KÜÇÜK BİR KUTLAMA

>> 22 Nisan 2010 Perşembe



tiramisu
pazılı -kıymalı börek
kara dutlu tartöletler
elmalı turta
yaprak bezelye ( sultani)
z.yağlı enginar
makarna salatası
fava
mevsim salatası
marul yaprağında makarna salatası
bürüksel lahanası




Evimizin 2.Nolu karadutuyla ilgilenirken, az kalsın ilk kez anlamlı bir günü atlayacaktım.... !!!!
Valide Sultanım, ben ve yardımcımla günün kalan son 2 saatinde minik bir kutlama masasını yetiştirebildik.
Masalımızın ilk ballı karadutuna sevgilerimle...
ÖMRÜN IŞIK, BAHTIN AÇIK OLSUN OĞLUM......

31 yorum:

Saglıklımutfak 22 Nisan 2010 10:08  

Dualarında kabul olsun canım. Her iki evladına da Allah sağlık ve sıhhatli, huzurlu ve umutlu bir hayat nasip etsin . Sende gör inş:)

Adsız 22 Nisan 2010 10:11  

günaydın fedakar arkadaşım, fedakar anne.
bende kalben dileklerine katılırım.
kutlarım canım ,sevglerimle.
ferda

Miskokulu Lezzetler 22 Nisan 2010 10:20  

Nuray Hanımcığım Ballı karadutunuzun doğum günü kutlu olsun.Nice mutlu yılları sağlık sevgi dolu yaşasın.Sizlerinde ellerinize sağlık.Çiçekli tertemiz düzenli sunumunuz ise her zamanki gibi muhteşem.Sevgiler.

Sevil Şahin 22 Nisan 2010 10:33  

sevgili nunum fıstığım anladığım kadarı ile evin büyük karadutunun doüum günü anlışmı anladım :)
neyse ben öyle anladım rabbim huzur içerisinde bol kahkalı sofralarda beraber olmanızı tenni eder inş.
sevgi ve selamlar
öperim seni nunum..

Nilgün Komar 22 Nisan 2010 10:46  

merhaba şekerimm!!! bu 2 saat önceden hazırlanan masa ise 2 gün önceden olan nasıl olur merak ettim doğrusu.. gerçi sen her zaman harikalar yaratıyorsun.. elin hamarat yüreğin sevgi dolu.. oğluşuna güzel uzun sağlıklı huzurlu hayırlı yıllar bir ömür dilerim..
sevgiler..

Adsız 22 Nisan 2010 11:04  

canım benim, yakışıklımada yaışır bu sofralar
sen 1 saatte bile mucize yaratan birisindir.
harika bir sofra harika.
nice nice yıllara hep beraber .

NESLİHAN

Unknown 22 Nisan 2010 11:13  

Canim arkadasim, oglunun dogumgünü kutluyor, saglikli, sihhatli, basarili bir ömür diliyorum.... Masan her zamanki gibi sahane... Söylenecek tek söz var.... Ellerine, yüregine saglik... Sevgilerimle,

Adsız 22 Nisan 2010 11:15  

ohh ohh ne güzel ne güzel herşey, allah baht açıklığı versin dediğin gibi arkadaşım, süppper bir hazırlık
ve laf aramızda ( ben büyük kutlamalarınıda şahitim !! ) maşallah canım. sevtap

NiLaY 22 Nisan 2010 11:38  

nice mutlu, huzurlu ve sağlıklı yaşlar dilerim oğluşuna :)) sevgiyle kalın ailecek :)

Rakunt ideas 22 Nisan 2010 11:48  

Nice huzur dolu yaşalara oğluşuna.Ellerinize emeğinize sağlık ne güzel bir sofra olmuş.

Unknown 22 Nisan 2010 12:23  

Canim daha nice saglikli mutlu yillara .Yasi uzun olsun Seninde ellerine saglik cok güzel hazilamissin nefis tatlar bir arada.Sevgiler canim öptüm.

Leylak Dalı 22 Nisan 2010 12:25  

Ömrü uzun, bahtı açık, sağlığı yerinde, sevdikleri hep yanında, yaşamı hep ballı karadut tadında olsun...

Adsız 22 Nisan 2010 12:26  

güzel oğluna nice güzel yllar dilerim tatlım.
masan okadar güzel ki, herşey birada enfes. eline sağlık canım.
selamlar sevgiler öpüyorum .

zeynep.g

Asis 22 Nisan 2010 12:42  

Sağlıklı,mutlu nice yaşlar diliyorum ailesiyle birlikte...sevgiler.

Eya 22 Nisan 2010 12:57  

Benden de kucak dolusu sevgiler Nunucugum...agzinizin tadi hiiiic bozulmasin...


zehra

Adsız 22 Nisan 2010 12:59  

böyle bir masada kim istemez yeni bir yaşa girmeye ! ne güzel olmuş herşey
bürüksel lahanasının kaşığı bile brüksel lahana modelli bittim ona.
karadutların canlılığıda bir başka güzel olmuş
hamarat arkadaşım, maşallah sana.
hepinizn eline sağık, nice yıllara canım.

semra

Adsız 22 Nisan 2010 13:01  

oooo valla ne demeli bu cağnım menüye. o yorgunlukların üzerine hep evlat telaşı işte.
güzel kalpli oğlunu kutluyorum, allah o tertemiz kalbine göre versin onun canım.
çok sevgilerimle.

ESİN

Delfina ; 22 Nisan 2010 13:21  

Yine muhteşem bir sofra...Ee sözkonusu en güzel övgülere layık birisi olunca dar zamanda mucizeler yaratılıyor.

Sonsuz mutluluk,başarı ve sevgi dolu bir hayatı olsun onun.Doğum günü kutlu olsun.

Sevgiler,

Mimosa Café 22 Nisan 2010 13:25  

hepsi birbirinden nefis ve şık. harika lezzetler canım eline sağlık. sevgiler.

Adsız 22 Nisan 2010 14:04  

EN GÜZEL YILLARNI DA BERABER GÖRÜP SOFRALARINI KURARSIN CAN ARKADAŞIM.ENFES HAZIRLAMIŞSIN HER ZAMANKİ GİBİ.
DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN YAKIŞIKLIMIZIN.
DİĞER KARADUTUMUZADA KOLAYLIKLAR DİLERİ.
SEVGİLER NURAYCIM
ASUMAN .Ö

http://www.lezzetibol.com 22 Nisan 2010 14:15  

Canım daha nice yıllar sağlıkla mutlulukla inşallah.
Çok öpyüm canım

Ordanburdanhayattan 22 Nisan 2010 14:44  

nasıl güzel bir annesin sen, neler yapmış nasıl özenmişsin. Allah her ikisinin de bahtlarını açık etsin, gönüllerine göre insanlarla karşılaştırsın onları ve sana da güzel 2 gelin nasip etsin. mutlu yıllara. sevgiler

Hülya 22 Nisan 2010 15:33  

Nice mutlu sağlıklı yıllara...
Ben enginar alabilir miyim ?

Baharcicegi 22 Nisan 2010 16:57  

saglikli uzun ömürler dilerim

ellerinize saglik senin ve annenin güzel bir kutlama masasi olmus

Pembe Tatlar 22 Nisan 2010 17:00  

Canım yavrularınla berabr daima mutlu olursun inşlhh hayırlı uznn ömürlere diliyorum...

ümmühan 22 Nisan 2010 17:25  

Böyle nice mutlu yıllara inş.
Bu pek de ufak bi kutlama olmamış ya, ya da adı ufak ama sofradakilere bakılırsa baya nefis bi kutlama diyebiliriz :D Ellerine sağlık

Adsız 22 Nisan 2010 17:38  

canımcım benim ah neler de yapılmış bu dünya tatlısına.
allah uzun sağlıklı şans dolu yıllar versin hepinize inşallah.
elinize emeğinize sağlık nuraycım.
sevgiler birtanem.
Gülbin B.

Adsız 22 Nisan 2010 17:53  

hayatım nesi küçük bu kutlamanın ,
harika ve çok da sağlıklı çoğu, çokda yorulmuşsun, çok berrak bir masa oluşmuş hepinize efiyetler olsun.
aslan parçasınında ömrü güzel olsun canısı akşam konuştuk yoldayken, teyzoşa selamlar..yeğenimi öptüm.
filiz

IŞILCA TATLAR 23 Nisan 2010 00:38  

Nuray'cığım,

Ooooooo! ne nefis bir masa bu böyle. Mor salkımlarla da dekor tamamlanmış. Ellerine sağlık.Hepsi birbirinden güzel yiyecekler yapmışsın.
Ballı karadutunun yeni yaşı kutlu olsun; sağlık, mutluluk ve sevgi dolu nice senelere...
Çok öpüyorum.

sevde 23 Nisan 2010 01:43  

Her sey harika gorunuyor, sunumlar, detaylar muhtesem. Eminim ki lezzetleri de oyledir. Ellerinize saglik. Sevgiler
SEvde
www.narcicegirengi.com

Adsız 23 Nisan 2010 08:13  

harika annenin harika masası oğluşuna dökülmüş maşallah.
nasıl güzel , nasıl güzel olmuş
nice yıllarını gör tatlı arkadaşım.
fatoş

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP