ŞEKER GİBİ.....

>> 24 Nisan 2010 Cumartesi






ananas dilimleri (burada)

tiramisu


Benim karadut için hazırladım..(tarifi)






Çok sevgili arkadaşımla geçen bir kahve günü....
HEPİNİZE HUZUR VE SAĞLIK DOLU BİR HAFTA SONU DİLİYORUM.
SEVGİLER.....

( Soran dostlara : '' Oğlumuzda farkedilen gelişmeler yavaşda olsa ,başladı şükür ...
ben her ne kadar blogları takip edip sizlerin güzelliklerini paylaşamasamda kalbim sizlerle.
Herbirinize yolladığınız- yazdığınız tüm motivasyon yüklü gönderilerinize gönülden teşekkürler ederiz.)

35 yorum:

Fulyanna 24 Nisan 2010 18:36  

Ne güzel bir masa bu böyle;pembe pembe :)

Tiramisu da süper duruyooo :)

Adsız 24 Nisan 2010 18:50  

şeker arkadaşımın şeker masası..

moralini iyi gibi gördüm..
ha gayret canım..iyi pazarlar diliyorum sizlere.

neslihan

Özlem Mertler 24 Nisan 2010 19:05  

Sevginin rengi derler ya pembeye, sofrandan ekrana taşıyor bu güzel duygu.
Ananas çanağı karadutu eskisinden de iyi yapacak eminim, sevgiler.))

Adsız 24 Nisan 2010 19:10  

işte böyle şekersin sende.
bu sensin..
ve nefissin yine yine yine yine..

MİNE.K

MUTFAKISTAN 24 Nisan 2010 19:16  

Cok sukur canım oglun her gecen gun daha ıyı olacak ınsallah
Masan harıka afıyet olsun
Sevgıler

Adsız 24 Nisan 2010 19:55  

erguvan güzeli seni gidi, ne hoş bir masa olmuş nuraycım, herşey geröekten şekerler gibi.afiyet olsun, keyif olsun sağlık olsun canım.
sizede iyi pazarlar öptüm.
ASUMAN.

GÜL 24 Nisan 2010 20:00  

canım masa harika görünüyo orda olmak vardı dedirtiyo:)))))eline sağlık

Adsız 24 Nisan 2010 20:01  

tatlım aşağıda da yazdığım gibi sanat işte bu.
eline su dökemeyiz su.
tam bahar sofrası..
çifte kavrulmuşlara acaip takıldım bilesin ))))
SEMA.N

KandilSimidi 24 Nisan 2010 20:48  

bu negüzel sunumlar..:) vallahi bayıldım..zevkiniz süper...:)

Adsız 24 Nisan 2010 22:06  

ooo valla catring şirketleri yapamaz bunları,
kara dutlarının gelin-damat masaları da olsun inşallah nunum.
çok zarif çok .
iyi geceler iyi pazarlar sizede canım.
Zeynep

Zehra Gürgen 24 Nisan 2010 23:26  

Nunum çok zarif bir masa hazırlamışsın canım. Sunumların ise kesinlikle Nunu marka!
Oğlun tabii iyileşme gösterecek, yanında senin gibi bir anne var !

hiç canını sıkma canım göreceksin hızla iyileşecek..

sevgiler

NEFİSE 25 Nisan 2010 00:12  

Sana ben ne diyeyim yaaa.. şahanesin!

NEŞELİ MUTFAK 25 Nisan 2010 00:24  

Nunucuğum canım sen bir harikasınn.hayranım sana.Evlatlarına olan sevgine ailene olan sevgine..maşallah..
Evladın iyileşecel göreceksin güzel günler çok yakında...
masad açok şirin olmuşşş:))
öptüm

lezzet sefasi 25 Nisan 2010 03:34  

harika bir masa,nunu gene dokturmusun
Sevgiler
Sefa

Adsız 25 Nisan 2010 08:22  

ah şu zariflik akan masaya bakarmasınız, MASAL olmuş MASAL.
sefan olsun canım, biraz dinlenip keyiflenebilmişsindir umarım.
iyi tatiller tatlım, sevgiler bizlerden de.
Zeynep Günal

Hayatın Ressamı 25 Nisan 2010 09:47  

çok sevindim oğluna.sabırla herşey eskisi gibi olur.ananas kasesi süper bir görüntü çok akıllıca.ellerine sağlık oğluşa tez şifalar.

NzlGl 25 Nisan 2010 11:03  

Oğlunuzun iyileşme göstermesi ne güzel gözünüz aydın olsun Sevgili Nuray hanım.
Sabrın sonu selamettir. Çok daha iyi olacaktır inşallah. Kötü günler geride kaldı artık. Allahım bir daha göstermesin.
Sevgilerimle,
iyi haftasonları diliyorum.

O güzel masa için ne söyleyebilirim ki:)))
HERZAMAN Kİ GİBİ :))))))ŞAHANE

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 25 Nisan 2010 12:36  

yine nunu'ya yakışır bir masa.. harikasın canım :)

Adsız 25 Nisan 2010 12:44  

canım arkadaşım iyi pazarlar, berkayın yol alması harika,
gözün aydın olsun.
ama bu masada çok harika ötesi yine. okadar sempatik ve göz alıcıki, orda olsam dedirtti yine.
her şey hep güzel olsun dediğin gibi canım benim. öpüyorum seni güzel arkadaşım
SELMA

Adsız 25 Nisan 2010 13:43  

valla şeker pembesi herşey.. ah hayatta böyle olsa tatlı tatlı.
iyi geldi resimler, gelde bi kahvede ben yapayım sana. söz ananasınıda yanına koycam :) zayıflatıcı etkisi var madem, bende düzenli tüketicem artık.
çok öptüm seni canım. berkaycığıma kuvvetler dilerim, iyi haberler bunlar.
hepimizden selamlar canım.
Gülden Y

KİZHATCE 25 Nisan 2010 16:19  

off offf bu ne hoş bir masa ve sunumlar eee nunu tatlı olunca masa da şeker gibi olur tabi ki :)
ellerine sağlık nunu cuğum,yiyenlere afiyet olsun,oğluşun da inş eskisinden daha sağlıklı olur,allahım şifa versin...kocaman öpüyorum seni...

Asis 25 Nisan 2010 20:33  

Bu ne kadar zarif bir masa gerçekten de şeker gibi..oğluşununa bol şifalar sevgili Nunu,azmin sonu selametdir ve oğlun başaracak işte o zaman Nunu nasıl bir şölen masası hazırlayacak kimbilir.Sevgilerimle...

Unknown 25 Nisan 2010 22:16  

renkler muhteşem insana enerji veriyor

Pembe Tatlar 25 Nisan 2010 22:57  

Ayyy ne güzel cici bir masa canım....

Sohbetleriniz daim olsun...

Oğlun için sevindim canım inşlh eski sağlığına kavuşur hayırlısı ile...

Adsız 25 Nisan 2010 23:14  

insanın dengesi yerine geliyor inanki nuraycığım..
bence senin iç renginin tam karşılığı şu an baktığım masan !!!
o denli keyifli ve dingin.
bir tanesin birtanemizsin canım.
iyi haftalar olsun canım arkadaşıma

Banu.

kelebeklisaniyeler 26 Nisan 2010 00:11  

Ablacim ellerine saglik,yine harikalar yapmissin,öpüyorum seni.

HÜLYA 26 Nisan 2010 08:58  

canııım yine çiçekler açmış gönlünde ve yansımış masalarına... sana layık zarif ve şık bir masa olmuş .. afiyet bal şeker olsun canım..

oğluştaki gelişmelere çok sevindim allah daha daha iyi eder inşallah.

çook çook öptüm selam ve sevgiler

Adsız 26 Nisan 2010 09:15  

günaydın canım kuzen
iyi haftalar, buralar pembe, masalar pembe Facebokk pespembe :)))))

erguvanlarla olan Facedeki resimlerini çok kıskandım çok. bunca yorgunluk arasında ruhunu ne mutluki gözlerinle beraber gezdirebiliyorsun,çokda iyi yapıyorsun tabii,nefis resimlerdi. haftanız çok iyi geçsin canım benim ,kolay gelsin şimdiden.
öpüyorum berkaıda sevgiler
FİLİZ

lezzettabağı 20 Mayıs 2010 15:18  

Sevgili Nuray, masa o kadar güzel ve sevimli olmuş ki ne diyeceğimi bilemedim ben çok beğendim gerçekten sanki sanki pamuk şeker tadında ve bir o kadar da hoş .. Çünkü benim hala çok sevdiğim ve alışveriş mrk. lerinde görünce eşimin bana aldığı bir lezzettir..

Deli Kız Pınar Mutfakta 19 Ekim 2011 23:34  

sevgili nunu orada o masada 3. kişi olmayı istedim valla.zevkine ,ellerine sağlık...

Meral UÇARI 22 Ocak 2012 23:14  

HER ŞEY O KADAR G
ÜZEL GÖRÜNÜYOR Kİ!

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP