SULTANİ BEZELYE SALATASI

>> 15 Nisan 2010 Perşembe




YAPRAK BEZELYE SALATASI (SULTANİ)

1 Kg ayıklanmış yıkanmış bütün sultani bezelye
2 domates ( çekirdeksiz)
3 iri sarımsak
3 orta boy soğan (yemeklik doğranmış)
2 yk sızma zeytinyağı
tuz - çok az taze çekilmiş karabiber - dereotu

- Sızma yağı tencereye koyup, içine dilimlenmiş sarımsakları ekleyin
- doğranmış soğanla beraber pembeleştirin
- Sultanileri de ekleyerek bırakmadan yaklaşık -8- dakika soteleyin
- domatesleri minik dilimler halinde ekleyin ve kapağını kapatıp 2 dakika daha bekleyin , altını kapatıp , servis tabağına alın ve dereotu serperek soğumaya bırakın
- çıtır çıtır yaprak bezelyeleriniz artık hazır...

Çok Seveceksiniz.

15 yorum:

Damak Tadı 15 Nisan 2010 15:24  

Bizde de tavası vardı canım..Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..Kocaman öpüyorum seni..

Berkay'cığım nasıl oldu?Umarım gün geçtikçe çok daha iyi olur..


Sevgilerle canım benim..

ebru 15 Nisan 2010 15:26  

Sevgili Nunu ellerine sağlık. Ben bu bezelyelerin yemeğini çok severim. Salatasını hiç yememiştim.Denemek gerekir. Öpüyorum seni.

Unknown 15 Nisan 2010 15:29  

Canım benim ellerine sağlık harika
bir salata olmuş.Bahar gibi aynı yü
reğinde ve hayatında hep bahar mevsimi olsun kocaman öpüyorum...

http://www.lezzetibol.com 15 Nisan 2010 16:53  

Bayılıırm nunucum. Şahane olmuş. Tam mevsimlik
Ellerine sağlık canım

kelebeklisaniyeler 15 Nisan 2010 16:57  

Nunucum ellerine saglik çok hos bir tarif,hemide hafif himmm,opuyorum seni.

Unknown 15 Nisan 2010 17:18  

sultani bezelyenin çıkması ile bitmesi bir oluyor. rengi ne kadar canlı oluş, eline sağlık..

Hülya 15 Nisan 2010 17:59  

Salatasını hiç yapmamıştım,denemeliyim öyle hoş anlatmışsın ki...
Sevgiler

Mutfak Havlusu 15 Nisan 2010 18:04  

Dün yeni gördüm pazarda bezelye:)
senin blogada düşmüş bezelyeler ne güzel:)
ellerine sağlık.

Adsız 15 Nisan 2010 18:07  

ay bende ne severim bunu nunucum, körpecik çok güzel yenir,
ellerine sağlık, ama rengi ne harika,
benimkiler daha solgun oluyor nedense hep
becerikli olmak bu anacım =)))
öpüyorum sizi canım.selamlar
nesrin.

Adsız 15 Nisan 2010 18:22  

demek salatasıda var nunum
yani bayılıyorum senin bu uygulamana.
sultaniye bezelyeyi ailecek sevenlerdeniz canım.
çaylada denerim sen diyorsan !
muhteşem olmuş bece.sağlık dolu görünüyor,
afiyetler olsun tatlım.
paşamıza sevgiler.
ASUMAN.Ö

pelince 15 Nisan 2010 19:07  

Sultani bezelye hiç yemedim.. ama çok duydum bu ara,bulursam mutlaka bu tarifle deneyeceğim..
ellerine sağlık nunucum...

Adsız 15 Nisan 2010 19:30  

nasıl severim bir bilsen nunucuğum
ESİN

CaNsU 15 Nisan 2010 19:41  

çok güzel gözüküyor ellerine sağlık. bende bunun yoğurtlusuna bayılıyorum...

mutfakcini 16 Nisan 2010 11:04  

Hiç denememiştim.Bu gün semt pazarı var,öğlen yemeğim olsun :)Ellerine sağlık canım,sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP