MANTARLI SEMİZ OTU SALATASI

>> 17 Nisan 2009 Cuma

DİYETTEYİZ !!!!!!
Mantar severler hayran olacak.



Çok Sevgili Arkadaşım bana ,hemen hemen her hafta sonu ,ŞİLEdeki evlerinden dönüşte
bahçelerinden tazecik toplanan ,yaprağı dalında sebzeler, meyveler,mantarlar,otlar ve folluktan alınmış günlük yumurtalar, sütler getirir.
Hele hastalığım döneminde kuş sütü bile buldu :)
Bende geçen hafta sonu gelen her biri neredeyse işaret parmağımız boyundaki bu çıtır bebek semizleri salataya dönüştürdüm ,getirdiği mantarlarıda zeytinyağında biraz sarartıp soteledim (müthiş oldu )Bu arada lezzetin bir önemli kaynağıda :
DELFİNAMIZIN BABASINA AİT ZEYTİNYAĞLARI MUTLAKA TADIN !! UMARIM HALA ŞANSINIZ VARDIR.

Malum DİYETTEYİM :)) !!! Bu aralar salata, zeytinyağlılar ve sütlü tatlılar dönemi sayfamda arz-ı endam etmekteler. İLAN EDİYORUM. Hayranı olduğum Zehra - Delfina ve ben nUnU istikrarla yola devam ediyoruz. VARMI BİZİM SINIFA KAYIT YAPTIRAN , VARMI ARKADAŞLAR ARANIZDA KATILAN ?????????? :))))))

Müracaat sınıf başkanı NuNu'ya lütfen :)))))))))))))) :))))))))))))))))))))
HOCAMIZ İSE : ÇOK SEVGİLİ MEHTAPcığım :))) (Ben ona BİLİM KADINI olarak elbette hayranım, lakin ilk sevdalanışım Yüreğinin kalem tutuşunaydı .
ÇOK SEVECEKSİNİZ )

HAYDİ BAŞARILAR HEPİMİZEEEE ...... ..........

25 yorum:

Delfina ; 17 Nisan 2009 09:04  

Nunucum,.günümüzdeyiz heyecan tam gaz.Ne yalan söyleyeyim ben diyet yaparken hiç heyecanlanmaz,mutlu olmaz hayat enerjim sönerdi...

Bu ne güzel bir yenilenmek böyle değil mi,Mehtap'ı tanımış olmak çok güzel.

Bir de ben banner hazırlamayı düşünüyorum, "Ben de varım" diye diyete başlayanlar kayıtlarını yapsınlar diye.Mehtap'la bir görüşeyim bakiimm :)

Semizotu salatası muhteşem görünüyor,bu akşam marketten alıp bundan deneyeyim ben de.mmmmm :)

Zeytinyağları,dün bir sürü kişiye teslim oldu,herkes öyle heyecanlı ve mutluydu ki organik yağlarına kavuştukları için.Desteğine sonsuz teşekkürler Nunucum...

Sevgiyle,güzel bir gün diliyorum...

NzlGl 17 Nisan 2009 09:28  

Nunucuğum
Semizotu eşimin en sevdiği sebzelerden biridir. Lakin ben yıkarken yediğim için:))) ancak bir tabak kadar pişirebiliyorum ona.
Zaten salata olarak bayılıyorum. Ama mantarlı denememiştim
Eline sağlık canım.
Rejim için sizlere başarılar ve kolaylıklar diliyorum. Ben geçen sene 9 kilo vererek bu işi yaptım. Şimdi daha zorunu onları korumak için yapıyorum.
Ama kızımın pantolonlarını bile giyince çektiğim sıkıntılara, yiyemediğim şeylere değdiğini düşünüyorum.
Durmak yok rejime devam
Sevgilerimle

Adsız 17 Nisan 2009 09:36  

ayol beni ilk gün atarsın sen sınıftan.
bilirim ben senin sınıf başkanlığını :))
tam 33 yıl öncesinden hemde :)
HADİ KOLAY GELSİN ,BEN BÖREKLERİMLE MUTLU VE TOMBİK VE KEYİFLİYİM.
BAYYYYYYYY ::)))))))))))) GÜLBİN.B

Adsız 17 Nisan 2009 09:38  

merhaba arkadaşım hayırlı cumalar dilerim semizotu mantarlı salatan benlil bi salata ellerine saglık nefis ve saglıklı bir menü www.safiyece.blogcu.com

Damak Tadı 17 Nisan 2009 09:51  

Semizotu salatan çok nefis canım..Tam salatasını yapma zamanı..Bizim bahcede de çıkar ve bahçıvan toplayıp getirir bize,tadına doyum olmaz..Ellerine sağlık canım..Mantarlarda çok yakışmışlar..Afiyetler olsun..


Sevgiyle kal..

SOFRAM 17 Nisan 2009 09:53  

Canım merhaba, semizotlarının tazeliği resimlerden bile anlaşılıyor, herşey tazecik olunca tabii lezzet de bir başka oluyor. Ne mutlu böyle güzel bir arkadaşın var.Salatan da harika görünüyor canım, aşağıdaki puding te nefis, ellerine sağlık Nuray'cığım, afiyetler olsun, güzel bir hafta sonu diliyorum, sevgilerimle...

Adsız 17 Nisan 2009 09:59  

günaydın nunucuğum, mantarsever bir arkadaşın olarak çok tuttum tarifini. zeytinyağında yapmadım hiç mantar. ama yağ siparişimi verdim tabii.teşekkür ederim arkadaşına buradan. sevgiler canım.
FERDA.

Unknown 17 Nisan 2009 09:59  

NURAYCIMM CANIM GÜNAYDIN;
SEN SINIF BAŞKANIYSAN HİÇ DÜŞÜNMEM BİLE BENDE BAŞLIYORUM DİYETE:))
SALATA MUHTEŞEM ELLERİNE SAĞLIK,SIM
SICAK SEVGİLER...

sevil 17 Nisan 2009 10:03  

nunucum balım bende sen gibi mehtabı tanımaktan buyuk mutluluk duuydum ama ben o kadar sıkı yapamıyorum dieti ne yapcam ya çok çöabuk acıkıyor yemeyince tansiyonum fırlıyor :((
yazıyı okudukça motive olmaya calışıyorum tamam yemiyorum diyorum sonra birden elim ayagım kesiliyor tansiyon çıkıyor 15 e
sonra hemen yemege veriyorum kendimi :((
salat harika bende cok severim bende nazlı ablam gibi yıkarken yediğimden kocişe kalmıyor :))
ellerine saglık
sevgiler
şimdien bol güneşli günler senle olsun...

boncuk mutfakta 17 Nisan 2009 10:09  

Günaydın Nunucum .Facebook a gönderdiğin Can Dündar ın videosu için çok teşekkür ederim.Hepimizin düşünmesi,hatta uygulaması gerekir değil mi? iş işten geçmeden.Çok incesin canım benim.
Bu güzel tarif için de çok teşekkür ederim canım. Malum bu aralar herkeste ne pişirsem sıkıntısı var en azından benim.Şu üzerimde ki uyuşukluğu bir atabilsem..

beyaz mendil 17 Nisan 2009 10:21  

Sevgili Nunu'cuğum,hiç bir zaman başladığım bir diyeti bitiremedim:)))Ama semiz otu ile verdiğin tarif çok güzel,teşekkürler hayatım.Sevgilerimle

Primarima 17 Nisan 2009 10:40  

Semizotu salatası favorimdir.Ne kadar çok yersem yıyeyım bıkacagımı sanmıyorum:)

Adsız 17 Nisan 2009 10:42  

istikrarlı arkadaşım günaydınlar. diyet işi zor gerçektende. seninki elbette zaruri de, zor yinede. sEmize bayılıyorum seninkilere bayıldım ne tazeymiş onlarda. afiyet olsUn. şifa olsun canım arkadaşıma.
mantar sevmem bilirsin ,ama semize devam.
sevgiler kolay gelsin şekercim.
NESRİN.

İlker Ergin 17 Nisan 2009 10:52  

Hayatım günaydınnnnnn.
Semizotunun bahçeden taze olduğu ne kadarda belli.Ellerine sağlık.
bu arada diette size başarılar canım.Ben size seneye katılacağım:))))Öpüyorum canım..Sevgilerimle...

Şehnaz 17 Nisan 2009 11:25  

nunucum harikasın.yaptığın herşey çok güzel ve senin hayranınım takipçinim.tabiki sizin sınıfa katılmak isterim.ama tam olarak anlayamadım.neler yapmamız gerek sevgiler.kekcafe

LEMAN 17 Nisan 2009 11:26  

hayırlı cumalar canım sevgilerle

karamel mutfak 17 Nisan 2009 11:26  

günaydınlar nunucum semiz otuna bayılırım sınıfa bir ögrenci daha alırsan bende varım...

Adsız 17 Nisan 2009 13:29  

merhaba canım, yaz geliyor, sebzeler güzelleşiyor,bollaşıyor mutluyum bende. mantara bayılırım her şeçidini yeriz. böyle de isterim yapmayı,zeytinyağında çok güzel olmuş mutlaka yapacağım. yağlarımı bekliyorum zaten senden. teşekkür derim arkadaşına da. öptüm canım. SEVTAP.

pelince 17 Nisan 2009 13:35  

Ben de varım ben de ,ama en ağır vaka benim :)) verilecek kilolarım öyle 10-15 kilo kadar az değil,yarımın erimesi lazım...
Müraacat adresini geçen gün okumuştum,hemen katılıyorum.... 10 kilo bile erisem kar kardır...

Unutmadan salata nefis olmuş,ellerine sağlık...

Güzel bir hafta sonu diliyorum...

ipek 17 Nisan 2009 15:05  

benim de diyette olduğum şu günlerde salata tariflerin o kadar işime yarıyor ki nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyor, ellerine sağlık.

armina 17 Nisan 2009 16:00  

Bir salata sever olarak salatana bayıldım. Ellerine sağlık canım.

Bir Dilim Düş 17 Nisan 2009 16:38  

Nunucuğummmmmm ellerine sağlık canım ne kadar şık ve lezizi bir salata olmuş!!!

Sevgiler,
Evren

Adsız 17 Nisan 2009 17:11  

güzel yağlarla güzel salatalar olur nunucuğum.afiyet olsun.
ne mutlu sana taze sebzen meyvende varmış. şifa olsun canım.ellerine sağlık çok leziz görünüyor tazecik. sevgiler canım.
zeynep günal.

egeli 17 Nisan 2009 19:51  

VAR CANIM VARRR....KATILIYORUM SİZEEEE!!!! AMA PAZARTESİ OLURMU ???:))))
YANLIZ VAR YA ANNEM BEN BU SEMİZLERE BİTTİM ....NASIL GÜZELLER İNANMIYORUM YA TAZECİK....OF OF OF ...ÇOK SEVERİM ÇOOOOOK...MANTARLARDA ÇOK YAKIŞMIŞ GERÇEKTEN İÇİNE ,ELİNE SAĞLIK NUNUM...

elifinmutfagi 17 Nisan 2009 20:43  

sevgili nunu,
ellerine sağlık hem semizotu hem mantarı seven biri için içim açıldı:))ama diyet işi biraz karışık..her pazartesi girip,çarşamba çıkanlar da katılsa mı acaba:))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP