SOYA FİLİZLİ SALATA

>> 15 Ekim 2009 Perşembe

DİYETTEYİZ ( SINIFIMIZI KESİNLİKLE ATLAMIYORUM UNUTMUYORUM )


SOYA FİLİZLİ SALATA

1 Pk soya filizi (carrufour - migros vs )
dilediğiniz yeşillikler
domates -salatalık vb..
zeytinyağ ve limon.(tuz)

Salatalar çok kıymetli posa ihtiyaçlarımızı sağlayan öğünlerimizdendir. Ara sıra ,değişik manevraelara ihtiyaç duyan diyet günlüğümüz için son derece faydalı ve gerekli olacaktır düşüncesiyle, bugünde size soya filizini öneriyorum....
Benim sofralarımdan hiç eksilmez..
Dilerim sizlerde henüz tanışmadıysanız afiyetle beğenirsiniz.
SEVGİLER....

1 yorum:

Adsız 15 Ekim 2009 09:09  

sende pek çok kez tatmama rağmen ,
hiç evde denemedim iyimi nunucum .
aslında sevdimde. galiba sık rastlamadığımdan olsa gerek.
sevgiler canım eline sağlık.
FERDA

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP