CAN RENGİ KAHVALTILAR

>> 26 Aralık 2009 Cumartesi

YER GÖK KIRMIZI :)

2010 model O Km soframız :))))))))))))
Gülseren her geldiğinde mutlaka bir nazar boncuğu hediye ederim ikimize :) !
Profiterol Çamı ( tarif vereceğim )
sakızlı kahveler ve kozalaklar
baharatlı yılbaşı kurabiyeleri meyve tabağı
peynir tabağı börekler ve mısır gevreği
zeytinyağlı peynirli poğaçalar
pastırmalı dil peynirli börekler ve aşağıda çerez tabağı



Her şey yeni, herşey CAN rengi olsun olsun istedim Ruh İkizim'e hazırladığım kahvaltı soframla.
2010 model oldu yani :))))


Çok telaşlı ve arı gibi çalıştığım bir haftayı sevgili arkadaşım Gülseren'le kapatmak harikaydi. Huzurlu, dingin, sukunet dolu bir sohbet ortamı olur sevgili arkadaşımla.
O kadar nostaljik muhabbetlere dalarız ki , gözlerimizden yaşlar gelir eski yaşanmışlıklara ....
Her cümlesi felsefe gibi olan sevgili arkadaşım, düşünüyorum da, aslında bana nede çok şeyler katıyor.


O kadar ve o kadar yorgunum ki ...... azıcıkda nezle !
Bir gün öncesinde yardıma gelen ,varolsun Valide Sultanım işleri yarılamasaydı, asla bu sofra benim altından kalkacağım bir güne dönüşemezdi.


Gülseren'e  zeytinyağlı beyaz lahana dolması, peynirli poğaça, pastırmalı dil peynirli börek, baharatlı yılbaşı kurabiyeleri, kozalak ve çok sevdiği çikolatalı profiteroller yaptık.
Sebzelerin tamamı organik pazardan. Peynir ve meyve tabağı, erik, incir ve ayva reçellerim , ev tereyağı, mısır-prinç gevrekleri, taze portakal suyu ve günü tamamladığımız kahvelerimizle, birbirimize en kalben dilek ve temennileri iletip bir dahaki randevuyu Gülseren de olmak üzere, not defterlerimize yazdık.....
Şimdi hem bu satırları yazıyor, hem gülümsüyor, bir yandan da sabah kahvemi içerek sizlere sevgilerimi yolluyorum.. SOFRALAR DOSTLARLA GÜZELDİR
iyi hafta sonları... İyi tatiller..

Ben dostlarımı ne kalbimle ne de aklımla severim.
Olur ya ...
Kalp durur ...
Akıl unutur ...
Ben dostlarımı ruhumla severim.
O ne durur, ne de unutur ...
Hz Mevlana .

46 yorum:

evcilik 26 Aralık 2009 10:36  

Merhaba sevgili Nunu,yaşadığın keyifli anları aynen bizede yansıttığın ve o anlara ortak edip paylaştığın için çok teşekkürler,sofra tek kelime ile harika görünüyor,ellerine sağlık.
Bu arada geçmiş olsun,kahvelerimiz karşılıklı,sana da iyi haftasonları..
sevgiler.

sevgi 26 Aralık 2009 11:16  

harika bir masa, harika yiyecekler, şanslı bir arkadaş. Ah ah kıskandım bak şimdi.

Unknown 26 Aralık 2009 11:44  

Canım her zamanki gibi sayfana geldi
ğimde o muhteşem sofra karşısında nut
kum tutuldu.Bencede Rabbim nazarlar
dan korusun.Çam profeterol muhteşem ötesi senin gibi harikasın canım varol:))Mutlu hafta sonları kocaman öpüyorum...

dogada.blogspot.ru 26 Aralık 2009 12:39  

Canım benim bu nasıl bir güzellik gözlerimi alamadım şölen gibi ince zevkli arkadaşım yeni yılın sağlık, mutluluk ve hep güzelliklerle dolu geçsin ÇOK ÖPÜYTORUM NUNUCUM

lavantalimon 26 Aralık 2009 12:46  

NEŞENİZ DAİM OLSUN.
ARKADAŞLIKLAR SAĞLAM OLURSA BOZULMAZ, GÜZEL BRİ KAHVE KEYİFNİZİ ARTIRIR NE GÜZEL:)
SOAFRAN ÇOK GÜZEL OLMUŞ PEMBEDEN VAZGEÇMEZSİN SANIRIM :)))
ELLERİENE SAĞLIK AFİYETLER OLSUN.

GÜZEL GÜNLERDE İNŞALLAH GÜZEL BİR YIL DİLİYORUM.

PASTA DANTELA 26 Aralık 2009 14:16  

Merhabalar en güzel arkadaşlıkları en şık sofralarla bizlerle paylaştığınız için teşekkürler...Yeni yılınızın hayallerinizdeki gibi gerçekleşmesi dileğiyle...sevgi ile kalın...

Adsız 26 Aralık 2009 14:54  

ah canımın içi canım arkadaşımada bakın. masal sayfasında masal sofraları. bu ne zerafet ne incelik nunum. tabakların çam pastan hepsi hepsi nefis ayrıntılar.
çok mutlu ol. sen çok hakediyorsun güzel insansın sen.
emeklerinize sağlık annenle tatlım.iyi tatiller dikkat et kendine
ASUMAN.

Leylak Dalı 26 Aralık 2009 16:35  

Nunucum, herzamanki gibi herşey çok güzel, ellerine sağlık. Hele profiterol çama bayıldım. Harikasın.
canım verdiğin adrese yurtiçi kargoyla yollamıştım kartı çarşamba günü, acaba eline geçti mi, geri dönmesin. sevgiler yolluyorum...

http://www.lezzetibol.com 26 Aralık 2009 18:44  

Canım öncellikle geçmiş olsun. Dikkat et nezle olarak kalsın ve öyle iyileş.
Sofra müthiş. Tü görkemli haliyle resimlemişsin.
Ellerine sağlık canım. Yardım eden arkadaşlarınında.
Çok öpüyorum
sevgilerimle

neseersoy 26 Aralık 2009 18:59  

Nunucum tek kelime ile görsel bir şölen yaşadım , ellerine sağlık fikrine bereket ne diyim:-)
Sevgilerimle

bir dilim bir tutam 26 Aralık 2009 19:01  

Su sofrayi kiskanmadim desem koca bir yallllaaan olur.Hersey okadar uyumlu ki,
resimlere zevkle baktim...

Ammmaaaa, o profiterol varya, hani cam agaci gibi süslenmis iste o beni mahvetti arkadasim....
Güzel günler dilegi ile....

Adsız 26 Aralık 2009 19:11  

şimdi orda olsam sadece seyretsem, bişeycik yemesem de olurdu. ben gözümü kırpmadan bakmak bajmak bakmaaaaaaaakkkk istiyorum
DOYAAAMADIMM. diyecek söz yok 1
BU KADAR !
sen nasıl bişeysin nunu :)))
SELMA.

Adsız 26 Aralık 2009 19:13  

hiç bir mağaza organizasyon şirketi senin eline su dökemez.
müthiş hazırlıklar canım ya.
nesrin.

Zehra Gürgen 26 Aralık 2009 20:35  

Nunum masan nasıl güzel nasıl güzel !!!
hele o noelli tabaklar, her ayrıntısı düşünülmüş, ince bir zerafet ve özeni gösteriyor...

harikasın canım...
ellerine sağlık

Adsız 26 Aralık 2009 20:48  

arkadaşım arkadaşım yapışıp kaldım ben kurtar beni ekrandan =]]]
maaile bakışıp şaşışıp =]] durmaktayız gördüklerimize =]]
gerçekten masal misali bu masa ve her masan aslında.
profiterole bayıldık. aklımı aldın
kurabiye tabağın kahvaltı suplaları yılbaşı temaları ay çok imrendim nunişşşşşş =] ya banada nooooolluuuurr =]]
(ama önce hemen çabuk iyileş inş Gç.Ols.)
sevgiler balımcım. BANU.

hdidem95 26 Aralık 2009 21:04  

içim gittii bu masaya ellerine sağlık nunucumm sevgiler

Unknown 26 Aralık 2009 21:28  

Herşey çok şık görünüyor Maaşallah

Adsız 26 Aralık 2009 21:48  

buda seni anlatan bir karnaval adeta nunuşum.
her şeyiyle tam dört dörtlük bana göre. çok seviyorum masalarını.
o profetörol nasıl geldi aklına mest oldum ona inan.
tabaklarda yaraşmış büyülendim.
keyfin çok olsun biz arkadaşlarına hep böylesin sağolasın canım.
NESLİHAN.

HUYSUZBALIK 26 Aralık 2009 22:28  

Gülümsemenin sıcaklığı ekranından bize kadar geliyor Nunucum. O kadar güzel bir sofra ki. Hangi birine yorum yapacağıma şaşırdım ama gözüm en çok profiterol ağacında ve peynir tabağında kaldı. Yeni yılının kalbinin güzelliğine uygun olmasını diliyorum , sevgiyle...

Sevgi Küçük 26 Aralık 2009 23:25  

Tüm sofralarınız böyle olsun inşallah. :)
Sağlıkla keyfini sürün
Sevgiler

Ferkay 27 Aralık 2009 00:33  

En sevdiğim öğündür kahvaltı. Şimdi o masada bende olabilsem Nunum.
Sevgiler, kocaman öpüyorum canım.

Yaşamın kıyısında 27 Aralık 2009 00:45  

Nunu'm
Her şey çok güzel ve gerçekten can gibi.
Son haftalarda çok yoruldun kendine dikkat et canım, yıl sonları yoğun oluyorsun biliyorum ama ara sıra dinlen gülüm.

Kurabiye Diyarı 27 Aralık 2009 00:46  

çok güzel, çok keyifli bir sofra olmuş :) neşe dolu :)

Baharcicegi 27 Aralık 2009 01:53  

Böyle güzel sofralari görürsek yilbasinda hepmiz sendeyiz hazirliklari ona göre yap nunucum
profiteroldan cam gacaci cok güzel olmus nunu marka oldugu her halinden belli
güzel sicacik bir pazar dilerim

Pembe Tatlar 27 Aralık 2009 02:37  

Canım masan kesinlikle 10 numara bayıldım ya tabaklarına...

Mutlu pazarlar..:)

MUTFAKISTAN 27 Aralık 2009 08:11  

Masa harika gorunuyor kirmizi sans rengi insallah sana yeni yil sans ugur getirsin her sey gonlunce olsun gonlu guzel arkadasim.
Afiyet olsun her sey super ..
Ayrica gecmis olsun kendini yorma canim....Sevgiler

Adsız 27 Aralık 2009 09:21  

günaydın canım. dün yazamadım ama doyana kadar baktım :-))
kardan adam sepete,profötrolden ağacına, masa tabaklar ve örtüne hayran oldum. ben sabaha kadar o masadan kalkmazdım :-) çok beğendim yeni düzenini. can rengi tamda sana yakışan bir renk.
süper arkadaşım benim. SEVTAP.

Narince 27 Aralık 2009 09:55  

Yok yok, bende bunca özenli sofraları sıkça hazırlayacak ne vakit, ne de istek yok. Tembel mi tembelim. Cıvıl cıvıl, enerji dolu.
Hiç bitmesin bu enerjin, ellerine sağlık canım.

gülseren 27 Aralık 2009 11:51  

Canım ancak şu anda bakabildim sayfana.Bir masa bu kadarımı hoş ,zarif ve huzurlu olabilir.Sohbetlerimiz zaten hiç bitmiyor.Zaman su gibi akıp geçiyor seninle.Bende aynı tadı,keyfi,sevgiyi aldım canım arkadaşım.her şey harikaydı.Ellerine ,kollarına,yüreğine sağlık.Anneciğinde tekrar teşekkür ederim.2009 un sonları çok keyifli geçiyor.Umarım 2010 da aynı güzelliklerle gireriz..tüm arzuların gerçekleşsin canım.Hep sevgiyle kal.
Gülseren Eren

Adsız 27 Aralık 2009 12:25  

bak hep RUH İKİZİN gülserene hep torpil yapıyorsun benim gözümden kaçmıyor :)
kıskanıyoruz ona göre :)
çıngar çıkarmı çıkar :)
başının çaresine bak :)
bizde tıpkısının aynısını isterizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
( ama çok güzel herşey yağğ)

FERDA :)

kalpkurabiye 27 Aralık 2009 12:57  

harika bir sofra yürekten tebrik ederimm.. profiterol çamı çok güzel bir fikir bende deneyeceğğimm yılbaşı gecesi içinn

Mutfak Havlusu 27 Aralık 2009 13:23  

Her biri nefis görünüyor fazlasıyla iştah açıcı,ellerine sağlık.

atesböcegi 27 Aralık 2009 15:44  

ne mutluki sana ruh ikizini bulmuşsun.dostluğunuz ebedi olsun.sevdiklerine özenle hazırlarken herşeyi marka olmanı sağlıyorlar.nUnU olmanda en büyük etken sevdiklerin.her şey yine çok şık canım

tatlıhayat 27 Aralık 2009 15:57  

Ne güzel demiş Mevlana.Ellerine sağlık Nunu cum harika görünüyorlar...

Adsız 27 Aralık 2009 16:01  

ne keyifli bir gün nunum. masaya ayrı hayran , servislere ayrı hayran kaldım. hele pastadan çama vuruldum. ne tatlısın sen canım nunuşum. sevdiklerin için yapmıyacağın yok. bizde seni ne çok severiz bilirsin.
çokda geçmiş olsun şekercim. aman devamı gelmesin :(
sema.N

aysegul 27 Aralık 2009 16:39  

Off yaa kıskandın bu masayı ama
ben.:Pp

*Yeni Yılınızı şimdiden kutlarım.
Sevgilerrr

cansudere 27 Aralık 2009 18:41  

çok güzel ellerine saglık sevgiler...

Adsız 27 Aralık 2009 18:53  

heyyytt
kim tutar benim kuzenimi bakiyymmmm
:)))
sultanım napmışsın sen böyle yav.
FİLİZ.

Adsız 27 Aralık 2009 20:41  

nunucuğum başka nerde var masa, hazırlık özen. okadar güzel oluyorki sende geçen günlerimiz. hangisini anlatsam ?
çok daha güzelleri sanada olsun canım benim. çok çok öpüyorum seni
zeynep günal

NEFİSE 28 Aralık 2009 00:12  

Of.. oooffff.. daha ne diyeyim...

Adsız 28 Aralık 2009 08:01  

insan baktıkça mest olur bu masaya nunuşum.
kaç gündür gözlerime kan oturdu sınav kağıdı okumaktan, bi yazamadım inan.ama geldiğime değdi.
yukarıdaki resimlerede mest oldum :) hep böyle şen olsun sofraların arkadaşına sana sofralarına nazarlar değmesin canım.sevgiler yolluyorum tüm ev halkına. sanada çokkk geçmiş olsun. hava soğuyacak aman dikkat nunu ! ESİN.

fiko-yağız mutfakta 28 Aralık 2009 10:26  

ellerine sağlık canım nefis olmuşlarr sevgilerimle iyi haftalar

aslı'nın mutfağı 28 Aralık 2009 11:49  

Yeni yıl ruhunu nasıl da güzel yansıtıyor Nunu'cum sofran, ellerine sağlık.. Tabaklara bayıldım, çok şirin :)

Adsız 28 Aralık 2009 13:36  

İmrendim ne güzel:) alah arkadaşlığınızı ve neşe dolu sofranızı daim etsin canım. Ben sofraya gene bayıldım:) ellerine sağlık,bu arada bende biraz gripim ya:( sanada geçmiş olsun Nunucum iyi bak kendine.

Sevgiyle.

Mimosa Café 28 Aralık 2009 17:53  

her taraftan bir şıklık bir lezzet fışkırmış adeta. çok beğendim. dergi çekimi gibi. sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP