23 Nisan Uluslararası Çocuk Bayramı ve ATATÜRK !!

>> 23 Nisan 2009 Perşembe


23 Nisan günü kutlanan Uluslarası Çocuk Bayramı, dünya üzerinde sadece çocuklara adanmış tek bayramdır. Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk tarafından Türk çocuklarına armağan edilmiş, 1979 yılında tüm dünya çocukları ile birlikte, barış içinde kutlanması kararlaştırılmıştır.






Bu günün en önemli özelliği; bütün çocukların kardeşlik içinde yaşayacakları, barış dolu bir dünya, isteklerini dünyaya duyurma imkanı vermesidir.
Renkleri, ırkları, dinleri ve milletleri ne olursa olsun, dünyanın bütün çocukları eşit ve kardeştir.
DÜNYA BARIŞI ; BARIŞIK ÇOCUKLAR YETİŞTİRMEMİZLE SAĞLANACAKTIR !!
Atatürk’ün Mirası:
Yurtta Sulh Cihanda Sulh !!

20 yorum:

ebruli 23 Nisan 2009 09:05  

Ulusal egemenlik ve çocuk bayramın kutlu olsun canım :)Dilerim tertemiz,güçlü,sahip çıkma duygusu olan nesiller yetiştiririz.

Adsız 23 Nisan 2009 09:19  

Yarının bekçilerine selam ola.
harika bir saYfa olmuş eline sağlık canım.
SELMA.

Unknown 23 Nisan 2009 10:09  

Ulusal egemenlik öyle bir ışıktır ki, onun karşısında zincirler erir, taç ve tahtlar batar yok olur.

sevil 23 Nisan 2009 11:58  

gelecege yalkışır bir gençlik yetiştirmek umudi ile ...
tüm çocukların 23 nisanı kutlu olsun..

SMİLENA 23 Nisan 2009 12:00  

canım keşke tüm dünyada barış olsa.çocuklar savaşta ,açlıktan ölmese.bugün gözümde hep yaş olacak.bir garip oldum sabahtan beri...

tüm çocuklarını 23 nisan'ı kutlu olsun !!!

ipek 23 Nisan 2009 13:00  

Tüm dünya da çocuklarımıza daha iyi eğitim verebilsek ne savaş kalır ne de ülkemiz bu durumda olurdu. Neyse hep daha iyisini düşünmek lazım. Daha iyi olacak her şey. Hala umudum var.

Adsız 23 Nisan 2009 13:09  

atatürk evlatlarına bendende kocaaaman bir asker selamı !!
sevgiler- nesrin.

TAZENANE 23 Nisan 2009 14:19  

Yeni türkiye devleti’nin yapısının ruhu, milli egemenliktir.
Milletin kayıtsız şartsız egemenliğidir.
Bu memleket tarihte türk’tü, bugün de türktür.
Bu sözleri çok seviyorum.

Gülen Tezer 23 Nisan 2009 15:36  

Daha iyi bir gelecek bırakmayı vaad ettiğimiz güzel ülkemin güzel çocuklarının ve içindeki çocuğu korumayı bilenlerin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun.

Adsız 23 Nisan 2009 15:55  

ben gençliğe çok güveniyorum Nunu.
beni hiç ürkütmüyor nalınlı-şalvarlı-puşili- cüppeli-sarıklı-çarşaflı tipoğlu tipler.

ELİMDE BAYRAK-ATATÜRK !!
GÖĞSÜMDE HAKİKİ İMAN !!
DİLİMDE SADECE TÜRKÇE !!!!
BAŞIM AÇIK !! ALNIM AÇIK
YARINLAR BİZİM NUNU.
AMPULLER YETERKİ KAFADA YANSIN,
GEL GÖRKİ KARANLIĞI AYDINLATMIYOR BUNLARIN AMPULLERİ.
SLOGANIMIZ MALUM
'' KARANLIĞA BİR MUMDA SEN YAK ''
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YAŞASIN TÜRKİYE GENÇLİĞİ
YAŞASIN ATATÜRK ÇOCUKLARI.

SAYGILAR. ÖĞRETMEN ALİ.

Unknown 23 Nisan 2009 16:33  

TÜM ÇOCUKLARIN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLU OLSUN...

Adsız 23 Nisan 2009 16:50  

dünyanın lideri, büyük atatürkümüzün açtığı bu yolda, güneşle elele yürüyecek güzel evlatlarımız.
ne mutlu bize canım.
kutlu olsun bayramları.
sevgiler. NESLİHAN.

Adsız 23 Nisan 2009 18:06  

NUNUMMM .BAYRAMIMIZI KUTLAMAYA GELDİM ŞEKERİM.. NERELERDESİN :)))))
gülbin.b :))

pelince 23 Nisan 2009 19:04  

Çocuklarımızın bayramı kutlu olsun....

Tijen 23 Nisan 2009 20:18  

Bayramı yakalayan yakışıklıya da mutlu kutlu yıllar NuNu'cuğum. Evet haklısın, bu sevinçlerin yeri dolmaz. Hep mutlu olsun onlar.

made in funda 23 Nisan 2009 20:44  

ben de kutluyorum canım.bu gün onların günüydü...ama çok soğuktu çok üşüdüler...

Adsız 23 Nisan 2009 20:46  

Doğru dersin canım, barışık çocuklar ve nesiller yetiştirmeliyiz. atatürk bakışlı, atatürk düşünceli.daima ilerici.
çağdaş.
yüreğine sağlık. sevgilerimle
a.sema

Yaşamın kıyısında 24 Nisan 2009 00:31  

Nunu'cum
Gelecek tüm 23 Nisan'ları aynı çoşkuyla kutlamalarımız olur inşallah.

Adsız 24 Nisan 2009 01:18  

ne güzel herkes çocuklarımızın bayramını kutlamış maalesef çocuklar kendi bayramlarını hava muhalefeti (istanbulda) kutlayamadılar. her sene bir kılıf bulunuyor. atanın bizlere bırakmış olduğu değerlere sahip çıkılmıyor. bu seneki kadar hiç bayramın sönük geçtiğini hatırlamıyorum. 23 nisan günü bir kaç büyük alışveriş merkezlerini gezdim hiç bir yerde çocuklar için birşey yapılmamıştı. çok ama çok üzüldüm. gittikçe insanlarımız sindiriliyor. 23 nisan ulusal egemenlik bayramına alternatif çıkartılan 14-20 nisan kutlu doğum haftası şaşaalı bir şekilde reklamı yapılarak kutlanıyor. yazık hem de çok yazık. hersene trt bile ne şaşaalı törenler yapar yurtdışından gelen çocukları 1 hafta ağırlarlardı bu sene geldilermi çok ii takip edemedim. bilgisi olan yazarsa çok sevinirim. offf çok doluyum çok yazdıkça yazasım geliyo ama dur diyorum kendine. herkese laik, demokratik, aydınlık günler dolu TÜRKİYE diliyorum. sevda

Aybike Ceylan 24 Nisan 2009 02:31  

Nunum,
Oyle guzel hazirlamissin ki, ellerine saglik. ATATURK'un cizdigi yolda, cocuklarimizla birlikte elele, yurke yurege, nice bayramlara...

Sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP