MAVİYİ ÖZLEMİŞTİK...

>> 5 Temmuz 2010 Pazartesi




Lim'li - ballı limonata !!!!!! (tarif gelecek)

İzmirden incir tatlısı (reyhan past)
Glazürlü üzümlü nescafeli cupcakeler
ananas ve kavun dilimleri
valide sultanımın jestleri :)

Bahçemizin maviş ortancaları ( bahçeyide bir gün post yapacağım :)

sebzeli tavuklu talaş börekleri (yufka)
zeytinyağlı dolmalar
biber çanaklarında makarna salatası
İzmir tulum peynirli ,reyhanlı mevsim salatası ( çeşitler altta kalmış :)
haydari ve salata kayıkları (nUnU)



hakikaten böylesine kapalı-gri havalardan sonra, MAVİyi, güneşi çok özlemiştik biz İstanbullular.. ve hatta tüm Türkiye neredeyse...

İzmir dönüşü 2 sofram oldu demiştim geçen haftalarda ! Biride karadutumuzun Kolej arkadaşları ve sevgili veli -anne arkadaşlarımın geçmiş olsun ziyaretiyle çok çok güzel bir gün geçirmemizi sağlayan, gökyüzüne sitem ve mesaj yollayan bu maviş masamdı...

Şimdilerde hava oldukça sıcak.. Tatiller yapıldı, kısmende olsa dinlenildi, hayat normal boyutlarına inip yazı yaşamaya devam eder hale geldi bizlerce..

İzmirden gelirken, İzmir tulum peyniri, reyhan pastanesinden incir tatlısı, ve bal yüklü üzümler incirler alıp gelmiştik..

Hemen peynirden salataları yapıldı, tatlı ve meyvelerde masada arz-ı endam edilip ikrama sunuldu. Güzel İzmir yeniden yad edildi.

O masadan karelerle hepinize sevgilerimi yolluyor, İZMİRLİ BLOG arkadaşlarıma selam ola diyorum..

30 yorum:

TATESAL 5 Temmuz 2010 17:03  

Harika lezzetler sunmuşsun yine acıktım görünce,ellerine sağlık....

Unknown 5 Temmuz 2010 17:06  

Sultanım yine muhteşem bir masa fin
canlara bayıldım maşallah diyim:))
Her şey birbirinden güzel ellerin dert görmesin öpüyorum...

Burcu Çalışkan 5 Temmuz 2010 17:20  

detaylara ve zevkli seçimlere bayıldım yine :))

Miskokulu Lezzetler 5 Temmuz 2010 17:29  

Ben her zaman masadaki düzene simetriye bayılıyorum.Tatlar mutlaka hiç şüphede yok nefis. Ayrıca valide sultanın jestlerine hep gözüm takılıyor birde ortancalara emeklerinize sağlık.Sevgiler.

Bilge Kamile 5 Temmuz 2010 17:31  

çok sade, şık ve zarif bir masa.Masanızdaki gösterişlilik yemeklerinizin sunumu ve tadını bilemesemde tadında gizli.Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
Bilge Kamile

EV DEKORASYON HOBİ 5 Temmuz 2010 17:52  

İştah açıcı,görsel bir şölen...))herşey çok zevkli.Sevgiyle kalın.Aida

Unknown 5 Temmuz 2010 18:46  

Süperrr....Sevgilerimle...

Adsız 5 Temmuz 2010 18:50  

herşeyden önce şu sağlık dolu sfralarına hayranım.
renkler uyum şıklık öldürücü darbeyi vuruyor,
en çokda fincanlar !!
ama kek ne güzel görünüyor, sahi kötü bişeymi alacaktım bende, almıyayım öyle yağ mağ tadı varsa hiç sevmem zaten yağ.
eline sağlık çok hoş bir masa canım.

ZEYNEP GÜNAL

TÜLİN-sihirli tatlar 5 Temmuz 2010 19:45  

hepsi bırbırınden guzel görunuyor.ellerınıze sağlık.Bahce postunu beklıyoruz:)sevgiler

anneminkizıyim 5 Temmuz 2010 20:00  

Merhabalar arkadasim,
harika lezzet ziyafeti, yapanlarin ellerine saglik, yiyenlerede afiyet olsun.
Haa bu arada validenin fincanlarida harika, bunlarla kahve veya cay yudumlakta ayri bir zevk olmustur, sevgiler....

Adsız 5 Temmuz 2010 20:49  

satır satır resim resim bayıldım.
bu ne zarif bir renk ne huzuru sofra.
sağlık abidesisin arkadaşım.
ne mutlu misafirlere bir kez daha.
salatalıklar enfes olmuş, bide fincanlar ne incecik.
iyi günlerde kullan canım / semra

Baharcicegi 5 Temmuz 2010 21:16  

Önce limli balli limonatadan iciyorum serin serin,sonra bu nefis masaya daliyorum dermisim ama nerdeee
Bahce postunu merakla bekliyorum simdiden hayal bile ettim

Tijen 5 Temmuz 2010 21:22  

Biz de seni özlemiştik NuNuşko!

Nina 5 Temmuz 2010 22:19  

Beautiful and elegant!
Compliments! xo

atolyenott 6 Temmuz 2010 00:03  

hayranım sana, ne yazayım süpersin :)))

çeşnici Handan 6 Temmuz 2010 00:55  

Yine şıklık, zerafet, estetik ve lezzetli tatlar içiçe buna ne denebilir ki tek kelime ile Harika!Ellerine sağlık.Sevgiler.

evcilik 6 Temmuz 2010 01:35  

Yine güzel ve ferah bir sofra sunmuşsun canım.ışık dolu,renk dolu,lezzet dolu ama sanırım en önemlisi sevgi dolu...
afiyet olsun..
Sevgiler..

Adsız 6 Temmuz 2010 07:47  

insan baktıkça keyiften gözleri parlıyor nunucum, sofra öyle huzur kokuyoki öyle oturalası v e yenesiki ellerine sağlık. salatalıklar süpper.incir tatlısını hatırladım kahveyle enfes gitmiştir,afiyet olsun canım.delikanlımı öüyorum ha sabırlar az kaldı artık.

fatoş

Bir Dilim Düş 6 Temmuz 2010 08:02  

Nunucuğum ne güzel görüntüler yine bayıldım ama ben limonata tarifini 4 gözle bekliyorum tatlım.

Sevgiler,
Evren

Narince 6 Temmuz 2010 09:17  

Fincanlar, mavi ortancalar aklımda kalacaklar!

Şehnaz 6 Temmuz 2010 12:38  

NUNUCUM BU KADAR GÜZEL ZARİF VE İÇ AÇICI ŞAHANE LEZZETLER SUNMUŞSIN....ELLERİNE SAĞLIK NUNUCUM...

pelince 6 Temmuz 2010 16:09  

Nunucum vallahi harikasın,neler neler masada öyle.. her şey çok şık.. ellerine sağlık..

Mehmet Osman Çağlar 6 Temmuz 2010 20:00  

Yine harika bir görsel sunum!

Leziz görünümler..Ellerinize sağlık.

Adsız 6 Temmuz 2010 20:13  

canım selam,
bazen nutkum tutuluyor diyorum ya gülüyorsun bana,
işte yine ekrana baktım baktım.
yani hiç görmeyecince böyle sunuş şekli bakılıyor haliyle, bide ayrılamıyoruz.
gözüm yapıştı hayatım ekrana.
sevgi ve güzellik hep hayatında olsun nunuşum.
öpüyoruz canım ^^ BANU ^^

Adsız 6 Temmuz 2010 20:59  

egeden selam nunuuu..
güneşten denizden, pazarımdan, bahçemizden, o güzeller güzeli masana tabağına çanağına selam canımm
hepimizden herkesten ..bekliyorz
SEMA.N

ANNEMİNELİ 6 Temmuz 2010 21:58  

Herşey süper,ellerine sağlık,sevgilerrrr....

ANNEMİNELİ 6 Temmuz 2010 22:01  

Bendede yorumlarımda sorun var.İşallah düzelir.....

A. 6 Temmuz 2010 23:07  

ne zevkli döşenmiş masa ve el emeği yiyecekler .

Cocukla Cocuk 6 Temmuz 2010 23:31  

yine çok şık çok zevkli bir sofra ve harika lezzetler sunmuşsun gezdiğin gördüğün yerleri de gezmiş görmüş kadar olduk saende...teşekkürler, sevgiler bizden nunucum:))

Adsız 7 Temmuz 2010 00:02  

her biri diğerine pes dedirten bu güzel sofraların sahibini özlemle öpüyorum.
müthiş ayrıntılar canım sevgiler

gülden Y.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP