BAHARDA PAZAR DEDİĞİN .....

>> 4 Nisan 2010 Pazar



















Pazar dediğin ;
Yoğun bir haftaya başlamadan önce, şehir dışında tablolarda ,hayallerde kaldığını düşündüğüm çimenlerin üzerinde, çocukluğumdaki papatyaların ,ballı babaların , bahar dallarının ve harika kuş seslerinin arasında oksijen bayramı yapmaktır.
Pazar dediğin, şehirden uzak,tabiatın içinde ,sessizliğin ortasında bir evde yeğenlerinle miss gibi bir pazar kahvesi içmektir.
Pazar dediğin sağlığın ve cebin elverdiğince ,özlediğin lezzetleri keyifle yiyebilmektir.
Pazar dediğin aslında hissettiğin gibi gerektiği yerde gereğince yaşayabilmektir.


Uzun zamandır benimde hayalim, sadece çimenlerin üzerinde, gökyüzüyle arkadaş olup, gözlerime bahar dallarını ve güneşi şahit edip, masal kahramanımla, omuz omuza zor bir haftayı göğüsleyebilmek adına sükunet arayışı idi..
Aynen Öylede oldu. Zorlu haftamıza hayırlısı ile hazırız... !!!!

Size çok sevdiğim ! Çok anlamlı !! bulduğum bir Can Dündar Şiiriyle , güzel bir hafta diliyorum sevgili arkadaşlarım..

Daima şen ve esen kalınız. SEVGİLER.


İYİ DÜŞÜNÜN

Bu yılınızı iyi geçirdiniz mi?

Sağlıklı olduğunuz için hiç sevindiniz mi?

Bu yıl hiç gün ışığı ile uyandınız mı?

Kaç kez güneşin doğuşunu izlediniz?

Bir neden yokken kaç kişiye hediye aldınız?

Kaç sabah yolda bir kediyi okşadınız?

Bu yıl yeni doğmuş bir bebek parmağınız sıkıca tuttu mu hiç?

Ve siz onu hiç kokladınız mı?

Yaz gecelerinde ne çok yıldız olduğuna hiç şaşırdınız mı?

Kendinize bu yıl kaç oyuncak aldınız?

Kaç kez gözlerinizden yaş gelinceye kadar güldünüz?

Yaşlı bir ağaca sarıldınız mı bu yıl?

Çimlere uzandığınız oldu mu?

Çocukluğunuzdan kalan bir şarkıyı söylediniz mi hiç?

Hiç suda taş kaydırdınız mı bu yıl?

Kaç kez kuşlara yem attınız?

Bir çiçeği dalındayken kokladınız mı?

Bu yıl kaç kez gökkuşağı gördünüz?

Ya da hediye alan bir çocuğun gözlerindeki ışığı?

Kaç kez mektup aldınız bu yıl?

Eski bir dostunuzu aradınız mı hiç?

Kimseyle barıştınız mı bu yıl?

Aslında mutlu olduğunuzu kaç kez farkettiniz bu yıl?

İyi bir yılın, bunlar gibi birçok "küçük şeye"e bağlı olduğunu hiç düşündünüz mü bu yıl?

Yayılın çimenlerin üzerine.....

Acele edin....

Er veya geç...

Çimenler yayılacak üzerinize... :(((((((

CAN DÜNDAR

23 yorum:

Mutfak Havlusu 4 Nisan 2010 20:03  

Gene döktürmüş nunu
hem güzelim görüntüler hem yazı:)
***
Bu arada bizi gördün mü?
Eğer latife etmiyorsan çok üzülürüm çünkü görüşmek isterdim..

Adsız 4 Nisan 2010 20:12  

bayıldım resımlere,ne kadar canlı!

Adsız 4 Nisan 2010 20:17  

ne kadar iyi yapmışsınız canım benim.
biz mest olduk size haydi haydi şifa olsun.
harika mamalar -))

ESİN.

Adsız 4 Nisan 2010 21:09  

of ya hakikaten tablo gibi,
çimenlere nasıl içim gitti =(
tüm gün evde boğuşurken orada olmayı hayal ettim şimdi.
yarın yine iş iş iş =(
nesrin

Atike Momini Ziya 4 Nisan 2010 21:34  

canm, senin adına çoook sevindim,
ne de güzel anlatmışsın,ne de güzel görüntülemişsin.hele hele daldaki kuşlar... hissttirmişsin güzel duygularını,hissettim tebessümlerini......paylaşımın için teşekkürler, ayrıca ben de çok severim bu şiiri...
ia. hayatın; dediğin pazar gibi günlerle dolu olur...
selam ve sevgiler...

Adsız 4 Nisan 2010 21:40  

resimler, pazar günün,seçtiğin şiir ve hele EN SON SATIR !
ne çok düşündürdü beni ((((((
sevgiler canım hepimize esnlikler
ASUMAN ö.

mutfakcini 4 Nisan 2010 22:05  

Coştum,nefes aldım,karnıma cıktı,canım çekti.Resimler ve anlatımla neler hissettim neler :)Can Dündar2ın tavsiyelerini de not aldım,buzdolabıma yapıştırmak üzere,madde madde uygulanacak aksatmadan :)Teşekkürler canım.Her günümüz sıcacık,ışık dolu baharlar olsun.

Adsız 4 Nisan 2010 22:09  

canım benim nefis bir bahar günü geçirmişsin.şiir bana çok şey ifade etti. okadar duygulandımki, neleri yapmmadan atlayıp geçip gidiyoruz.
oysa çimenler elbette üzerimize yayılacak. boş işte bazı şeyler
sağol canım çok şeyi hatırlatmışsın. iyi geceler arkadaşım.
NESLİHAN.

Adsız 4 Nisan 2010 22:11  

hayatta varım demek böyle birşey işte. yüreğin ferahlamışsa ne mutlu canım. ferah tut kendini, her şey düzelecek biraz sabır metanet güzel arkadaşım.sende hepsi var. bahar resimlerin çok güzel canım. öpüyorum seni.
Banu.

MUTFAKISTAN 4 Nisan 2010 22:45  

Icım acıldı ne guzel resımler
Umarım bu haftan cok guzel gecer
Sevgıler

Baharcicegi 5 Nisan 2010 00:50  

Yaaa bizde istiyoruz bu baharin aynisindan , nunucum sanalda olsa bahar dallarinin altinda yemyesil cimenlere uzanmis hayal ettim kendimi
hayali bile güzeldi..)))

Adsız 5 Nisan 2010 08:11  

günaydın tatlım,
pazar diye ben buna derim , çayır çiçen, kuşlar harika bahar dalları, hele o paptyalara ballı babalara bittim. aynı eski okul yıllarımızdaki gibi.
iyi gelmiştir be nunum.
iyisin dimi canım
gülbin B.

EU MULHER 5 Nisan 2010 08:38  

Hello canim!!

Big kiss

Bir Dilim Düş 5 Nisan 2010 09:10  

Nunucuğum müthiş bir hafta olacak hepimiz için buna inannıyorum.

Sevgiler,
Evren

ümmühan 5 Nisan 2010 09:19  

Harika bir pazar olmuş maşallah, ben de bu pazar'a herşeyi sığdırmak istedim, tek tatil günüm olunca böyle oluyor, güzel bir pazardı çabucak geçse de :)

Adsız 5 Nisan 2010 09:31  

ben sizin pazarlarınıza bayılıyorum zaten. hep diyorum tam kafa tatili oluyor,
dediğin gibi ceplerde gönüllerde uysa da insanlar gönlünce yaşasa.
haftanız hayırlı olsun güzel arkadşım.herşey yolunda olsun inşallah
ZEYNEP GÜNAL

Bulbulunyeri 5 Nisan 2010 09:55  

Canım,
haftan da bu güzelikler kadar güzel olsun.
Dilerim oğlunun ameliyatıda çok başarılı geçsin.
Sevgiyle kal.

Narince 5 Nisan 2010 10:12  

Can Dündar'ı çok severim ben. Pazarları daha çok severim, sevgülüm evdedir, bütün gün dizimin dibindedir. Dışarı çıkmamalı, koyun koyuna geçmeli bütün gün. Birlikte yemek yapılmalı, uyumalı, yayılmalı...

Adsız 5 Nisan 2010 10:18  

ay yaaaa bende o çimenlerde uzanıp, çiçekleri seyretseydim,
sonra o güzel sitenin havuzuna atlayıp, size yorgunluk kahvesine gelseydim
ama sen yapmışsın buda bana yeter. hep iyi ol lütfen.
güzel günler yakın kuzen.napalım buda geçecer.
FİLİZ.

Adsız 5 Nisan 2010 10:25  

nunucum resimler bahar kokulu resimler olmuş ne iç açıyorlar.
ama şiire fena takıldım.
ne vurucu can alan sorular,
dediğin gibi hele sonu ...
kısa hayat ne dersek diyelim.
boş bazende.
iyilikler sizinle olsun bitanem
öpüyorum sevgilerle

SEMA.N

daimamutfak 5 Nisan 2010 11:09  

Sağol nunu'cuğum sanada iyi haftalar..sevgiler..

ÇOBAN YILDIZI 5 Nisan 2010 11:40  

Sevgili Bir Dut Masalı,
Bloğunuzu birkaç gün önce keşfettim ve çok beğendim.Köfteci Ramiz tabağını görünce de yazmadan edemedim.Benim anne ve baba tarafım Akhisar'lıdır.Biz her sömestre tatilini anneannemlerde dolayısıyla Akhisar'da geçirirdik.Akhisar'a iner inmez daha bavulları atar ayakkabılarımızı çıkarmadan anneannemin elime tutuşturduğu para ile Ramiz'e giderdim.O zamanlar Ramiz içerisinde tek bir masanın sığdığı küçücük bir dükkandı.Müşteriler minicik tezgahın başında sıraya geçer mis gibi kokan tükürük köftelerini beklerdi.Ramiz'in tüm oğulları çeşitli üniversiteleri okumalarına rağmen baba mesleğini bırakmadan azimle çalıştılar ve şimdinin Köfteci Ramiz'ini yarattılar.
Bloğunuz sıcacık sevgi vehuzur kokuyor.Sevginiz ve aşkınızın hiç tükenmemesi dileğimdir.

Sevgilerimle..

Güngör Ekinci Saglik 5 Nisan 2010 21:42  

oh oh maşallah. keyifli bir gün geçirdiğine sevindim Nunu'cum.
Hayırlısı ile Karadut'umuz da atlatsın ameliyatını, mutluluk huzur tam olsun inşallah.
sevgi ve dua gönderiyorum en kocamanından.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP