EBRULİ GANAJLI CUPCAKE

>> 5 Temmuz 2010 Pazartesi




NESCAFELİ-ÜZÜMLÜ CUPCAKELER

bURADA verdiğim tarif içine sadece Tunus'tan gelen üzüm ve çikolataları ekledim Üzerinede piyasada bulunan bir markanın GLAZÜRÜNÜ kullandım, ve SEVMEDİM, ADETA MARGARİNİN DONMUŞ HALİ VE TADI VARDI :((((

Ben hazır gıda kullanamıyorum , yapay lezzetlere karşı net bir tavrım var.

El ve ev yapımı herşey , pakettekilere göre daha yenilebilir sanki.
O gün gelen arkadaşım bir kaç paket bundan getirince denemeye karar verdim ( İyiki yarım paket kullanmışım !!!! ) Zira SEVMEDİK !!!! çok ağır geldi.

AMA Misafirlerim şikayetçi olmadılar , bense hiç yorum katmadım.
Çünkü hoş olmuyor, sofra ortamında yaptığım veya bir başkasının yaptığı bir emeğin ÇÜRÜTÜLMESİ !!
SÜKUT ALTINDIR derler :))))

YİNEDE DENEMEK İSTEYENLERE AFİYETLE DİYORUM.
SEVGİLER.

6 yorum:

Unknown 5 Temmuz 2010 17:07  

Sultanım görüntü muhteşem ellerine
sağlık.bende mecbur kalmadıkça kul
lanmam öpüyorum...

Miskokulu Lezzetler 5 Temmuz 2010 17:26  

Bende aynı fikirdeyim içinde ne olduğu belli değil . Gerçektende donmuş yap katı yağ resmen. Çokta sağlıksız ..Elinize sağlık çok nefis görünüyor sevgiler..

Adsız 5 Temmuz 2010 18:52  

NEDE GÜZEL GÖRÜNÜYOR OYSA ALLAHALLAH.
bizde kek tarafını seve seve yeriz canım,,üzülme.
öptüm nunucum seni.
esin

Özlem Mertler 5 Temmuz 2010 21:04  

NuNu teyzesi hepsinden istiyormuşuz biz.)
Ballı limonataya bayıldık...

Emeklerine sağlık.)

NzlGl 6 Temmuz 2010 13:10  

Sevgili nunucuğum
bu konuda gerçekten çok haklısınız...
SEvgilerimle

ama yinede çoook güzel görünüyorlar
ellerinize sağlık

Unknown 6 Temmuz 2010 23:21  

Bir gün ''Bir Dut Masalını'' tarif et deseler, blog dünyasının en zarif bayanlarındandır derim. Zarif arkadaşım gönderdiğin güzel yorumun için teşekkür ederim..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP