VİŞNE SOSLU, VİŞNELİ KEK

>> 28 Temmuz 2010 Çarşamba





VİŞNE SOSLU, VİŞNELİ KEK

2 iri yumurta- 1 sb yağsız süt - 1 sb. şeker - 1/2 sb sıvı yağ - sütlü çikolata parçaları - bol çekirdeksiz vişne taneleri - 1 pk vanilya- 1 pk ka.tozu- Limon kabuğu rendesi - 2.5 sb kadar un !

Sırasıyla kek malzemelerinizi çırparak, en son içine vişneleri koyun ve 170* ısınmış fırında pişirin.

Vişne Sosu :

1 sb vişne suyu ( bahçeden, taze mevsim vişneleri kullandım)
1.5 tatlı kaşığı nişasta - 20 adet vişne -2 yk vişne likörü (tercihe göre) - 2 yk şeker veya tadına göre ! ( ekşiliğini kaybetmemesi için fazla koymayın)
Hepsini kısık ateşte kaynatın . Ilınınca pişen- soğuyan kekinizin üzerine gezdirin.

AFİYET OLSUN.

8 yorum:

Mutluanne 28 Temmuz 2010 10:08  

Off off yine sabah sabah döktürmüşsünüz dut masalı harika görünüyo elinize sağlık

TATESAL 28 Temmuz 2010 10:10  

Aaaa az önce soslu bibere gelmiştim baktım vişne soslu kek gelmiş...bende hemen bir dilim aldım çayımın yanına,ellerinize sağlık enfes....

Adsız 28 Temmuz 2010 10:19  

Günaydın canım.
öyle bir yapmış ve resimlemişsinki, inan olsun camdan içeri giricem şimdi !
harika bişey bu nunum.
vişne severlendenim bende.
ESİN

Selma - DUSBAHCESI 28 Temmuz 2010 11:02  

Ne kadar guzel bir kek olmus boyle! Visneyi zaten cok severim:) ELlerine saglik.

Unknown 28 Temmuz 2010 11:29  

Muhteşemmmmmmmmm ellerine sağlık Ze
rafet Sultanım öpüyorum.

durutarifler 28 Temmuz 2010 15:52  

oy oy oy görüntü muhteşem. Tam da mevisimi şimdi

kara kitap 28 Temmuz 2010 21:42  

bir dilim de bana yollar mısınız?ben hiç beceremiyorum böyle şeyleri.pratiğim yok hiç.çünkü bizim evde benden başka kek yiyen yok,öyle pek misafir de gelmiyor.çok canım çekti.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP