YOĞURTLU KEREVİZ SALATASI

>> 15 Ekim 2009 Perşembe

DİYETTEYİZ !! ( SEVGİLİ SINIFIMIZA SEVGİER )




KEREVİZ SALATASI

Öncelikle sarımsaklı yağsız yoğurdumuzu derin bir kasede hazırlayalım,
içine bir adet kerevizi daha hazmı kolay olsun diye ince rendeyle rendeleyelim,
hep bereber karıştırıp , üzerine kırmızı biber ile servis yapalım,
veye öğlen öğünümüzde tüketelim.
Aslında ceviz çok yakışmakta, diyet içinde uygun, ama ara öğünde tükettiysek bu salatada bir miktar fazladan kalori demek olacak..

HARİKA BİR SALATA BU.. BEN BOL NARLA YEMEĞİ ÇOKK SEVERİM..
AFİYETLER OLSUN...

4 yorum:

Şehnaz 15 Ekim 2009 08:12  

nunucum senin bu nostaljik tabaklarına bayılıyorum...tarifte harika canım.narla hiç denememiştim...nefis olmalı...ellerine sağlık canım...

Adsız 15 Ekim 2009 09:08  

bunuda aynen ramazanda verdiğinde yaptım. hep böyle yaparak şok şık salatalarım oluyor. teşekkürler güzel arkadaşlarm. hep diyorum.
İYİKİ VARSIM MELEĞİM BENİM.
FERDA.

Adsız 15 Ekim 2009 10:37  

ferda yüreğime tercüman bu sabah nunucuğum, her kelimesine bende iştirak ediyorum. iyiki varsın hep varol güzel arkadaşım benim.
SEVTAP.M

Gamzelim 16 Ekim 2009 02:32  

merhabalar insan su gorunum icin bile masaya alip koyar harika guzel gorunuyor ama ben daha once bir yerde yemistim hic hosuma gitmedi birde sizin tarife gore denemek lazim gercekten cok guzel gorunuyor yemedim ama ellerinize saglik..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP