MANDALİNA SOSLU, ERİKLİ , MİSKET HAVUÇLU ROKA SALATASI

>> 12 Ekim 2009 Pazartesi



Eğer pazar günü çarşıdan alınan rokalar bu kadar sert ve acı , mandalinalarda böylesine ekşi olmasaydı , bu şeker gibi salatada olmayacaktı belkide.
Acılığı ortadan kaldırmak için mandalinaları limon niyetine sıktım, biraz daha tat için erik dilimleri serptim ve miss gibi aroma için hayranı olduğum Limleri sıktım..
SONUÇ : Mmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhh :)
haydi beraber yapalım ozaman :
MANDALİNA SOSLU ERİKLİ ROKA SALATASI,
1-2 demet roka (ince küçük körpe yapraklı tercih edin)
2 mandalina suyu ( geçen sene portakal soslu tarif vermiştim)
1 lim veya limon suyu (lim tercih ediyorum, enfestir aroması )
arzu ettiğiniz kadar zeytinyağı ( ben delfinanın babasının yağlarını kullanıyorum 6 aydır,sabunlarınıda !!! deneyin lütfen.)
2 adet italyan eriği veya sert mürdüm eriği
yarım paket haşlanmış misket havuç ( ben MMM - migros ve macro center da buluyorum)
domates ( assostan gelenler)
tuz minicik karabiber.
sıvıların hepsini karıştırıp salatanın üzerine gezdirin.

mandalina ve Lim suyunun aromaları akıl alıcı desem tatlı salata sevenler için hiçde abartılı olmaz sanırım .... balıkların yanına bu hafta ne dersiniz ? denermisiniz ? Yada öğlene veya akşama ne dersiniz. ??

ÇOK SEVECEKSİNİZ.....



İYİ HAFTALAR.... AFİYETLE VE BEREKETLE..

25 yorum:

Damak Tadı 12 Ekim 2009 11:55  

Hem doyumluk hem seyirlik bir salata olmuş canım..Çok imnrendim birden..)))Havuçlar nasılda güzel yakışmışlar salataya..Biraz ceviz de hiç fena olmazdı hani..))Ellerinize sağlık canım benim..Birde havuçlar gibi patates topları da var..Tavsiye ederim..))

Kocaman öpüyorum yanaklarından..Sevgilerle tatlım..

mutfaktakizaman 12 Ekim 2009 12:04  

cok ilginc bir combination olmus..cok severim rokayi boylede leziz olmustur eminim...
sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Ekim 2009 12:07  

damak tadı,
canım gülcüm merhabalar,
patatesler harika gerçekten, birde macrodan harika patatesler aldım, yakında fırsat bulunca ekliyeceğim salatamı, çok hoş oldu gerçekten.
ama önce şu eldeki postlar dosyalar bi azalsın :)))
sevgiler cnm.


mutfaktaki zaman,
gerçekten rokaya portakal suyu çok yakışıyor,
zaten mandalinada aynı famila :))))

Unknown 12 Ekim 2009 12:24  

Canım muhteşem bir salata olmuş hem
göze hem mideye hitap ediyor.Hamsi
tava süper masal kahramanının jesti
en muhteşem olanı Rabbim ağzınızın tadını bozmasın.Mutlu haftalar öpüyorum...

Narince 12 Ekim 2009 13:00  

Salata güzel de bizde de akşama ızgara çinekop var. Sabrımı zorladı fotoğraf. Ellerine sağlık güzel komşum.

pelince 12 Ekim 2009 13:03  

Salata nefis,vallahi fotoğrafı görür görmez damladım :)) bana kalmaz sonra.. ellerine sağlık Nuraycım..

Güzel bir hafta diliyorum..

kelebeklisaniyeler 12 Ekim 2009 13:39  

Nunucum degisik bir salata olmus mandalina sosuyla merak ettim eksi bir tat vermistir sanirim lezzetli olmustur, bu tarz salatalar Paris'te tuzlu tatli seklinde çok tüketilir...ellerine saglik canim, öptüm, güzel bir haftan olsun.

Adsız 12 Ekim 2009 13:40  

NUNUŞUM NE ŞEKER BİR SALATA BÖYLE.
NASIL DAVETKAR HEMDE. ÇOK BEĞENDİM. YAPICAM MANDALİNAMIZ VAR AKŞAMA OLDU BİL.
ELİNE SAĞLIK KUZUM
esin.

boncuk mutfakta 12 Ekim 2009 13:57  

Salatanın görüntüsü yeter.Kimbilir lezzeti nasıl güzeldir.Bir salata sever olarak denememek mümkün değil.Eline sağlık Nunum.

Delfina ; 12 Ekim 2009 13:57  

Roka,mandalina suyu ve erik mi,tamamdır usatm not alınmıştır.Her seferinde büyük şaşkınlıkla ayrılıyoruz sayfandan Nunucum,ne güzel ve değişik şeyler öğretiyorsun bize böyle..

Ayrıca desteğin için de annem&babam adına çok teşekkür ederim...

Sevgiler,

Adsız 12 Ekim 2009 14:04  

ttatlım notumu aldım hemen derhal mutfağa gittim bile.
harikasın sen.
FERDA.
BAK BEKLİYORUM !!!!!!!!!!!!! :(

Betül MUTFAKTA 12 Ekim 2009 14:13  

Ellerine saglik hem göze hem mideye hitap eden harika bir salata olmus :))

MUTFAKISTAN 12 Ekim 2009 15:00  

Nefis gorunuyor canim
vitamin bombasi ellerine saglik
Sevgiler

Baharcicegi 12 Ekim 2009 17:10  

hem göze hem mideye hitap ettirmisin,misafir davetlerinde göz alici nefis bir salata olmus
sevgiler

Şehnaz 12 Ekim 2009 17:16  

NUNUCUM ÇOK FARKLI TATLARI BİR ARAYA GETİRMİŞSİN..ZATEN SENİN DAMAK ZEVKİNE ÇOK GÜVENİYORUM...EMİNİM NEFİS OLMUŞTUR.YALNIZ SANA BİR SORU...LİM NE DEMEK ACABA......

e.esma.albayrak 12 Ekim 2009 18:02  

ama bu salta cok renkli süperrrrr
görünüyor

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Ekim 2009 18:22  

şehnaz,
canım LİM yeşil bir ithal limon cinsidir,
normal limondan farkı sanki mandalina gibi enfes bir kokusu ve limon aromasının çok daha farfümümsü olmasından ileri geliyor.
Hele limonatası ve salatası, çaydaki lezzeti enfessss..
cARREUFOURLARDA VAR..

Adsız 12 Ekim 2009 19:31  

ah zehir gibi çalışıyor şu güzel başın,
altın gibide ışıldıyor vallahi.
neler yapıyorsun böyle neler neler.
çok sevdim bunu eline aklına sağlık papatya arkadaşım.
sevtap.

Zehra Gürgen 12 Ekim 2009 20:35  

Ooo harika, fresh, sağlıklı..resme bakarken bile insanın istemsiz ağzı sulanıyor.Ama bu sayfada kilo almam.İstediğim kadar resme bakabilirim ohh !!

Unknown 12 Ekim 2009 23:47  

görüntü muhteşem olmuş ellerinize sağlık bende delfinadn sabun aldım ama zeytin yaından haberim yoktu inş zeytinyağınında tadına bakmak nasip olur sabunları bende tavsiye ederim herkeslere

Saliha 13 Ekim 2009 02:03  

ben bugun yaptım balıgımın yanına:D:D ellerıne saglık nunummmmmmmm

ZencefilliÇörek 13 Ekim 2009 03:18  

tam da bugun wild roka almistim. denemeye deger. ellerine saglik Nunu'cum :)

Pembe Tatlar 13 Ekim 2009 20:20  

Canım yorum yazmadan geçemedim harika olmuş yaaa ellerine sağlık...

Adsız 14 Ekim 2009 10:20  

Bayıldım tek kelimeyle albenili bişey bu.
hemen yapmak istiyorum tarifini canım.
ellerine sağlık.
BANU.F

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP