KAYISILI MİLFÖYLER (DANİSH)

>> 15 Nisan 2010 Perşembe






TİRAMİSU SOSLU KAYISILI MİLFÖYLER ( Danish ) ( nUnU )

Tiramisu sosu
Oda sıcaklığında kare milföyler
sıcak suda beklemiş, kayısılar
kayısı reçelinin suyu
yumurta sarısı

- Alt 1. sıradaki gibi milföyler, uçlardan orta noktaya doğru kapatılır
- Yumurta sarısı sürülür
- Önceden ısıtılmış 175* fırında pişirilir
- Fırından çıkınca soğuması beklenir
- Fırça yardımıyla Kayısı Reçeli sürülür
- Üzerlerine hazırladığınız tiramisu sosu veya başka bir sos (muhallebi mesela) kaşıkla koyulur.
- kurulanmış - ortadan ikiye ayrılmış kayısılar dikkatlice yerleştirilir.
-Kayısılara tekrar reçel sürülür ve servise hazırdır artık.

Bu tip milföylere tiramisu sosu hazırlar oldum. Bu lezzet çok hoş geldi tadanlara.
Alışılmışın dışında ki bu lezzet heemen benimsendi ve benim speciallerim arasına giriverdi.
ŞİMDİDEN HEPİNİZE AFİYETLER OLSUN.
SEVGİLER

(Arşiv resimlerini bir an önce bitirmeye çalışıyorum !! )

23 yorum:

pelince 15 Nisan 2010 19:09  

Nunu değişik, sunumu çok hoş olmuş....afiyetler olsun...
Sevgiler..

NEŞELİ MUTFAK 15 Nisan 2010 19:19  

NUNUCUĞUM ELLERİNE SAĞLIK .ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR..
SEVGİLERRR

Adsız 15 Nisan 2010 19:29  

şeker arkadaşım,
insanın her yatığı hepmi güzel ola ki. kayısı çok severim ben .
çok hoşlar nunum.eline sağlık.
Fatoş

Damak Tadı 15 Nisan 2010 21:54  

Çok güzel görünüyorlar Nuray'cığım,ellerine sağlık canım..



Sevgilerle

Federica Simoni 15 Nisan 2010 22:33  

wow che meraviglia!!!! complimenti!

Zehra Gürgen 15 Nisan 2010 22:39  

Nunum süper pratik ve lezzetli bir tarif olmuş canım.Milföyüm kalmadı alınca deneyeceğim.

sevgiler canım arkadaşım..

not:bugün kulağını çok çınlatım bol sağlıklı sebze tabakları vardı soframda Nunu sofrası dedim ben :)

Unknown 15 Nisan 2010 22:56  

Çok güzel olmuş harika bir sunum. Ben de kremasını içine koyup birlikte fırınlıyorum. Oda güzel oluyor..

Unknown 15 Nisan 2010 23:14  

ellerinize sağlık sevgiler

Miskokulu Lezzetler 15 Nisan 2010 23:17  

Nuray Hanım ellerinize sağlık.Umarım oğlunuz çok daha iyidir.İzmirden sevgiler.

kalpkurabiye 15 Nisan 2010 23:17  

ellerinize sağlık çok yaratıcı çok mükemmel bir tarif.. not ediyorumm..

lezzet sefasi 16 Nisan 2010 00:47  

Gorunum superr olmus afiyet olsun.
Sev giler
Sefa

Unknown 16 Nisan 2010 01:27  

Ellerine saglik canim... Yine süpersin....

ipek 16 Nisan 2010 02:54  

Harika görünüyorlar. Hepsini yemek istedim.

Unknown 16 Nisan 2010 07:41  

Wowww!! Very, very, very delicious!!

Beauriful!!


Big kiss

Adsız 16 Nisan 2010 07:42  

ne kadarda pratik ve çok şık olan tarifmiş canım.
eline sağlık gerçekten bayıldım
delikanlımı öpüyorum nunucuğum.
gülbin. b

Unknown 16 Nisan 2010 08:49  

evde kuru kayısım kalmadı tazesi çıkar çıkmaz yapacagım.ellerine saglık.

Adsız 16 Nisan 2010 09:29  

günaydın günaydın nunucum
çok çabuk hazırlanan tarifleri acaip severim, senin gibi yapamasamda mutlaka denemek isterim bunuda, sanırım ben tembellik yapıp muhallebi ile pişircem :-)
size güzel bir gün olsun, yollar kapalı dikkat et .
öpüyorum senide berkayımıda.

esin

Adsız 16 Nisan 2010 09:32  

canım şimdi salatalarında 3 tarifi yazdım hafta sonu için.,
birazdan kekler bölümüne girip seçicem bişeyler, ama hepside müthiş görünüyor işim zor anlıyacağın. yoksa kısa yollu bunumu yapsam ?
size güze güzel afiyet olsun kocaman öptüm şekercim seni.sevgiler canım.
SEMA.n

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 16 Nisan 2010 09:43  

Ellerine sağlık Nunucuğum, yine nefis lezzetlerle karşıladı beni sayfan:) Ama ben elimi uzatıp alamıyorum, 1-2 kg daha kaldı sonrasında inşallah çayımı kapıp uzanacağım bu güzelliklere...

Sevgiyle kal,

çeşnici Handan 16 Nisan 2010 10:15  

Ellerine sağlık. Sunum yine çok güzel. Sevgiler.

Adsız 16 Nisan 2010 11:41  

CANIM ARKADAŞIM ELİNE SAĞLIK,YANINDA KAHVE İSTESEM

SELMA.

nesrin 16 Nisan 2010 12:02  

Cok sevimli pratik bir lezzet.Ellinize saglik.Sevgiler...

Unknown 16 Nisan 2010 12:44  

Canım yine zerafet kokan enfes bir
lezzet olmuş harikasın ellerine sağ
lık kocaman öptüm...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP