LAHANA ÇANAKLARI

>> 6 Nisan 2010 Salı






LAHANA ÇANAKLARI

Mor lahana yaprakları ( dikkatle yırtmadan çıkartalım)
doğranmış göbek veya körpe kıvırcık yaprakları - roka
taze salatalık- kiraz domates - (havuç- turp - vs... )
maydanoz - dereotu - taze soğan - nane
sos
balzamik sirke - erik ekşisi - çok az taze çekilmiş karabiber -
minicik deniz tuzu - sızma zeytinyağı - çok az taze limon suyu -l ve imon kabuğu rendesi - yenilebilir çiçek yaprakları veya çiçekler.

Hepsi ayrı bir kasede iyice ezilmeden karıştırılıp, üzerine sos eklenir ve lahana çanaklarına yerleştirilir

ÇOK ŞEKER DEĞİL Mİ ? :-)

*****************************************************************************
!!!!
Ameliyatı başarılı geçti çok şükür . Taburcu olunca her şey daha huzurlu olacak.
Maillerinize -mesajlarınıza-yorumlarınıza çoook çokk teşekkürler ederiz.
HEPİNİZ NE GÜZELSİNİZ, MÜTHİŞ ENERJİ KATTINIZ YÜREĞİME.
Tüm hayr dualarınızı üzerimize aldık.
Ailem ve özellikle OĞLUMuz adına kalben teşekkürler ederim.
Allaha emanet olun.
*****************************************************************************



79 yorum:

Saglıklımutfak 6 Nisan 2010 09:38  

Ben sevdim eline sağlık nunum bahar geldi açıldın vallahi:)

Bir Dilim Düş 6 Nisan 2010 09:49  

Sen yaparsın da ben sevmez miyim? Nasıl güzel bir sunumdur bu yahuuu:)))Ellerine yüreğine sağlık Nunu'm. Şıklığın ve zerafetin hre yere yansıyor çok mutluyum seni tanıdığım için.

Sevgiler,
Evren

Leylak Dalı 6 Nisan 2010 09:49  

Yine döktürmüşsün Nunu Sultan, yaratıcılıkta sınır tanımıyorsun maşaallah. Ellerine sağlık.
Bu arada oğlun nasıl oldu, dilerim iyidir artık. Allah bir daha göstermesin. Hepinize sevgiler yolluyorum...

çeşnici Handan 6 Nisan 2010 09:53  

Yine orjinal ama bir o kadar da lezzetli tarif. Çok beğendim. Aileniz ne kadar şanslı böyle bir yaratıcı anneye ve eşe sahip oldukları için. Tariflerinizdeki sunum şeklinize ve kullandığınız objelere hayranım. Sevgilerimle.

Unknown 6 Nisan 2010 10:00  

nunucum harika ve kendine özgü tariflerine bayılıyorum bence tam benlikte bir salata olmuş ellerine sağlık sevgiler.

Adsız 6 Nisan 2010 10:04  

ay severim ben onları,
vallahi tam senilik nunum.
hayran oldum.
ASU.

Bulbulunyeri 6 Nisan 2010 10:06  

Canım,
Ellerine sağlık. Yaratıcılığın sonu yok diye boşa dememişler. Yeter ki hayal gücümüzü serbest bırakalım. gerçi herkese o kadar sık ilham gelmiyor ama.::)Gelenleri seyretmekte çok güzel.
Sabah sabah mutlu oldum.
Sevgiyle kal.

Adsız 6 Nisan 2010 10:12  

tabağamı bakayım,
çiçekleremi,sanamı, çanaklaramı
çiçek bahçesi kadınım.
SEVTAP

Adsız 6 Nisan 2010 10:14  

günaydın canım.
ya daha ne demeliyim bilemiyorum inan. bakmak okadar güzel geliyorki, harika şeyler kattın hepimize canım benim. iyiki varsın
çokda özledim seni.
Ferda.

kalpkurabiye 6 Nisan 2010 10:28  

ayy harika olmuşş rengarenk cıvıl cıvıll ellerinize sağlık yorumunuz için çok teşekkür ederim..
sevgiler..

aleyna 6 Nisan 2010 11:03  

merhabalar.inanın kumanda panelinde gördüm ve birşey yazmadan geçemedim.mor lahana canavarı olarak bunlara bayıldım.tabaklada muhteşem uyumlu ulmuşlar.ellerinize sağlık

Adsız 6 Nisan 2010 11:09  

emirgana benzemiş desem
=)))))
tam senlik doğrusu.süper nunum
NESLİHAN

Belgin 6 Nisan 2010 11:11  

Hemde nasil Nunum, hemde nasil:)) Bir gün yolum düserse, Nur ablamla beraber misafirin olmak isterim:))

Cok incesin, cok zevklisin, ellerine saglik canim benim:)

Sevgilerimle

pelince 6 Nisan 2010 11:12  

Çok güzeller çok,ilk fırsatta deneyeceğim... ellerine sağlık nunucum..

sevgiler yolluyorum...

Ege 6 Nisan 2010 11:18  

Bu nasıl bir güzellik! Baharın bütün renkleri bir arada, çarpıldım, harika fikirler için tebrikler!

Adsız 6 Nisan 2010 11:19  

yakışıyor sana bu hazırlıklar. başka türlü seni tarif edemeyiz zaten.
hayat sen çiçekler ve kocaman sevgiiler.
özetin bu.
canımsın . asuman Ö.

HÜLYA 6 Nisan 2010 11:34  

renk cümbüşü olmuş maşallah. insan bu renklerin cıvıllığıyla bile dıyar nunucum ellerine sağlık canım harika görünüyor.

NzlGl 6 Nisan 2010 11:42  

Vallahi pes nunucuğum:))))
Harika ötesi bunlar beğenmek ne kelime bayıldım, bayıldım
şimdi bir tane yemek için neler vermezdim:)))
ellerinize sağlık canım

Pasaklı Kraliçe 6 Nisan 2010 11:55  

Süpersiniz..İçinde çiçekleri barındıran böyle güzel blog daha yok galiba..İnanın her gün sizi konuşuyoruz evde bugün ne yapmış diye..sevgiler

Adsız 6 Nisan 2010 12:04  

merhaba tatlım
yapacaklarını yapmışsın yine,kocaman gülümsedim gördüğümde.
çok güzel güzel ötesi olmuş nuraycığım ellerine sağlk canım.
öpüyorum seni.
zeynep günal

ebru 6 Nisan 2010 12:06  

Sevgili Nunu o görüntü ne öyle. İnsanın içini açıyor valla. Rengarenk harika. Ellerine sağlık.

Unknown 6 Nisan 2010 12:09  

Zerafet Kraliçem beğenmek ne kelime
bayıldım bayıldım...
Ellerine,emeğine,o güzel yüreğine sağlık kocaman öpüyorum...

Unknown 6 Nisan 2010 12:26  

ne kadar güzel bir sunum ellerinize sağlık

nesrin 6 Nisan 2010 12:45  

Nunu Hanim bunlar cok güzel.Yaraticiliginiza hayanim.Sevgiler...
Bu güzellikler yasam sevincini artirir.

lavantalimon 6 Nisan 2010 13:13  

çok güzel renkler muhteşem:)
ben de yıllar önce uzun marul yapraklarına salatayı koyardım bak aklıma getirdin:)
afiyetler olsun:) sevgiler

kristalkelebek(aslı) 6 Nisan 2010 13:31  

Nunucum bir salata ancak bu kadar güzel ve zarif sunulabilir:). Bahara çok yakışmış tarifin.
Ellerine sağlık...
Sevgiler, öpücükler:).
aslı

lezzetduragi 6 Nisan 2010 13:58  

mis mis ellerine sağlık.

NiLaY 6 Nisan 2010 14:15  

her postuna da bayılınır mı bir insanın ya :) ellerine sağlık senden öğrencek çok şeyim var benim :)) sevgiler..

neslihan erzincan özgür 6 Nisan 2010 14:56  

şahane görünüyorlar canım.ellerine sağlık.tablo gibi salatalar.alttaki kekler de nefis.Nunu'cuğum çok öpüyorum...

Federica Simoni 6 Nisan 2010 15:23  

wow che meraviglia! complimenti!

Zeynep'le Tarifler 6 Nisan 2010 15:25  

çok hoş olmuş çok beğendim,
ellerine sağlık nunum
öpüyorum

Pınar Günay 6 Nisan 2010 17:17  

ah bunlar nasıl renkler böyle. senin gözlerinden bakınca dünyanın renkleri daha canlı, daha parlak..o yüzden çok seviyorum sayfanı da seni de:) ellerine sağlık...

Pastavilya 6 Nisan 2010 17:29  

Tadı da harikadır fakat görsellik muhteşem:))

bir dilim bir tutam 6 Nisan 2010 18:31  

Sevgili Nunu hemde nasil ki nasil....!

Unknown 6 Nisan 2010 19:07  

Bir salata ancak bu kadar renkli,sevimli ve zarif olabilir.. Allah acil şifalar versin, şimdiden geçmişler olsun..

mutfakcini 6 Nisan 2010 19:15  

Dünden beri hayran hayran bakıp bakıp gidiyorum.Yorum yazmamışım hayranlıktan :))Çok sevdik bayıldık hatta :)
Canım Allah yardımcınız olsun.Dualarım sizinle..sevgiler..

Şehnaz 6 Nisan 2010 19:27  

nunucum ,inşallah ameliyat çok başarılı geçer ve oğlun bir an önce sağlığına kavuşur.....allah yardımcınız olsun...şifalar diliyorum........

Bulbulunyeri 6 Nisan 2010 19:31  

Canım,
dualarımız sizinle. Allah hayırlısıyla ameliyat olup çıkmasını nasip etsin. Güzel haberlerini bekliyoruz. Karaduta selam ve sevgiler.
Kalbimiz onunla.
Sevgiyle kal.

hepsusluydum 6 Nisan 2010 20:01  

Nunucum dualarım oğluşun yanında olur inşallah.İnşallah çabucak iyleşir.

Salatana da bayıldım.Çok yaratıcı:))
Sevgiler, acil şifalar..Zehr@

GÜLTER ÖZGÜR 6 Nisan 2010 21:43  

Acil şifalar dilerim, ameliyatın iyi gçemesi dileklerimle...

Unknown 6 Nisan 2010 21:49  

Canım inşallah hayırlısıyla ameliyatı
çok başarılı geçer.Rabbim yanında ve yardımcısı olsun.Bir an önce sağlığı
na kavuşsun.Kocaman öpüyorum...

Delfina ; 6 Nisan 2010 23:30  

Dualarımız sizinle Nunucum,herşey çok kolay olsun inşallah.Şimdiden acil şifalar Berkay'a...

Adsız 6 Nisan 2010 23:41  

denoo
sizi bir yıldır takip ediyorum ve çok beğeniyordum..ama ilk defa yorum yazmak istedim.nefissssssssssss,harikaaaaaaaaaaa,yaratıcılık...tebrik ederim.oğluşun ameliyatıda iyi geçecek,hiç üzülme..)

nanekokusu 7 Nisan 2010 01:19  

dualarım seninle arkadaşın sitesinde görünce bakmadan geçemedim harikalar yapmışsın ellerine sağlık oğluna acil şifalar diliyorum.. selamlar.

Baharcicegi 7 Nisan 2010 01:35  

Canim oglunun ameliyati insallah iyi gecer dularimiz sizinle
Annecigimde dün ameliyat oldu bütün gün telefon basindaydin göz görmüyor ancak sesini duyabildim senin neler hissettigini cok iyi anliyorum
cok sirin olmuslar eline saglik

Adsız 7 Nisan 2010 01:56  

ayy çok güzel görünüyorlar harikasınız vallahi...mutlaka denicem..allah acil şifalar verin inşallah...bütün dualarımız sizinle......

kelebeklisaniyeler 7 Nisan 2010 02:44  

Nunucum sahane fotolar,yaraticiligin sahane...Dualarim seninle ve oglusunla insallah hersey çok güzel ve kolaylikla geçer,güzel haberlerinizi bekliyoruz...öpüyorum.

Işıl 7 Nisan 2010 09:51  

Merhaba Nunucum,

salata baharı andıroyr renkleri çok güzel, ellerine sağlık insanın içi açılıyor.
Bu arada geçmiş olsun oğlun rahatsızlanmış anladıgım kadarıyla umarım ameliyat başarılı ve sorunsuz geçmiştir
acil şifalar diliyorum
Sevgiler

nalan 7 Nisan 2010 12:00  

çok çok geçmiş olsun. nasıl bu resimlerle içimiz açılıyorsa, tüm dertlerin tasaların yerini gün ışığı alsın !

Gönülünce 7 Nisan 2010 13:44  

Salata ve sunum nefis ellerinize sağlık...
Oğlunuzun iyi heberlerini bekliyoruz dualarımız sizinle...Acil şifalar dilerim...

Sevil Şahin 7 Nisan 2010 15:14  

canım nunum rabbim şifa versin inş.
hayırlısı ile ameliyatınız geçer ve biter inşallah.
bizi habersiz bırakma emi
seni kocaman öperim...
tekrar geçmiş olsun oğluşuna

salatan yine süper nunum ellerin dert görmesin..

ARZU - ENGÜZELTATLAR 7 Nisan 2010 16:33  

Ellerinize sağlık. Sunumu çok güzel. Sevgiler...

MUTFAKISTAN 7 Nisan 2010 17:17  

NURAYCIGIM OGLUN NASIL CANIM
INSALLAH COK IYI GECMISTIR AMELIYAT
SEVGILER

atesböcegi 7 Nisan 2010 23:13  

iste NuNu budur diyorum. harikasin. kocamanda gecmisler olsun. ALLAH acil sifalar versin. kocaman sevgilerimi biraktim.

İLKAY 8 Nisan 2010 10:35  

Canım bahar gibi nefis olmuş...canlı eğlenceli umut dolu sağlık dolu bir fotoğraf olmuş...
Oğluşuna şimdiden ve tekrar tekrar geçmiş olsun...

Sevgilerimle,

İlkay

İLKAY 8 Nisan 2010 10:35  

Canım bahar gibi nefis olmuş...canlı eğlenceli umut dolu sağlık dolu bir fotoğraf olmuş...
Oğluşuna şimdiden ve tekrar tekrar geçmiş olsun...

Sevgilerimle,

İlkay

laleninbahcesi 8 Nisan 2010 11:08  

Lahana çanakları , sanat eseri gibi...
Oğlunuza şifa ve tüm iyi dileklerimi gönderiyorum...

TAZE NANE 8 Nisan 2010 15:14  

Bütün dualarım sizinler.
Salatada mükemmel.

Zeugma 8 Nisan 2010 23:36  

İlk kez gördüm böyle şık bir salata.
Yaratıcılıkta sınır tanımıyorsunuz.
ellerinize sağlık..
Oğlunuz için acil şifalar diliyorum..
Dualarım sizinle...
Sevgiler...

Adsız 9 Nisan 2010 04:00  

Renkler içimi açtı.Nefis görseller.Çok geçmiş olsun.

Stil Direktoru 9 Nisan 2010 05:10  

Muhteşem kadın ve sunumu, dualarım sizinle canım benim

Lezzet Treni 9 Nisan 2010 15:29  

Gercektende cok seker görünüyorlar,ellerinize saglik.
Ameliyatinizinda basari ile gecmis olmasina cok sevindim.Allah her zaman yar ve yarddimciniz olsun insallah,sevgiler....

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Nisan 2010 16:05  

vefalı tüm arkadaşlarıma candan teşekkürler ederim,
maillere,
mesajlara,
telefonlara tek tek dönmeme imkan yok biliyorsunuz bu ara :(
kalben yanıbaşımda ve
yanıbaşınızdayım.
Her şey iyi olsun, eskisinden daha iyi olsun diye çıktık yola.
Ameliyat başarılı gözküyor.
Evimize gelince herşey daha huzur dolu olacak.
Yolumuz uzun ve meşakkatli
önemli olan sağ- selim bu ameliyatı atlatmaktı.
ÇOK ŞÜKÜRLER OLSUN YARADANA
VE DUALARINIZA.
VAROLUNUZ.

Nuray 9 Nisan 2010 16:57  

Nuray Hanım Merhabalar,
Gözünüzaydın, geçmiş olsun. Allah'tan acil şifalar diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun...
Ben size yorum bırakmak isterken hata yapıyorum herhalde göndermek istediğim yorumlarımda hep hata oldu...

GÜL 9 Nisan 2010 17:50  

lahana çanakları harika elinize sağlık
ve geçmiş olsun
http://gulsahsimsek.blogspot.com/

Kırmızı Mutfak 9 Nisan 2010 21:27  

Öncelikle çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Sunumunuza da bayıldım. Nasıl bir çiçek bahçesi olmuş muhteşem, ellerinize sağlık...

Tijen 9 Nisan 2010 21:44  

Tez zamanda toparlasın oğulcuk,sanki hiç ameliyat olmamış gibi, ameliyat gerekmemiş gibi olsun...

WarhaWk - Cenk 9 Nisan 2010 23:22  

Merhaba Nuray abla,

Askerlik öncesi gönderdiğiniz yorumlar için teşekkür ederim.
Askerliğim Ankara'da devam ediyor.

Saygı ve selamlarımla , Cenk

Güngör Ekinci Saglik 10 Nisan 2010 00:33  

Ooh maşallah, çok sevindim Nunu'cum, gözün/ gözümüz aydın. Siz de Allaha emanet olun, çok geçmiş olsun, sevgiler.

Çınar 10 Nisan 2010 08:46  

Ameliyatın iyi geçmesine çok sevindim canım. Çok çok geçmiş olsun

Sevgiler tüm aileye

cansudere 10 Nisan 2010 18:04  

canım harika bir görüntü bu .

Özlem Mertler 10 Nisan 2010 23:17  

Her şey eskisinden de iyi olacak biliyorum. Kalbin ve ruhun gibi günler diliyor, geçmiş olsun diyorum...

Mutfak Dili 11 Nisan 2010 10:18  

İnsanin ici acılrı bunları gorunce cok güzel olmuşlar. Ellerinize saglık. Blogunuzsa bahar gelmiş.

Cocukla Cocuk 11 Nisan 2010 23:11  

oğluşundan iyi haberler aldığınıza çok sevindik..çok çok geçmiş olsun....mor lahana salatalarına bayıldım, gözüm gönlüm açıldı...eline sağlık

kelebeklisaniyeler 12 Nisan 2010 02:47  

Ablacim ameliyatin iyi geçmesine sevindim,hayirlisiyla insallah hersey bundan sonra çok çok daha güzel olur,gülen yüzün hiç solmasin,oglusuna geçmis olsun tekrardan,hersey daha iyi olacaktir,öpüyorum.

Aybike Ceylan 12 Nisan 2010 22:45  

Nunu'cugum,
Oncelikle ogluna cok sevindim, insallah cok kisa bir surede toparlar kendini.
Ellerine saglik, ne guzel renkler, ne guzel fikirler...

Mehmet Osman Çağlar 13 Nisan 2010 21:54  

Her şey güzel olacak Nuray hanım,
çünkü siz iyi insansınız. Dualarımız
oğlunuza, içten samimi!

Sevgilerimle

Mimosa Café 15 Nisan 2010 10:51  

ben nasıl kaçırmışım bunu! inanılmaz şık. çek sevdim.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP