LALE FESTİVALİ - EMİRGAN

>> 27 Nisan 2009 Pazartesi

İnsan biraz kendine zaman çalmalı !!!!!!!!!
Yoldan çıkıp biraz farkına varmalı !!!!!!!!
E hayat kısa biraz daha tatmalı !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prensipleri biraz bazen unutmalı !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:))))))) Vallahi Diyetle alakası yok :))
şarkı böyle diyorr...seviyorum..



GÜLSEREN'e Sevgilerimle..







Cimbomlu Arkadaşlara sevgiler !! :)

Erguvanlar pembelerini giymeye başlamışlar







İSTANBUL'U SEVEN, ÖZLEYEN , TÜM BLOG ARKADAŞLARIM VE DOSTLARIMA ARMAĞANIMDIR....



İSTANBUL LALE FESTİVALİ
EMİRGAN KORUSU
HERKESE İYİ HAFTALAR DİLİYORUM... GÖZLERİMİZ GÜZELLİKLERDEN AYRILMASIN.. SEVGİLERİMLE.

41 yorum:

Unknown 27 Nisan 2009 09:47  

Nuraycımm;
Mutlu haftalar,laleler harika şimdi
Tam İstanbul zamanı...ÇOcukken çokk
giderdik Emirgan korusuna ahhh ahhh
yaza inşallah gezerim.Sımsıcak sevgiler...

sevil 27 Nisan 2009 09:52  

nuraycım canım harika bir görüntü olmuş
sanada iyi haftalar balım...

Adsız 27 Nisan 2009 09:54  

kasvetim dağıldı nunucum..
zaten FACEde vurulmuştum !!!
gönlüne sağlık canım.
iyi haftalar sevgiler- ESİN.

Yelda 27 Nisan 2009 10:02  

Teşekkürler canım sanada iyi haftalar
Kareler çok hoş bende sabah gelirken sultanahmetteki laleleri çektim
Ayarlıyım kareleri yayınlayacağım
Sevgiler

Damak Tadı 27 Nisan 2009 10:05  

Sabah sabah bu görüntüler çok iyi geldi Nuray'cığım..İnan içim açıldı canım..Gönlüne sağlık,ruhuna sağlık canım..Bende seni inan çok özledim tatlım..Lale renklerinde cıvıl cıvıl bir hafta geçir inş..Sevgiler...

Delfina ; 27 Nisan 2009 10:10  

Tek kelimeyle muhteşem...

Adsız 27 Nisan 2009 10:12  

günaydın şekerciğim.elime kahvemi alıp lalelerin içine atıverdim kendimi..hay allah razı olsun günüm aydınlandı kasvetten daralmıştım.
çok çok öpüyorum nunuşum.
NESLİHAN.

Adsız 27 Nisan 2009 10:14  

ah her güne böyle başlasam,benimde ne elemim ne kederim kalır inan olsunki. daha gidemedim iyimi bu sene. bu hafta kaçırmasak bari. helal sana nunucum, her yere yetişiyorsun maşallah. görüşmek üzere selamlar canım.
A.SEMA

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE 27 Nisan 2009 11:02  

çok istedim ama yetişemedim bu sene festival günlerine gülhaneye ve emirgan korusuna gitmeye niyetlendim ama bir türlü olmadı allah nasip ederse seneye inşallah. resimlere baktıkça içim gitti nasıl bir güzelliktir bu böyle.

HUYSUZBALIK 27 Nisan 2009 11:10  

nunucum içim açıldı canım benim. Ne kadar güzel laleler onlar. Ben de Çamlıcaya gideyim bakalım ordakiler ne alemde. Sevgiler...

Adsız 27 Nisan 2009 11:29  

merhaba canım. banada şiir gibi geldi bu resimler. her biri ayrı kıta üstelik. seni onların içinde görebiliyorum, gözlerin buğulu, mutlu ve çokkk mesut =)
nasıl olmayasınkii
çok sevgilerimi bırakıyorum.öptüm
GÜLBİN.B

Bulbulunyeri 27 Nisan 2009 11:52  

Merhaba,
fotoğraflara bakarken gözüm gönlüm açıldı. Ankara kapalı ve yağışlı. Bu görüntüler iyi geldi. Çiçeklerin olduğu yerde güzelliklerin hep olacağına inanırım.
Sevgiyle kalın.

NzlGl 27 Nisan 2009 12:02  

Sarı-kırmızı çiçekler hariç hepsi çok güzel:)))
dermişim ve DİYORUM:)
gözünüzün ve gönlünüzün hep renkli ve şen olması dileğiyle
sizede iyi haftalar
sevgilerimle nunucuğum

akasyakokusu 27 Nisan 2009 12:06  

Canım benim gözlerim bayram etti..Böyle lalelerle beni mestediyorsunuz ne diyeyim..
Sanki o kadar kolayda oraya gelip görmek:)))
Belki birgün inşaAllah....
Çiçekler gibi gönlünde güzelliklerle dolsun..

ebruli 27 Nisan 2009 12:09  

Renk cümbüşü dedikleri budur :) Bayıldımm.Enkısa zamanda Emirgana gidiyorum,laleler solmadan.teşekkürler canım :)

neslihan erzincan özgür 27 Nisan 2009 12:53  

Nunucuğum içim açıldı bu fotoları bu güzellikleri görence.sevgilerimle canım.çok öpüyorum....

Unknown 27 Nisan 2009 13:00  

bu görüntüler bi harika.içimi açtı resmen.paylaştığın için çok tşekkürler

Gülen Tezer 27 Nisan 2009 13:16  

Nunu'm; tablo gibiler.Doğa bilinçli ellerle ne de güzel şekil alıyor, ne güzel görüntüler oluşuyor.Yağmurlu bir gün Ankara'sından o lalelerle içiçe olmak için daha bir istek duydum.
Teşekkürler..

Adsız 27 Nisan 2009 13:39  

istanbul hüzünlü be nunuşş bugün.
ama masalımız rengarenk senin en sevdiğin GÖKKUŞAĞImisali.
oh nede iyi geldi hakikaten bize.
eline ayağına sağlık...
FACEdeki diğerlerinide bekliyoruz atlamak YOK !! ONA GÖRE.KÜSERİM -)
SEMRA.

ipek 27 Nisan 2009 14:27  

İnsanın gözü gönlü açılıyor değil mi? Ben de geçen hafta oradaysım, ne dert kaldı ne tasa. Para harcamışlar ama neyseki güzel bir şeye :))

zerrin - misss 27 Nisan 2009 14:32  

canım Nurayım, laleler bir harika.. Ne hoş fotoğraflar bunlar böyle..

Bisiklet bineceğiz adada değil mi? Yazdım kenara unutturmam :)

öperim yanaklarından
sıcacık sevgiler.

pelince 27 Nisan 2009 14:39  

İçim açıldı nunucum ,çok sağol...Gidip görmek lazım aslında...

Güzel bir hafta diliyorum...

Adsız 27 Nisan 2009 14:46  

ah benim gülüm yaa...
mest ettin beni. şuradan kımıldayamazken benim önüme kadar getirdin.seyre doyamıyorum şu anda.çok teşekkür ederim çok....
sende ömrünce böyle güzellikler göresin inşallah evlatların-sevdiklerin ve ailenle.
masalına bayılıyorum canım. sevgiler öpücükler gülücükler.

GÜLDEN.Y

sihirlirloklava 27 Nisan 2009 15:42  

gözümüz gönlümüz rengarenk oldu:))teşekkürler...

Adsız 27 Nisan 2009 15:49  

güldürdün beni nunucuğum,bende diyet başamı vyrdu dicektim tam...
ama meğerse laleler mevzuubahismiş :-)

eee..bana çok yakın ayıptır deesi 3 kere gittim bende sizin gibi.
halada doyamadım. annemler gelince zonguldaktan misafir ettik orada bayıldılar. aksi söz konusu bile olamaz . sevgiler çok güzeldi
ELÇİN. SARIYER

LEMAN 27 Nisan 2009 17:47  

GELMESEKTE GÖRMESEKTE......ÇOK GÜZELLER TEŞEKKÜRLER PAYLAŞIMIN İÇİN.

made in funda 27 Nisan 2009 20:43  

BU RESİMLER İLAÇ GİBİ GELDİ CANIM.SAĞOLASIN.

Seda 27 Nisan 2009 20:45  

Çok teşekkür ederim bu güzellikleri bizle paylaştığın için sevgiler canım....

Tijen 27 Nisan 2009 20:51  

Aslanım NuNu,
Gez, bizi de gezdir kuzum sen. Bırakma bizi dertlere kederlere.

Adsız 27 Nisan 2009 22:38  

nunucumçoğalmış bak bu ekim yerleri, senle geçen sene gittiğimizde böyle değildi ne dersin. renklerde değişmiş,farklı tonlar gördüm. makinen süper renk veriyor yanlız, sanki koparıp alasım geliyor laleleri,
ferah günlerin çok olsun canım.
güzel yakalamışsın.. bana nasip olacağı yok ne yazıkki.
sevgiler canım. iyi geceler.
sevtap.

hilal 27 Nisan 2009 22:45  

merhaba nunu,bloğunu Mehtab'ın bloğundan keşfettim,çok güzel bir blok ,ellerine sağlık...bundan sonra takipçinim.ayrıca ortak bir noktamız var,bende de haşimato hipotridi var ama kilo verme konusunda azmim de var sınıf arkadaşıyız sevgili sınıf başkanım:)

Zehra Gürgen 27 Nisan 2009 23:30  

Bu güzel hediyeye kim hayır diyebilir?
Laleler gibisi yok..aşk gibiler..

Nunum çok teşekkür ederim, kalbimle başım gözüm üstünedir hediyen...

sevgiler canımm

hanimeli21 28 Nisan 2009 00:35  

Insan bu guzellikleri gorunce acligini bile unutur bence baskanim.
;)

Beyza 28 Nisan 2009 01:10  

Sevgili Nunu,
cicekler bir harika. Icim acildi bakarken. Istanbul´u özleyenlerin arasindayim. Onlarca sehir gördüm Istanbul gibisini hala görmedim...

Bu arada ben de sinifin caliskan ögrencilerden biriyim. Tanismis olalim bu vesileyle :) Herkese basarilar.
Sevgiler

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 28 Nisan 2009 08:26  

gözlerimiz bayram etti :)
harikaaaaa

Adsız 28 Nisan 2009 09:09  

günaydın canım merhabalar.
baharın en güzel zamanı dediğin gibi emirganda geçen saatlerdir.insanın kendini hafifletip kuş misali uçacağı zamanlardır orada geçen.çok keyifle seyrediyor ve yazıyorum.
Facedeki resimlerde de nefissin maşallah.çiçek gibisin.öpüyorum bende çiçek arkadaşımı. çoks vegiler selamlar özlemle sarılıyorum canım.
ASUMAN.

bir demet feslegen 28 Nisan 2009 09:53  

Bu laleler beni benden aldı, süper..

gülseren 28 Nisan 2009 21:23  

Nunucum
Polenler izin vermiyor ama sen bana bütün laleleri getirdin. Sayende gitmiş kadar oldum. Ah o sarı laleler yok mu sarı laleler onlar sadece senin ve benim içinler.
Sevgiler
Gülseren

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Nisan 2009 21:42  

GÜLSERENCİĞİM MERHABA CANIM..
SÜPRİSS YAPMIŞSIN NUNUŞUNA :)
LALELERİNİ ALDIN DEMEK.. SARILAR SANAYDI, ORADA AYNEN DEDİĞİN GİBİ YAPTIM.. HEPSİNE SELAMLARINI İLETTİM. ÖPÜCÜKLER VERDİM :)
YAKINDA GÖRÜŞMEK ÜZERE CANIM. SVGLR.


TÜM GÜZEL YORUMLARINIZA TEKER TEKER TEŞEKKÜR EDERİM.
SEVGİLER.

Adsız 30 Nisan 2009 14:47  

çok farklı birisiniz siz nunu. iç dünyanız gelişmiş bir okadar da esnek. bu kadar duygu yükü yaşamışlık olsa gerek. çok güzelsiniz birde. yaptıklarınza bayılıyorum ben ve ablam. size çok sevgiler yolluyoruz.
ADA-SAHİL.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP