HER ŞEY GÜZEL OLSUN DİLİYORUM VE İSTİYORUM

>> 13 Nisan 2010 Salı



Merhaba arkadaşlar,
Çok şükür Oğlumuzun ameliyatı oldu ve üzerinden 1 hafta geçti, temennimiz başarıyla sonucunu da görmektir. Yaklaşık 2 aylık fizyoterapi - rehebilitasyon dönemine başlıyoruz. Amacımız - arzumuz ve elbetteki tek temennimiz sağlıklı günlerindeki gibi yürüyebilmesidir. Moralimiz iyi şükür. Çok hareketli, yoğun, yorgun zamanlar geçiyor haliyle. Bizlere ulaşan dostlarımıza, blog arkadaşlarıma kısaca hepinize canı gönülden teşekkürler ederiz. Unutulmayacak güzellikte , harkulade destektiniz.
Fırsat buldukça masalıma kaldığım yerden devam etmeye gayret edeceğim.
HERŞEY İÇİN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİM-Z.
SEVGİYLE.


Hayatımızdaki her ana inanç ve umutla bakacak olursak , hayatı mutlu bir resim olarak çizebilirsek, mutlaka doğru hedeflere varacağımıza inanıyorum.
Lütfen olumsuz düşüncelerle , gereksiz ve luzumsuz hiç birşeye takıntı yapıp, şikayet etmeyiniz !!
Amacımız her haliyle VE her şartıyla HAYATI YAŞAMAKTIR !!!

63 yorum:

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 13 Nisan 2010 08:45  

Canım Nunu'm,

Allah hayırlısıyla bu dönemi de geçirmenizi nasip etsin...Büyük geçmişler olsun, hayırlı şifalar inşallah...Kocaman öpüyorum...

Sevgi ve sağlıkla kalın herbiriniz...

Adsız 13 Nisan 2010 08:51  

güzel arkadaşım, şiaflar üzerinde olsun delikanlımızın, büyük kısmı bitti, gerisi allah kerim.
daima yanındayız birtanem.
nesrin.

Miskokulu Lezzetler 13 Nisan 2010 08:55  

Nuray Hanım çok geçmiş olsun.Allah bir daha böyle kederler göstermesin.Her şey çok daha güzel olacak sizin gibi bir annesi olduktan sonra.Umut hep yanınızda olsun. Masalınız hep güzelliklerle sürsün. Sevgiler.

Burçin'in Denemeleri 13 Nisan 2010 09:02  

Çok geçmiş olsun Sevgili Nunu. Bir an önce sağlığına kavuşmasını dilerim.

Adsız 13 Nisan 2010 09:11  

canım arkadaşım, zor zamanlardasınız gördüm. ama bu işin ilk halleri, neler yaşanıyor ve bitiyor . sen çoktan güzellikleri dilemişsin yakındır.
SENİN KADAR İNANIYORUM
allah kuvvetler versin benim cesur arkadaşım. SEVTAP

Şehnaz 13 Nisan 2010 09:22  

nunuum inşallah herşey çok güzel güzel olacak...oğlun ve sizler bu zorlu günleri atlatacaksınız.....çok büyük geçmiş olsun...canım....allah yardımcınız olsun...sevgiler....

ebru 13 Nisan 2010 09:22  

Sevgili Nunu çok geçmiş olsun canım. Hayırlısı ile ameliyatı geçirmişsiniz.Zorlu 2 ayı da el birliği ile atlatıp oğulcuk eski haline dönmüş olucak. Dualarım hep sizinle.Öpüyorum seni.

Adsız 13 Nisan 2010 09:26  

tatlım benim, senin bu yaşama inancın değilmi zaten herşeyi, aşan ve başaran yapan.
mutlaka düzelecek ben inanıyorum.
allah sana gani gani güçler nasip etsin.
hep iiyi olun sağlıkla canlarım.
GÜLBİN. B

Adsız 13 Nisan 2010 09:28  

sevgili can arkadaşım
çok sevdiğin gökkuşağındaki tüm renkler en kısa sürede yanıbaşında olsun, acil şifalarla geçmiş olsun canım Berkaycığımıza. ona bizden tekrar sevgiler selamlar.
FERDA

Bulbulunyeri 13 Nisan 2010 09:28  

Canım,
çok şükür. Güzel haber için çok sevindim. Eminim karadut ve sizler bu işin altından da en güzel şekliyle kalkacaksınız.
İçinizde bu kadar güzel duygular, olumlu hisler ve yanınızda bu kadar çok seven ve dualar varken muhakkak en iyisini yapacağınızdan eminim.
En kısa zaman da eskisinden de güzel yürümesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

tatlıhayat 13 Nisan 2010 09:48  

Canım nunucum,çok geçmiş olsun.Evvelallah,karadut bunu da başarır.(kimin oğluşu?)Sevgiyle...

MUTFAKISTAN 13 Nisan 2010 09:48  

CANIM COK GECMIS OLSUN
HER SEY ISTEDIGIN GIBI OLACAK
INSALLAH.IKI AY CABUK GECER
CANI SAG OLSUN OGLUMUZUN
SEVGILER

durutarifler 13 Nisan 2010 09:50  

Canım tekrar geçmiş olsun. İnşallah bu dönemi de sağlıklı bir şekilde atlatırsınız. Dualarımız sizinle

Adsız 13 Nisan 2010 09:56  

hayatım kuşlar çoktan özgürce uçamya başlamış,
2 ay sonrada paşamı uçururuz, hemde yetişemeyiz bile. genç onlar güzelim,elbette savaşacak.
bence sen kendine daha iyi bak lütfen. canımsın sen, öpüyorum ilk fırsatta sütlaçlarla gelicem

=)))) semra

Hatice 13 Nisan 2010 09:59  

çok geçmişler olsun Nunu, bu dönemi başarıyla atlatıp, en kısa zamanda oğlunun sağlığına kavuşması dileğiyle...
sevgiler...

boncuk mutfakta 13 Nisan 2010 09:59  

Nunucum çok geçmiş olsun.Dualarımız sizinle, en kısa zamanda sağlığına kavuşması dileğiyle canım.

Adsız 13 Nisan 2010 10:07  

nunucum
herşey güzel olsun tabiikide ,olacakda yüce yaradanın izniyle. sabır ve kuvvetler ihsan etsin allah.
seni seviyorum arkadaşım benim.
ASUMAN.Ö

Saglıklımutfak 13 Nisan 2010 10:10  

Dilerim herşey gönlünce ve yolunda gider . Canım sevgiyle kal bekleyeceğiz seni:)

Unknown 13 Nisan 2010 10:17  

Canim benim.... Tekrar tekrar gecmisler olsun diyorum... Biriciginin biran önce eskisinden daha saglikli olarak ayaga kalkip kosturacagi günlerin cabucak gelmesi icin dua ediyorum... Sevgilerimle, hersey cok güzel olacak...

Adsız 13 Nisan 2010 10:22  

--hiç şüphem yokki olacak buda canım. sende bu inanç ve azim varken allah izin verirse 2 ay sonra tamamdır. sonrada hakkettiğin gibi bir tatile gidersin her şey silinir gider .
geçmiş olsun hayatcım.
ZeynepGünal

Leylak Dalı 13 Nisan 2010 10:41  

Nunucum,
İşin en önemli kısmı halloldu, bundan sonrasında yanında aslanlar gibi annesi var, biraz zor olsa da geçer. Yürümeyi bırak koşar bile.
Tek Allah devasız dert vermesin. Herşey çok iyi olacak, bunu sen de biliyorsun...
Sevgiyle...

Damak Tadı 13 Nisan 2010 10:52  

Çok çok geçmişler olsun canım Berkay'cığıma..Acil şifalar diliyorum canım..Dualarımız sizlerle..Sevgilerle canım benim..

Unknown 13 Nisan 2010 10:59  

acil şifalar diliyorum nunucum,karadutun eski sağlığına en kısa zamanda kavuşsun inşallah sevgiler.

Unknown 13 Nisan 2010 11:04  

Canım geçmiş olsun Rabbim şifa ver
sin inşallah.Sizi bekleyen zorlu sü
recide hayırlısıyla atlatıcaksınız inşallah dualarımız sizinle kocaman
öpüyorum...

Hülya 13 Nisan 2010 11:25  

Geçmiş olsun Nunu'cuğum,bu dönemi de sıkıntısız atlatmanızı diliyorum.
Sevgi ile kalın

Flame 13 Nisan 2010 11:58  

Çok çok geçmişşş olsunnn Nunucummm.. Güzel haberlerini bekliyorummm.. Acil şifalar olsun..

NzlGl 13 Nisan 2010 12:12  

Sevgili nunucuğum,
çok geçmiş olsun, oğlunuza acil şifalar diliyorum. Allah bir daha yaşatmasın.
Güzel günlere,,,,
sevgilerimle

ÇOBAN YILDIZI 13 Nisan 2010 12:24  

GELMİŞ GEÇMİŞ OLSUN. DAHA SAĞLIKLI,MUTLU GÜNLER SİZİNLE OLSUN İNŞALLAH.

Zerrin Pasta Evi 13 Nisan 2010 12:52  

Tekrar çok geçmiş olsun canım. Çok şükür daha da iyi olacak. Pozitif enerjimi gönderiyorum sizlere bol kahkahalı :))

Sevgiler...

Ferkay 13 Nisan 2010 13:45  

Nunum çok geçmiş olsun,inşallah fizik tedavinin sonucuda ameliyat gibi iyi olacak.
Kocaman öpüyorum ...

NiLaY 13 Nisan 2010 13:48  

çok çok geçmiş olsun.. sonunda herşeyin güzel olacağı bu dönemi de sabırla geçirmenizi diliyorum canım.. sevgiler..

Ordanburdanhayattan 13 Nisan 2010 13:53  

canım benim ne kadar zor günler geçirmişsindir kim bilir. Allah evladınızı sizlere bağışlasın, eski sağlığına kavuşsun en kısa zamanda umarım.

kurşunkalem 13 Nisan 2010 14:00  

Çok geçmiş olsun oğlunuza,çabucak toparlar inşallah...

Pınar Günay 13 Nisan 2010 14:02  

canım çok geçmiş olsun; güzel dileklerim hep sizinle olacak...Sevgiler...

aysencifci 13 Nisan 2010 14:20  

Nunu'muz tekrar geçmiş olsun. Ne yürümesi karadutunuz koşacak hemen yakınlarda! Öpüyoruz ve acil hayırlı şifalar diliyoruz sizlere.

kalpkurabiye 13 Nisan 2010 14:30  

çok geçmişler olsunn... umarım herşey dilediğiniz ve istediğiniz gibi olacak..
dualarımız sizinle..
sevgiler..

ayseyaman 13 Nisan 2010 15:04  

Sevgili Nunu, cok gecmis olsun...
Oglunun en kisa zamanda eski sagligina kavusmasini diliyorum...Allah yardimciniz olsun...sevgiler

Sevil Şahin 13 Nisan 2010 16:11  

canım nunum ameliyatın başarılı geçmesine inan çok ama çok sevindim .
allahım 2 aylık tedaviden sonrada daha da iyi olur inşa.
allaha emanet ol bizi habersiz bırakma emi
sevgiyle kal

daimamutfak 13 Nisan 2010 17:19  

Nunucuğum çok ama çok geçmiş olsun..

Asis 13 Nisan 2010 17:29  

Sevgili Nunu tekrar çok geçmiş olsun.Senin de dediğin gibi herşey çok güzel olacak yeterki inanalım buna,çook sevgilerimle...

hepsusluydum 13 Nisan 2010 17:33  

Çok şükür Nunucum, sevindim:))Darısı koşu haberlerine inşallah:))Ayşen'in de dediği gibi yakında koşar karadut..Zehr@

Zeynep'le Tarifler 13 Nisan 2010 18:09  

çok çok geçmişler olsun...
herşey güzel olsun inşallah
sevgi dolu öpücükler

Unknown 13 Nisan 2010 19:12  

Canim gecmis olsun hayirli sifalar diliyorum hersey gönlünce olsun öpüyorum yavrunu sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Nisan 2010 19:15  

güzel kalpli arkadaşlarım
ne kadar teşekkür etsek, azdır sizlere,
VAROLUNUZ.

Gönülünce 13 Nisan 2010 21:51  

Çokkk geçmişler olsun...Her şey gönlünüzce olur inşallah...Acil şifalar dilerim...
Sevgiler...

Muhterem'le Afiyetle 13 Nisan 2010 21:54  

Sevgili Nuray,
Çok çok geçmiş olsun, Rabbim acil şifalar versin.
İnşallah bir an önce oğlun iyileşir, bugünlerde sadece hatıralarda hatırlanır.
Her şey gönlünüzce olsun.

Cocukla Cocuk 13 Nisan 2010 22:21  

Nunu'cum tekrar geçmiş olsun..en kısa sürede iyileşir umarım, herşey dilediğinizce olsun...sevgiler

Aysultan... 13 Nisan 2010 22:30  

Çok geçmiş olsun...
inşalalh çok çabuk iyileşir :)

pelince 13 Nisan 2010 22:52  

Nuraycım oğluşuna çok geçmiş olsun.. allah şifa versin... çok kısa zamanda eski sağlına kavuşsun inşallah...

kocaman sevgiler..

Unknown 13 Nisan 2010 22:59  

Çok çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin Nunucum.

Adsız 14 Nisan 2010 03:08  

allahım acil şifalar versin.bencede herşeye rağman hayat güzel ve yaşamay değer..allahım sizinle olsun inşallah..

Aybike Ceylan 14 Nisan 2010 03:27  

Canim Nunu'cugum,
Ben de oyle istiyorum. Umarim simdi cok daha iyidir, sevgilerimi gonderiyorum, opuyorum.

Hayat 14 Nisan 2010 06:35  

Nuray' cığım,
Affını dilerim. İnan, şimdi gördüm. Yazmadığım için çok şeyi kaçırıyorum.
Sen çok dirâyetli bir insansın, kalben ve duâlarla yanındayım-z inş.
Uygun zamanda ziyâretine gelmek isterim.
Sevgiler, kolaylıklar, âcil şifâlar diliyorum.

mutfakcini 14 Nisan 2010 11:49  

Çok sevindim.Fizik tedavi de en kısa zamanda başarılı sonuçlarla biter de sıkıntılı günleriniz geride kalır dilerim.Çok geçmiş olsun canım tekrar.sevgiler..

ozguluntarifleri 14 Nisan 2010 15:58  

Cok gecmis olsun Nunum Allah acil sifalar versin yeni duydum canim cok uzuldum insallah hayirlisi ile en kisa zamanda oglusun sagligina kavusur.
Fizik tedavinin ben cok faydasini gordum iciniz rahat etsin hayatim
cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

MAVİ TUTKU 14 Nisan 2010 19:15  

Afedersiniz şimdi okudum.
Çok ama çokk geçmiş olsun diyorum, inşallah herşey yolunda gider en kısa zamanda şifa bulur iyileşir oğlunuz...

Mutfak Havlusu 14 Nisan 2010 20:07  

Çok sevindim.çok çok geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin.

Güngör Ekinci Saglik 14 Nisan 2010 23:06  

Hep iyi haberlerini, mutluluk haberlerini alalım Nunu'cum.
Kardeşimize Allah şifalar versin, eskisinde de sağlıklı olsun inşallah.
sevgi ve selamlar.

lezzetyolculugu 15 Nisan 2010 09:53  

Çok geçmiş olsun ve gözünüz aydın.İnşallah çok yakında eski günlerdeki gibi yürüyebilecek.

Mimosa Café 15 Nisan 2010 10:50  

çok çok geçmiş olsun. ben de dizimi sakatlamıştım. ufak bir kırık vardı. fizik tedavi sayesinde tekrar yürümeye başladım. kesinlikle çok iyi geliyor. acil şifalar.

elif 15 Nisan 2010 14:22  

blogunuzu takip ediyorum devamlı. geçmiş olsun. allah şifa versin oğlunuza. gençler daha hızlı toparlıyor. sizinde öyle olur inşallah

çeşnici Handan 15 Nisan 2010 15:52  

Çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Sevgilerimiz ve dualarımız sizinle.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 15 Nisan 2010 19:28  

geciktiğim için kusura bakma canım. Anca okuyabildim yazını. Acil şifalar diliyorum. Çok geçmiş olsun.

Sevgiler..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP