YENİ YIL YAKLAŞIRKEN MİNİ BİR PARTİ

>> 18 Aralık 2009 Cuma



vişneli kek
kestaneli beyaz çikolatalı tiramisu
Betül!ün yaptığı güzellikler ( beyaz çikolatalı kurabiyeler)
karanfilli zencefilli yılbaşı kurabiyeleri
karamelli kahveli kozalaklar
Vişne likörü
kahveler küçük kara dutumdan, kurabiyeler betül'cüğümden
pastırmalı, patatesli Unlu Börek (tarifi)
Yılbaşı ağacım :))) (patates salatası)
Kumato domatesli mısır turşulu mevsim salatası
Zeytinyağlı Lahana sarması


'' Yeni yıl yaklaşırken ''dedim başlığa ki, gerçektende ister istemez hepimize bir umut, bir vaat, bir plan ve hedef zincirini çağrıştıyor bu kavram .
Hep derim ya, gerçektn Işıltısı yeter ve ben çoOok severim ..

HANİ NE DERLER : '' HER ŞEYİN YENİSİ, DOSTUN ESKİSİ MAKBULDÜR '' DİYE ,

Biz çok eski yaşsız kızlar ! yine toplandık. İlk kura bana çıktı. Hepimizin yeni yılda allah kısmet ederse planları var. Bizim ise Son haftamız ve yeni yılın ilk haftası çok meşgul olacağımızdan 15 gün önceye aldık kutlamalarımızı.
Hakikaten çok sıkı bir tempoda olduğum için, düşük enerjimle zor yetiştirdiğim, eksikliklerle dolu bir masa olduğunu itiraf ediyorum :(( Bir çok planlarım gerçekleşemedi :(((
Arkadaşlarım elbette çok mutlu olduklarını sık sık dillendirselerde, her bir noktada resimler çekselerde ,ben yarım mutlulukla da olsa onlarla olmaktan her zamanki gibi çok keyif aldım tabiikide hem Onları mızmızlanarak ,daha da üzmek istemedim.
Havanın azizliğinden resimler çok karanlık ve başarız oldu, zaman darlığından ise tekrarları hiç çekilemedi :(
Sevgili arkadaşlarım öğlen aniden ,tuhaf bir sıkışık trafiğin içinde kalarak çok geç geldiler. Ev cadde üstünde olduğundan , bir kaza haberi olduğunu öğrendik kısa süre zarfında . İçiminde çok sıkkın olduğu bir gündü aslında...
Dolayısı ile kızlar gelir gelmez hemen masaya geçildiğinden resim işi çok hızlı gerçekleşti :(
( Tarifleri de yarın ekliyebileceğim ! )

Geride kalan ise, yine neşeli arkadaşlık sesleri, sohbetleri, iştahla oturulan bir sofra, harkulade temenniler, dilekler birbirimize olan sımsıkı bağımız , bağlılığımız
ve geçmiş yıllara minnet dolu duygularımız oldu.... ( TEŞEKKÜR EDERİM )
*
Lakin bu sabah çok sarsıldığımız bir haber aldım gazete ve Tv'lerden . Meğer dünkü öğlen trafiğinin sebebi: kamyon altında :( ezilerek vefat eden bir emekli öğretmenden dolayı imiş !!!! :((((
'' O ÇOK DEĞERLİ ÖĞRETMENDE'' Benim küçük kara dutumun kolejden sevgili öğretmeninin, meslekten eşi SAYGIN Hüseyin Bey elim bir şekilde aramızdan ayrılmış
:((((((( RAHMETLER ÜZERİNE OLSUN.

HEPİMİZE HAYIRLI YAZILAR, HAYIRLI KADERLER YAZILMIŞ OLMASINI TEMENNİ EDİYOR, UMUTLARINIZIN, HEDEFLERİNİZİN BİR ADIM ÖTENİZDE OLMASINI DİLİYORUM.
ÇOK SEVGİLER.

35 yorum:

Leylak Dalı 18 Aralık 2009 10:53  

Meslektaşım için çok üzüldüm, mekanı Cennet olsun.
Sen bu sofraya yeterince hazırlanamadım mı diyorsun Nunucum, pes yani, daha ne olacaktı. Herşey çok güzel ve senin ışığını yansıtacak biçimde hazırlanmış. O yılbaşı ışıltısına ben de bayılırım ve senin gibi ben de arkadaşlarla bir ön kutlama yapardım antalya'da iken. Bu ankara yolculukları planlarımı bozuyor, ne yapalım allah başka keder vermesin.
ellerine sağlık canım, içinin ışığı hiç sönmesin, daha nice yılbaşı sofraları kur, sevgiyle...

KEYFESEYRAN 18 Aralık 2009 10:54  

Allah rahmet etsin Ailesine sabır versin Trafik kazasında hergün o kadar çok masum insan ölüyor ki duymadığımız ve görmediğimiz için sayısını bilemiyoruz Ama araştırmalara göre Trafik kazası magdurları en çok çocuklar imiş Allah çocuklarımızı korusun Masanız harika sevgiler

Unknown 18 Aralık 2009 10:59  

Yine muhteşemsin canım nazar değme
sin sana.Karadut maşallah köpüklü kahveler yapmış:))Hepsi birbirinden
leziz ve şık kocaman öpüyorum...

akasyakokusu 18 Aralık 2009 11:04  

Canım keyifle okurken sonunda üzüldüm:(
Rahmetli öğretmenimizin mekanı cennet olsun amin..
Masa süper sunum cezbedizi görüntüler müthiişşş !!! bakındım bakındım uffff dedim:)))
Dostluğun,sevginin,muhabbelerinizin,neşenizin devamı dileğiyle........

Adsız 18 Aralık 2009 11:05  

hayatım çok üzüldük hüseyin beye.
nerden nereye olmuş senin gününde de :((((
cenazede selamlarımı ilet lütfen

Bu arada harkulade masanı tebrik ederim. O salatna hasta oldum. AĞAÇtan ya ! =)))
neler yapıyosrsun ah sen var ya.
NESRİN =)

kalpkurabiye 18 Aralık 2009 11:19  

keyifle okurken birden istemsiz olarakk aaaaaaaa dedim gerçekten çok üzüldüm herşey çok güzel ama hayat işte ne yapalım kah sevindireceek kah üzecek.. herşeye rağmen devam ediyor..

sevgilerimle..

kalpkurabiye, deniz

Adsız 18 Aralık 2009 11:24  

ne güzel ne enfes bir masa çok özlemiştim gerçekten bu sofraları.
Öğretmen ailesine basağlığı dilerim arkadaşım.
dediğin doğru, sağol canım. hayırlı kaderlerimiz olsun hepimizin.
ellerine sağlık. şahaser olmuş herşeyin. çok sevgiler kolay gelsin canım benim. ASUMAN.

Flame 18 Aralık 2009 12:10  

Başınız sağolsun canım, Allah rahmet eylesin..

Sofra çok lezzizzz..

http://www.lezzetibol.com 18 Aralık 2009 12:19  

Canım çok güzel bir sofra olmuş. Ellerine sağlık canım. Çok emek vermişsin. Bence resimler harika. Hiç canınını sıkma canım.
2010 mutluluklar getirsin size canım
sevgilerimle

Çınar 18 Aralık 2009 12:35  

Düşük enerjiyle hazırlanmış eksiklerle dolu o masada olmak istiyorum ben de:) Bir de enerjin yüksek olsaymış ortaya neler çıkacakmış acaba...

Canım benim; doyamıyorum ben senin sayfanı izlemekten,bayılıyorum harikasın...

Emekli öğretmene Allah'tan rahmet diliyorum.

Herkes için iyi yaşam iyi kader dileklerine katılıyorum ben de...

Sevgiler

Adsız 18 Aralık 2009 12:39  

of of of diyeceğim yine. dakikalrdır bakıyor bakıyorum.
masa örtünden yaratıcılığına kadar dört dörtlük.
nesi eksik ayol ben bulamadım.
bence KOCAMAN NAZAR BONCUĞU EKSİK.
elelrine kollarına sağlık (çok yorgunsunuz gerçektende)

canım eğitmene allah rahmet eylesin. bide tanıdık çıkmış yazık size !
sema.n

Narince 18 Aralık 2009 13:07  

Şimdi bu sofra dar vakitte hazırlanmış, eksik bir sofra ise, tamamı nasıl olacaktı merak ettim.
Acı kaybınız için de başsağlığı dilerim NuNucuğum.

Adsız 18 Aralık 2009 13:48  

:))) eğer ben bu masanın üçte birini hazırlasaydım
anlata anlata anlataaa bir hal olurdum valla kendimi
sen neye üzdün kendini hakketen :)bi bilsem .valla doyumsuz
ben doyamadım bakmaya
(tatlım başı sağolsun o ailenin.)
çok kocaman öpüldün.
SELMA.

lavantalimon 18 Aralık 2009 14:26  

Hayatın içindeyiz her şey var:(
bzizm tarfiler gibi tıpkı acı:( tatlı biraz biber ağzımız fena yanıyor bazen biraz bal sürülüyor:) amannn canım benim öyle böyle gidiyor hayat hoş son yıllrada eskiyi arar olduk Allah çocuklarımıza hayırlar göstersin:(

canım sofranız çok şık yine kekler muhteşem kurdele bağlı değil mi? ben öyle gördüm senin pastalar kızların kurdele takmadan olmaz:))

güzel günler diliyorum iyi yıllar olsun bzilere sizlere ülkemize dünyamıza inşallah...

Begüm 18 Aralık 2009 14:29  

Öncelikle ögretmen hüseyin beyi allah rahmet eylesin, mekani cennet olsun...

Masan ise süper görünüyor nunucum. Hele patates salatasi olan yilbasi agacina bayildim. Harika süslemissin. Ellerine saglik canim.

Adsız 18 Aralık 2009 14:32  

o marifetli ellerine aklına başına maşallah arkadaşım. sofrana baktıkça seni, sana baktıkçada güzellik görüyorum hep. başka türlüsü olamazdı. hayranlıkla mest oldum. tiramisunun etafındaki çikolatalar enfes. Buradan aldın, dışardanmı getirdin gelirken.?
çok güzel görünüyorlar. öpüyürum canım. her dileğin gerçek olsun.
NESLİHAN

NEFİSE 18 Aralık 2009 14:42  

Harikasın valla... yılbaşı ağacı şeklindeki patates salatası şahane.. daha önceleri dikine şekil verdiğin dere otu ile kapladığın da çok güzeldi.. ona da bayılmıştım.. sevgilerimle..

Sevil Şahin 18 Aralık 2009 14:45  

canım ablacım öncelikle değerli ögretmenimize allah rahmet eylesin diyorum rabbim geride kalan tüm ögrencilerine ve ailesine sabırlar versin
canım ablam kutlaman yine süpoer olmuş hersey eksiksiz ve
muhteşemm
ellerin dert görmesin afiyet bal şeker olsun canım ablam
bu arda etkinliğime senide bekliyorum
sevgiler

sarımutfak-hande 18 Aralık 2009 15:24  

nefis bir menü olmuş şimdiden iyi yıllar canım

pelince 18 Aralık 2009 15:38  

Canım allah rahmet eylesin :( üzüldüm elbette....
sofran çok şık olmuş,patates salatasına bittim :)) harikasınız... afiyetler olsun...
Kocaman Sevgiler yolluyorum ...
tüm güzel temennilerin sana geri dönsün güzel komşum...

Gizem 18 Aralık 2009 16:50  

Hay Allah, hamile hamile niye baktim ki ben bu sayfaya simdi. O boreklerin tarifi yok mu bari?

tatlıhayat 18 Aralık 2009 17:05  

AHHH ,NUNU AHHHH hepsi çok güzelde şu kahveli karamelli kozalakların tarifini istiyorummmmm.Sevgiyle..

Bulbulunyeri 18 Aralık 2009 17:50  

Öncelikle acı kaybınız için çok üzgünüm. Kendisine Allahtan rahmet , ailesine ve sizlere de sabır.

Ne güzel bir sofra. Patates salatasının sunumuna tek kelimeyle bayıldım.
Herbiri birbirinden güzel olmuş.Üstelik acele oldu demişsin. Gerçi tüm sofraların birbirinden güzel. Bence sevgiyle hazırlanman bu işin sırrı.
Dostlarınla geçireceğin nice güzel sofralar dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Adsız 18 Aralık 2009 18:00  

tatlım sen her halinle mükemmel üstüsün. ben kusursuzum demeyide sevmezsin hemde. ama sen hep sevgini alakanı sevdiklerine yönelten birisin. çok hoş canımın içi.şaşılacak kadar emek harcamışsın. yorularak bizi zaten çok endişelendirdin teşekkür ederiz.
güzel ellerine sağlık ne mutlu yine tüm biz dostlarına. iyiki varsın benim biricik arkadaşım.

( hala şaşkınım trafik sebebine -((
başları sağolsun, sıkıntısı malum olmuştu bile sana dün -((
SEVTAP.

Yelda 18 Aralık 2009 19:49  

Tek kelimeyle müthiş
Görsel bir şölen masanız
Epeyden beri girip sizleri takip edemiyordum
Gözüm gönlüm açıldı
Ellerinize sağlık
2010 yılı sağlık mutluluk ve huzur getirsin
Ağzınızın tadı hiç bozulmasın
Sevgiler

Pelin 18 Aralık 2009 20:16  

Harika bir sofra. Ellerinize sağlık.
Sevgiler

Adsız 18 Aralık 2009 21:24  

canım arkadaşım gönlüne sağlık, dolmalar sarılmış, salatalar ömre ömür katmış, masa şahane donatılmış. dahası sohbetlede katmerlenmiş. kim istemezki aranızda olmayı. keyfin çok olsun,
keşke acılar araya girmeseymiş. allah sabr versin aileye .
çok sevgiler iyi geceler canım.
fatoş

MUTFAKISTAN 18 Aralık 2009 21:48  

Allah ailesine sabirlar versin
ne aci bir olum..
Masa harika ozellikle betulun kurabiyelerine takildim super gorunuyor afiyet olsun canim
Sevgiler

Zehra Gürgen 18 Aralık 2009 22:08  

Ah canım, başınız saolsun.

bu arada bu küçük parti çok güzelmiş :)

yapanın ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsunnnn :))

Unknown 18 Aralık 2009 23:27  

Allah Rahmet Eylesin.

Nunucum masanız şa ha ne. Sunum böyleyse lezzetlerini düşünemiyorum bile. sevgiler,

SEVGİLERİMLE 19 Aralık 2009 00:47  

Bu yağmurda kendimi balkondan aşağı ataca şmdi...çok leziz gözükmekteler...tam bir süper meleksin cnm yaf.
Sevgilerimle...

Adsız 19 Aralık 2009 00:57  

güzel mesajın için çok teşekkür ediyorum sevgili nunu çok mutlu oldum...yeni yılın kutlu olsun

hepsusluydum 19 Aralık 2009 11:11  

Allah rahmet etsin öğretmenimize:(( Allah ölümün de hayırlısını versin hepimize..Zehr@

Adsız 19 Aralık 2009 12:57  

canım benim
böylesi anca sende olur,fevkalade bir masa bu.
çok çabalasamba bu kadar olamıyorum nedense olamıyor.
çok çok gönlünce olsun bundan sonraki her senen.
sevgilerimle banu.

Işıl 19 Aralık 2009 13:29  

yenı yıl kutlamaları erken baslamıs

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP