KARAMELALI CUPCAKE ( NuNu)

>> 22 Ekim 2009 Perşembe

Sevgili FERAH'ın KEKLER etkinliğinde bol paylaşımlar diliyor, tarifimi kendisine yolluyorum.
üzerine ayrı bir karamel sos gerekiyor ( akışkan olan ! )

tamamen soğuyunca ( ben dolapda beklettim ! ) küp küp kesiniz
karamel soğudukça katılaşacak ( çünkü krema ve yağ az koyduk, akışkanlığı olmayacak ! )
şeker-yağ-krema karamelize olmuş haldeyken,




KARAMELALI, KARAMEL SOSLU CUPCAKE (nUnU)

1 iri yumurta oda sıcaklığında
1 sb 1 parmak az şeker ( pekmezde harika bir alternatif biliyorsunuz şeker yerine )
1 sb 1 parmak az süt - oda sıcaklığında
1 türk kahve fincanı ( 1 parmak az) sıvı yağ
1 tatlı kaşığı tereyağ- oda ısısında
1 sb + 1 yk elenmiş un
1 kabartma tozu
2 dolu yk kakao
2 yk karamelli cappuccıno


KARAMELA

1/2 kutu krema
1/2 sb esmer şeker
1 tatlı kaşığı tereyağ

şekeri kısık ateşte eritiniz-
tereyağı ilave edin karıştırın,
en son oda sıcaklığındaki kremayı ekleyip karştırın az kaynatıp soğutun

KARAMEL SOS BURADA
GEÇEN BAHAR YAPTIĞIM KEK İSE BURADA (mutlaka deneyin ! )

-Kek yaparken ,çırpma sırasıyla hazırladığınız karışımı muffın kalıplarına bölüştürünüz.
-üzerine karamelaları resimdeki gibi koyunuz
-170 * yaklaşık 25- 30 dakika arasında pişiyorlar. (ben 25 dk pişirdim fırın farkı olabilir )
-pişip soğuduktan sonra karamel sosu nu üzerine tattlı kaşığı ile gezdiriniz
-TAM 12 ADET'liktir bu malzemem. Bazen 10 da olabiliyor.


ÇOKKK SEVDİĞİNİZİ , İLK KEZ YAPACAK ARKADAŞLARIN İSE ÇOOKK SEVECEĞİNİZİ BİLİYORUM. DAHA DEVAMI VAR !!! BUNA ADETA KARAMEL SHOW - SERİSİ DİYEBİLİRİZ...(Karamel severlerin beklediğine diyecek diyorum tekrar :)
AFİYETLER OLSUN.

40 yorum:

SıcakPaylaşımlar-Aysel 22 Ekim 2009 09:23  

Süper, karamele bayılırım... Ellerine sağlık Nunucuğum... Sevgiler...

Adsız 22 Ekim 2009 09:25  

allaaaaahhhhh
yapma sabah sabaaahhh =))
selma :))))
ölürüm.

EBRULİ 22 Ekim 2009 09:27  

Karemela sosu,nunu marka sosu,denedim geçen günlerde :) Kaselere koyup yenecek kadar güzel.Doyamadık tadına.Yarınki misafirlerime mönü oluşturmaya çalışıyodum ,bu güzel kekin listenin başına oturdu.ellerine sağlık..

derya 22 Ekim 2009 09:41  

Canımmmm günaydın ne kadar muhteşem
olduğu her halinden belli.Senin elinden aksi mümkünmü kocaman öpüyo
rum...

Limonlu Kek 22 Ekim 2009 09:46  

Hiii bu ne güzellik böyle, yapasım yiyesim geldi hemen. Tarif için teşekkürler Nunu, eline sağlık...

Arzu 22 Ekim 2009 09:53  

Yine döktürmüşsün Nunu. Ellerine sağlık. Karamel sosu yapacağım. Paylaşımın için teşekkürler...

şehnaz 22 Ekim 2009 09:54  

canım sabah sabah....bu ne güzellik...ellerine sağlık...

eldivenlerim 22 Ekim 2009 10:23  

çok şık olmuş foto, harika gözüküyor, ellerine sağlık nunucuuum.....

Esin (Huysuzbalık) 22 Ekim 2009 10:25  

Nunuş yine süper bir tarif. Karamele annem bayılır onun için denemem lazım bunu :) ellerine sağlık diğer tarifleri de sabırsızlıkla bekliyoruz. Sevgiler...

bulbulun yeri 22 Ekim 2009 10:28  

Canım,
ellerine sağlık. Nunulu tarifler olur da güzel olmaz mı?
Sevgiyle kal.

Gülen Tezer Üstün 22 Ekim 2009 10:47  

Biri karam karamel mi dedi??????? Koku izi sürerek geldim, baktımki gerçekten karam karamelden bir kek toğluluğu. Sabah sabah en cici elbislerini giymişler, kırmızı kemerlerini fiyonk yaparak karşılamışlar beni. E ben onları nasıl yiyeyim şimdi??
Sağ el işaret parmağımın derin, feci, doku kaybı oluşturacak kadar yakmış olsa da karameli çok severim ama başkasının evinde :P
O KEKLERE BEN KIYAMADIM SİZ DE KIYMAYIN! DURSUNLAR ÖYLE :)

PASTAlila 22 Ekim 2009 11:35  

Nunu bugün seninle pişti olmuşuz :), ben de karamelli cupcake yaptım. Elimize sağlık :).

Prima Rima 22 Ekim 2009 12:09  

Nunum karamelden nefret ederim ama sen yapınca o bile başka göründü gözume:)
senin bloğuna ne zaman baksam annem ve kardeşim tepeme dikiliyorlar o nee?diye
kim yapmış diye:)
Bende nunu yapmış diyince heeee diyorlar gayet normal gözuyle bakıyorlar yani şaşılacak birsey değil nunu yapdıysa normal en iyisini yapmışdır en guzelını yapmısdır:)
artık onlarda öğrendi...hattakardeşim ay abla ben takip edemeyecegım cunku neyi görsem yemek istiyorum diyor:)))
ellerine saglık kollarına saglık.

NarincE 22 Ekim 2009 13:14  

Bekliyorum, buzdolabında kavanozum yarıyı geçmiş, ama olsun yine yaparım karamel.

Karamel;

adı bile hoş, yüzümde gülümseme yaratıyor.

GonuLunceLezzetLer 22 Ekim 2009 13:16  

Hımmmm karamelll ben hepsini yerim nefiss ellerinize sağlık...
Sevgiler...

NzlGl 22 Ekim 2009 14:16  

Karameli seven biri olarak merakla bekliyorum diğer tariflerini canım
Bu seferde 'NuNu marka karamel show' olacak herhalde:)))))
Elinize sağlık,sevgilerimle

evcilik 22 Ekim 2009 14:19  

Harika görünüyor,nefis mi nefis ayrıca sunumları da bir okadar harika.adeta ye beni der gibi duruyor..
selamlar,sevgiler..

SMİLENA 22 Ekim 2009 15:13  

harika bir tarif.karamel hastası ben bu tarifi deniycam...

Adsız 22 Ekim 2009 15:14  

BENDEE İSTERİMM NUNUŞŞŞUM
BENDEEEE YA..(doyamadık zaten o gün )
ferda

Adsız 22 Ekim 2009 15:15  

karamel karamel karamell
bem varken sen varken zaten kimseye kalmaz be güzelim -)
nefis enfes şahane valla
ellerine sağlık mis miss.
zeynep günal

sarı mutfak-hande 22 Ekim 2009 16:45  

ellerine sağlık nunucum harika olmuşlar

Esra 22 Ekim 2009 19:46  

Karamel seven biri olarak butarife çok sevindim ellerine sağlık

Esra 22 Ekim 2009 19:46  

Karamel seven biri olarak butarife çok sevindim ellerine sağlık

Sema 22 Ekim 2009 20:08  

nunucum harika görünüyorlar ellerine sağlık arkadaşım sağlıkla kal...

Adsız 22 Ekim 2009 20:19  

hep seninle cafe crawnda yediğimiz gelir aklıma,
senin değişmez karamel tutkun :-)
ne güzelsin..
çok güzel olmuş hakikaten.
BETY.

Adsız 22 Ekim 2009 20:20  

cnım merhaba.sabah yutmaktan yazamdım- şimdi yemek sonrası sakinim -]] rahatça yazayım dedim.
BİTTİM AYOL BUNA.
nesrin.

tatlilar gülcandan 22 Ekim 2009 20:37  

ellerinize saglik tariflerimiz süper karemelli eminim cok ta lezizdir sevgiler

cansudere 22 Ekim 2009 21:13  

canım ellerine saglık sevgiler..

Düşlerimin İNCİSİ 22 Ekim 2009 22:54  

nunucum harikasın bayılıyorum karamelli lezzetlere ellerine sağlık sevgiler

nurmutfakta 22 Ekim 2009 23:09  

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN



46. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com/

http://gelibolu17.blogspot.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

19 EKİM 2009 - 2 KASIM 2009

TARİHLERİ ARASINDA

http://nurmutfakta.blogcu.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 46.HAFTA "

BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

Adsız 22 Ekim 2009 23:47  

işte lezzet dediğin, sunuş dediğin budur.
adı NuNuŞ :)
süper olmuş tatlı şeker.
süüperr.
GÜLDEN Y.

Canan 23 Ekim 2009 00:02  

Yahu bunlar ne şirin görünüyor. Nunuş ellerine sağlık. Ama olmazki canımvım birazda diyet filan yapanları düşün:)

Çoook öpüldün,
Canan

pembe tatlar 23 Ekim 2009 00:32  

Bu kadarda olmazki...
Canım maşallahhh :)

Kevser 23 Ekim 2009 02:36  

Canim,
bu cupcakelere can dayanir mi??

Görüntü zaten bir harika, tadida eminim öyledir, ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm.

http://www.lezzetibol.com 23 Ekim 2009 08:41  

Keke gerek yok ben sadece karamelde yerim canım:))))))))))))
Ellerine sağlık canım
Nefis görünüyor
sevgilerimle

Adsız 23 Ekim 2009 09:01  

ah nunucum, ilahi bir lezzet daha yakaladın.
mahvalduğum andayım ! :0))
bayılırım ve harik yapmışsın her zamanki gibi eline sağlık gerçekten
elçin sarıyer.

hayat 23 Ekim 2009 13:21  

Nunucuğum, nefis görünüyorlar.Ellerine emeğine sağlık.
Çok öptüm canım. Sevgiler...

Adsız 23 Ekim 2009 13:28  

ne güzel vede ne kadar kamaştırıyor böyle gözlerimiz tatlı nunuş, tatlı hatun :]
süper kadın.
güzel tadlar.

derya 23 Ekim 2009 18:46  

Canım iyi akşamlar o muhteşem şekerle
rin yorum kısmını kapamışsın.Bende is
terim şeker:))Harikasın her zamanki zerafet ve yaratıcılık eşsiz.Ellerine
sağlık kocaman öpüyorum...

TuzBIBER Dergisi 23 Ekim 2009 23:26  

Selamm
Herzamanki gibi en son yaziyorum yinee...Cok tesekkur ediyorum oncelikle dusundugun icin :))
harika bir kek olmustur zaten orasi kesin :)bende deneyecegim .. ellerine saglik ...Tarifi aldim :)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP