LALE ZAMANI ve ÇAY SOFRAM

>> 16 Nisan 2010 Cuma



TARİFİ



kISIR tARİFİ


Ameliyattan önce, Geçmiş olsun ziyaretimize gelen sevgili okul arkadaşlarımla bir çay sofrası paylaşıyorum sizinle.
Çok erken gelip erken gitmeleri gerekiyordu, bu sebeple zeytinyağlı çeşitlerimizi fazla tutup öğle-ikindi arası bir öğün oluşturduk,

Sofrada :
Sultani bezelye salatası
Kısır
kurutulmuş domates
zeytinyağlı çalı fasulyesi
kete
ve çilekli tartöletler vardı..


Bu güzel Lale zamanından hepinize sevgilerimle.....



NOT: ( Oğlumun fizyoterapisi çok yoğun devam ediyor, henüz minicik gelişmeler olmakta, bu gelişmelerin büyüyüp devleşmesi hayırlısıyla tek dileğimiz, soran dostlara çok teşekkürler ederiz.

55 yorum:

Saglıklımutfak 16 Nisan 2010 12:51  

Nunum eline sağlık herşey nefis aynı senin gibi güzel. sevgiler

Unknown 16 Nisan 2010 12:58  

Canım yüreği güzel arkadaşım yine muhteşem bir masa ellerine,yüreğine
sağlık kocaman öpüyorum...

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) 16 Nisan 2010 13:00  

hayırlı cumalar

rabbim şifa versin inşallah



ellerine sağlık herşey çok güzel görünüyor.

sevimlimutfak 16 Nisan 2010 13:03  

Yine şık ve zarif bir masa. Ah o kısırlar yokmu, bayılırım. Ellerine sağlık canım. Oğlununda iyi haberlerini almak çok güzel, bu güzelliklerin hep devam etmesi dileği ile sevgiler...

Miskokulu Lezzetler 16 Nisan 2010 13:09  

İlk zamanlar çok küçük gelişimler olur ama zamanla fark etmezsiniz bile nasıl hızla düzeldiğini Nuray Hanım içiniz rahat olsun.Anne yüreği bilmezmiyim.Keyfiniz her zaman bu sofradaki çiçekler lezzetler gibi güzel olsun.Sarı lalelere bayıldım.Sevgiler.Mine

evcilik 16 Nisan 2010 13:28  

Harika!tam bir lale devri olmuş,
herşey çok hoş görünüyor ellerine sağlık bu arada tekrar tekrar geçmiş olsun..
sevgiler.

Adsız 16 Nisan 2010 13:29  

ellerine sağlık çok güzel görünüyor..
http://denizkayra.blogspot.com/

Adsız 16 Nisan 2010 13:52  

canım çok teşekkürler ederim bu sağlıklı emeklerine, çok iyi gördüm oğlumuzu, sabırla iyileride olacak
can arkadaşım sevgiler
NESRİN.

Adsız 16 Nisan 2010 13:52  

ah sarı lalelere bittim, sende ne seversin,
çileklede de gözümmü kaldı ne )))
öpüyorum nuraycığım,
allah kuvvet versin canım.

ZEYNEP GÜNAL

http://www.lezzetibol.com 16 Nisan 2010 14:19  

Canım öncellikle gelmiş geçmişler olsun. İnşallah yine buradan bize en kısa zamanda güzel sağlık haberlerini paylaşırsın canım.
Sofranda her zamanki gibi çok güzel ve çok kibar. Misafirlerine gösterdiğin özene bayılıyorum
Ellerine sağlık canım
sevgiler

keyf_i sibel 16 Nisan 2010 14:24  

birgün bir fırsat olurda tanışmak isterim sizinle.tariflerin güzelliğinden mi;sunuşlardaki zarifliktenmi,anlatımınızdaki samimiyettenizdenmi neden bilmem sizi çok merak ediyorum.çokkkk ama çok yakın buluyorum ve hayranım. yazdıklarım kesinlikle iltifat değil bilin.

TATESAL 16 Nisan 2010 14:26  

Herşey mükemmel görünüyor,şahane....

Adsız 16 Nisan 2010 15:04  

ah can arkadaşım, çok sevdiğim arkadaşım, kaşla göz arasında bu güzelliği bize yaşatmana minnettarım, hem yorgun, hem düşünceli halinle eşsiz bir masaydı gülüm.
sende hep varol, allah kalbinize göre versin tüm dileklerinizi
teşekkürler biricik nunumuz
ASUMAN.

Zehra Gürgen 16 Nisan 2010 15:22  

Nunum çok güçlü ve akıllı bir annesi var oğlunun.Eminim kısa zamanda iyileşecek göreceksin.Senin sevgin şifasını verir!

Sofran ise yüreğin kadar özel ve güzel canım.Laleleri bilirsin çook severim hemde sarı sarı...bayıldım !

Sevil Şahin 16 Nisan 2010 15:25  

nunucum canım ellerine sağlık nefis olmuş yine herşey afiyet bal olsun oğluşuna tekrar acil şifalar

Adsız 16 Nisan 2010 15:54  

O NE GÜZEL BİR SUNUM TATLIM,
KISIRA HAYRAN OLDUM, TURTA VE SARI LALELER İSE MEST ETTİ,
YİNE NE GÜZELSİN ŞEKER KADIN.
DELİKANLIMA ŞİFA OLSUN DUALARIMLA HER GECE ..
SEMRA
M.

Pınar Günay 16 Nisan 2010 16:04  

ah o çilekli tartoletler:) harika herşey...oğluşunun bir an önce iyileşmesi dileğiyle:)

kelebeklisaniyeler 16 Nisan 2010 16:09  

Her zaman ki gibi nefis bir masa sunumu,laleler de içimi açti çok severim,lezzetler de nefis nunucum,ellerine saglik,sevgiler.

Şehnaz 16 Nisan 2010 16:40  

nunucum ne kadar güzel sunumlar bunlar...senin yaptığında bir sanat.....ellerine sağlık canım...

nesrin 16 Nisan 2010 17:13  

Ne yapsaniz cok güzel.Ellerinize saglik.Sevgiler...

pelince 16 Nisan 2010 17:29  

Nunucum sarı laleler ne kadar zarif,tabaklar çatallar hepsi birbiri ile çok uyumlu ve şık...
afiyetler olsun..
Şifa dolu bir hafta sonu olsun,minicik adımlar kocaman kocaman adımlara dönüşsün...

GÜL 16 Nisan 2010 18:33  

bende o sofrada olmak istiyorum hepsindende yemek istiyorum eline sağlık:))))

GÜL 16 Nisan 2010 18:52  

bende o sofrada olmak istiyorum hepsindende yemek istiyorum eline sağlık:))))

SEVGİLERİMLE 16 Nisan 2010 19:53  

Sana laleler aldım çiçek pasajından...
Mükemmel canım benim sofran.Bu şarkıyı hatırladım laleleri görünce..
Allah şifa versin,çok geçmişler olsun.
Sevgilerimle...

Gönülünce 16 Nisan 2010 20:13  

Harika bir masa hem hafif hem şık olmuş...Emeklerinize sağlık..Oğlunuza tekrar tekrar acil şifalar dilerim...
Sevgiler...

İçimden Geldiği Gibi 16 Nisan 2010 20:49  

Herzamanki gibi zevkle ve sevgiyle kurulmuş bir masa.Daha ne diyebilirim ki?
İnternete girdiği halde facebook ve msn dışında biryeri ziyaret etmeyen kişilere soruyorum.Blogları geziyormusunuz?İlgi alanlarını öğreniyorum ve ona göre adresleri not alıyorum...
Yemek bloglarını yazarken ilk isim olarak siz geliyorsunuz.Bu sofraları ve sunum şekillerini daha çok kişi görmeli.:))
En içten sevgilerimle NuNu...

Adsız 16 Nisan 2010 21:11  

ah ya bende orda olsaydım
duruluk zerafet akıyor arkadaşım masandan sofradan.
bayyyyyıldım kuzum
bayıldımmmmmmmmmmmmmmmm.
FERDA.

Pembe Tatlar 16 Nisan 2010 23:02  

masanın zarifliğne hayran kaldım canım güzel hafta sonları...

susamcorekotuFeriha 16 Nisan 2010 23:02  

mükemmel bir masa hayran hayran seyredip ben de orda olsam dedim:)evinizin bereketi daim olsun acil şifalar dilerim

Adsız 16 Nisan 2010 23:25  

ama ben niye yokumm
ühühüühühü
çok aklım kaldı
küstüm :(

nesli.

Adsız 17 Nisan 2010 09:47  

canım benim günaydın,
harikasın harika
kısıra bayıldım ne güzel olmuş servisi,
birde laleler çok göz doldurmuş
zevkli arkadaşım eline sağlık canım
iyi haftasonları diliyorum hepinize .
gülnur.

ebru 17 Nisan 2010 11:01  

masa çok harika götünüyor. Ellerinize sağlık. Çilekli tartöletlere bayıldım...

Hülya 17 Nisan 2010 13:15  

Yine çok zarif bir sofra...
Laleler ve yiyecekler...harika

NzlGl 17 Nisan 2010 13:46  

Böyle güzel bir masada sizinle beraber olmak bizede nasip olur mu? acaba?

Kimbilir!!!!!

Elinize sağlık nunucuğum....

Oğloşunuz içinde bir zamanlar sizede yazmıştım ya biraz SABIR diyorum. Herşey o güzel yüreğinize göre olacaktır bundan hiç kuşkum yok:)

Sevgilerimle , iyi hafta sonları

Mehmet Osman Çağlar 17 Nisan 2010 18:19  

Yarı Gaziantep'li olarak, kısırı görüpde yorum yapmadan geçemedim.
Ellerinize sağlık.

Oğlunuzun şifa haberlerini dört gözle
bekliyoruz sevgili Nuray.

İyi pazarlar..

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Nisan 2010 20:50  

çok teşekkür ederim arkadaşlar,
gerçekten çok meşakkatli zamanlardayım-Z.
yolun çokda başındayız :(((
dilerim sorunsuz - kedersiz umut ışığı görürüz.....

ozguluntarifleri 17 Nisan 2010 21:17  

Çok şık bir masa hazirlamissin canim arkadasim ellerine saglik.

Oglusunun biraz daha iyi olmasina sevindim canim ben bir ay fizik tedavisi gordum yapilan islemlerin fayda vermeyecegini dusunuyordum ama ayagim acilip hic sekmeden rahat bir sekilde yuryorum. exsersizlerim hala suruyor.. Allahima cok sukurki simdi cok cok iyiyim canim inanki yavrun terapilerin sonunda eski sagligina kavusacak..İcin rahat etsin..
Tekrar gecmis olsun Allahtan acil sifalar diliyorum.

Adsız 17 Nisan 2010 21:38  

ah severim ben senin sapsarı masanı lalelerini tatlı arkadaşım.
nasılda uyumu yakalarsın bakar kalırım hep masana.
yakışıyor bu özen bu sevgi sana,
berkaya gelince, haklısın uzun bir yol sizinki, ama sabırla aşmadınmı sen herşeyi daha geçen sene :(
yine sabırla dikkatle atlatacağız hepsini. Oda çok üzülüyor nuraycığım biraz moralsiz gibi görüyorum seni,çokda yoruluyorsun farkındayım hep bundan kaynaklanıyor birazda.
Kuvveler dilerim, moralini bozmamaya çalış, bak sen neler biliyorsun bu konularda ! onları hatırla, bu inan küçük kalacak yanında.
seni sevgiyle öpüyorum canımın içi.
SAĞLAM TUT KENDİNİ LÜTFEN.
aileye iyi pazarlar tatlım..
Banu.

angel 17 Nisan 2010 22:17  

slmm cnmm ne gzuel masa boyel.tam bahar havası olmuş.becerıklı arkadaşım benım:))))

Mutfak Havlusu 17 Nisan 2010 22:38  

Her birinin dizaynında simetrik bir düzen kokuyor:)
ellerine sağlık.

Unknown 17 Nisan 2010 23:01  

Canim benim, ne kadar zarif bir masa hazirlamissin... Hersey mükemmel ve abartisiz... Oglun icin biraz daha sabir diyorum... Allah yardimciniz olsun... Dualarimizla yanininda oldugumuzu bilmeni isterim... Her gecen gün, hersey daha da güzele gidecek... Sen de bu güzellik, bu inanc varken, baskasini düsünmek mümkün degil... Sevgilerimle, güzel bir pazar günü diliyorum...

Adsız 17 Nisan 2010 23:12  

ne güzeldir şu bahar ayı. biraz baımı kaldırsam her yerden renkler fışkırıyor,bizim bahçede cıvıldamaya başladı, bekliyorum ilk güzel fırsatta.

masana ne debilirimki, şahane olmuş
huzur huzur huzur.
gönlüne sağlık canım benim.
delikanlımı üzmeyelim canım
hem elden gelen yapılıyor, ağırda olsa ilerliyor, üzme canını,
bak unutulup gidecek söz !
görecesin inşallah.
SEVTAP

Cocukla Cocuk 18 Nisan 2010 00:17  

turta nın tarifini aldım, daha önceki denemelerimde başaramamıştım, bu tariften eminim:)esline sağlık...sevgiler

Adsız 18 Nisan 2010 11:55  

iyi pazarlar canım hepinize
msiler gibi lale şenliği olmuş buralarda, valla bana iyi geldi,arkadaşlarada ne keyif vermiştir, kısır muhteşem duruyor,
çilekler gözalıyor, masa manzarası tarifsiz hoş, çok güzel olmuş nunum benim,
hafta içi görüşmek üzere balım.
GÜLDEN y.

Adsız 18 Nisan 2010 11:57  

nuraycım laleler ne güzeller,
tabaklarla enfes olmuş, peçetelerde öyle, döktürmüşsün güzelim eline emeklerine sağlık
Kısıra bittim, turtalarada,herşey çok şahane
sevgiler canım
A.SEMA

Primarima 18 Nisan 2010 13:42  

Ellerine sağlık Dünya tatlısı kadın!Döktürmüşsün yine:)

Adsız 18 Nisan 2010 14:03  

şimdi o masaya adeta atlamak istedim, tamda baş köşeye hemde -))
lallere en yakın yer benim olsun
bide sen ol, tammmmmammmmm.
bitanesin sen bitane.
güzel delikanlımın keyfi iyidir bu ara umarım.
Mine.K

Asis 18 Nisan 2010 14:32  

Sevgili bu kadar yoğun günlerin içinde böyle muhteşem sofra yani ne diyeyim sen bu işte ustasın..tekrar acil şifalar diliyorum,sağlıkla sevgiyle kal...

Unknown 18 Nisan 2010 18:29  

Ne kadar güzel bir masa hem görüntü hem lezzet açısından ellerinize sağlık

MUTFAKISTAN 18 Nisan 2010 20:13  

CANIM ARKADASIM SEVGISINI KATMIS MASAYA...COK GUZEL GORUNUYOR HERSEY
OGLUNUN IYI OLMASINA SEVINDIM
AFIYET OLSUN
SEVGILER

Mary Bergfeld 18 Nisan 2010 21:48  

Your table looks very beautiful and the kisir looks delicious. You feature beautiful food here. I will be back often to see what you have been cooking. Have a wonderful day. Blessings...Mary

Yaşamın kıyısında 18 Nisan 2010 22:00  

O sofraların yanında bir de senin varlığın, Offf of ne tatlı oluyor:)))

Adsız 18 Nisan 2010 23:12  

kuzen bu ne güzellik allahım ya...
ne can alıcı bir masa olmuş
kısırda müthiş şık bayıldım.
bir insanın adı nunu ise tabağı çanağı çiçeği ve hatta peçeteside lale olur !
canım benim tatlişkomun şansı bol olsun, allah sanada kuvvetler versin, dediklerimi unutma.
Hep DUALARIMDASINIZ. Güzel heberlerle dolu, güzel bir hafta diliyorum (şimdiden allah kavuştursun ! )
FİLİZ.

Bir Dilim Düş 19 Nisan 2010 08:36  

Canımmm benim sofran çok şık olmuş her zamanki gibi. Oğluşun için mimik gelişmeler başlamışsa büyükleri de gelecek demektir tatlım güzel haberlerinizi buradan hep birlikte okuyacağız.

Sevgiler,
Evren

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 19 Nisan 2010 12:14  

bu fotoğrafları görüp o sofrada olmadığına üzülmemek mümkünmü? ellerine sağlık canım :)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP