CİHANGİR' İN ARKA BAHÇESİ

>> 5 Eylül 2012 Çarşamba



.. Aylardan temmuz, günlerden çarşamba ayın 3'ü..
Betül'e bana  arkadaş ol diyorum 2 gün öncesinden, onaylıyor,sabah erken  yola koyuluyoruz...
Cihangir'e gidiyoruz , hatta iyi haberleri alınca tüm gün tabanlarımız  asfalta yapışıncaya kadar gezmeliyiz diye içimden geçiriyorum vapurda...denizi, İstanbul'u seyrederken , usul usul aklıma günün programını çiziyorum Betül'ün bişeyden haberi yok henüz !
hava sıcak ,ama benim için hoş bir tadı  vardır güzel Cihangir'in .
1.5 saat sonra yüzlerimiz güleç !!  Alman Hastanesi'nden elimde musmutlu tahlil sonuçlaıyla çıkıyoruz ...
- ''Haydi bakalım sana bir kahve ısmarlıyayım  , kendini bana emanet ediyormusun ? '' diyorum
:=)))  gülüyor ve ''  en akıllı seçim bu değilmi, aklın yolu bir  '' diyor
Bir öpücük konduruyorum yanağına, giriyor koluma hemen Alman hastanesinin çıkışından sola kıvrılıyoruz ve benim çok sevdiğim bir mekana giriyoruz....

( Mekanın ismi fincan kenarında şeker paketinde yazıyor !! )


Defne ağaçlarıyla bezeli, tabiri caizse efil efil, güneşin dokunmadığı ,aydınlığın bol olduğu belki de Cihangir'in tek bahçesindeyiz. Kimbilir kaçıncı gelişim açıldığından beri..

Sakinliğini hiçbir yere değişmem, elit, ferah sabahı iyi yaşatan bir mekan anlıyacağınız.. Gece rezervasyonsuz gitmeyin derim !! Yemekleri ise bana göre göreceli !!!  Lezzet eksikliği yüksek derim (! )Ama kahvaltı ve kahve her daim kefilimdir  !


Yüzler gülüyor ya, Betül bunu kaçırmıyor :)

Bende onun zarifliğine eşlik ediyorum :=)
Kahvemi içip, kendime geliyorum.... 1 saat kadar dinlenip sohbet ediyoruz.. Zaten yakında ikimizde uzun uzun tatillere çıkacağız, ağustos başına  dek görüşemeyecektik.
Mekanın içine alış veriş yapacağımız standlara  dalıverdik, objeler öyle şirin ki, elimizden uzun dakikalar boyu bırakamadık !
Kuş objeleriyle dolu aksesuarlar nefis ötesiydi..  Bu cici yastık ve yukarıdaki bir kaç seramik kuş  yanımızda misafir oldu.. Şimdilerde bahçelerimize, masalarımıza renk katıyorlar..


Sabah saatlerini geride bırakmıştık bırakmasına... Ama saatin Öğleni geçmekte olduğunu hatırlartan ise  karın zillerinin senfonisi oldu...
Betül  '' ee ..sevgili rehberim nerde yemek yiyoruz peki ? '' diye sorunca
Parmağımı kaldırıp yolun sonundaki binayı gösteriyorum..
- Betül  '' ama orası apartman altında yemek yenecek biyer yok ki ? '' diyor.
''Şekerim altı yoksa, üstü var diyorum :=))))))
- nasıl yani ?

CEVABI DİĞER POSTTA  EFENDİM.....
İSTANBUL'UMU YANLIZ BIRAKMAYINIZ .....



9 yorum:

suhuba 5 Eylül 2012 09:40  

Selam,
Ne güzel başlamış gününüz. Ama ben üzücü birşey farkettim ben hiç cihangirde gezmedim. Geşçtim kıyısından köşesinden ama durupta yaa burda bir cihagirde gezilesi neresi var dememişim. Şaşırdım ve ilk fursatta gideceğim Ama cafe ismini yazmamışsınız. Uğrardık bizde :) Elinize sağlık

Birkaselezzet blogspot.com 5 Eylül 2012 10:41  

nunucum benim yerimede gez.
tütütüüüüüüüüü maşallah sana.

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Eylül 2012 10:54  


suhuba

haklısın ! herkes Cihangirden geliiir geçer, hata yapar !!
cihangir makinenei alıp adım adım gezilecek bir semttir. ne demek istediğimi, semtin camiisini,, kafelerini, mekanlarını gezdikten -gördükten 2-saat sonra anlıyacaksın.
hadi bakalım öyleyse :=)))


bir kase lezzet

:=))))

eee emekliyiz artık
KİM TUTARMIŞ BAKİYMM BENİ ??

Çok sevgiler dostlar..

NzlGl 5 Eylül 2012 17:30  

Sevgili Gülsen hocamın(http://albumdekiler.blogspot.com/) hikayesini bekler gibi sizin İstanbul gezilerinizi bekler oldum:)
sayenizde hoş bir gezi yapıp çok keyif alıyorum.
Ne diyeyim Nunucuğum her zamanki gibi iyiki varsınız:)))
çook sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler 5 Eylül 2012 18:52  

Sevgili Nunu..sizin resimler ve istanbul gezilerinizde benim icimi aciyor..Turkiyeye gttigim ilk firsatta Cihangir sokaklarini turlayacagim..Istanbulu cok ozledim:(
Bu arada sanirim ufak bir rahatsizlik gecirmissiniz onceden, ufak diyorum cunku hersey guzel cikmis..gecmis olsun saglikli gunler bizlerle olsun sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Eylül 2012 19:22  

Nazlıcım benim

sen çok vefalı çok kalbi bir izleyici, çook sevda sevdiğim bir yüreksin !
teşekkür ediyorum zarif görüşlerin için..



dostbahçesindenlezzetler

çok teşekkür ederim temennilerinize..


her şey diledğinizden de güzel olur umarım..

çok sevgiler

Özgür Tatlar 5 Eylül 2012 21:32  

sefan olsun canim.ee bende.gelmistim ist yaz arkadasimda beni gezdirmisti ,ama bu cafeyi gormemisim bile.

made in funda 5 Eylül 2012 21:32  

CANIM MERHABALAR....BLUNA GELİNCE İÇİM AÇILIYOR...MİSLER GİBİ....

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Eylül 2012 21:37  


Özgür tatlar,
haklısın Cihangir küçük bir semt ama çok ayrıntıya sahip bir yer aynı zamanda da.
başka fırsatlarda mutlaka değerlendirirsin..


Fundacım
teşekkür ederim, İstanbul öyle güzelliklerle saklı kii..ÖMÜR BİTER İSTANBUL BİTMEZ :)

ÇOK SEVGİLER

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP