FINDIK KROKANLI CUPCAKE

>> 3 Nisan 2010 Cumartesi







Biricik karadutuma ve Misafirlerime hazırladığım krokanlı muffınler.


FINDIK KROKANLI MUFFIN

1 yumurta - 1 sb esmer şeker ( 1 parmak az)- 1 sb süt - 1 küçük kahve fincanı sıvıyağ- 2 yk kakao - damla çikolata - kabartma tozu- vanilya özütü - aldığı kadar un-

Kek sırasıyla çırpılıp muffın kalıplarına dökülüp, üzerine damla çikolata serpilir. Krokanlar hazırlanıp, ılık haldeyken muffınlerin üzerine konur. Her fındığı çektiğinizde şeker iplikleri oluşacaktır, muffınlerin etrafına sararak koyabilirsiniz

Krokan tarifi burada (tıklayınız)

Çok seveceksiniz. AFİYETLER OLSUN. SEVGİLER.

**
Ameliyata çok az günler kaldı, ziyaretlerinize ne yazıkki sık gelemiyorum, son hazırlıklarımızı tamamlama gayretindeyim. O kadar yüreklendiren mail ve yorumlar geliyorki sizlerden nasıl teşekkür edeceğimizi bilemiyorum..

VAROLUN ARKADAŞLAR. Moral oluyorsunuz. MUTLULUK : HATIRLANMAKTIR !

20 yorum:

Unknown 3 Nisan 2010 18:54  

Canım peşpeşe enfes lezzetler ve her
zamanki zarif sunumlar.Ellerine ve o
güzel yüreğine sağlık.Karadutu'na acil şifalar dilerim.Hayırlısıyla ame
liyatını olsun ve en kısa zamanda dü
zelsin inşallah.Kocaman öpüyorum...

MUTFAKISTAN 3 Nisan 2010 20:47  

Canım benım muffınler harıka gorunuyor ellerıne saglık.
Oglunun amelıyatı basarılı gecer ınsallah cok gecmıs olsun
Dualarımız sızınle
Sevgıler

Yaşamın kıyısında 3 Nisan 2010 21:01  

Allah tamamına erdirsin pamukşekerim, inşallah kolaylıkla atlatacaksınız. Senin yüreğinin güzellikleri her güçlüğü karşılayacak güçte.
Canımsın, sımsıcak sarılırım.
O güzel ellerine de sağlık.

Adsız 3 Nisan 2010 21:07  

of of anacım, ben bayıldım bu güzelliğe, eline sağlık güzel arkadaşım.
asuman Ö

Adsız 3 Nisan 2010 21:11  

Nunucuğum çok üzüldüm haberlere gerçekten, ama herşeyin çaresi var.
allah yar yardımcın olsun can arkadaşım. bozmamak lazım moralleri
genç o. inşallah üstesinden gelir.
hep yanındayız.
sen bu şahaser şeyleri yapmaya devam et, bence bişeyciki kalmaz. acaip canım istedi bilesin ))
FERDA

Zehra Gürgen 3 Nisan 2010 21:56  

Nunum bakarken içim gitti.Kesinlikle harika birşey bu! Görüntüsü bile yeter !

Seni sevgi ile öpüyorum canım

Adsız 3 Nisan 2010 22:07  

o şeker iplikleri neyle yaptın canımın içi. bittim onlara.
müthş olmuş yine hayatım eline sağlık- SEMA.N

sevimlimutfak 3 Nisan 2010 23:19  

Ne kadar şık olmuş. Bayılırım karamelli tatlara. Ellerine sağlık canım. Oğlunun da iyi haberlerini bekliyoruz. Sevgiler...

Pembe Tatlar 3 Nisan 2010 23:24  

Ayy bayılrıım kırokana ellerine sağlık nunum:)

Mutlu Pazarlar:)

Unknown 4 Nisan 2010 00:17  

Ooooffff,,, findiklar sahane görünüyor,,, ellerine saglik canim... Sifalar olsun yavruna... Sevgilerimle,

Adsız 4 Nisan 2010 10:40  

ah canım okadar yenilesiki tadını hayal edebiliyorum.eline sağlık.
bu hafta dualar kalbimiz seninle ve tatlı karadutumuzla.
beraberiz canım. mutlaka iyi geçecek.
sevgiler iyi pazarlar arkadaşım.
SEVTAP

Bir Dilim Düş 4 Nisan 2010 13:00  

Nunucuğu bayıldım ben bu muffin tarifine yaptığın her şey gibi, ameliyata ve güzel ahberler az kaldı hadi canım bekliyoruz güzel günleri hep birlikte sadece birazcık daha sabır :)))

Sevgiler,
Evren

Asis 4 Nisan 2010 13:11  

Bayıldım görüntüye insanın iştahını açıyor.Oğluşuna da acil şifalar diliyorum inşallah hayırlısıyla sağlığına kavuşacak sevgili Nunu,iyi pazarlar.

Adsız 4 Nisan 2010 13:13  

canımcım iyi pazarlar hepinize.
güneşli günümüz gibi haberlerinde böyle olsun.
bakarmısınız şu müthiş lezzet toplarına.
harikasın bitanem benim.
SELMA.

Unknown 4 Nisan 2010 13:13  

Allah yardımcınız ve yoldaşınız olsun kolaylıkla sağ salim atlatın inşallah
ellerine sağlık bu küçük minik kekçikler çok güzel görünüyor

Adsız 4 Nisan 2010 13:16  

okadar albeniliki
birde parlamış ya şu fındıklar bayıldım bunlara.
çıtır çıtır yemek vardı ya şimdi
neyse yakışıklım düzelsin mutlaka kutlamada alacağım olsun
=)))) ellerine sağlık marifetli nunucuğum gülden Y.

Unknown 4 Nisan 2010 13:55  

Canım ilk fırsatta deniycem inşallah
bu harika cupcakeleri ellerine sağlık
mutlu pazarlar kucak dolusu sevgiler.

Unknown 4 Nisan 2010 16:20  

of of of lezzet küpü olmuş, ellerine sağlık..

Adsız 4 Nisan 2010 17:44  

oooh ohh... adamı çarpar bunlar nunum. annesi nasıl bakıyor delikanlımıza böyle. kahvesinide istemiştir o şimdi mutlaka
bayıldım canım. harikasın.
semra.m

ZUHAL 5 Nisan 2010 08:26  

Süper gözüküyor.Ne kadar zarif ve şık bir sunum olmuş.Oğluşumun ameliyatı iyi geçicek bir an önce iyileşecek diye düşün her zaman.Asla ters bir şey düşünme.Ben de ve bizlerde senin için böyle düşünelim.Sevgiyle kal canım.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP