NE BAHAR NE YAZ, İŞTE SONBAHAR :)

>> 5 Ekim 2009 Pazartesi

BEN DÖRT MEVSİM BÖYLEYİM !!!!! :)))


BU BİR VAZO DEĞİL ( PASTAM !!!!!!) tarif gelecek :)

masamız

TARİFİ kısır
sevtapın eşsiz dil peynirli böreği
bahçesindeki ÖZEL domates, salatalık ve maydanozları
sarı şekerimin doğ.günü hediyesi ve harika truffları (kendisi yaptı)

arka bahçe
teras
ön bahçe









Ahh ne kadar uzuuun bir zaman olmuş baktımda evcilik oynayamayalı, tadilat, tatiller, valide sultanın rahatsızlığı, bayramdı derken çok olmuş bazı arkadaşlarımı ziyaret edemeyeli, aslında sık sık dışarıda buluşuyoruz, adalar, sahilde boğazda kahvaltılar ,balıklar, çay ve kahve saatleri yapıyoruz,ama ev ziyaretlerine aylar olmuş ara vereli ,hoş hepsi yazlıktaydılar çoğu zaman.
ama bu hafta şeytanın bacağını kırıp, eski çocukluk arkadaşlarımızla aramızda sözleşip, bir kaç fireyle eksik de olsa, Sarı Şekerimiz SEVTAPcığımın evine Polonezköy-Reşadiye yollarına düştük... Siz deyin bahar, diğerleri desin yaz, ama sonbaharın tüm gerçeğiyle sevgili arkadaşımın ,tabiatın tam içindeki evinde ve teras-bahçesinde özlem giderip, yine telafili doğum gününü kutladık .
henüz bitmemiş incirlerden nasiplendirip tartöletler hazırlayıp, tamda 0'na ve
O Güne yakışan bir pasta hazırlayıp enfes bir gün yaşadık..
Bahçenin içindeki bizi çok mutlu eden yavru sincap ve güpe gündüz gördüğümüz baykuş ve envayi çeşit orman kuşlarına ise doyamadık demeden geçemeyeceğim... ne şirindiler....
İnsan doyamıyor okadar kuş sesine, yeşile, çiçeğe,sükunete.... doyamadık da zaten her zamanki gibi......
Yine saatler akşam ı göstermiş, ayaklar gönüller istemeye ietemeye geri gitmiş olsada , bana , bize çok iyi gelen huzur dolu sevgi dolu, arkadaşlıktan öte kardeşlik - dostluk dolu enfes bir çay masasında yaz gibi bir sonbahar günü geçirip, evlerimizin yolunu tuttuk.... :(

Ben 4.ayda 100.000. ziyaretcime teşekkür edeyim derken, birde baktım 100.440 olmuş !!
ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
HEPİNİZE GÜZEL BİR SONBAHAR HAFTASI DİLİYOR, SEVGİLER İLETİYORUM
( bu ara iş miş yok, izinliyim - gezilere devam edeceğim :)
sonbaharın her rengini tadarak, fotoları size getireceğim.... şimdilik biraz müsade izninizle.

68 yorum:

Eya 5 Ekim 2009 10:36  

Pasta harika Nunucugum...ama gülleri anlayamadim, gercekmi? Bu arada bahce, balkon, masa ve masadaki mamalar bir harika...ne iyi etmissiniz...sen gez bizde seni zevkle takip edelim, sevgiyle kal...

zehra

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Ekim 2009 10:46  

eyacım,
güller gerçek tabiikiide :)
açıklama ve tarif verceğim zaten..
masamız ortam harikaydı gerçekten..
teşekkürler tatlım.
beni izlemeye devam edinnn :)))

élif(keyf-i mutfak) 5 Ekim 2009 11:07  

hayran hayran baktım fotoğraflara..derinden bir of çekerek..ne güzel bir bahçe..masadakilere zaten yorum yapmaya gerek duymuyorum..herşey ortada..harika bir gün geçirdiğiniz aşikar..maşallah diyelimde nazar etmeyelim:)nunucum tarifleri bekliyorum sabırsızlıkla..sevgiler..

Leylak Dalı 5 Ekim 2009 11:09  

Sefanız olsun Nunucum, günleriniz hep böyle güzel geçsin artı. Pasta için söyleyecek söz bulamıyorum, süpersin...

pelince 5 Ekim 2009 11:57  

Nunu bu nasıl güzel bir bahçe böyle,insanın ömrüne ömür katar.. sofra yine harika,çiçekli pasta nefis.... gözüm gönlüm açıldı ....

kocaman sevgiler..

Esra 5 Ekim 2009 12:05  

Pasta gerçekten harika gözüküyor tarifini bekliyorum.

Şehnaz 5 Ekim 2009 12:29  

nunucum bu ne güzellik.harikasın...hep sevdiklerinle mutlu olcanım...

Hülya 5 Ekim 2009 12:40  

Herşey harika, pastanın tarifini bekliyorum.
Sevgiler

Unknown 5 Ekim 2009 12:47  

Nuraycım ahhh çocukluk anılarım ta
zelendi okulda Polenezköye pikniğe
giderdik.Harika bir ortam enfes bir
masa ve lezzetler.Pastanın tarifini
sabırsızlıkla bekliycem mutlu hafta
lar öpüyorum...

Adsız 5 Ekim 2009 13:15  

canımsın benim, bizim hepimizin.
sana çok teşekkür ederim insanları mutlu etmeyi okadar iyi biliyorsunki, ustasın her konu gibi.
şahanemsin canım benim.
sevtap

Flame 5 Ekim 2009 13:28  

Nice 100.000'lere..
Pasta şahane gözüküyor. Çiçek buketi olmuş resmen. Yemeye kıyamaz insan :p Eline sağlık..

Adsız 5 Ekim 2009 13:37  

tünaydın tünaydın,
bak bize gelince ne çok bahane sayıyorsun.
gelin hanım ilk randevun artık bize olsun.. bak kulağını çektim
söz böyle bir masa bende kuracağım.
gellll bekliyoruz lokum gelinim.
=))) sehar-

Adsız 5 Ekim 2009 13:43  

ay allahım benim, sen ne güzel bişey yarattın böyleç
kendi gibi eli değince herşey bi başka oluyor..
güzelim selam,bir ara buldum ofiste bakayım diye, ayrılamaz oldum resimlerinden.
nunuşum bu ne kadar güzelliklerdir böyle. harika bişeysin grçekten,turtan pastan dicem ama anlayamadım nasıl bişey o,
ÇARPILDIM BİLLAHİ. maşallah arkadaşıma.hayran olunacak bahçe
tabii SENDE ! öpüyorum canım.
Nesrin.

NzlGl 5 Ekim 2009 13:56  

Tabiatla başbaşa olmak ne kadar ayrıcalık değil mi ? Nunucuğum
Hele şehrin ortasında oturan bizler için.
Anlaşıldığı üzere bahçe, çiçekler, böcekler, masa ve üzerindekiler harika görünüyor. E sohbettinde harika olduğu yazınızdan belli. Ne kadar güzel.
Bencede işe biraz ara verin ve kendinize zaman ayırın.ki bu zamandan bizlerde faydalanalım:)))

Pastaya gelince gözlerim hala faltaşı gibi açık:))))))
Ama tabii bir saniye olsun nunucuğumun sayfasında olduğumu unuttum herhalde:)))
Bu sayfayı gezerken hiç bir şeye şaşırmamayı öğrenemedik hala:)
merakla bekliyorum tarifi:)
kocaman sevgilerimi yolluyorum size

iyi ve bol gezmeli haftalar olsun

HÜLYA 5 Ekim 2009 14:38  

her kare ayrı güzel valla .. çok gzüel bir gün geçirdiğin satırlarından belli.. hep böyle günleriniz olur inşallah.

ayrıca o pastaya pasta demek yanlışş olur harkulade bişey çok merak ediyorum o görüntünün nasıl oluştuğunu..

çook öptüm sevgiler

müjde 5 Ekim 2009 14:48  

Nasıl güzel bir sofra o öyle.Bahçeye de bayıldım.Hele o pasta...
Ellerine sağlık.Diyecek söz bulamıyorum.Sevgiler...

Adsız 5 Ekim 2009 15:04  

ah bana vahlar bana..
neler kaçırdım böyle.. kalbim acıdı nunucum.
ne diyeyim kısmetten ötesi yok. pastamı gül bahçesimi o ne ve nasıl bir müthişlikse tablo halt eder.
resimleri göremedim facede. atta bakalım nolur.
hepinizi öptüm,dönünce görüşelim bekliyorum.
NOT: Madem izindesin, valla evcilik sırası bende ona göre..kimseye söz verme. aylar oldu nunuş.
hadi canım öpüyorum şeker yanaktan.
iyi haftalar keyifle sağlıkla bol gezmeler (dikkat et kendine)

FERDA.

Adsız 5 Ekim 2009 15:04  

ah bana vahlar bana..
neler kaçırdım böyle.. kalbim acıdı nunucum.
ne diyeyim kısmetten ötesi yok. pastamı gül bahçesimi o ne ve nasıl bir müthişlikse tablo halt eder.
resimleri göremedim facede. atta bakalım nolur.
hepinizi öptüm,dönünce görüşelim bekliyorum.
NOT: Madem izindesin, valla evcilik sırası bende ona göre..kimseye söz verme. aylar oldu nunuş.
hadi canım öpüyorum şeker yanaktan.
iyi haftalar keyifle sağlıkla bol gezmeler (dikkat et kendine)

FERDA.

Ferkay 5 Ekim 2009 16:44  

Canım harikalar yaratmışsın.Pastan turtan nefis masa şahane. ama ben arkadaşının bahçesine balkonuna çiçeklerine bayıldım. her yer yeşillik güle güle otursun.
Canım Nunum seni çok özlemişşim.
Kocaman öpüyorum..

hepsusluydum 5 Ekim 2009 18:50  

Neşen bol va daim olsun arkadaşım :) Sevgilerimle Zehr@

Adsız 5 Ekim 2009 20:57  

nuraycığım merhaba canım..sayfanı her açışım hep seni çağrıştırıyor
bana. gökkuşağını neden çok sevdiğini anlıyorum. ne kadar renkli bir dünyan var. masası çok güzel arkadaşının.evi bahçeside.ama senin pastanda durmak lazım. çok yaratıcısın çok.
seninle ömrün uzamaması imkansız.
neler katıyorsun bizlere. sana özlem dolu sevgilerimi yolladım nuraycğım. bende beklerim mutlaka
ellerine sağlık canım.
BANU.D

Bir Dilim Düş 5 Ekim 2009 22:04  

Ohhhh Nunucuğum sefan olsun sıkılana kadar bıkana kadar gez toz tadını çıkar sonbaharın :)))

Sevgiler,
Evren

tub@ 5 Ekim 2009 22:39  

MÜkemmel bir sofra ve harûlulade bir bahçe:)) sincaplardan bahsederken heyecanlandım biliyomusun nunucum:))
Tarifleri özellikle pastanın bekliyorum 4bin gözle :)))
SevgilErİmLeee :))

Güngör Ekinci Saglik 5 Ekim 2009 23:22  

Dostlarla yapılan sofra muhabbetlerine bayılırım zaten.
Özendim valla.
Pasta muhteşem görünüyor. Tarifini dört gözle bekliyorum.Sevgiler...

Stil Direktoru 6 Ekim 2009 01:07  

Hepsi enfes ama salatanın sunumu, güzel güneşin vuruşu resmen içime huzur verdi birtanem. Benden de nice senelere, sevgiler.

Adsız 6 Ekim 2009 07:45  

tam senlik ortamlar şekerparem.
çiçekler, böcekler, tabiat, zerafet, bal bağde arkadaşlar ve senn !
valla daha ne olsun.
şu pastanın güllerini anlat be gülüm,
çatladım yani =)))
ESİN.

Nina 6 Ekim 2009 09:01  

Hi, thank you for visit and comment.
Your pictures are very lovely and the food looks very delicious!
Congratulations!

Fulyanna 6 Ekim 2009 09:07  

Doğa güzel,mekan güzel,dostluklar güzel ee daha ne olsun..

Pasta çok değişik ve güzel tarifi beklicem :)

Adsız 6 Ekim 2009 09:30  

sabahın bu satinde inanki tatilde gibi hissettim nunucum,
bir kez böyle bir yaşasak hepimizin ömrü uzar bencede.
şahane birgün olmuş.
vazo değilse bu pasta olmuş güllerde ne ola ?
valla çözemedim. bekletme amabizi.
az gezme :)))) çok gez.
sayfandan ayrılmam bu ara :)
herkese selam canım.
tekrar geçmişler olsun öptüm.
ZEYNEP GÜNAL

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Ekim 2009 09:49  

çok teşekkürler arkadaşlar..
sevtapcığımda teşekkürler ediyor nazik yorumlarınıza..

tarif elbette gelecek ama,
bir kaç gün sonra !!!
güller orjinal ve gerçek,
görüntüsü yeter dimi :))
bende çok severek yaparım. yaklaşık 5 yıl önce öğrenmiştim..
teşekkürler ederim yorumlarınıza

Betül Özbir 6 Ekim 2009 10:22  

merhaba öncelikle,,çok güzel görünüyo herşey,bahçeli evlere hayranım doğrusu tek hayalim bahçeli bir ev edinmek:)pasta da nefis,,sevgilerr

Sevil Şahin 6 Ekim 2009 10:43  

ablaların guzeline öncelikle bu güzel sonbahar gununden günaydınlarrr
canım ablacım yorumun için ayrıca tşk etmek istedim canımsın benim
yazına yaklaşık 10 dk kadır bakıyorum bu nasıl bir bahce nasıl bir teras hayran oldum arkadaşının evi gercekten sahane allahım inş. bir gun banada nasip eder böyle bir ev
masaya hayran hayran baktım yine elleriniz dert görmesin hepsi şahane hele şu güllü pastayı merakla bekliyorum çiçek sanarak baktımm aa bir de okudum pasta yok canım nasıl pasta dedim ve heyecanla bekliyorum tarifini
canım ablacım bu sonbahar gününde tüm güzellikler senle olsun kocaman öptüm seni...

Pembe Tatlar 6 Ekim 2009 13:58  

Canım herşey harika gözüküyor...
Pastan gerçekten çok ilginç...
Muhabbetiniz mutluluğunuz daim olsun canım:))

bir demet feslegen 6 Ekim 2009 14:02  

Nunucum ne güzel bir gün geçirmişsiniz sincap baykuş.. bayıldım :)
en çok da şu müthiş pastayı merak ettim
sevgiler kocamannn

evcilik 6 Ekim 2009 15:25  

harika!tekrar tekrar baktım resimlere,neler öğrenebilirim diye,sonra orda arka bahçede dolandığımı hayal ettim..
sanırım insan bu bahçede hiç yaşlanmaz çünkü ruhun yıpranmaz..
sofra ya gelince, yutkunma aşamasını geçersek ve uygun sözcükleri biraraya getirirsem ona da ayrıca post atacağım...sözcükler hala beynimde dolanıp duruyor..(lugatımın başı döndü:))
sevgiler,ijlal.

hdidem95 6 Ekim 2009 16:59  

merakla bekliyorum pastanın tarifini ayrıca balkonnn muhteşemmmmm güzel bir hafta diliyorrum sevgiler

Adsız 6 Ekim 2009 18:15  

canım ne güzel resimlemişsin,
tam masallık olmuş.
PASTA mı o sahi ?
O zaman TEK GEÇERSİN SEN YİNE :)
öptüm seni harika arkadaşım.
gülden y.

Ilker Erdem 6 Ekim 2009 22:54  

Sevgili Nunu, bahce, masa, pasta ve digerleri bir harika gorunuyor. Ellerinize saglik. Hersey nefis. Sevgiler

Adsız 6 Ekim 2009 23:09  

hayatım doyumsuz resimler olmuş bunlar, ben doyamadım en azından.
pasta dediğin bu gül deryasıysa eğer nasıl yaptığını merek ettim o gülleri.
ellerinize sağlık, tüm arkadaşlara selamlar sevgiler .
fatoş.

Hatice 6 Ekim 2009 23:14  

Ne güzel oluyor bahçe keyfi değil mi:))
harika bir gün geçirmişsiniz, muhabbetler, nefis yiyecekler, emeği geçenlerin ellerine sağlık...
pastan ise muhteşem, ellerine sağlık...
sevgiler...

IŞILCA TATLAR 6 Ekim 2009 23:55  

Nuray'cığım,
Harika bir ev, bahçe, masa ve birbirinden enfes lezzetler.
Ama bence en güzeli oradaki muhabbet ve sohbet.
Çok güzel bir gün olmuş anlaşılan.
Her gününün bu lezzette olması dileklerimle,

Sevgiler,

Adsız 7 Ekim 2009 00:09  

bir masalın içinde,
sincaplar, kuşlar, çimenler, bahçeler
güller,
güller,
güller daima olmalı-ydı zaten....
harika bir masal.

Adsız 7 Ekim 2009 11:01  

Siz çok şeker bir insansınız...Tanımasam da öyle çok hoşuma gidiyor ki tarzınız anaç yapınız...sık sık uğruyorum sitenize...hep bizimle kalın...
CEREN K.

Adsız 7 Ekim 2009 11:13  

nunucum reçel ve tartöletler tamamdır, resimleri yolladım maille,bakda not ver.
teyzoşa selamlar.
senide ev halkıyla öpüyoruz canımcım.
filiz.

aslı'nın mutfağı 7 Ekim 2009 11:14  

Nunu'cum nefis bir sofra, nefis bir bahçe.. Yanında bir de hoş sohbet oldu mu eksik bir şey kalmıyor zaten.. Ağzınızın tadı hiç bozulmasın..

meltem 7 Ekim 2009 12:47  

BU FOTO DAKİ GÜLÜŞÜNE BAYILIYORUM O KADAR SICAK VE İÇTEN Kİ...
NEYSE ASIL KONUYA GELİCEM O NASIL Bİ PASTA YAAA?? O GERÇEKSE BU Bİ RÜYA MI:):)
SOFRADA BAHÇEDE MÜKEMMEL GÖRÜNÜYO

BEN DE BİRAZ DAN KISIR YAPICAM KENDİME VE ÇAY DEMLİCEM
VEE YİNE TEK BAŞIMA YİCEM:(
BEN DE GELEBİLİRMİYİM Bİ ÇAY İÇMEYE VALLA PASTA DA GÖZÜM YOK PASTA BAHANE MUHABBET ŞAHANE:)

birsence 7 Ekim 2009 13:06  

nunucum eşsiz doğa fotoğraflarıyla çok şık bir sofra kelimeler anlatmaya yetmez...gerçekten güzel vakit geçirdiğiniz belli...çok çokk güzel herşey çünkü...resim çeken ellerine sağlık nununcum...

Zehra Gürgen 7 Ekim 2009 13:06  

Nunum pastayı çok merak ettim!
Gez canım, hele böyle doğayla iç içe biryere gideceksen hiç durma :) sayende bizde gitmiş kadar oluyoruz.
Sofra ve hazırlanan herşey harika görünüyor.
Yapanların ellerine sağlık, yiyenlerede afiyet olsunn :)
sevgiler canım...

Adsız 7 Ekim 2009 14:45  

nunucum herşeyin daima şaşırtmaksızın harika.
her sayfaya gelişimde bakalım şimdi ne var,ne var diyorum
bakma şaşırıyorum ki nasıl hemde -)) çok merakla bekliyorum bu pasta nasıl oldu diye.
sevgiler, sana bayılan
elçin sarıyer.

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Ekim 2009 15:15  

ne kadar şekrsiniz...
hepinizi sevmemek ne mümkün..
bayılıyorum bu altın kalpli,
cömert duygularınıza.....
teşekkürler..
teşekkürler........

SEVGİLERRR...

made in funda 7 Ekim 2009 15:58  

pastan tek kelime ile muhteşem..masa ortam bahçe....herşey...çok şanslısın canım her bakımdan.sıcacık sevgiler...

arzumcum.blogspot.com 7 Ekim 2009 16:06  

inanılmaz muhteşem görüntüler.doğanın tüm güzelliğini sergilemişsin.harikaaaaa.
masada süperr.

Jack T 7 Ekim 2009 20:30  

Hello,

your pictures are stunning. Thus, a fullness. Incerdible....Greatest Compliment
You Can not folowing.your gadget is inactive for me. Always exist yet, the lock of the Ministry?

Greeting Jacob

Papatya 7 Ekim 2009 23:33  

İncirli tartlar nefis görünüyor.
Ben döndüm, tekrar yazıyorum biliyor musun? :)

sevgiler.

Papatya 7 Ekim 2009 23:33  

İncirli tartlar nefis görünüyor.
Ben döndüm, tekrar yazıyorum biliyor musun? :)

sevgiler.

Baharcicegi 8 Ekim 2009 00:33  

pastan harika olmus
arkadaslarla gecirilen dolu dolu bir gün ,özenle hazirlanmis bir masa ve etrafinda yapilan sohbet tarifi yok bunun
sevgiler

Adsız 8 Ekim 2009 09:57  

arkadaslarınla gecırdıgın guzel gunemı ımreneyım , yesıl baheceye mı , masadakılere mı ...yok yok bu sahane bayanla blogca tanısmamız lazım.

TAZE NANE 8 Ekim 2009 12:54  

Herşey harika görünüyor. Ama o çiçek şeklinde pastanın tarifini bekliyorum. Nasıl güzel birşey.Sevgiler canım.

Damak Tadı 8 Ekim 2009 14:19  

Bahçe,yemekler,senin yaptığın pasta,her bir şey harika canım..Ellerinize sağlık..

Bahçede yapılan sohbetler bir başka oluyor..Hele de akşamları bir kadeh şarap eşlik edince..Gönlünüze sağlık canım..

Öpüyorum yanaklarından..Sevgiler..

Damak Tadı 8 Ekim 2009 14:20  

Yorumum umarım çıkmıştır tatlım.

sima 8 Ekim 2009 15:58  

NUNUCUM BIR IYILIK YAP BENIM ICIN USKUDARADA GIT BARI SENE GOZLERINLE BENDE GOREYIM HADI OPTUM

cansudere 8 Ekim 2009 20:52  

canım herşey harıka görünüyor. yemakler tatlılar bahçe bitkiler herşey süper valla sevgiler..

akasyakokusu 9 Ekim 2009 11:21  

Canım benimm...Bahçeye girdim gözüm gönlüm bayram etti..Muhabbetiniz çokkk hoşş masa mamalar harikulade..Ama ben masadaki küpeliyi sahiplendim..Birde ortancaları...Görüşmek üzere kocaman sevgiler..

akasyakokusu 9 Ekim 2009 11:23  

Pardon unuttum canım..Oğluş ellerinden öper..Kolunda alçı yokmuş gibi haylazlıklara devam eder..tabi benide üzer..ertelenmiş fizik alamadığım için benim durum yine aynı..hoşçakal..

kutsalsofra 9 Ekim 2009 17:25  

benim yazlıgımda çok güzel ama burası cennet yaaaaa,en güzeli dostluk tabi,,,
baki dostluklar temennisiyle selmlar
kutsalceyiz.blogcu.com

Primarima 10 Ekim 2009 00:12  

Nunu sen beni öldüreceksin bir gün!
Önume gelen kaç kişiye seni anlattım yemeklerini masalarını düzenini anlattım bilemezsin.Sen müthişsin yaaa!
Ellerine saglık kollarına saglık neden benım yakınımda bir nunum yok :(

Unknown 11 Ekim 2009 17:19  

Canim nunum bu ne guzellik hersey muhtesem baska bir sey diyemiyorum:))
Arkadasinin senin ellerine emeklerine saglik canim gulen yuzun hic solmasin her guzellik seninle olsun canim nunum.

Adsız 14 Ekim 2009 10:22  

AH AH.. SESSİZLİĞİN SESİ,
ZERAFETİN TA KENDİSİ, TÜM GÜZELLERİN GÜNÜ OLMUŞ NUNUCUM BENİM.
İÇİM GİTTİ.
banu .f

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP