FESLEĞENLİ LEVREK FİLETO

>> 29 Temmuz 2010 Perşembe





FESLEĞENLİ LEVREK BUĞULAMA

Taze levrek fileto ( resimdeki o gün tutulmuş deniz levreğidir ! )
1 adet küçük dilimlenmiş portakal (BENİM TERCİHİM)
1 adet dlimlenmiş limon
1 adet dilimlenmiş soğan
1 adet dilimlenmiş domates
3 yaprak fesleğen (BENİM TERCİHİM)
taze çekilmiş karabiber veya 3 adet bütün karabiber
1 tatlı kaşığı sızma zytinyağ
1 kahve fincanı su
Minicik tuz

Yıkanan levrek fileto yayvan bir kap içine alınır.
Üzerine resimdeki gibi sebzeler sırasıyla yerleştirilip,suyu ilave edilir.
yaklaşık 15 dk orta ateşte pişirilir.

AFİYETLE YAZ GÜNLERİNDE , HAFİF VE DİYETTE OLANLARA KATKIDA BULUNUR :)
SEVGİLER..

20 yorum:

deniz kızı 29 Temmuz 2010 11:28  

canım döktürmüşsün yine:)akşama ne pişireyim derdinden kurtardın yine beni:):)ellerine sağlık nunucum:)
sağlık ve güzellikler hep yanında olsun ki bende seni hep izleyebileyim:):)

Saglıklımutfak 29 Temmuz 2010 11:36  

Eşim balığı doğal lezzetinde yemeği sever. Bende arada baharatlar la oynayıp değişik şeyler yakalamaya çalışırım. Yemekte bile tekdüzelik bana göre değil. O yüzden bu tarif tam benlik eline sağlık Nunum . sevgiler

Adsız 29 Temmuz 2010 11:37  

günaydın canım
akşam seni düşünüyordum, çocuklarla ilgili konuşurken demiştinki, insan iyi modelleri, iyi örnekleri hayatına toparlarsa, mutlaka kendisi için artılarından olur ^^ buydu tam olarak
bende senin azmini, kararlılığını, ve çalışkan-üretken kimliğini çok örnek almışımdır.
Sadece ^iradene^ tam sahip değilim
:-]]]]]]]]
oda olur inşallah :-]]]
harikasın harika olmuş...
bide beyaz yanına missss :-]]

bety

Adsız 29 Temmuz 2010 11:58  

oy anam oy. bu yenmezmi yahu. yutulur yutulur.
hafta sonu tekne yaptın demek.
süper.. NESRİN.

NzlGl 29 Temmuz 2010 11:59  

Balık, üstelik fileto, üzerinde fesleğen ve tarif sevgili nunudan....
Yemede yanında yat misali:)))
elinize sağlık

sevgiler

Unknown 29 Temmuz 2010 12:02  

Zerafet Sultanım yine harikalar çık
mış ortaya ellerine,yüreğine sağlık
Ne kadar leziz ve şık bayıldımmm hemde en sevdiğim renklerde hazır lanmış:))Kocaman öpüyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Temmuz 2010 12:09  

DENİZ KIZI:
:)) işe yaramak ne güzell.
çok teşekkür ederim canım.


SAĞLIKLI MUTFAK:
hilalciğim eşin bencede haklı.
Ama bende aromatik tadlara çok yatkın olduğumdan bol katkılar yapıyorum. Afiyet olsun canım.


BETY :
Nede doğru demişim :)) !!!
teşekkür ederim güzel arkadaşım. Geçen seneki ani hastalığım esnasında kullandığım kortizonun etkilerini silmekte , bu sefer çok zorlanmaktayım :((((
Ttasız tuzsuz şeyleri yemeyi sevmediğimi bilirsin !!
Azme devam ama, lezzet farkını kaçırmadan !!1
çok özledim dönmeni bekliyorum :(


NESRİN:

:))) HİÇDE KAÇIRMIYORSUN :) !
taze levrekler denizden çıkar çıkmaz temizlendi mangal oldu, geriside bana, işe ve evde olduğum öğlen öğünlerime , konuk oldu nesrincim.
Ama yanında bol SU İLE :) !!!
Çok sevgiler.


NZLGL:
:)))
Aynen nazlıcığım aynen :)
Sıcaklardan kılçık dahi ayıklamamak niyetindeyim !! :)))

Ebru 29 Temmuz 2010 12:15  

Çok şık ve lezzetli görünüyor, harika olmuş sanki :)

hepsusluydum 29 Temmuz 2010 12:27  

Mımmm nefis görünüyor..Ellerine sağlık arkadaşım:) Sevgilerimle Zehr@

Adsız 29 Temmuz 2010 12:41  

ben bu masanın tıpkısının aynısından istiyorum arkadaş.
göz hakkı :P
çiçeğiyle böceğiyle herbişicikiyle ama.
bu ne harikalıktır canım yine.
banu.

Syhn 29 Temmuz 2010 12:56  

MmMMmmm.. ellerine sağlık.. çok severim ama sıcak hava nedenyile ne zmndır yememiştim.
yemeliyim :)

Unknown 29 Temmuz 2010 14:54  

Ellerinize sağlık nefis gözüküyor.sevgiler.

YeMeK vAkTi 29 Temmuz 2010 15:14  

o gün tutulmuş deniz levreği:)

heh işte bende hep bundan bahsediorum balık tariflerinde.Biz denizle içiçe büyüdüğümüz için çiftlik balıkları beni bozuyor:)

Ellerinize sağlık her zamanki gibi harika

Unknown 29 Temmuz 2010 15:16  

Canim Nunum her zamanki gibi zerafetle hazirlanmis bi servis tabagi ..
ellerine saglik.Levrek filetoyu fesleyenli denememistim,eminim nefis olmustur..Cok opuyor sevgilerimi birakiyorum.

Momo 29 Temmuz 2010 17:43  

delicious and beautiful dish!

LEZZETİKRAM 29 Temmuz 2010 23:18  

mmmm,nefis ,bizim evde eşim pişirir balıkları O bu konuda uzmandır bende yeme konusunda ,elinize sağlık :)

Gülcan 29 Temmuz 2010 23:31  

merhaba ben de aranızda yeniyim ama sizlerle olmaktan çok mutluyum.ayrıca levrek süper bayıldım.ellerinize sağlık

Nehir Butik Pasta 29 Temmuz 2010 23:48  

Deniz levreği bayılırım özellikle bu kadar güzel yapılırsa
portakal dilimi ve fesleğeni mutlaka deneyeceğim daha önce denememiştim.
ellerinize sağlık

potila 29 Temmuz 2010 23:55  

Tam
Yeme de yanında yat olmuş bu:))

Adsız 30 Temmuz 2010 00:15  

öyle yapıp yapıp yemek yok nunu hanımcım !!!!
===))))

ama çok güzel olmuş .

semra

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP