ÖDÜLLENDİRİLMEK BİR ONURDUR.

>> 10 Nisan 2009 Cuma




Öncelikle çok teşekkür etmek istiyorum sevgili arkadaşlarıma,
tabiiki ödüllendirilmek sonsuz bir keyif ve onurdur. Verende, alanda , takipçileride mutludur ayrıca.
Kocaman bir sinerjidir bu, elden ele, gönülden gönüle uzanan ,kopmaz bir yürek zinciridir adeta. Her bir zincir halkama gönül hazinelerimi açıyor en değerli buldukları hislerimi onlara armağan ediyorum. Benden dağılan ödüller tüm emek veren blog camiasına ayrı ayrı hediyemdir. Hepinizi kutluyorum.

ÖDÜLLERİMİ YOLLAYAN BLOG ARKADAŞLARIM : (Diğer 3 kişiyi hatırlıyamadım :(
rica etsem lütfen ,bana yazabilirlermi kendilerini ? !

PASTA TURKEY - http://pasturkey.blogspot.com/







TATLI HAYAT- GÜLYÜZ - http://tatlihayat-gulyuz.blogspot.com/



HEPİNİZE SEVGİLER...

21 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 10 Nisan 2009 09:09  

Tebrikler, bütün ödülleri hakediyorsunuz... Paylaşımların devamı dileğiyle... İşlerinizde kolaylıklar...

Sıcacık sevgiler...

Damak Tadı 10 Nisan 2009 10:26  

Tebrikler canım!!

Daha nice güzel ödüllere..Sen hepsini hak ediyorsun..

İşlerinizde kolaylıklar ve başarılar diliyorum canım..


Kocaman sevgiler..Gül

Unknown 10 Nisan 2009 10:42  

tebrikler canım sevgiler

HÜLYA 10 Nisan 2009 11:12  

ödüllerin en gzüelini hakediyorsun bence... tebrikleeer...

kocaman öptüm seni sevgiler

neslihan erzincan özgür 10 Nisan 2009 11:30  

kolya gelsin Nunucuğum.ödüğlün için tebrikler.iyi hafta sonları dilerim canım.sevgilerimle...

pelince 10 Nisan 2009 11:45  

Tebrik ediyorum nunucum..

Güzel bir hafta sonu diliyorum...

Unknown 10 Nisan 2009 12:02  

Canımmmmmmmm sen tüm güzelliklere fazlasıyla layıksın.Benim tüm ödül
lerim sana şimdiden muhteşem bir hafta sonu dilerim kocaman ve sımsı
cak sevgiler ...

Moonish (moonsun) 10 Nisan 2009 15:07  

Nunum :)) Sana kocaman sevgilerimi gonderiyorum, sen gelemesen de biz geliriz seni ziyarete :))

WarhaWk - Cenk 10 Nisan 2009 16:18  

Sevgili Nuray abla,bu ödülünüzü
kutluyorum.Sizin memleket kucak
dolusu selamlar gönderdi:)
Sevgi ve saygılar,Cenk

Adsız 10 Nisan 2009 16:39  

amanda benim gülüm madalyalar mı almış :)

BEN HEYKELİNİ DİKECEĞİM KADIKÖYE :)

TEBRİKLEEERRRRRRRRRRRRR.. selma :)

lezzet sefasi 10 Nisan 2009 19:57  

Tebrikkler hak ediyorsunzu. yuzunuzden gulucuk eksik olmasin.

Adsız 11 Nisan 2009 00:05  

canım bizde tebrik edebiliriz sanırm. sana çok yakışmış ödüllendirilmen.
kutlarım iyi geceler. ESİN.

Zehra Gürgen 11 Nisan 2009 02:37  

bir miminiz var sayfamda güzel hanım :) vakit bulduğunda bir uğra bana :)
sevgiler

Adsız 11 Nisan 2009 07:11  

tebrik ederim nunucum.
ne güzel bir uygulama böyle.
yanaklarından öpüyor her güzelliği hediye ediyorum canım sana bende. NESLİHAN

SOFRAM 11 Nisan 2009 10:56  

Tebrikler nunu'cuğum, güzel bir hafta sonu diliyorum, sevgilerimle...

sevil 11 Nisan 2009 11:04  

nunucum sen bu ödülü ve dahada fazlasını hak ediyorsun sende sunum ve anlatım hiç ama hiç kimsede yok
guzel bir hafta sonu dilerim sana..

Adsız 11 Nisan 2009 12:45  

çok çok kutlarım biricik arkadaşımı ve aldığı bu ödülü.
böyle bir güzellik haklı olarak ödül alabilir doğaldır. çok daha arzuladığın yerlerde olman dileğimle iyi tatiller canım.yarın bekliyoruz.
ASUMAN.

PASTURKEY 11 Nisan 2009 14:52  

Sevgili nunucuğum ödüle boğan herkese teşekkürler.Sana az bile canım benim.... bakarmısın benim tarafa güzel anne Nehir ve annesi için.......

Adsız 11 Nisan 2009 17:26  

nunucuğum çok iftahar ederim seninle bir kez daha şimdi. kutlarım öperim yanaklarını kelebeğim. çok sevgilerimi ieltiyorum masal hanene..
ZEYNEP GÜNAL.

Yaşamın kıyısında 11 Nisan 2009 21:06  

Çok teşekkür ederim, inceliğin ve nezaketin için.
Özlem dolu sevgilerimle...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP