayırlı kandiller sizlere de:)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP