HALİÇ - RAHMİ KOÇ MÜZESİ- HALAT RESTAURANT

>> 1 Eylül 2012 Cumartesi


Hepinize MERHABALARRRR...
Uuzun ara olmuş yine... Sebepsiz değil elbet, ama geçerli nedenler hepsi de...
İyisimi Girin koluma da , Gezinelim şu Mayıs kokan ,bahar çiçekleriyle bezeli günlere beraber dönelim...
Atlayalım vapura Eminönüne geçelim, oradan da Sütlüce ye uzanıp, Bir güzel  Halat restaurant ta yemek yiyelim...
Betül bana, ben Betül 'e eşlik ediyoruz bugün.. Siz de misafirimizsiniz...
Haydi buyrun ...


Halat restaurant çok ama çok keyif aldığım bir mekandır.. Bahar boyu ortacanlar güller eksik olmaz gözlerden, duru denizi, Göz kırpan Galata Kulesi İLE doyumsuzdur yemek boyu...
Ama Betül demesin mi : ''nunu ben ilk kez geliyorum '' diye...
ee bir yaşıma daha giriyorum sessizce !!!!
( yorum yok )

SAKIN SİZ DE DEMEYİN !!
SAKINNN !!!

Yemekten sonra başlıyoruz gezinmeye,
Hava şartları müsait olmazsa hemen içeri kapalı mekana geçer, sayısız tarihi  aksesuarlar arasında inanılmaz mutlu olursunuz !! Duvarlarda neler neler var..
Benim gibi, denize, tekneye sevdalı iseniz, ki, sevdalı olmasanız bile bu güzelim el yapımı tekneler sizi öyle meşgul ederki, helede küçük bir çocuğunuz varsa, hayli zor anlar bile yaşayabilirsiniz ( benden söylemesi ! :=)
Ama biz şanslıyız. şerbet gibi bir mayıs havasıydı, deniz berrak, hava  miss gibi, günümüz çok akıcıydı,


Yemek bitip, enerji de toplayınca, hadi diyorum Betül'e doğru RAHMİ KOÇ MÜZESİ ' NE...

Tabiii sizde..  ŞİMDİ TAM GEZME AYLARI !!!

HAYDİ..... SIRADA  MÜZE VAR..

SEVGİYLE...

3 yorum:

*mehtap 1 Eylül 2012 22:53  

güzel bir öneri ,bende çocuklarla gitsem okullar açılmadan,ne iyi olur.Sevgiler..

Syhn 2 Eylül 2012 12:13  

demiyim diyorum ama bende gitmedim. müzeye gideceğim gün orada da yemek yiyeim en iyisi ;)

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Eylül 2012 12:35  

MEHTAP
Mutlaka erkenden git, anlatacak, öğrenecek, öğretecek okadar ayrıntı var ki..
Yorgunluk bazen atlamaya neden oluyor bazı güzellikleri :(((



seyhan
:))
:)))))))))
peki peki üzmeyeyeim kimseyi,
ama bu değerler bizim !!
o sebeple caddelerde egzos gürültüde ki zaman kayıplarına karşı bu milli birikimlere değer vermek istiyorum.. değer verelim lütfen diyorum ..
haydi izlenimler senden gelsin daha sonra..
çok sevgiler...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP