RAMAZAN ÖNCESİ SOFRALAR -1-

>> 7 Ağustos 2010 Cumartesi




meyveli - dondurmalı puding


şeftalili kek ( tart taten)
mevsim neyveleri
yoğurtlu semizotu ve makarna salatası
közde biber ve biber kızartması
patlıcan kızartma- közde patlıcan - salata ve patatesli kıymalı börek



Araya bir hayli zaman girdi haklısnız..
İstanbul'dan uzaklaşmamız, Kısa bir İzmir- Urla Seyahati - 4 günlük Fransa yolculuğunun telaşı , dönüşte yine iş yoğunluğu
ve
yeğenimin yurt dışından okul tatili nedeniyle gelmesiyle yine tüm aile toparlanışımız , Assos 'ta yazlıkta buluşup geçen zamanlar ve diğer akrabalarımın da yurt dışından gelişleriyle, dolu dolu , Çookk hareketli günler geçti son 2 hafta içinde !!

Bu sofrada yine akrabalarımla geçirdiğimiz kalabalık bir çay sofrasından idi..

Diğer postlarda görüşmek dileğimle , İLK Fırsatta Ziyaretlerinize geleceğim.
hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum.
SEVGİLER....

20 yorum:

nesrin 7 Ağustos 2010 20:36  

Yine cok renkli sevimli bir sofra. Ellerinize saglik. Sevgiler...

Mehtap Pasin Gualano 7 Ağustos 2010 20:37  

Sevgili NuNu'cugum, bugun senin meyveli sunumlarina baktim uzun uzun... Ne kadar ozen var yaptigin herseyde.. ne cok sevgi, ne cok emek...
Herkes karpuz-peynir ikram eder, ama bazilari onu bile solene donusturur...
Ne mutlu senin acik sofralarini ve dostlugunu paylasan herkese...

TÜLİN-sihirli tatlar 7 Ağustos 2010 20:42  

İştah acıcı bir sofra olmuş.ellerine sağlık:)sevgiler ıyı hafta sonları

Momo 7 Ağustos 2010 22:07  

all dishes are wonderful and delicious!

fuat gencal 7 Ağustos 2010 23:45  

Ellerinize sağlık. Çok şık ve birbirinden leziz sofralar hazırlamışsınız.

Saygılar.

Damak Tadı 7 Ağustos 2010 23:55  

Yine harika lezzetlerle donanmış bir sofra hzırlamışsın canım..Ellerine ve gönlüne sağlık..Öpüyorum kocaman..Sevgiler..

NEFİSE 8 Ağustos 2010 00:02  

Nunu'cum.. yine döktürmüşsün...afiyet olsun.

umutluhayat 8 Ağustos 2010 00:46  

yine çok güzel yine çok düzgün bir sofra.ellerinize sağlık

Adsız 8 Ağustos 2010 00:55  

bir insanın canının isteyeceği tüm yaz lezzetleri bir arada.
can kurban böyle çay sofrasına.
masa örtüne bayıldım nunum.
senide çok özledik gerçekten.
sevgiler canım.
BANU

Zehra Gürgen 8 Ağustos 2010 12:13  

Nunum çok güzel ve dolu dolu bir sfra hazırlamışsın yine. Tatilinin de yoğun ama bir o kadar güzel geçtiği belli, seni mutlu eden dostlarınla ailenle olmuşsun..


sevgiyle öpüyorum seni canım

Bir Terazi Kizi... 8 Ağustos 2010 12:27  

Evet gercekten cok renkli bir sofra olmus,emeginize saglik...

Sevgiler Nürnberg'ten...

Adsız 8 Ağustos 2010 12:30  

nunum örtü bir şahaser, hazırlıkların hepsi benim favorim desem ..
eline sağlık canım.
vaktin olursa bekliyorum sevgiler
sevtap

Atike Momini Ziya 8 Ağustos 2010 20:53  

maşalllah, özen gösterilmiş ve sonucunda da böyle güzel bir görüntü ... ellerin dert görmesin nunum... bu sofrada ben olsaydım, heralde 2-3 kilo almış olarak kalkardım :) çünkü özellikle salatalar,hazırlananların hepsini çok seviyom...
güzelliklerde,güzelliklerle buluşmak dileği ile içten sevgiler.....

Adsız 8 Ağustos 2010 21:14  

oo nunucum ne güzel görünüyor bu masa böyle..
keşke hepsinden alıp tadabilseydim canım benim..birde şu masa düzenin hep santimine göre düzenli oluyor ya en çokda buna bayılıyorum. tatlılarda ayrı bir rüya. yani hazırlanışlar 1o numara arkadaşım.
aynı senin gibi.
çok çok sevgiler
ellerine sağlık.

Gülden Y.

Adsız 8 Ağustos 2010 21:17  

nunucum şeftaliliden, puding tabağından ve bol bolda kızartmalardan hemen istiyorum.
bu güzelim masa örtüsünü ben olsam varya kesinlikle serip yedirmezdim ))
ben seyrettirmek isterdim kıyamazdım ne yalan )))
çok güzel bir masa nuraycım. ama çok !
iyi haftalar cancağzım. / ASU.

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Ağustos 2010 23:03  

nesrin,
çok teşekkür ederim...
mevsim sebzeleri müsaade ediyor olsa gerek :)


mehtap pasin gualano :
çok teşekkür ederim,
inanırmısın ? :::
geçen gün bir süre vakit buldum, sanki sayfa benim değilmiş gibi, özellikle sofralar, kahve keyfi sofraları ve kekler katagorilerime baktım durdum .
şaşırdım şaşırdım şaşırdım !!!!
tam 2 yıl olmuş ben hiç bir sayfama geri dönüp bakmamşım.
''BUNLARI BENMİ YAPTIM !! '' dedim.
İnan ki dedim !!!!!!!!
Nasıl olmuş, nasıl böylesine çıkmışlar ortaya !!!!! hayret ettim !
:)))))))
sıradan olmasın, sıradan olmayalım kendimizi ifade ederken.
hani bir yazında demiştinya, herkes aynı giyinip, aynı kelimelerle konuşuyor ... ' diye,
işte öylesine sevmiyorum,kopyalanmış hiç birşeyi, bir yaptığımı bir daha yapmayı !!
sebep bu olmalı :)


tülin-sihirli tatlar
bende çok sevdiğim ve sevildiğini bildiğim lezzetleri yapmaya gayret ettim :)
iyi haftalar dilerim.


alıson
:)))) thank you .


fuat gencal
çok teşekkür ederim fuat bey, yaz güzellikleri diyorum ben bunlara :))


damak tadı,
gelenler ve sevenlerin seçimleri doğrultusunda oluşuyor menüler gülüm. ortak nokta olması en çok beni mutlu ediyor :)
teşekkür ederim çok sevgiler .



nefise :)
klasik tatlar canım...
bazen hep aynı bu masalar yayınlamayacağım artık dediğim oluyor, ne yalan.


umutlu hayat
çok teşekkür ederim,sevgiler.


banu,
canım haklısın. hepimiz bu lezzetleri seviyoruz. Hele yurt dışında yaşayınca daha çok özlüyor misafirlerimiz :(
bende özledim ama bu haftam çok yoğun Banucuğum :(
Malum Fuara çok az kaldı :(


zehra gürgen,
çok doğru zehracığım. Tüm akrabalar aynı zamanda geliyor ve vakitten çok kazanıyoruz.
Fakat sıcaklar hepimizin hızını kesti ne yalan :(


bir terazi kızı
çok teşekkür ederim :) almanyaya sevgiler.


sevtap
örtü yine valide sultanımdan hatıra !
ama biz saklamayı sevmeyiz bilirsin..
eskimezse sevilmemiş sayarız :))
tatlım çok ama çok dolu haftalardayız. fırsat bulsamda geçen aydan kalan senin sofranı yayınlasam :(((((


ümmüabdullah
:))))))
kilo işi sevimli değil haklısın, ama tatsız tuzsuz hayat daha sevimsiz.
iyisimi sağlıkla- keyifle !tadımlıkda olsa , huzurla oturulsun tüm sofralara.
teşekkür ederim. sevgiler.


gülden Y.

canımcım hoşgeldiniz.
İnşallah ilk fırsatta iftar sofrasında buluşuruz.
herkese sevgiler bizlerden.


ASUMAN
dünya malı dünyada kalıyor biliyorsun.
Varsın benim masamda kalsın asucuğum. Bak ne de güzel görünüyor buradan gözüme :)))
tabağına istediğin kadar alabilirsin arkadaşım.
afiyetle ...

Gizemli Tatlar 8 Ağustos 2010 23:09  

Masanız harika, bir kuş sütü eksik derler ya o türden hani.Ellerinize sağlık, sevgiler...

Hande Nefes 14 Aralık 2010 09:50  

çok şık sofralarınız var, ellerinize sağlık. özellikle bu sofrada semizotu ve makarna salatasını koydugunuz servis tabaklarına bayıldım. nereden aldığınızı öğrenebilir miyim acaba?

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Aralık 2010 10:02  

sevgili Hande Hn.
Nişantasından seneler önce alınmıştı ( 5 sene oldu)
inanın devamı yok :(
olsa bende halen arıyor ve almayı istiyorum :(
teşekkürler.

Adsız 16 Aralık 2010 12:38  

Bu servis tabakları şu an limango da satışta,ben aldım :) üye değilseniz aydemirhanife@gmail kullanıcısının referansıyla üye olabilirsiniz.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP