BAHAR SOFRALARI

>> 21 Nisan 2009 Salı

Soframız
sizin için ayrıntılar
Zeynep'ten

Zeynepten..
Asu ve Fatoş'tan (omlet kalıpları)ballı -pekmezli -elmalı -tarçınlı muffınler

baharatlı dereotlu -peynirli-zeytinyağlı kek
brüksel lahanalı- havuç soteli salata
zeytinyağlı enginarlarım
Vişneli sakızlı muhallebi.

Merhaba arkadaşlar.

Arşivler doldu taştı yine, Her güne bir post koyup bitirmek lazım bu geçen ayları. Yoksa her şeyin sırası bir bir kaymış olacak.
Baharın ilk sıcakları kendini göstermeye başladı iyiden iyiye. Fırsat buldukça mutlaka tadını çıkartıyorum, bu güzel günlerinde postları hazır.
Nisan ayının ilk günleriydi yine boğazda beraber büyüdüğümüz arkadaşlarım Asuman- Zeynep ve Fatoş ile beraber geçirdiğimiz bir günü paylaşıyorum sizlerle.

SOFRALARINIZDAN BEREKET EKSİK OLMASIN. SEVGİLER.

55 yorum:

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 21 Nisan 2009 11:07  

sınıfımızın başkanı :) bu görüntüler oldumu hiç ama yaaaaa :)))))
böyle güzel fotolara bak bak, sonra gel de diyet yap :)))

Moonish (moonsun) 21 Nisan 2009 11:16  

Nunummmm, nasil guzel bir sofra o oylee :))

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Nisan 2009 11:18  

hayatın ta kendisi lokantası :)
ama adı üstünde :

AARŞİİVVV !!!!!! :))))



MOON SUN
pembiş pembiş dimi :)

Pelin 21 Nisan 2009 11:29  

Sana uğradım yine gözüm gönlüm açıldı Nunucuğum. Herşey çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık
Sevgiler

Adsız 21 Nisan 2009 11:31  

cok sIK bir sofra cok sIK tabaklar ve harika mamalar

ellerine saglik canim
yiyenlere de afiyet olsun

sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

LEMAN 21 Nisan 2009 11:33  

ellerinize saglık fazla kaçırmayın valla rejimi unutupta malum çok güzeller bunlar rejimi falan unutturur insana

Adsız 21 Nisan 2009 11:45  

canım benim her şey için teşekkür ederiz.
bahar yüzünü görmek yeterde artar bize. sofran lezzetlerin dört dörtlüktü. hepberaber rejime devam =) bizde sendeniz biliyorsun.
sevgiler canım benim. ASU.

PASTASEHRİ 21 Nisan 2009 11:45  

Bu güzel bahar sofrası için ellerinize sağlık
sevgilerimle
Funda

ipek 21 Nisan 2009 12:24  

Çok güzel ve kibar bir sofra olmuş. Çay takımına bayıldım. Yiyecekler ayrı güzel zaten. Ellerine sağlık.

Unknown 21 Nisan 2009 12:26  

Canımmm Başkanım;

Yaptığım salatadan sadece bir çatal
aldım.Kızmadın değilmi yalan söyle
meyi sevmem.Masa muhteşem her zaman
ki Nuray zerafeti bahar gibi renga
renk o masadan kalkmak istemezdim.
Her lezzet ayrı güzel ellerine sağlık canım,sımsıcak sevgiler...

şebnem 21 Nisan 2009 12:30  

ellerinize sağlık...sofra ve lezzetler harika görünüyorlar..sevgiler:)

Adsız 21 Nisan 2009 12:55  

nuraycığım canım bende bekliyordum nihayet soframızı gördüm çok mutlu oldum.adeta sıraya girdik bizde anılar arasına yerleştik. baktıkça içim açıldı yeniden pembe bahar dalları gibi masana.
teşekkürler. çok şeker bir gündü,ama sen bize süprizlerini yayınlamışsın ?
bizde çok mutlu olduk. kesene bereketsardım seni.
ZEYNEP GÜNAL.

SMİLENA 21 Nisan 2009 13:35  

tam bahar sofrası olmuş.herşey çok güzel görünüyor.afiyet olsun ve sofranız hep böyle bereketli olsun...

Gülen Tezer 21 Nisan 2009 13:50  

Nunu'm; BİZ YÜRÜYEMEDİK başlığına yazdığın yoruma yanıt verdim; belki okumak istersin.
Gittin mi okumaya?
Hah gitmiş sonunda.Hazır o yokken ben şurdan bir servis açıp ziyafet çekeyim kendime.Yok servis açacak kadar zaman kaybedemem, kedi gibi tırtıklayım bari.Bir parmak şundan, bir parmak bundan.
Aaaa Nunu'm ne çabuk okudun da geldin?Bak sofraya ne yapmışlar.Yapanı son anda gördüm ama yakalayamadım, şu tarafa kaçtı!

Sevde 21 Nisan 2009 14:28  

Hepsinden bir dilim aldım...
Hediyelerin de çok güzel :)
Süper bir sofra...
Öpğüyrum

Tijen 21 Nisan 2009 15:32  

Evet evet NuNu'cuğum,
Bereket eksik olmasın sofralarımızdan, yüreklerimizden, evlerimizden...

Hülya 21 Nisan 2009 16:29  

Ne kadar zarif bir sofra bayıldım.

Seda 21 Nisan 2009 16:58  

Nunucum herşey çok şık bayıldım.Sevgiler....

Adsız 21 Nisan 2009 17:39  

hay allah geç kaldım ayıp ettim nunuşum =(( merhaba canım.
tıpkı masaya ilk oturduğum an kadar heyecanlandımbu güzel sen kokan bu güzelim sayfanda. herşeyinle harikaydın, hem zarif hep misafirferver, hem aynı kalabilen ender insanlardansın. iyiki varsın. iyiki yakınımsın.
teşekkür ederim tüm zahmetlerine, süprizine. hiç unutmayacağım.
sevgiler güzellikler seninle olsun güzel arkadaşım.
FATOŞ.

Sessizce 21 Nisan 2009 17:49  

Merhaba
Hem sofra hem mamalar ayrı güzel.. Baharın güzelliği çok güzel yansıtılmış sofraya elinize sağlık..

Sevgiler
Hatice

Adsız 21 Nisan 2009 18:56  

amanda benim gülüm baharlarmı açtırmış sofrasında bakimm..
pembelerinide baş köşesine almış,eh değmeeyin keyfine nunumun.
ellerine sağlık canım şekerim.
GÜLBİN.B

Şehnaz 21 Nisan 2009 19:16  

NUNUCUM SOFRANDA HARİKA MENÜNDE.NE DİYEYİM MÜTHİŞSİN.SİZE AFİYET OLSUN SEVGİLER.KEKCAFE.....

pelince 21 Nisan 2009 19:35  

Nunucum bu nasıl güzel bir sofra böyle.Servis takımın çok şık...Mamalar nefis,sofranız güzelliklerle dolmuş...Arkadaşlarının hediyeleri de süper...İyi günlerde kullan canım...
Salatalar çok hoşuma gitti,ellerine sağlık...

Sevgiler...

Adsız 21 Nisan 2009 19:37  

oh oh maşallah nunucum, diyette yapsanız, masalar harika, sebze ve salata ağırlığınızı seviyorum seçiminizde. ve çok dikkat ediyorsunuz hafif lezzetlere. o yüzden seneler sizi çok sevmiş maşallah nunumuza.
sevgiler gönderiyorum izmirden
AYSEL BATUR-seferihisar

mujdenin denemeleri 21 Nisan 2009 19:49  

Sayfana bakınca içim açılıyor resmen.Herşey nefis.Ellerine ,yüreğine sağlık Nunucuğum.Sevgiler...

elifinmutfagi 21 Nisan 2009 20:26  

nunuuuuuu
sen nasıl sınıf başkanısın yahu?
arşivde olsa koyma lütfennnn...
hep salata,hep salata yap:))
zor tutuyorum kendimi..
bu arada ben diyet olayını dün öğrendim ve başladım geriden geliyorum motivasyonum az yani:))

Zehra Gürgen 21 Nisan 2009 20:36  

Sofra takımın harika Nunumm..
Gerçekten çok beğendim, bahar gibi gerçekten. Tabakların içindekilere ise birşey söylemeyeceğim malum sınıftayım :) iltifat bile insanı yoldan çıkarabilir :)))

sevgiler nunummm

Adsız 21 Nisan 2009 21:04  

harikasın sen güzel arkadaşım. içime çiçekler serildi.
eline sağlık. çeşitler enfes tarif isteriZZZ.. :) kaçmak yok. :)
öptüm şekerim.
SEVTAP.

made in funda 21 Nisan 2009 21:45  

sofra şahane.herşey çok güzel canım..sevgiler.

hdidem95 21 Nisan 2009 22:28  

aman allahım bu ne güzellikler böyle eh afiyetler olsun efendim:))kocaman sevgiler

Damak Tadı 21 Nisan 2009 22:57  

Baharın tüm güzel renkleri masanda Nury'cığım..Çok güzel görünüyor hepsi..Masana bayıldım canım..Hazırladıklarının hepside çok nefisler..Ellerine sağlık..Sevgilerimi bırakıyorum..

Mutfak Havlusu 21 Nisan 2009 23:11  

sofra lezzetler her biri çok güzel,ellerine sağlık.

NEŞELİ MUTFAK 21 Nisan 2009 23:52  

SEVGİLİ BAŞKANIM GÜZEL DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞKKÜRLER..YA BEN BURAYA HER UĞRADIĞIMDA GÖZÜM GÖNLÜM AÇILIYOR.SONRANIZ BEREKETLİ OLSUN HER ZAMAN SEVGİLERİMLE

Betül İnce 22 Nisan 2009 00:39  

Sevgili Nunu,

Hem şık hem de leziz her şeyler, herkesin ellerine sağlık.
Bu arada bayılıyorum ben bu omlet kalıplarına, kurabiyelerde de kullanıyorum.

Sevgilerimle.

Beyza 22 Nisan 2009 02:21  

Sevgili Nunu,
sofra çok güzel görünüyor. Hepinizin ellerine sağlık. Tam da rejime başlamışken gözlerim bayram etti resmen :) Ben de sınıfa yeni kayıt oldum. Bundan sonra sık sık görüşürüz umarım.
Sevgiler

Adsız 22 Nisan 2009 08:33  

nunucum insana huzur veriyor bu masa.. menün bile pembelerle süslenmiş, ne kadar seviyorsun bu rengi.sanada çok yakışıyor zaten.eline sağlık diyorum canım. sakızlı muhteşem. tarif neden yok bu sefer, yazarsın sanıyorum. sağlığın için diyettesin sanırım , umarım ters bişeyler olmuyordur.
arıcam canım dönüşte. selamlar sevgiler.
NESLİHAN.

durutarifler 22 Nisan 2009 09:03  

Masa muhteşem. Mamalarda harika.
Sohbetiniz bol olsun.
Sevgiler

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 22 Nisan 2009 09:39  

Nunuuuummmm,

çok güzel bir sofra, o ince kenarlı fincanlarla da ne güzel bir çay içilir...Ben sana gelince bu fincanlarda istiyorum çayımı :)

Ama diyetteyken de böyle bir sofra insanı mahveder:)

Sevgiyle kal,

ANALI KIZLI HER TELDEN 22 Nisan 2009 10:22  

çok şık bir sofra insanın içini açıyor.ve o ballı-pekmezli-elmalı-tarçınlı muffinlerde gözüm kaldı kokusu geldi bunuma valla :) bu arada ben rejim yapamıyorum malum bebişim daha ufak ve benim yememe muhtaç bende buna dayanarak yiyorum valla :) ama maşallah 3 ayda hamilelik kilolarımın hepsini verdim yiyerek nasıl verdiysem :) sadece 2 kilo kaldı :) tek tavsiyem su çok aşırı su içtim ve halada içiyorum sıvı tüketmeye çalışıyorum yanınızda kocaman bir su şişesiyle dolanın size tavsiyem sevgiler öpüyorum

birsence 22 Nisan 2009 10:58  

bu ne şık bir sofra...bayılırım pembeye...ellerine sağlık nunucm:))))

lemanice 22 Nisan 2009 11:11  

çooook çok güzel bir masa bu eeeee tam senlik.hep böyle güzellikler paylaşıyorsun bizimle...tatlı muhabbetler,tatlı sofralar,tatlı sözler ve sen.

Adsız 22 Nisan 2009 12:58  

ellerine sağlık nuraycığım.. yine tüm zevkin gözler önünde maşallah.
seçimlerinde daima ustaların ustasısın. en kısa zamanda bende bekliyorum canım.
BANU .F

NzlGl 22 Nisan 2009 13:03  

Baharın geldiğini anlamak için sizin sofranıza bakmak yeterli nunucuğum
Enfes yine ......

Jasminskager 22 Nisan 2009 13:22  

Her sey mukemmel gorunuyor , ellerinize saglik harikasiniz.

Hatice 22 Nisan 2009 13:28  

ne güzel sofralara bahar gelmiş, pembiş pembiş, çiçekli takım da çok hoş, keyfiniz daim olsun...
sevgiler...

PAPATYA PRENSES 22 Nisan 2009 15:20  

Ne kadar güzel bir sofra ve hediyeler:) Güle güle kullan hepsini Nunucuğum..
Allah ağız tadınızı bozmasın.

Diyete gelince,artık her sofra fotosunun altına, aa sen diyette değilmiydin diye bir yorum gelir.:)
Aylardır yaşadığım birşey bu,alışın sizlerde:))

Ve diyette kolaylıklar diliyorummm:)

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Nisan 2009 15:34  

ÇOK TEŞEKKÜRLER ŞEKER YORUMLARINIZA.
MALUM ARŞİV RESİMLERİ BUNLAR VE BUNDAN SONRAKİLERDE.
DİYETE SEVE SEVE DEVAM.
DAİMA GÜLÜMSÜYORUM ZATEN. TÜM ARKADAŞLARA MOTİVE MAİLLERİ BIRAKIYORUM. HEPİNİZE TAM ULAŞAMADIM AMA UĞRAYACAĞIM..
SEVGİLER ve AZ KALORİLER DİLİYORUM :)))

Halime 22 Nisan 2009 18:44  

Sevgili sınıf başkanım Nunucum;
Size böyle hitap ediyorum kusura bakmayın ama resimdeki o içten gülüş bana bu saygısızlığı veriyor :).Ben bir kitap okudum tek şişman beyniniz diye çok beğendim Mehtap Hanımın diyet listeleri ve motivasyonları süper fakat hala kendine inanmayan sınıf arkadaşlarımız var.Benim blogum çok okunan bir blog değil ama sen sınıf başkanımız ve okuma sayısı yüksek bir blogcu olarak bu kitabı okuyup tanıtırsan diğerlerine tavsiye edersen tam süper olacak.Ay ne zormuş bu iş :s.Bir türlü derdimi anlatamadım.Kitabı okuyup tanıtırsan diğer arkadaşlar okursa motivasyonları ve kendilerine inançları yükselir.Eğer ukalalık yapmışsam özür dilerim benim ki saece bir fikir.Sevgiyle kal !

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Nisan 2009 19:01  

HALİMEciğim,
astagfurullah..
hiç birimizin bir diğerinden farkı yok benim için bu çerçeve içinde.
BLOGculuk benim anlayışımda sadece '' paylaşımdır''
bunu bilenlerle aynı sayfada olmaktan daima keyif almışımdır.
saygısızlık yaptığınız gibi bir kelimeyi yazmamış okumamış kabul ediyorum :)
ben bu kitab biliyorum, anlatacağım merak etmeyin.
SADECE KENDİMİZE İNANIP, ÇOK SEVGİLİ MEHTAP'a GÜVENMEK KAFİDİR.
ARKASI KENDİLİĞİNDEN GELECEK İNAIN.
TEŞEKKÜR EDERİM

Halime 22 Nisan 2009 19:09  

Çok teşekkür ederim.Sevgiyle kalın!

neseersoy 22 Nisan 2009 21:59  

Sofra tam Baharı yansıtıyor , sunulanlar ise çok lezzetli , ellerine sağlık.
sevgilerimle.

Kirpikteki Gözyaşı 23 Nisan 2009 10:36  

Ne kadar güzel bir sofra bu:) Bayıldım:) Tam bahar sofrası! Ellerinize sağlık! 23 Nisan Bayramımız mutlu olsun!

Işıl 23 Nisan 2009 13:47  

Sofra gerçekten Bahar gibi Nunucum

çok özendim!

Bende böyle bir gün düzenleyeyim arkadaşlarımla :)
sevgiler

Işıl

aslı'nın mutfağı 24 Nisan 2009 08:12  

Sofraya ve porselenlerine bayıldım Nunu'cum.. Her zamanki gib çok romantik bir masa hazırlamışsın, ellerine sağlık :)

akasyakokusu 26 Nisan 2009 16:22  

Canım ....
Son satırlara yürekten katılıyorum..Sofralarımızdan-evimizden-kesemizden-yüreğimizden bereket ve sevgiler eksik olmasın..
Nefiss mamalar:)) sunumlar hoş sohbetler olsun hep..amin..Adı geçenlere selamlar sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP