PALLADIUM ALIŞVERİŞ MERKEZİ

>> 5 Kasım 2008 Çarşamba

4 katlı bir aşışveriş merkezinin yine camdan tasarlanmış tavan tasarımı içeriye aydınlık sağlamıştı,
sinema bölümü-10 salondan oluşuyor,
sinema içi
yemek katından bir bölüm,

tüm dış cepheye sahip harika bir bölüm,
yan girişi,
merkezin ofis gökdeleni,
uzaktan görünüşü ( araç içinden çekim )


Bu pazar biz yine erkenden yollara koyulduk.Masal kahramanım ve benim en sevdiğimiz şey kimseler uyanmadan İSTANBUL keyfini yaşamak.Helede pazarsa muhakkak yollardayız demektir.
Önce alışveriş için carrefour'a gitmemmiz lazımdı. düşündümkü yeni alışveriş merkezinin hemen alt katında expres carrefour vardı, bir taşla iki kuş dedik ve
güne başladık. oldukça işe yarayan mekezlerden biriydi. ama İSTİNYE PARK gibi olamaz hiçbiri bence.
İçerde yine yerli yabancı giyim mağazaları, en üst katta yemek katı, ara bölümlerde kahve molaları,aşağı katta çok hoş iki cafesi var, biri bağdat caddesinde sık uğradığımız midpoint ,diğeri italyan ve fransız mutfağı cafe-restaurant. süperrrrrrrrdii ...
çeşitleri görülmeli en azından.
VE vee en üst katta balık çeşitlerine tek kelimeyle hayran kaldığımız 10 şubesi olan FISHO muhakkak balıkseverlerin tek durağı olacaktır. O ne çeşitt ve temiz bir ortamdı hayran kaldık.
Alışverişimizi erkenden bitirip,kahvaltı için sahillere attık kendimizi.Pazar ziyaretimiz de olduğu için bu sefer anadolu yakasında kalmayı tercih ettik.Ve şahane bir İstanbul pazar sabahında rotamızı Kavacık- Otağtepe Cafeye çevirdik...
Herkese keyifli tatiller dilerim.
SEVGİLER.

PALLADIUM YENİSAHRA (Metronun hemen arkasında )

15 yorum:

Delfina ; 5 Kasım 2008 08:58  

Ahh ne romantik günler bu günler,masal kahramanınızla heryer daha güzel geliyor gözünüze değil mi?

Sonsuz olsun nunucum mutluluğunuz,sonsuzz..Kem gözlerden korunarak...

Unknown 5 Kasım 2008 09:20  

ilgiyle izliyorum tanıtımlarını teşekkürler sevgiler

Damak Tadı 5 Kasım 2008 09:51  

Mutluluğunuz sonsuz,günleriniz hep böyle ağız tadı ile geçsin..Diğer taraftanda Allah sakınıp korusun seni ve aileni..


Sevgilerle canım..

Adsız 5 Kasım 2008 09:55  

biliyormusun vallahi hiç duymadım bile palladıum diye bir yer.
sen seyyah oldun gözel bacımm =)
kolay gelsin canım.
esin

:)den 5 Kasım 2008 10:28  

Ankaralı oluşumuzdan mıdır nedir daha çnce duymadığım bir AVM burası. Keyifli vakit geçirmenize çok sevindim. Senin gibi hayat dolu, cıvıl cıvıl birinin yanında masal kahramanları da kanatlanıp uçuyordur eminim:)
Sevgiler...

şeker pasta 5 Kasım 2008 10:32  

Allah nazarlardan saklasın. Mutluluğunuz daim olsun canım benim...

Unknown 5 Kasım 2008 11:34  

Canım Nunu'cum ne kadar güzel resimlemişsin gitmiş kadar oldum,herşey gönlünce olsun,sevgiler...

Tijen 5 Kasım 2008 11:46  

Ne çok alışveriş merkezi açıldı İstanbul'da NuNu. Çoğu dükkan da iş yapmıyor derler, yine de açılır hepsi...

bir dilim bir tutam 5 Kasım 2008 22:55  

Sayende Istanbulu geziyoruz vallahi.....Tesekkürler

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Kasım 2008 09:10  

TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR.
VE :
ÇOK ÖZEL YORUMLARINI ESİRGEMEYEN DOSTLARIMA CANDAN GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR EDERİZ, MASAL KAHRAMANIM İLE :)
SEVGİLERRRRRRRRR.............

Adsız 6 Kasım 2008 11:30  

canım valla ilk senden duydum.
metro farklı bir istikamet bizim için,ondan olsa gerek,atlamışız.
ama burada hooş biyyyer.
sayende bildik-gördük valla
teşekkürler faydalı yararlı arkadaşım.
Gülden y.

aslı'nın mutfağı 7 Kasım 2008 08:58  

Nunu'cum henüz gitmemiştim, sayende gezmiş oldum :) Teşekkürler!

Halenze 7 Kasım 2008 13:49  

mid point bizim mekanımız sana tavsiyem italyan usulu süfleyi muhakkak denee:))

Кâşiƒ 7 Kasım 2008 19:48  

Bugün bir abi sormuştu nerede bu alışveriş merkezi diye ; doğru söylemişim yerini inanamıyorum :))
İstinye Park gibi burayı da ince ayrıntılı olarak gezmiş ve bizlere de karelemişsiniz :))

Betül KAVAL 5 Şubat 2009 09:34  

palladıum benim iş yerime çok yakın. Öğlen arasında arabama atlayıp 10 dakikada orda oluyorum. yarım saatde olsa hava alıp işime geri dönüyorum. Bence alışveriş merkezlerinin en güzel yanıda bu:)

Çok iyi etmişsiniz bizim bu taraflara geçmekle..

sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP