BÜRÜKSEL LAHANASI SALATASI

>> 11 Nisan 2009 Cumartesi

HRİSTİYAN ALEMİNİN BU BÜYÜK DİNİ BAYRAMI PASKALYALARINI KUTLUYORUM. TÜM CAMİADAKİ ARKADAŞ- DOST VE YAKINLARIMIZA SEVGİLERİMLE.




BÜRÜKSEL LAHANASI SALATASI

1 paket ayıklanıp yıkanmış bürüksel lahanası
2-3 yk zeytinyağı
1-2 yk soya sosu (isteğe bağlı ben koymadım tuz yasağım devam etmekte ! )
soya yerine biraz kırmızı pul biber
minik tutam tuz
1 diş dilimlenmiş sarımsak,
3 dak taze iri dilimlenmiş soğan
1 adet minik sote edilmiş havuç.
bir kaç tane minik domates dilimi
soya konmadıysa biraz limon hoş oluyor.
*
Ben genellikle buharda pişiriyorum sebzeleri, bazende zeytinyağı ile soteliyorum.
Size uygun pişirme tarzı nasılsa öyle deneyiniz *


Uzun süredir beslenme düzenim tamamen değişti. İlaçlar ve geçirdiğim rahatsızlığın yarattığı şişlik ve kilolar nedeniyle besin programıma sebzeleri salata yaparak denemeler katıldı.
Bu ara bol bol salata resimleri göreceksiniz demektir bu, eminim mutlu da olacaksınız.Gündem bugünlerde FORM TUTMAK zaten :)
Böyle bir salata varmı bilmiyorum,ama nUnU işi ele alıp, nice sebzeyi bürüksel lahanası ile buluşturdu.
ve hatta gittiğim ziyaretlerde arkadaşlara çay yanına sipariş ediyorum :))
gayet sağlıklı ve doyurucu çünkü.
Bende lahana sever herkese afiyetler diliyorum..

İYİ HAFTA SONLARI SEVGİLER.

30 yorum:

Unknown 11 Nisan 2009 20:56  

Nuraycım ellerine sağlık her zaman ol
duğu gibi çok şık ve leziz.

Yaşamın kıyısında 11 Nisan 2009 21:10  

Nunu'm,
canım benim, işte biraz da kilo karşıtı yiyecek.
Teşekkürler...

lezzet sefasi 11 Nisan 2009 21:20  

Harika bir goruntu ellerinize saglik

made in funda 11 Nisan 2009 21:20  

salatalara asla hayır demem.eline sağlık nunucuğum..

Esra'nın Mutfağı 11 Nisan 2009 21:40  

çok severim, ellerine sağlık:)

Adsız 11 Nisan 2009 21:46  

canım ne güzel fikir. hep yemek gibi garnitür olarak düşünmüştük, salata olarak aklıma gelmedi. bin yaşa sen.
eline sağlık canım.sevgiler.
NESRİN.

pelince 11 Nisan 2009 22:05  

Ahh ahh en çok bana lazım böyle bir salata.Nefis bir tarif,ellerine sağlık..

Güzel bir pazar diliyorum.

http.//belguzaranne.blogspot.com 11 Nisan 2009 22:56  

selama canım hayırlı geceler elınıze sağlık salata çok guzel besleyıcı

Adsız 11 Nisan 2009 23:00  

evet canım evet ,bu kadar günahımıza girdiğine göre şimdi salatalara geç tabii. geçte kalori alımı bitsin tariflerinin =)
çok beğendiğimi söyliyeceğim. bende severim çünkü. aline sağlık canım benim. iyi geceler olsun.
öptüm FERDA.

Mehtap Pasin Gualano 11 Nisan 2009 23:25  

Sevgili NuNu'cugum, sen aten formdasin onun icin ozgurce o nefis pastalari pisirip beni kiskandiriyorsun.. hem eline saglik, hem afiyet olsun diyorum..
bruksel lahanasi icin cafe fernando da cok guzel bir tarif vermisti..
Ben butun kokulu sebzeleri cok severim.. senin salatan hem renkli hem de eminim cok lezzetlidir.. icimden biraz balzamik sirke ve kasigin ucunda hardalla cok nefis olur diyor bir ses.. Bilmem dogru mu soyluyor :-))

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Nisan 2009 23:39  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bir Dut Masalı - nUnU 11 Nisan 2009 23:43  

ah MEHTAPcığım :
birde pişirdiklerimi yemede özgür olsaydım :(((

ama salatada özgürüm. dediğin gibi hardallı-semiz otlu- yoğurtlu kabaklı versiyonları pişirdim hazırlar ,yendiler ve dosyada sıra bekliyorlar.
ama balsamik alışkanlığını kazanamadım nedense... Cenkede uğrayacağım teşekkürler..
svglr.

Adsız 11 Nisan 2009 23:58  

çok sağlıklı velezzetli bir tarif ellerine sqaağlık canım...

Adsız 12 Nisan 2009 00:03  

tarifin süper görünüyor... ellerine saglik

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 12 Nisan 2009 00:38  

evet ya bende bu aralar form tutmak gerekli diyenlerdenim :) ve her türlü salatayı deniyorum bunun için.
ellerine sağlık. Bunuda denenecekler arasına ekledim..

Adsız 12 Nisan 2009 11:26  

nunuş tüm salataları gene showlasana canım. bizde beklememiş oluruz.....bak yaz zamanı yap bize yine bi iyilik.
iyi pazarlar şeker kız.

karamel mutfak 12 Nisan 2009 12:35  

afiyetler olsun nede güzel olmuş bende çok severim ellerine salık.. kocaman sevgilerle..

Bulbulunyeri 12 Nisan 2009 12:53  

Canım,
ellerine sağlık. Salata hayatın olmazsa olmazı. Bahar geldi. Vücudumuz forma girmeli. Güneş yüreğimizi ısıtırken bana göre her şey mümkün. Her türlü salatayı severek yerim.
Sevgiyle kal.

Zeynep'le Tarifler 12 Nisan 2009 14:13  

benim gündemimde de form tutmak var bu sıralar:)
yaz geliyor fazlalıklar görünmeye başladı maalesef...
salata nefisss görünüyor.ellerine kollarına sağlık canım.
salata yiyelim fit olalım:)
sevgiler,öpücükler

Adsız 12 Nisan 2009 14:32  

nunucum kendi gibi bizide mi düşünürmüşş
düşünürmüş
düşünürmüşşşşşş :)))))))
şahane bir salata gerçekten nunu.
sevgiler canım. BANU.

ipek 12 Nisan 2009 15:39  

Dolapta bekleyen bir paket brüksel lahanam bu tarife çok sevinecek. :))

şeker pasta 12 Nisan 2009 19:36  

Canımcım, pasta@sekerpasta.com dan bana mail atabilirsin... Telefon numaram zaten blogda yazdığı için buraya yazmamda da sakınca yok... 0538 738 21 64 - 0216 472 90 19
Bekliyorum telefonunu...
Sevgiler...

Adsız 12 Nisan 2009 19:41  

bayıla bayıla yapacağım güzel nunuşumm.
zaten et yanına yapardım ama böyle değil sıcağını.çok severek YERİZ BİZ.
İYİ GECELER CANIM. esin

PASTURKEY 12 Nisan 2009 21:19  

Nunucuğum wiltonun 101 kurabiye kalıbındaki 2 kamyon var.Onun ön tarafını kesiyorum,traktöre uyguluyorum.Dünyadana uğrarsan yarın sabah traktör kurabiye modelleri koyacağım senin için,fikir olur belki.Öpüyorum seni.mail atabilirsin...bekliyorum...

PASTURKEY 12 Nisan 2009 22:55  

NUNUCUĞUM BİR BAK BAKALIM KOYDUM...

KİZHATCE 12 Nisan 2009 23:12  

eline sağlık nu nu cuğum çok iştah açıcı görünüyor salatan...güzel yorumuna tşkler,perşembe ferhanla beraber olacağız,sevgini ileteceğim...bende sıcacık sevgilerimi bırakıyorum yüreğine,....

NEŞELİ MUTFAK 13 Nisan 2009 01:14  

ellerine sağlık yine bir nunu tarz salata sağlıklı beslenmek için salata şart
sevgiler

Aybike Ceylan 13 Nisan 2009 05:05  

Nunu'cugum,
Ne incesin, kutlaman cok hos. Buralarda da bir telas vardi ki sorma.
Ellerine saglik, guzel bir hafta diliyorum, sevgiler.

Moonish (moonsun) 13 Nisan 2009 08:20  

Nunum ben o minik lahanalara bayiliyorummm :))

Adsız 13 Nisan 2009 08:53  

canım günaydın. salata olarak deneme fikrini çok cazip buldum.
garnitürdü hep çeşidim. hemen yapmalıyım bende.
şirketinize ve sizlere başarılar diliyorum verimli geçsin inşallah.
hepinize selam ve sevgiler canım.
GÜLBİN .B

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP