KROKAN YAPALIM MI ? HEMDE KAHVELİ !! (nUnU MARKA)

>> 2 Nisan 2009 Perşembe






KAHVE SEVERLERE SEVGİLRRRRRR.

1 sb fındık ( veya fıstık-ceviz-badem-vs )
1 sb şeker
1 çk tereyağ ( her zaman koymuyorum )
1 çk granül kahve (arzu edilirse)
1 çay kaşığı kahve likörü ( varsa ve arzu edilirse)
tepsi içinde hazırlanmış yağlı kağıt .


1- şekeri teflon tavaya koyalım (altı kısık kalacak)
2- kenarları kahverengi olmaya başlayınca eriyor demektir (altını açmayınız )
3- şeker eriyince,içine malzemesini koyup karıştırın ve altını kapatın
( ben içine 3 çeşit attım bu sefer karma bir lezzet için)
4- artık hazır olan krokanlarınızı dikkatlice tepsi içindeki yağlı kağıda yayın ve soğutun. Çok sıcakkkk olacağı için asla el sürmeyin ,sakın tatmayın. Ciddi yaralanmalar olabilir !!!!
5- soğuduktan sonra,elinizle parçalara bölüp dilediğiniz yerde kullanınız.

ÇOK SEVECEKSİNİZ . AFİYETLER OLSUN...

11 yorum:

HÜLYA 2 Nisan 2009 09:29  

nunu marka herşeyde ayrı bir lezzetvar zaten ellerine sağlık canım...sevgiler

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 2 Nisan 2009 09:45  

Kesinlikle bu markaları tescilletirmek lazım... Hepsi harika... Sımsıcak sevgiler...

Damak Tadı 2 Nisan 2009 09:52  

Çok nefisler Nuray'cığım ellerine sağlık canım....

Kocaman sevgiler..

Şehnaz 2 Nisan 2009 09:57  

nunucum bunu çok sevdim.ellerine sağlık.nefisler.kekcafe

Adsız 2 Nisan 2009 10:10  

sen bu sabah hepimizi bitirdin arkadaşım.
BİRİ BU VATANDAŞI DURDURSUN YA.

imdaatt !!
sesimi duyan yokmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
huuuu


selma :)

Adsız 2 Nisan 2009 10:22  

evet ya bende bürodo of anam of demekten bir haller oldum..
iş güç hak getire şekerim :-)
enfesssss....
NESRİN.

Esra'nın Mutfağı 2 Nisan 2009 10:37  

Muhteşem bir tarif yine. Yani bir tarif bu kadar lezzetli olur, lezzetli görünür. Ellerine sağlık:)

Adsız 2 Nisan 2009 11:04  

sevgili nunucuğum okadar severimki bebekteki pastaneden hep bunu alırız eşimle. ellerinize sağlık,inşallah haftasonu deniyeciğim çok çok teşekkür ederim.
sevgiler yolluyorum size buralardan.
elçin sarıyer.

Adsız 2 Nisan 2009 11:16  

günaydın hayatım.
okadar sevindimki bu tarife, bu tarz şeyleri çok severim bilirsin.
eline sağlık güzelim iyiki varsın.
güzel bir gün diliyorum.
ASUMAN.

Unknown 2 Nisan 2009 11:39  

Canımmmmmmmmm NUnu marka olan her lezzet muhteşem...Ellerine sağlık ilk fırsatta deniycem,sımsıcak ve
kocaman sevgiler...

Unknown 2 Nisan 2009 12:17  

Canımmmmmmm süt kreması bende yaptım 3 saat sürdü inan kolum koptu daha paylaşamadım sizlerle ama muhteşem bir lezzet.Ellerine sağlık sen zaten her zaman muhteşem
sin.SENİİİ ÇOKKKKKKKK SEVİYORUMMMM

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP