YAĞMUR FONLU CUMA KAHVALTISI

>> 9 Temmuz 2010 Cuma

mihaliç - ezine - ve trakya kaşar peynirleri - ayvalık zeytinleri ve yeni yaptığım bahçeden erik reçelim ve bademli kayısı reçelim (tarif gelecek)
Zyağlı poğaçalarım ve kandil simitleri

zeytinyağlı dolma - sarı ve kırmızı biber - assostan gelen bahçe domateslerimiz
böğürtlenli irmik tatlısı ,
kruvasan
zeytinli- haşhaşlı- susamlı cabata ekmekleri
fransız ekmekleri

Böğürtlenl irmik tatlısı burada // ( güller bahçeden:) ev yapımı şeftalili, soğuk early grey çay (nUnU) bURADA







Bu gün ne mutlu ki ,spor hariç tüm gün evimde olmanın tam keyfini sürdüm desem yeridir..


Dün gece başlayan yağmurun devamı, tüm gün İstanbul'da şiddetle sürdü ne yazık ki..
Akşam kandil sebebiyle arayan komşularımdan ikisi, yağmur nedeniyle Yazlıktan erken dönüş yaptıklarını söyliyerek cuma sabahı için beni kahvaltıya davet ettiler, ne yazık ki 2 nolu bay karadutumuzun fizyoterapisti geleceğinden, biz evden ayrılamazdık, ama onlar demledikleri çaylarıyla :) ekmekleriyle, peynirleriyle, bize geldiler :))))
Banada sadece masayı hazırlamak düşmüştü,
Sabah masamı hazırlayıp erkenden evden çıkıp, yağmur eşliğinde sabah sporu için salona gittik, dönüşte yine şiddetli bir yağmur vardı, kahvaltımızı ederken dışarıda, hem yağmur bize güzel bir fon oluşturuyor, hemde sessizce yağışı beni biraz daha dinlendiriyordu...
Bu hafta valide sultan usulü bademli kayısı reçeli yapmıştım, masada var hatta, early grey tutkunu olduğum için çok hoşş aromalı soğuk içeceklerde ekledim menüme. Yanına kandilden kalan Çikokaplı irmik tatlımızı da kahve yanında arkadaş yaptık..Birde sabahın 7 sinde bay karaduta yarım ölçü yapılan mis gibi zeytinyağlı poğaçaları da unutmamam gerekiyor tabii !!
Çok takdire şayan bir masa değil elbet, (çok şükür !!! o ayrı meselede, yayınlamak adına demek istedim ) aslında bu biz bize masasıydı ,
ama diğer tarifleride fikir olabilmesi açısından, aşağıda sizlerde paylaşmak istedim..
Hepinize şimdilik keyifli bir haftasonu diliyor, sevgilerimi yolluyorum.

.

20 yorum:

umutluhayat 9 Temmuz 2010 18:41  

canım herşey o kadar güzel,o kadar nte ve o kadar düzgünki sanki cetvelle çizilmiş gibi.imrendim doğrusu ellerine sağlık afiyetler olsun.

Miskokulu Lezzetler 9 Temmuz 2010 18:50  

Masanın etrafındaki insanların güzelliği yeterde artar bile birde çiçekler:))))Ellerinize sağlık Sevgiler.

PAPATYA PRENSES 9 Temmuz 2010 19:08  

o taze kayısı reçelini kruvanların üzerine sürüp yerim ben:)

ellerine sağlık canımm,

mutlu haftasonları..

Unknown 9 Temmuz 2010 19:27  

Ne mutlu size ve komşularınıza sıcacık paylaşımlar yaşayabiliyorsunuz.Böyle güzel bir sofranın tadını çıkarabiliyorsunuz.Güzel paylaşımlarınız hiç eksilmesin...Sevgilerimle.

Adsız 9 Temmuz 2010 19:38  

harikasın nunum harika, kaş göz arası nasıl yapıyorsan oluyor herşey nede güzel.
bademli kayısıyı beklicem,
hem goncalar da mis gibi,
keyfin çok olsun ellerine sağlık canım.
irmikler muhteşem bu arada

NESRİN

HUYSUZBALIK 9 Temmuz 2010 20:07  

Dokunduğun her şeyi guzelleştiriyorsun canım Nunucugum... Sunumu ile içindekilerle harika bir masa olmuş ellerine sağlık. Yağmuru izleyerek kahvaltı yapmak benim de favorimdir. Sevgiler...

Unknown 9 Temmuz 2010 20:32  

Zerafet sultanım iyi akşamlar bahar gibi kokan bir masa yüreğine sağlık.
Çikokapları birçok arkadaşımda gördüm bulursam bende biraz denemeler
yapıcam:))Kocaman öpüyorum.

Tijen 9 Temmuz 2010 21:04  

Ayol kaç kişi yedi bu kadar şeyi? Artanlardan bize de göndereydin ya sultanım. Ya da ben geleydim daha güzel olurdu tabii...

nesrin 9 Temmuz 2010 21:06  

Yine cok güzel. Gönlünüze saglik. Sevgiler...

çeşnici Handan 9 Temmuz 2010 21:15  

Herşey çok güzel ve zevkli. Sofra insana huzur veriyor ve iştah açıyor.Ellerine sağlık. Mutlu haftasonları.

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Temmuz 2010 21:24  

umutlu hayat :
:) çook teşekkür ederim, karışıklığı sevmiyorum hiç bi yerde :)


Mis kokulu lezzetler-Mine :
:))) bak ne güzel oldu. Nuray hanımcığım diye yazmandan yorulmuştum :(((
bana Nunu dermisin ? :))
bende sana çiçekler yollarım güllü güllü :))


papatya prenses :
:)))))))))))))
ye canımm. tabiiki.
ben sana ellerimle hazırlarım hem - yorulma diye :)



mutfaktaki rüya- arzu :
evet haklısın canım şannslıyız.
öyle çok şey paylaştıkki 27 yılda,
sofralar keyif bira araya gelirsek.

nesrin :
bende bazen anlamıyorum :)
bir bakıyorum herşey olmuşş bitmiş !
kayısı ayırayım sanada nesrincim.
gell.


esin- huysuzbalık :
yağmur iyi hoş canım ama, okadar yağdıki sonu acı oluyor ,çok üzülüyorum :(
şeker yorumunada tekrar teşekkürler ederim canım benim.


derya:
canım tabii deneyip karar vermelisin !!!
bende merak edeceğim bu kararını !!


tijen,
:)))))))))))
valla ben yemedim :((( eşelendim durdum...
toplam 5 kişi yediler tatlım.
3 yetişkin 2 delikanlı :)
ben seve seve gönderirim,
AMA Bİ GÜZELLİK YAPSAN DA GELSEN :)
Bak arkadaşın kımıldayamıyor ki bi yere. ah napıcaz bukara dutu biz
:(


nesrin,
teşekkür ederim :)

KİZHATCE 9 Temmuz 2010 22:39  

canımm fon yağmurlu olsada sofranda çiçekler açmış :)hepsi nefis ve davetkar,e ne diyeyim afiyet şeker olsun:)öpüyorum...

Adsız 9 Temmuz 2010 22:52  

a benim cancazım,
kızma ne olursun ama, madem bir gün yakaldın, keşke çıtddsız pıtsız uzanıp uzatıp ayaklarını dinlenseydin ya.
biri seni durdursun bencede )))
ama nede güzeller masadakiler, yıkılıoooo ))))))
canım benim öpüyoum özlemle.

gülbin B

TÜLİN-sihirli tatlar 9 Temmuz 2010 22:57  

Böyle bizbize masalara bayılıyorum:)cok samımı ve guzel oluyor.hersey harıka canım ellerıne yüreğine sağlık.sevgiler

Cafe Pepela 9 Temmuz 2010 23:05  

Off of :)
Kruvasanlar / reçeller , ev yapımı , lezzeti eşsiz nimetler..
Hepsi muhteşem görünüyor,en güzeli de sıcak bir sofra ve paylaşılan mutluluk..
Sevgi ile..

Adsız 9 Temmuz 2010 23:20  

ah ah, ekmeklere bitttim,
bi tanecik dolma, bahçe domatı,ayvalık zeytininden aldım tabağıma, bide serininden şeftaili çayıda kaptım gidiyorum.bulduk hazır sofra alınmazmı dimi ama nunuş.
çok güzel olmuş sefanız olsun nuraycığım,komşular değerlidir.
hadi artık azıcık dinlenin ana-oğul,bu hafta yağmurda var nasılsa. selamlar canım
NESLİHAN.

Mehtap Pasin Gualano 10 Temmuz 2010 02:09  

Senin kurdugun masalarin misfairi olmak cok keyifli olmali... Hem goze hem damaga hitap ediyorlar cunku... Dostlugunda yurege...
dort dortluksun yani NuNu'cugum...

Unknown 10 Temmuz 2010 07:27  

Canim.... mmmmmmm.... Delicious


Big kisses

NEŞELİ MUTFAK 10 Temmuz 2010 18:47  

ELLERİNE SAĞLIK YİNE KONUŞTURMUŞSUN MARİFETİNİ NUNUCUĞUM:))

ELLERİNE SAĞLIK
SEVGİLER

Adsız 10 Temmuz 2010 18:57  

evet nunucum hakkaten yağmurda battık çıktık bugün ,tam dışarıdayız aman ne yağmak ne yağmak, kapalı yere giriyoruz açıyor hava, tam dışarı çıkıyoruz yine sağanak serseme döndüm, şimdi çayımızı içtik gözüm açıldı.
sayfanda bana ne iyi geliyor böyle sıkıntılı hallerimde -]
aa demek beğenmedin kahve dünyasının ürününü enteresan çok şahane aslında duruşu kutuda. bende almadım da sen bişeyler yaptım deyince bakarım yaparım dediydim. orada kızlar dondurma yemiş beraber getirmişler güzeldi demişti ama gençler neden anlıyoki herşey güzel onlar için. eline sağlık kahvaltı güzel geçmiş dolmalar konuşuyor baba baba -]]
iyi pazarlar dilerim canım sevgiler eve.

sevtap

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP