ŞÜKÜR KAVUŞTURANA TRİOSU :)

>> 21 Eylül 2012 Cuma


Hani şerbetler vardır, Osmanlı'ya has çeşit çeşit, kah serinleten, kah sevindiren... Bayramına, kutlamasına, doğumuna, mevlüdüne, her yaşanan an'a uygun rengarenk şerbetler...


İçtikçe tadına doyulmayan, tadı damaklarda kalan....

İşte  tam  şerbetlik  bir mekan da ve ortamdayız yine...
Osmanlı dokusu, Osmanlı kokusuna has mimarisi, kocamaaan ferah sahili,  ferah ortamı ile, insanın her sıkıntısını anında denize dökeceği bir yerdeyiz.
Çubuklu  /  Beykoz Belediye Sosyal Tesisleri.


Çok şükür eş-dost- arkadaş- komşular birer birer dönüyorlar yazlıklardan..
Biz Betül'le her ne kadar ayrılmaz ikizler olsak da, aslında İstanbul ritüellerimizi Figen'ide alarak üç kafadar Trio'ya (üçlü) çeviriyoruz..
Bugün de , çok şükür kavuşturuna buluşması yaptık beraberce.


Bana geldiler, ben misafir ettim onları gezi boyunca..
Yine kaptanları- rehberleri bendim - öyle istediler !

Arabaya binince , 2 gün önceden belirlediğim, onların hiç görmediği gezi güzerhamızı tek tek anlattım.
Figen arkadan wooow !! sesleriyle neşeli kahkalar atarken, Betül muavinim olarak :) ''  yaşasın yaşasın  Boğaziçi kızıyız bugün desene '' diye geleneksel el çırpma eylemini gerçekleştirdi   :)


Mesafe hatrı sayılır uzunlukta. Caddeden ta Beykoz'a kaç Km yol var..
Artık İstanbul dolu, dönüşler bitti, Okullar yarı yarıya açıktı , buna rağmen kestirmeleri çok iyi bildiğimden, trafik hiç sorun olmadı , yollar  su gibi aktı adeta ..


Tepelerden dolana dolana, rasathaneden inip, sahile  çıkış noktamız  Anadolu hisarı oldu, boğaz yolundan ,anlata dinlete- Çubuklu'ya geldik...
Hemen ,Paşabahçe Tepeüstü Devlet Hastanesinin altındaki mekana kıvrılıverdik !!

Kızların  arabadan iner inmez dilleri tutuldu...
Kapalı -kışlık mekanı gezdiler, fiyatlara baktılar- ortamı beğendiler.
''Siz birde gecesini de görseniz, oda çok başka '' dedim aralarda.

Öğlen ufak atıştırma yaptık, yaslandık arkamıza seyrettik boğazı, manzarayı görüyorsunuz zaten,

Ya hava ! İnan olsun Tam Şerbetlik !! Bal yani.


Kahvesiz olurmuyduk hiç ! Olmazdı da.. Çok beğendik tazecik mis gibi kahveleri..
Hatta benimki  dökülmüştü biraz da, kızlar kısmetten kısmetten ''dediydiler :)..



Hatıra resmimizi yan masadaki çok neşeli kızlar çekti, cici sohbetleriyle bizleri de çok gülümsettiler ...


Martıların su keyfi , berrak tertemiz suyun içinde görünen balıklar- onlarca değil toplamda yüzlerce balıkçı teknesi ve tutulan kova kova palamutlar !! çok güzel bir sonbahar meltemi- kupkuru bir ten , yakmayan güneş,  sevgili dostlarımla  bitmese dediğimiz sohbetler, günümüzün öne çıkanlarıydı..




Kısacası bu tuvalde de yine gözlerimiz ,ruhumuz maviye boyandı ...
Allah eksikliğini göstermesin efendim..

Gelirken bolca ekmek almayı, balıklara atmayı sakın unutmayın ! Bayılacaksınız onlara

SEVGİLER...

8 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 21 Eylül 2012 09:30  

Mükemmel değil; mükemmel ötesi.
Benden de sevgiler :)

Unknown 21 Eylül 2012 09:39  

stanbul...benim masal sehrim. Ne güzel bir paylaşım, sanki ben de sizinleydim.Sanki aranizdayim... Ama iki hafta sonra oralardayimmmmm... Sevgilerimle seyyah Nunum....:)

Unknown 21 Eylül 2012 10:37  

Bizde içtik şerbeti sayenizde,elinize ayağınıza sağlık.

KİZHATCE 21 Eylül 2012 12:08  

aaaa bu kadar da olmazki çatlattın yine beni :) sefan olsun canım :) :)

Gönülünce 21 Eylül 2012 14:00  

Resimlere bakmaya doyamadım ne güzel yerler ne güzel gezilmiş ama enn güzeli dostluğunuz...Ağzınızın tadı hiççç bozulmasın aman Maşallah diyeyim...Bu arada kahve keyfinde gözüm kaldı:))...
Sevgiler...

kalpkurabiye 21 Eylül 2012 16:45  

fotoğraflara bakarken tırnaklarımı yedim ablacım:)
çok güzeldi çookkk:)
devamını bekliyorumm:)

Narince 21 Eylül 2012 21:29  

İstanbul'u biz de geziyoruz senin rehberliginde hani:))

Igne oyam 22 Eylül 2012 09:59  

cok güzell bayıldım doğrusu paylaşımınız için tşkler banada beklerim sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP