SALATA SHOW :)

>> 1 Kasım 2008 Cumartesi


soya filizli- karışık roka salatası,
közlenmiş biber içinde patates püresi

bahçeden toplanan organik sebze salatası
Kaparili- mısır turşulu karışık göbek salata,
patlıcan ve biber köz,
çiğ taze kabak salatası,( tarifi burada )
meksika fasulyeli patates salatası ve göbek yaprağında mısırlı çoban salata,
süzme yoğurtlu , fesleğenli cacık
bahçe salatalarıyla yaz salatası.

Eveeeeeetttt...
SHOWlara devam arkadaşlar.
Yine dosyalar dolusu salatalarım birikmişti.Çoğu balık sofralarımıza ait bu salatalar çok özenerek yapılmadı doğrusu, yani özel sofralara ait değil.
Ama bir çok arkadaşımıza yinede fikir olabileceğini düşünerek,eklemek istedim.
Hala bir sürü dosya var sırada sırasıyla paylaşacağım........ :)
HEPİNİZE SEVGİLER

45 yorum:

Unknown 1 Kasım 2008 09:37  

MÜKEMMEL BİR SHOW DOĞRUSU KÖZLENMİŞ BİBER İÇİNDE PATETES PÜRESİYLE FARKLI GELDİ BENDE LOR PEYNİRİYLE DOLDURUP YUMURTAYA BATIRIP KIZARTIYORUM GÜZEL BİR ÇEŞİT OLUYOR PATATESLİYİDE DENİYCEM GÜZEL BİR HAFTA SONU SEVGİLER

Hayatın Ressamı 1 Kasım 2008 09:59  

nunu harikalar harikasısın.
çok mutlu oluyorum buraya gelince .sanki hepsini ben yemişim gibi ağızımda nefis bir tat bırakıyorsun.ellerine sağlık.senin sofranda oturanların ne kadar şanslı olduklarını hissettiren bir ev sahibisin.tebrikler.

Unknown 1 Kasım 2008 10:39  

Canım salataların hepsi birbirinden enfes ellerine ve emeğine sağlık,muhteşemsin showları sabırsızlıkla bekliyorum,
mutlu hafta sonları dilerim,öptüm...

tatlıhayat 1 Kasım 2008 10:49  

Günaydın nunu cum salataların harika ellerine sağlık.. közlenmiş biber en sevdiğim sebzelerden biridir.Bende biberlerin içine yağlı tulum peyniri haşlanmış patatec karabiber koyup,balzamik sirke ve sarmısakla tatlandırıyorum,süper oluyor.. seygiyle canım..

Bir Dilim Düş 1 Kasım 2008 11:21  

Ellerine sağlık canım benim, harika bir show!Özellikle de benim için, sen anladın onu;)

Sevgiler,
Evren

neslihan erzincan özgür 1 Kasım 2008 11:22  

Nunucuğum showların harika...bu ne güzellik yahu,hem göze hem mideye.ellerine sağlık canım.iyi hafta sonları.sevgilerimle...

Adsız 1 Kasım 2008 11:34  

bayıldım nefısss canım harıkasın ellerıne saglık afıyet olsun sevgıler...

Adsız 1 Kasım 2008 11:45  

hepsi mükemmel gözüküyor eminim tadlarıda öyledir bir ara birkaçını deneme listeme aldım:) ellerinize sağlık:)

şeker pasta 1 Kasım 2008 13:14  

Nunu'cuğum ellerine sağlık.
Nunu Show'a bayıldım hayatım sıradakini bekliyorum...
Sevgiler

Ferhanca 1 Kasım 2008 14:01  

Nuraycım hepsi çok şık ellerien sağlık afiyetlere olsun..salatayı çok severim:))

Saliha 1 Kasım 2008 14:26  

ne kadar zevklı bır ev sahıbesısın ki bu salatalarından bıle belli oluyor nunum...

sevgılerımle..

Tijen 1 Kasım 2008 14:45  

NuNu üretime devam ediyor!

ebrulitatlar 1 Kasım 2008 14:56  

Hepsi çok şık salatalar Nunu'cum. Ellerine sağlık. Sevgiler..

WarhaWk - Cenk 1 Kasım 2008 15:04  

Sevgili Nuray abla,
Manevi oğlunuz olabilir miyim =:))
Sevgi ve saygılar,
Cenk

Adsız 1 Kasım 2008 16:10  

Nunucuğum bir salata sever olarak salatalara bayıldım. Ellerine sağlık canım sevgilerimle.

NzlGl 1 Kasım 2008 17:14  

Şu andaki hayalim sizin güzel sohbetiniz eşliğinde bu salataların hepsinden çatlayana kadar yemek:)))
Sevgili eşim sayesinde artık bir salata canavarı oldum.:))
ellerinize sağlık hepsi mükemmel
sevgilerimle

Adsız 1 Kasım 2008 17:25  

Hayatımda böyle şov görmedim,ellerinize sağlık,sevgiler.(Devamını diliyoruz)

gülseren 1 Kasım 2008 18:31  

Bayıldım salatalarına.soya filizini çok severim.Mısırlı turşulu salatayı da,patlıcan salatası harika,Hani biliyorsun ya bir de MENEPOZ SALATASI var çok gülmüştük ya..Canım ellerine sağlık.Çok lezzetli görünüyor.Bende Üsküdar’dan çinakop ve barbunya balığı aldım Yaptığın .salatalarından birini ,yok ikisini olmadı hepsini yapmak gerekiyor yanına : ))
SEVGİLER GÜLSEREN EREN

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Kasım 2008 18:35  

GÜLSEREN
Gülocumm afiyet olsun canımm..
senin şu menapoz salatasını ben bir yapıp yayınlayayım olurmu ??
ama nasıldı unuttum..
arıyacağım seni ahiretliğim :))
İYİ TATİLLER TATLIM.

Adsız 1 Kasım 2008 19:23  

Canımcım yarın misafirlerimiz var gelecek.
bana harika bir fikir oldun.
iyiki varsın nunişş ya..
biberli pürene bayıldım ben.birde mısırlı turşuluya neler yaparsın böyle, eline sağlık bebbeğim.
iyi akşamlar.
ferda.

Unknown 1 Kasım 2008 23:16  

Nunum guzel salatalrina bayildim.
tam benlik bu aralar salatlarla yasiyorum:)) ellerine saglik canim benim sen yaparsinda guzel olmazmi hic.
yuzundeki gulucukler hic bitmesin tum hayatin gonlunun guzelligi gibi ollsun.
afroditime kucak dolusu selam ve sevgilerimi gonderdim:)

Mehtap Pasin Gualano 1 Kasım 2008 23:53  

Salatalar gercekten nefis gorunuyorlar. Kabak salatasini kesinlikle deneyecegim.. bu arada kozlenmis patlican ve biberi de ne cok ozledigimi hatirlayiverdim birden..
Hazirlayanin ellerine saglik..

Damak Tadı 2 Kasım 2008 00:13  

41 kere MAŞALLAH..

Senin showlarını sevsinler..))İçim açıldı,iyi geldi birden bu görüntüler..Sanırım iyileşiyorum şekerim..Bir taraftan hapşırıklarım bitti derken yeniden başlar oldu..))Şu bir gerçekki salatalar harika..Mübarekler görücüye çıkmış gibiler adeta..))Gecenin bu saatinde canım çekti birden şöyle bol limonlu limonlu..))Kaç günlerdir yemekten içmekten kesildim ama maşallah yine endam yerinde..))Bak ne zamandır yazamadım ya açıldım mı ne..!!Yinede fazla oturmak iyi gelmiyor tatlım..Kocaman öpüyorum seni..Allah seni ve aileni nazarlardan sakınıp korusun canım..AMİNNNN..!

egeli 2 Kasım 2008 00:44  

vayyyy Nunummm......ben görmeyeli neler yazmışsınnn....bu salatalar muhteşem...canım ellerine sağlık,hepsi bir birinden lezzetli...

Adsız 2 Kasım 2008 00:45  

Yemeklerde en sevdiğim kısımdır salatalar. Ellerine sağlık. Hepsi birbirinden lezzetli olmuş.
Sevgiler

MUTFAKISTAN 2 Kasım 2008 01:15  

canim salata sovun super
nasil guzel gorunuyor afiyet olsun sevgilerr

Demet 2 Kasım 2008 02:10  

Bayildim bayildim bayildimmm! Benim gibi ömrü boyunca salatayla beslense bikmayacak biri icin harika secenekler. Tesekkürler :))

Pelin 2 Kasım 2008 08:58  

Nunucuğum,
Hepsi de tablo gibi, birbirinden güzel olmuş. Ayrı ayrı seyrettim.
Sevgiler

Adsız 2 Kasım 2008 09:53  

nunucum,
tam zamanında yetitin.bizimde balık günümüzdür pazarlar.
ben mısır turşulunu yapmaya karar verdim. kapariyide nerden alacağım ?
çok güzel olmuş her biri hemde.
bana yazarmısın kapariyi canım
teşekür ederim imdiden.
iyi tatiller.

selma.

pelince 2 Kasım 2008 10:10  

Nunu salatayı o kadar çok severimki,öğün yemeği şeklinde bile yerim...Tüm çeşitler enfes olmuş,çok şık süslemişsin..
Ev ahalisi çok şanslı,gözleride mideleride bayram etmiş olmalı...
Afiyetler olsun...

Güzel bir pazar günü diliyorum..

CAHİDE 2 Kasım 2008 10:16  

Oooo harika bir görsel şov olmuş.gözüm gönlüm açıldı valla ellerine sağlık arkadaşım...

TAZE NANE 2 Kasım 2008 15:47  

Harika bir show gerçekten hepsi mükemmel harika görünüyor.
Sevgiler.

Adsız 2 Kasım 2008 16:53  

heheh yine resim gibi patlıcan ve biber de zeytinler göz gibi olmuş salatalık vs birşey koyda birdahakine ağzı da olsun cicim :))

akasyakokusu 2 Kasım 2008 17:11  

canım yaa süpersin..sahiden görsel şölen olmuş..doya doya seyretmeli..nunutv salata showw yayında..
ellerine sağlık ben en çok patates içli kırmızı biberlere bayıldım..ellerine sağlık çok tşkler.

Adsız 2 Kasım 2008 19:09  

canımsın sen nuraycımm.
nasılda yaratıyorsun şipşak bunları..
sen okuldaykende böyleydin.
resim dersleri
iş eğitimi dersi
tiyatro kolundayken hep böyle yaratıcı ve daima zariftin.
benim arkadaşımsın çok şanslıyım kendi adıma inanki.
eline sağlık birtaneciğim..
GÜLBİN.B

bir dilim bir tutam 2 Kasım 2008 19:45  

ya ben o kadar oldumu ugramayali????????????Bu tarifleri kacirdim mi??????Haaaaaa
demek bunlar arsiften!Bende diyorum bukadar salata bir sofrada olursa yemeye yer varmidir?
Tabiki Kek showda muhtesem olmus ya....

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Kasım 2008 19:53  

SERAPcığım,
canım çok teşekkür ederim.
okadar doluki arşiv dosyalarım mecbur kalıyorum toplu yayınlamaya.
bu aralar böyle olacak zaman zaman.
özletme emi kendini :)
sevgiler berline..

Adsız 2 Kasım 2008 22:12  

oh misler gibi nefiss

ellerine sağlık
sevgilerr

IŞILCA TATLAR 2 Kasım 2008 23:30  

Nuray'cığım,

Salata şov gerçekten de çok hoş olmuş.Bazen ne salatası yapayım diye düşündüğüm anlarda hemen sana başvuracağım artık.

Ellerine, gönlüne sağlık canım.

Sevgilerimle

Adsız 2 Kasım 2008 23:39  

ah canımsın benim
salı günü arkadaşlar var gelecek olan.
bişayler karıştırıyordum.
ama gerek kalmadıı. derhal bu şahane kabak salatan ve biber dolmalı patatesin yapılacak.çok yaratıcı bir elin var.ne zaman açılacak bu işletmen.
artık işletmeci olarak daha fazla bekletme bizleri.çok yakışacaksın inan.iyi geceler tatlişşcim.
bayy bay. ZEYNEP.G

Baharcicegi 3 Kasım 2008 00:35  

salatalar birbirinden lezzetli istah aciyor,kirmizi biberli ici patates püreli salatanin tadini merak ettim deneyecegim ,bizi showlara alistirdin gözlerimiz bayram ediyor artik her gelisimizde show isteriz siradaki showu merakla bekliyorum,mesala cikilotali bir görsel showa bayiliz,saka bir yana ellerine saglik canim enfes olmus salatalar

Mehtap 3 Kasım 2008 00:37  

Bir salata sever olarak showa bayıldım.ellerine sağlık.Kabak salatasını ben de deneyeceğim.sevgiler.

Adsız 3 Kasım 2008 00:55  

Muhteşem bir şölen olmuş sovlarınız çok şık görünüyor,verdiğiniz emeklere değmiş ,çok tebrik ederim canım:)

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Kasım 2008 07:32  

ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ARKADAŞLAR..
SALATA SANIRIM DAİMA BİZİM TERCİHLERİMİZİN BAŞINDA GELİYOR..
BÖYLE İŞE YARADIĞINI GÖRÜNCE DE SEVİNDİRDİNİZ BENİ.
AFİYET OLSUN DENEMEK İSTEYEN ARKADAŞLARIMA..
HEPİNİZE SEVGİLER.. GÜZELLİKLER DİLİYORUM.

nUnU

Adsız 3 Kasım 2008 09:10  

zarif arkadaşım
her zaman harikasın ne diyeyim
neslihan.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP