GÜL DÖKTÜM YOLLARINA

>> 12 Ekim 2009 Pazartesi


bir kaçtane glayör, karanfil ve beyaz gül ekledim.

Pazar akşamı uçaktan iner inmez boynuma sarılan Biricik Yeğenim Timurcuğuma hitafen bir pasta oldu...
adı İSE : '' gül döktüm yollarına '' :)))
Hoşgeldi benim ilk göz ağrım güzel yosun gözlüm..
gül şapkalı tiramisu
- Gül yaprakları tek tek itina ile ayrılıp bol suyla yıkanır, nazikçe kurulanır.
- 1 adet yumurta akı çırpılıp geniş bir kaseye konur.
- 1-2 yemek kaşığı toz şeker de geniş bir tabağa alınır.
- gül yaprakları önce yumurta akına, sonra toz şekere batırılıp
- kağıt serili fırın tepsisne dizilir.
- fırının sadece fan bölümü açılıp en düşük ayarda soğuk üflemesi sağlanır , yaklaşık 10-15 dakikada kuruyan şekerler katı bir gül yaprağı haline gelecektir
- aksi takdirde şeker erir yaprak sararıp kararma yapabilir.

ben tiramisu tarifini daha öncelerden vermiştim..
Buradan bakabilir, dilediğiniz çeşidini yapabilirsiniz.. ve hatta kendi tariflerinizle deneyebilirsiniz.

BU TAMAMEN GÖRSEL BİR ŞÖLENDİR, TIPKI DİĞER GÜL BAHÇESİ PASTALARIM GİBİ... SEVGİLER... AFİYETLER... GÜZELLİKLER....

25 yorum:

Tuba 12 Ekim 2009 22:30  

Siir gibi olmus..Ellerine saglik. Cok sevgiler..

NEŞELİ MUTFAK 12 Ekim 2009 22:44  

ELLERİNE SAĞLIK AY BİR GÜL BAHÇASİ BU HARİKA.YİĞENDE ÇOK ŞANLIYMIŞ:)))
SEVGİLER

Adsız 12 Ekim 2009 23:04  

İLK GÖRDÜĞÜM AN MEST OLMUŞTUM.
timura hoşgeldin
sevgiler canım...

Adsız 12 Ekim 2009 23:06  

hayal gücü bu işte.
doyumsuz güzel.
nunucuğum harika valla.
ve çok leziz. ESİN.

Unknown 12 Ekim 2009 23:10  

Canımmmmmmm tablo gibi kıyamam yemeye
ellerine sağlık.Kucak dolusu sevgiler

Damak Tadı 12 Ekim 2009 23:14  

Diyecek söz bulamıyorum ki canım..Harikasın harikaaaaa..!

Kocaman sevgiler sana..

Güngör Ekinci Saglik 12 Ekim 2009 23:20  

Biz yapıncada bu kadar güzel olacak mı, senin elin değdi diye mi pastaların böyle şahane?

dogada.blogspot.ru 12 Ekim 2009 23:40  

Şaşırmıyorum artık her bloğuna gelince nasıl bir güzellikle karşılaşacağımı biliyorum bu güzellikleri bizlere yansıttığın için çok teşekkürler sevgili NunucuM SEVGİLER CANIM

boncuk mutfakta 13 Ekim 2009 00:03  

Ya Nunu çok güzel bu çiçekli pastalar.Tablo gibi al karşına seyret.
İyi geceler canım.

SEVGİLERİMLE 13 Ekim 2009 01:17  

Ayy..Ayyy.Ayyyy.Başka bir şey demiyorum.Diyemiyorum.Tutuldum ve bir dilim istiyorum.
Tablo gibi yaf...süpersin maşallah.

SEVGİLERİMLE...

Saliha 13 Ekim 2009 02:02  

insanın önce gözü gğnlü doymalı:)benım doydu bu eşsız guzellık karsısında..
nunum zerafetını pastalara nasıl yansıtıyorsun boyle ınanamıyorum:)ellerıne yuregıne saglık..
ılk gözagrınada hosgeldınlerrrr....

ZencefilliÇörek 13 Ekim 2009 03:15  

canim benim harika olmus:)
hemen not ettim ;)

eyerhagu 13 Ekim 2009 08:15  

slm canım gerçekten çok hoş bir görüntü gül yapraklarını bu şekil yapmakta iyi bir fikir paylaşım için tşk ellerine sağlık sevgilerimi bırakıyorum

Adsız 13 Ekim 2009 08:24  

senin ihtiyacın olmasada,bu gülleri tek tek sana yapıştırmak lazım.. gül yüzlü arkadaşım..
şahanesin..
timuru öpüyorum.. sevgiler
gülden y

pelince 13 Ekim 2009 08:25  

Nunucum tam seyirlik bir pasta olmuş,nefis bir sunum..
ellerine sağlık... bu arada gözün aydın...

http://www.lezzetibol.com 13 Ekim 2009 08:31  

Canım süper ötesi olmuş.Yeğenin çoook şanslı. Tamib ri karşılama pasatası olmuş:)))
Ellerine sağlık canım
sevgiler

HÜLYA 13 Ekim 2009 08:53  

harika bir yöntem
ve yine görsel bir şölene dönüşmüş çok güzel bir tiramisu
en önemlisi de böylesine güzel bir sevgi kıskanılmayacak gibi değil.. size ömür boyu mutluluklar.

ellerine sağlık sevgiler canım

SıcakPaylaşımlar-Aysel 13 Ekim 2009 09:17  

Sana katılmamak elde değil, kesinlikle bir görsel şölen... Tadına bakanlar kadar kendimi şanslı hissediyorum, böyle sanat eseri bir tarifi öğrendiğim için... Emeklerine sağlık Sevgili Nunu... Sevgiyle kal...

akasyakokusu 13 Ekim 2009 09:45  

Yani sanat eseri gibi ne diyim...Koy pastacı vitrinine seyret gözüm..
Timur'a hoşgeldin sanada ellerine sağlık olsun canım benim..

Adsız 13 Ekim 2009 09:53  

ah canım benim ne güzel bir başlık böyle..
ne seversin timuruda selinide. halaların en güzeli sensin çünkü.
senin yeğeenin, kardeşin komşun ve arkadaşın olmak var zaten bu hayatta ..
ne mutlu banaki OLDUM...
ALLAH ÖMÜRLER VERSİN SAĞLIKLAR EN GÜZELLİKLERİ VERSİN CANIMA.
Ellerine sağlık..
BÜYÜKSÜN NE DENİR Kİİ
sevtap.

Adsız 14 Ekim 2009 10:19  

Gözlerime inanamadım, bahsettiğin bunlardı demek.
kimin aklına gelirki böylesi.
muhteşemsin nunum.
BANU.F

Diwonderland 14 Ekim 2009 16:01  

Yok artık ben böyle bir şey görmedim tablo gibi valla ellerine sağlık

Cocukla Cocuk 15 Ekim 2009 00:52  

bu güller muhteşemmiş, tarif için çok sağol ilk fırsatta denemek istiyorum.

Stil Direktoru 5 Kasım 2009 03:41  

Neşe dolu hayat dolu bir pasta bu muhteşemsin Nunum...

Özlem Ekşi 15 Aralık 2009 22:12  

Daha önce böyle bir süsleme tekniğine hiç denk gelmemiştim.Harikasınız.Baharın gelmesini dört gözle bekliyorum.Güllü pastalar yapmak için.Sevgiler...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP