TİMURLA BİR HAFTA SONU DAHA..

>> 19 Ekim 2009 Pazartesi

yıllar önce TİM :)
Renk konusunda üzgünüm, makinemi gündüz konumunda bırakmışım :((





sütlü patates çorbası (tarifi vereceğim)
karnıyarık
kestaneli iç pilav
muzlu tiramisu (kedidili ile )
yabanmersinli , karamel soslu kek (tarif vereceğim )
bahçe mandalinaları (doğal)
timurcuğumun hediyelerinden bazıları ... (karamellisini mümkünse mutlaka buldurun !!!!! markası belli nasılsa )



Merhaba tüm blog camiasındaki dostlar..
Dolu dolu geçen bir haftayı daha noktalayıp, kendi adıma bir doludizgin haftaya daha girmiş bulunmaktayım... Hepimize bereketiyle , huzuruyla ,güzellikler getirmesini diliyorum günlerimizin.
Geçen pazar Danimarka'da eğitimini sürdüren yeğenim geldi demiştim,Miller birikince ilk işimiz Timur'u HEMEN YANIBAŞIMIZA ALMAK OLUYOR :)))) O'nada büyük moral,kuvvet ve rengarenk bir gökkuşağı gibi hafta oluyor elbette.
Her vatanından uzaktaki insanlar gibi, Dört gözle bekler Türkiye günlerini, yemeklerini, ailesini ve arkadaşlarını..
Tabii en büyük keyfi : Halasının ve babaannesinin yemekleridir !!!!!!
Valide sultan halen bizimle beraber, henüz sofralarını kuracak enerjide değil ...
Ama bana katkısı çok VAROLSUN. Bizde Timur'un değişmeyen menüsüyle çok hızlı ve telaşlı bir günün ardından kalabalık bir AİLE yemeği yedik.. Bana göre tek kusurum yemeklerimi servis tabaklarına bile alacak vaktimin kalmaması, olduğu gibi masaya gelmesi, masayı oğluşların aceleyle kurması, peçete dahil bazı eksiklerin olmasıydı.. Neyseki çok biz bize bir geceydi :))) bu kadar kusur da olsundu yani !!!!! :)
Timurcuğumun hediyeleri arasında bana pasta süslemeleri için saf vanilya, karamel şekerleme (mutlaka arayın, mümkünse yurt dışından getirtin, buldurun bunu ama MUTLAKA !! )
aroması ise enfes olan diğer lila rengi şekerlemelerde vardı. Bu malzemelere çok mutlu oluyorum doğrusu.
Menümüz ise her timurun gelişinde mevsimine göre,hemen hemen aynı oluyor gibi..
Patates çorbası- kestaneli pilav- karnıyarık- zeytinyağlı kırmızı ve yeşil biber dolması - peynirli, kıymalı ve TATLI patatesli börek - közlenmiş biber - yoğurtlu havuç salatası- tatlı patatesli akdeniz yeşillikli salata - barbunya pilaki - zeytinyağlı taze çalı fasulyesi- muzlu tiramisu - yabanmersinli karamel soslu kek - arkadaşımın bahçesinden doğal mandalinalar ( timur mest oldu bunları görünce :)
Böylelikle kalabalık aile gecemizi tamamlayıp, Timurcuğumuzu Pazar sabahı yolcu ettik..
ALLAH KAVUŞTURSUN DİLEKLERİMİZLE SİZLEREDE SEVGİLER YOLLUYORUM ARKADAŞLAR...
???? TATLI PATATESi SORANLARA :
Macro center (kuruçeşme-beykoz acarkent-) ve real'e bakabilirler )

38 yorum:

meltem 19 Ekim 2009 08:49  

evet allah kavuştursun, hediyelerinde çok "tatlıya" benziyor:)
ama sofra yine mükkemel ellerine sağlık. tüm aile bir arada ve lezzetli bir sofrada ah aaah daha ne olsun:)
bi süredir hahsettiğin şu tatlı patatesleri nereden bulabilirim????

HÜLYA 19 Ekim 2009 08:56  

herşey yine harika... timur senin gibi bir halası ve valide sultan gibi bir babaannesi olduğu için çoook şanslı...şansı hayatın her evresinde bol olsun inşallah..

ellerinize sağlık sevgili nunucum herşey enfes görünüyor..

sevgiler

Semra Altay 19 Ekim 2009 08:58  

Çok güzeel bir sofra olmuş.
Ellerine sağlık.
Özellikle kestaneli pilava bayıldım.
Sevgiler.
www.semraninmutfagi.com

Adsız 19 Ekim 2009 09:05  

günaydın hayatcıım benim.günaydın
önce allah kavuştursun.. ne mutlu size, vede timura .böylesine mükemmel bir ortamda beraber olmuşsunuz.
sen halaların en bitanesisin.
muhteşem menü nunum. çok yoryulmuşsun doğrusu.hemde bu telaşın içinde tebrik ederim seni.
işleriniz rast gitsin canım kolay gelsin.
sevgiler canım .
NESRİN.

karamel mutfak 19 Ekim 2009 09:09  

yine herzamsanki gibi harikasın nunum ellerine salık.timurunuza en kısa zamanda kavuşmanız dilegiyle.

mutfakcini 19 Ekim 2009 09:15  

Halalar çok seviliyo dimi,yeğenler d eaynı şekilde tabi.Ayrı bir gönül ilişkisi,farklı bir tat.Sofran öyle güzelki,Menün harika.Emeklerine sağlık.Tavsiyelerini İstanbul'da bulmak mümkünmü acaba,aramak lazım.Allah kavuştursun hayırlısıyla :) sevgiler .

NzlGl 19 Ekim 2009 09:15  

Timur doğuştan şanslı böyle bir halası olduğu için......
Ama görüyorum ki o da size layık bir yeğen.....
Allah uzun ömürler versin.
Böyle sofralarınız hiç eksiksiz devam etsin.
Umarım valide sultanınız da eski
gücüne biran önce kavuşur.
Sevgiler, iyi haftalar

Adsız 19 Ekim 2009 09:19  

günün aydın, bereketi üzerine olsun can nunum.gözlerimi alamadım..
kamaştı adeta göremez oldum.
maşallah supphanallah gülüme..
muzlu tiramisu ve dolmalar, karamelli kek aklımı başımı ladın yine.. hadi tarifleri sabırla bekliyeceğim. çok çok kolay gelsin arkadaşıma. allah rast getirsin canım.
öpüyorum seni. FERDA.

Adsız 19 Ekim 2009 09:22  

canım benim nasıl yetiştirdin anlıyamadım,bir dolu işin telaşın içinde allah nazardan saklasın emi. dört dörtlüksün ne diyeyim başka.. yemekler büyüleyici.
her biri kendine özel .eline sağlık güzelim. selamlar kolaylıkla dilerim bende.
sevtap.m

Bulbulunyeri 19 Ekim 2009 09:52  

Canım,
Timur'la ve ailece geçirdiğiniz muhteşem günün anıları çok güzel. Yeğenlerin de çocuklardan hiç farkı yok. Güle güle gidip gelmesi nasip olsun. Daha halasının, babaannesinin ne güzel yemeklerini yiyecek inşallah.
Sofrada ki peçetenin eksiğinden bahsetmişsin ama öylesine sevgiyle yapılmış ki her şey böyle ufacık şeyi senden başka gören olmamıştır eminim.
Yeniden kavuşmanız dileğiyle,
Sevgiyle kalın.

Disalce 19 Ekim 2009 10:24  

Allah kavuştursun...bak ne hediye getireceğini nasılda biliyor...çok güzel hediyeler..güle güle ye bitir..

menün sofran çok güzel..dediğin ayrıntıları farketmedim bile..ellerine sağlık canım..

akasyakokusu 19 Ekim 2009 10:27  

Ne çabuk geçti değilmi zaman Sevgili Nunu..
Timur'a uğurlar olsun darısı tekrar gelişine..Sofrada harika aceleyle yapılan unutulan kusurlar görünmez olur..Sevgiyle yenen yemekler şen muhabbetlerdir görünen...Afiyetler olmuştur eminim.
Cicilerinide güle kullan..Lila şekerlemeye dikkat ettimde..Nasıl birşey acep:)

Adsız 19 Ekim 2009 10:31  

AŞKIM NE KUSURU YA..
NAZAR BONCUKLARI SERP NAZAR ..
MÜKEMMEL ÖTESİ VALLA
ALLAH KAVUŞTURSUN GÜLÜM.
SELMA.

Eya 19 Ekim 2009 10:57  

Ah Nunucugum...gurbette olunca iple cekilir TR günleri, yemekleri, dostlar...ne güze yapmissiniz...Allah Timurun yolunu acik etsin, biran önce allah kavustursun tekrar, güzel bir hafta diliyorum...sevgiler

zehra

Adsız 19 Ekim 2009 11:19  

allah senide sevindirenleri bol eylesin arkadaşım.
ne çok emek ve enerji harcamışsın. timur ne kadar şanslı
allah kavuştursun canım.
iyi haftalar sizede. yemekler hayranlık uyandıyor masanda.
sevgiler nunucum- NESLİ.

Füsun 19 Ekim 2009 11:23  

Timur da Timur hani.Maşallah küçüklüğü pek yakışıklı ve sizin gibi bir halası ve babaannesi olduğu için de çok şanslı.Herşey mükemmel,ellerinize sağlık.
Tatlı patatesi çok severim ama şimdi bulamıyorum.Siz nerden buldunuz,öğrenebilir miyim?

SOFRAM 19 Ekim 2009 11:26  

Her zaman böyle güzellikte geçsin günlerin Nuray'cığım, sofraya söylenecek söz yok, ellerine sağlık güzelim. Ayrıldığınız gibi kavuşursunuz inşallah yeğeninle, güzel bir hafta diliyorum canım, sevgiler:)))

Flame 19 Ekim 2009 11:56  

Aile arasında gayet hoş bir sofra ve leziz yemekler var masada daha ne olsun. Timurun hediyeleri de tam Halaya göre değil mi? Çocuk tanıyor resmen seni Nunucum..

Adsız 19 Ekim 2009 12:20  

iyi haftalar nunişim.
halalrın en güzeli, timurun selinin sevdalısı.
allah ayırmasın,allah kavuştursun gülümü.
nelerde olmuş ogün öyle,aman aman aman diyorum, başkada bişey diyemiyorum, sulandı ağzım -)
sevgiler canım benime.
A.SEMA

meleginmarifetleri 19 Ekim 2009 12:53  

Ellerin dert görmesin nunu hala olmak demek böyle bir duygu ben o duyguyu bilmiyorum da:(
mamalar harika sizlere ve timura afiyet şeker olsun.
Sevgiler.

Narince 19 Ekim 2009 13:11  

Koca delikanlı olmuş ama öpesim geldi yakışıklıyı. Eğitiminde, hayatının tüm alanlarında başarı ve mutluluklar dilerim.

kristalkelebek(aslı) 19 Ekim 2009 13:24  

Nunucuum Timur çok şanslı cidden, onu böyle seven, önemseyen, onun için canı gönülden emek harcayan bir halası olduğu için:).
Sofra ve yemekler harika görünüyor, yok yok valla, ellerine sağlık.
Timur da çok düşünceli, sana ne güzel hediyeler getirmiş. Güle güle kullan Nunucum:).
Sevgiler..
aslı

Pembe Tatlar 19 Ekim 2009 13:28  

Canım çok güzel bir hafta olmuş...
Hediyelerini güle güle kullan....
Timur çok sanslı mamalar nefis:))

Adsız 19 Ekim 2009 14:34  

ayy canım benim .
ne şeker suraylıdır o.
bebekliği geldi gözümün önünede ömrümce unutamam o gözlerini yüzünü. hep güzeldi maşallah. enfes bir delikanlı olmuş,eee soy güzel sop güzel..
allah kavuştursun nunum.
halalığın daim olsun, seni unutmak ne mümkün yeğen olarak.
ASUMAN

Damak Tadı 19 Ekim 2009 15:04  

Çok tatlıymış halası Timur..Allah nazarlardan sakınıp korusun..Şu sayılı günlerde çok çabuk geçmese ne iyi olur dimi?Masadakilerin hepsi çok nefis canım..Ellerine sağlık..Aman nazar değmesin sana..


Not:Karamellisini mutlaka bulun diyorsun da.....nerede yaşadığımızı unuttun herhalde..))Yanında olsaydım öperdim hemen seni..))))Bende buradan gönderirim öpücüklerimi canım..


Sevgiler..

Adsız 19 Ekim 2009 15:17  

maşalllah nuraycığım, hep güzeldi,şimdi ki hali daha başka tabii. allah yolunu açık etsin., bak halasının zaaflarınıda öğrenmiş neler getiriyor :)) karamel tadına hasyatım aynen. aratıcam bende almanyada bakalım.
eline sağlık bebeğm. muhteşemsin sen. güzel hala.
gülden y.

Bir Dilim Düş 19 Ekim 2009 15:18  

Nunucuğum yabanmersinli kek tarifini sabırsızlıkla bekliyorum :))))

Sevgiler,
Evren

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ekim 2009 15:23  

can dostlar teşekkürler ediyorum,,,
karamelli ve diğer pasta kek üzeri şekerlemelerini :
yurt dışında varsa gelecek eş-dost onlardan isteyin a kuzularım..

Gülcüm (damak tadı :)
bende dikkat etmemişim tam yazdığıma tatlım :)))
vallahi, haklısın nerde bulalım burada dediğin gibi..
bakmayın sert gözüktüğüne, sakız gibi yumuşacık enfes minicik karamel kütleleri.. bayılmak ne kelime mest ediyor damakları...
hepinize teşekkürler,,,
öyle YOĞUNUM Kİİİ :((((((

pelince 19 Ekim 2009 15:44  

Canım allah kavuştursun,böyle hediyeler hepimizin başına :)) yakışıklıya maşallah...ellerine sağlık her şey nefis..

elma şekeri notlarını okudum,belki ben kıvamı tutturamadım,belkide korkudan çok batırmadım :))
şeker ve su ile yaptım şimdi oda fena olmadı... :) denemeye devam böylece...
cevap için çok teşekkürler...

öpüyorum..

Adsız 19 Ekim 2009 19:22  

yeğenin,sen sayfan , masan yemekler
hepiniz bir içim su inan olsun güzel nunumm. bende gelsem ???

elçin sarıyer. =)

dantelistan 19 Ekim 2009 23:03  

allah kavuştursun inşallah tez vakitde yine birlikte olursunuz iyi akşamlar

Güngör Ekinci Saglik 19 Ekim 2009 23:16  

Sevgili Nunu, benimde 3,5 yaşında
" Güngöv hala" diye etrafımda dolaşan Emirhan adında bir lokumum var. Yazılarını okumak, sofralarını izlemek büyük keyif ama sevgili yeğeninle ilgili yazılarını okumakda ayrı bir keyif benim için.
Ben de Emirhan'ıma böyle sofralar kurucam inşallah.
Timur'cuğunla Allah kavuştursun.
Sevgiler.

Cocukla Cocuk 20 Ekim 2009 00:08  

Allah kavuştursun:) Ne şanslı bir yeğen maaşallah öyle sofralar ikramlar, ilgi desen öyle:)..ellerine sağlık, patates çorbasının ve karamelli kekin tarifini merakl bekliyorum...sevgiyle kalın

Yaşamın kıyısında 20 Ekim 2009 01:38  

Allah Kavuştursun Canım,
Ben bu saatlerde acıkıyorum galiba, zaman da bu saatlerde bulunca.
Yani anlayacağın ne yapacağımı şaşırdım.
Aslında yemek yer yemez sizleri ziyaret etmem gerekir ki resimleri incelemekten, yutkunmaktan başka yazılarıda okuyabileyim.
Harika Nunu'm
yine sofran harika, hatta gündün konumunda çekilmiş olsa bile.
Sevgiyle...

Adsız 20 Ekim 2009 08:35  

ellerıne saglık ,supersın gene.

Sevil Şahin 20 Ekim 2009 09:44  

canım ablacım öncelikle yogun haftalar günlker geçiriyorsun bak farkındamısın bilmiyorum ama çok yoruyorsun kendini dikkat et olur mu
ablacım timura allah kavuştursun inş. daha nice sofralar kurarsınız ona
menüye ve hediyelerine diyecek kelime yok hepsi harika
resimler ne kadar kötü desende yinede o leziz sofranı ayan beyan ortaya koymuş harika harika
sevgiler canım ablama

cansudere 20 Ekim 2009 19:54  

canım harıka görünüyor ellerine saglık sevgiler..

Jasminskager 24 Ekim 2009 19:42  

Nuray'cim yegenin Danimarka 'nin neresinde okuyor.Pasta malzemelerini gorunce sasirdim yaziyi okuyuncada yanilmadigimi anladim .Ben Copenhagen dayim . Birseye ihtiyacin olursa cekinme yegeninle gonderirim canim..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP