BÖĞÜRTLENLİ İRMİK TATLISI

>> 9 Temmuz 2010 Cuma



Sunum kolaylığına diyecek sözüm yok, ama Tadını Çok beğenemedim sanırım !

''Yani nUnU sen ne zor beğenirmişsin be kardeşim '' dediğinizi duyar gibiyim. Olabilir diyebilirsiniz ! ve ;Diyebilirler !! ve DİYECEKLER ÇOKTAN SIRAYA GİRMİŞTİR BLOG SAYFALARINDA harıl harıl hakkımda yazacaklarını da şimdiden Görebiliyorum ! Olsun, Mahsuru yok ! Benden bahsetmek onların besin kaynağı haline geldi bu aralar !

Her çıkanı sevmek- beğenmek benim tarzım değil .Raf ürünleri kullanmadığımı artık sağır sultan bile duydu. Kimyasal yükLü paketlenmiş gıda terörü ne kadar esir almış bir çok kesimi ve bu arkadaşlar genellikle küçük çocuklu anneler !!!!!!! Sadece Blogerlerden söz etmiyorum, genel anlamda söylemek istediklerim. Anlamam mümkün değil bunu ! Hele bloglarda ballandıra ballandıra anlatmak işin en manasız yanı :((( Anne olmayanları anladık da, ya anne olmuşlar ! :

???

Hep diyorum yine diyeyim : Beraber vakit geçirmek, tanışmak, sinerji oluşturmak harika olmalı sözüm yok bu tarafına ! Bende Bloger Arkadaşlarımzla beraber olup, karşılıklı çok hoş anlara imza atıyoruz. Öğrendiklerim de çok fazla ! Sizlerinde bu buluşmaları Çokda hoş oluyordur mutlaka ! Ama onlar bedavadan bloglarımız üzerinden yüküyle kazanırken, sizde onlara gönüllü ! olup kazandırırken, elde ettiğiniz 2 kap yemek, 1 kutu ıvır zıvır ve her ne ise. Bir kez daha reel düşünmek gerekmez mi ? Şeflerle mutfağa girmek harikadır ! Bu kısmı benimde ilgimi çekiyor, ama blogların daveti çok enteresan. Gerçek gurmeler varken, yemek yazarları varken daha eli dün kaşık tutmuş bazı insanları oralarda görmek hayret verici. Bu durumda aman ben şimdi ne kırmızı kartlar, nede havaya kalkmış parmaklar , ne diller ne sözler görüyorumdur, hele bazıları öyle tetikte ki sarılmıştır klavyelerine çoktaaan ( mutlaka ! ) Ama siz fikirlerinizi yazarken, birbirinize el verip alkış tutarken oluyor da , ben bazı ürünleri beğenmiyorsam ! Bu neden Olmuyor ???? Neden ??? Nedir sizi rahatsız eden ? Üzerine alınanlar da var ! Ben orta bir düşünceye dikkat çekmek istiyorum BUNU BİLİN ! Ne kimsenin ekmeğine, nede emeğine hakaret etmiyorum. Soruyorlar SÖYLÜYORUM.

BEĞENMEDİM O KADAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daha başarılı bir çikolata tadı üzerinde çalışmalı bu firma. Görüntü, kullanım pratikliği güzel, ama lezzet geliştirilmeli. Doğal olduğu söyleniyor, doğrudur. İçeriğinden tam haberdar değilim. Ben sadece çikolata lezzeti yeterli değil diyorum.

Geçen gün bir arkadaşım gelirken bir kaç falan markanın paket çikolatalı glazürlerinden getirmişti, denk geldi, o gün yaptığım cupcakelerin üzerine kullandım. Amman kullanmasaymışım keşke :((( ne kötü bişey, ne fena bir lezzet :(((((( donmuş katı yağ tadı var sadece !!!!! bence çok kötü bir ürün :(((

Bu çikokaplarda sadece lezzet olarak, bana hitap etmedi, firmayı severim ve desteklerim, alışveriş yapar,misafirlerimi de götürürüm. Ürünlerinin Doğal olduğu söyleniyor, ama doğal çikolatadan uzak bir lezzet... Tam çikolatadan yapıldığı yazıyor ama Çikolata tadı alınmıyor. Belki Bitter sevmeyişimde buna eklenince, benim için kötü bir deneyimdi diyebiliriz.
BU '' BENİM FİKRİM ELBET ''Yapana da yiyenede afiyet olsun, kimse alınmasın- gücenmesin ! Benim arkadaşlarım-ailem ve yakın çevrem de alır hazır gıdayı, Tek kelime etmem, sunanı ise mundar hiç etmem . Yemem teşekkür ederim , o kadar.Ama bu kadar KOLAY BEĞENEN Olmayın yine de !

TEKRAR FİRMALARA YAZIYORUM : ÖNCELİKLE YOLLADIĞINIZ DAVETİYELER İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM AMA, BANA MÜMKÜNSE DAVETİYE YOLLAMAYINIZ LÜTFEN !!!

MUTFAK ŞEFLERİMİZE GELİNCE : Bir gün mutlaka sizlerle yemek yapıyor olacağım. Bunu her zaman arzu ederim. İLK FIRSATTA DİYE SÖZ VERDİM - TEKRAR VERİYORUM. ÇOKDA TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.

Sadece bazı gıda firmalarına KESİNLİKLE KATILIM YAPMAM.!!!!!
BEN SEÇİMLERİMİ DENEYEREK KENDİM YAPARIM.

9 yorum:

Unknown 9 Temmuz 2010 20:32  

Ne kadar zarifler harikasın Sultanım
mutlu hafta sonları öpüyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Temmuz 2010 21:09  

teşekkür ederim canım.
zariflik emin ol irmiklerden kaynaklanıyor deryacığım..

gerisi görüntü :(((((((
vs vs vs vs vs..

Bilge Kamile 9 Temmuz 2010 22:41  

Ne kadar da güzel özetlemişsiniz. Ev yapımı, her ürün ve gıda hakkını vererek yapıldığında, dünyadaki en pahalı, hijyenik restoran yada fabrikalardan mamul herşeylerden çok daha kıymetli oluyor.
Tabii kıymetini bilene.
Size olan muhabbetim de, sayfanızı takip edişimde, bu değerlerin kıymetini bilmenizden, zor da olsa bu doğruyu zarifce uygulamanızdandır.
Sevgilerimle
Bilge Kamile

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Temmuz 2010 23:08  

BİLGE KAMİLE :
çokk çokk teşekkür ederim,duyarlı yaklaşımıza samimityetinize.

görüyorsunuz !!

bu sayfam yorumla dolup taşıyor
!!!!!!!!
:)))))))))))))))

İŞİNE GELMİYOR KİMSENİN :(
Bozuluyor okurlar,
elbette bundan pay çıkartan kurumlarda. EN ÇOK ONLAR BOZULUYOR ZATEN.
ÇÜNKÜ SAYFAmIN MÜDAVİMLERİ ÇOK FİRMALARCA !!!!!!

( Onlarla Savaştayız :))

Amacım hiç bir kalbe kırarak Girmek değil elbet, ama eğriyi doğruyu ayırmayan annelere- babalara FENA BOZULUYORUM.
ben en çok çocuklara İÇİRİLENLERE bozuluyorum.
veriyorlar ellerine kutu- teneke ne varsa oluyor bitiyor...
bende büyüttüm, büyüttüm ama, tencere başında bekleye bekleye..
ELİMDE EVİRE ÇEVİRE KAŞIĞI .
sağlıkla- keyifle aklım kalmadan yedire içere.
haa şimdi mi ??
görüyorum ! en asitlisinden, en boyalısından içebiliyorlar benim karadutlarda zaman zaman :(
ama verilener verildi, üzerime düşenleri yaptım.
artık top onlarda (zamanelerin deyimi ile :))))

ama yeni nesli kesinlikle ! BEĞENMİYORUM.
BENDEN SINIF GEÇEMEZLER.. :))))
Ciddiyetle bir kez daha düşünsünler isterim ..

sevgiyle, teşekkürler.

Adsız 9 Temmuz 2010 23:29  

aaa şaştım.bende süper bişey sandım. çikolata işte dedim hatta.
demek lezzet yok- şekil var sadece. hay allah.bu adamlar isim satıyor sadece, uyanmak lazım nunucum. hay ağzına sağlık.
Gülbin B.

Bilge Kamile 10 Temmuz 2010 09:44  

Yorumumu içtenlikle cevaplamınızdan ötürü ben ÇOK teşekkür ederim. Doğruları cesurca söylediğinizden, başkaları beğenmezse endişesi taşımadığınızdan, yemek deyip de geçmediğinizden ötürü...
Sevgilerimle
Bilge Kamile

Federica Simoni 10 Temmuz 2010 10:01  

wow che meraviglia!complimenti!

Adsız 10 Temmuz 2010 20:25  

Merhaba size tek kelimeyle bayılıyorum 81 dogumluyum evlıyım yedı yasında bır oglum var ve sofralarınızı cok ıc acıcı buluyorum yaratıcı fıkırlerde ustunuze yok ve malum konu once amator heyecanla kurulmus ve su an cok ızlenen bırcok blog kendısıne gönderıler butun urunlerı ve katıldıkları workshopları bılıncsız bır sekılde yayınlıyorlar hepsını protesto edıyorum hAtta bu fırmaların blogları kullanmalarını dıger blogların da protesto etmesını ıstıyorum resmen fırmaların ellerınde oyuncak oldular farkında degıller ellerınde tencere tava gezen pazarlamacılardan farkları kalmadı boylece saygınlık kazandıklarını dusunuyorlar ama aksıne degerlerınden gercekten de kabedıyorlar bunlar benım dusuncelerım Sevgıler lutfen cızgınız bozmayın Zerrın

yasemin 12 Temmuz 2010 14:55  

sevgili nunu; ben 31 yaşında 3,5 yaşında bir çocuk annesiyim. insan isteyince emin ol herşeyi yapabiliyor, ben 2.üniversiteyi yeni bitirdim çocuklu bir şekilde ve çocuğuma hazır içecek de içimedim hazır gıda da yedirmedim...çok mu katıyım bunun için-HAYIR-sadece biraz zaman ve özveri...
ama bi yandan da bu organik çığırtkanlarından da-hakkını vermeyenlerde bahsediyorum-hoşlanmıyorum:))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP