MEYVALI VE MEYVA SULU BUZLAR (nUnU)

>> 7 Temmuz 2010 Çarşamba

Ice tea ( şeftalili çay ve kavun suyuyla buz küpleri
vişne SODA buz
ve Lim buz (limonata suyudur- Ballı Lim. tarifi gelecek)


Geçen sene (buradaki) hazırladığım şirin buzlu lezzetlere ,bu yazda meyva suyu küplerinden buzlar hazırladım,
Evden ve elden yaptığım meyve sularımın içine buz atmayı seviyorum, ama sadece sudan buz küplerini hiç sevmiyorum !!
Çünkü meyve suyu veya içecekler bir müddet sonra suya dönüşüp görüntü ve tüm lezzet yükünü kaybediyor..
Bu sebeple en güzel şey, hangi meyva suyunu ve hatta ayranda dahl içiyorsam, onlarların sularıyla buz yapmaktı, hatta maden suyundan bile yıllardır buz küpleri yapıyorum ( sabahları şiş olan yüze ve gözlere sürmek içinde çok uygun :)
evin delikanlılarına da istemeyerek de olsa (nadiren) kolalı küpler hazırladım,
Kısacası böylesini ben çok sev-dimm ve seviyorum,,,

EMİNİM SİZ ŞİMDİDEN ÇOK SEVDİNİZ BİLE..
SERİNN SERİN AFİYETLE.

19 yorum:

Fuat Gencal 7 Temmuz 2010 08:49  

Müthiş güzel Ellerinize. emeğinize
sağlık.

Saygılar.

Miskokulu Lezzetler 7 Temmuz 2010 08:57  

Ben şimdiden çok sevdim ve deneyeceğim. Su ile yapılanlar gerçektende bir süre sonra içeceğin tadını bozuyor. Ellerinize sağlık.İzmirden sevgiler.
Ayrıca google daki tüm sorunlara rağmen dünkü yorumunuzu okudum çok teşekkür ederim.

Pelin 7 Temmuz 2010 09:09  

süper olmuş Nunucuğum. Limonlu ve vişnelinin tarifini merakla bekliyorum. Sevgiler

Adsız 7 Temmuz 2010 09:12  

günaydın nunum,
yani bir kere olsun diyorum mesela şaşırmıyayım,
hani bir kere , ama yok ben müptelayım inan bu aklına fikrine.
ne dahiyane bir fikir canımsın ya. SEVTAP

Adsız 7 Temmuz 2010 09:23  

ben onları tek tek ,küp küpde yerim canım nunucum,
bayılırım buz yemeye çocukluk alışkanlığı bendeki,
ama bu fikiri böyle kullanmak benim aklıma gelmedi, maden suyunu güzellik uzmanlarından duyardım,ama gerisi senin aklının işleri işte =)))))
harikasın tatlım eline sağlık.

ASUMAN

ÇAY SAATİ 7 Temmuz 2010 09:25  

Lezzet kadar görsellik de önemli..Hem dekoratif,hem şık sunumlar..Ufak detaylar farklılıklar yaratıyor.Ellerinize sağlık.Sevgiler.Aida

ÇAK Çikolata ve Pasta 7 Temmuz 2010 09:25  

Süper bişi bu ben de deneyeceğim. Çook ama çok haklısınız meyve suyuna buz atınca eridi mi bi tuhaf oluyor ama bunlar müthiş ellerinize sağlık :)
Kucak dolusu sevgiler bıraktım..

Çiğdem Acar Kıvrak
http://pastacicigdem.blogspot.com

Delfina ; 7 Temmuz 2010 09:25  

Günaydın günaydın,

Bu şahane buz küpleriyle serinlettin ve bizim aklımıza da ilhamlar estirdin ya,sabah sabah keyiflendim bu yazıyla...

Sevgiler Nunum...

Adsız 7 Temmuz 2010 09:31  

eline sağlık arkadaşım, ne yaratııcı fikirler .
geçen sene yapytıklarını çok severek içtik, vişnesuyuna buz ve soda yapmıştın, ne güzeldi,
öyle yaratıcısın ki hiç durmuyor o akıllı AKLIN ]]]]]]
yaşa sen nunumuz. SEMRA M

Leylak Dalı 7 Temmuz 2010 10:01  

Nunucum selam,
Tatil sarhoşluğundan hatırını soramadım uzun zamandır. Böyle güzel şeylerle uğraştığına göre herşey yolunda demektir. Yaşadığın her tatsız şey son kez olmuştur dilerim, bundan sonra keyfin, huzurun hep daim olsun. Güzel ellerinle güzel şeyler yap biz de zevkle izleyelim canım. Sevgiyle...

umutluhayat 7 Temmuz 2010 10:06  

çok yaratıcı bir fikir.ellerinize sağlık

Adsız 7 Temmuz 2010 10:48  

bende bayıldım bu işe
hemen yapmalıyım nunu
çok şirin olacak galiba
öptüm şeker
/ nesrin

NzlGl 7 Temmuz 2010 10:48  

Sevgili nunucuğum
hem göze hem damağa hitap ediyor bu buzlar:))
bende geçen gün kirazlısını ve nanelisini yapmıştım ama kolalısını mutlaka deneyeceğim kızım ve oglum bundan çok memnun olacaklardır:)))))
sevgilerimle

nesrin 7 Temmuz 2010 11:09  

Cok güzel bir fikir. Kolali olanlara benim delikanlilar da bayilacak. Cok sevgiler...

HUYSUZBALIK 7 Temmuz 2010 11:16  

Hepsi birbirinden güzel Nunucum. Ama özellikle o ilk resim bitirdi beni. Delikanlılar koladan ayrana terfi etsinler artık ben zor da olsa eşimi alıştırdım önce kola sonra Fanta en son Ayran :) Sevgiler...

Unknown 7 Temmuz 2010 11:20  

Zerafet Sultanım bu harika güzellik
ler nasıl sevilmez:))Harikasın elle
rine sağlık öpüyorum...

Unknown 7 Temmuz 2010 14:07  

Ellerinize sağlık.Mutlaka deneyeceğim.Sevgilerimle.

çeşnici Handan 7 Temmuz 2010 14:55  

Çok çok güzel olmuş. Bu sıcak günde ne kadar kullanışlı bir fikir. Ellerinize sağlık.

LEZZETİKRAM 7 Temmuz 2010 19:35  

çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık ,yaz için müthişler :)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP