DERYA KUZULARI, BALIK SHOW

>> 11 Kasım 2008 Salı





Fırında kekikli patates (bozcaada kekiği)
Tereyağında patates ( haşlanmış, taze minik patatesleri teflon tava içinde az tereyağıyla bir kaç kez çevirip pembeleştirin,maydanoza bulayın,çok sevecekseniz biliyorum)
Fırında baharatlı patates . ( elma dilimi patatesler 2 yk zeytinyağı içne konan kırmızı biber, kekik-tuz-biberiye-minicik kimyon ile karışıp marine edilir.)
Izgara çinekoplar
Barbunya Tava !! ( nadiren arada yaramazlık oluyor tabi :)
yavru lüferler
Mangal karagöz (çipura tadına yakındır) Fırında domates ,sarımsaklı veya buğulaması güzel olur
Izgara somon (limon kekikli)
somon dilimleri (fırında rendelenmiş domates- limonsuyu- sarımsak-kekik -tuz ile harikadır )en yağlı çeşitlerin başında gelen somon bir OMEGA 3 deposudur.


Ben haftada 4 gün, Ailecek ise haftanın en az 2 günü muhakkak balık yeriz. Bıkmadan ve çok severek ,her öğlen somon tutkuma yıllardır devam etmekteyim. Bu sofralar sadece aile içinde biz bize olanlardan bir kaçı.. Aslında çipuralı çeşitlerde vardı, galiba diğer bilgisayarımda kaldı,
Öyle çok balık sofrası varki, ben bir kaç tanesini seçip sizlere sunuyor,
HEPİNİZE SEVGİLER, GÜZELLİKLER DİLİYORUM.

*Salatalarıda yayınlıyacağım yine)

21 yorum:

Damak Tadı 11 Kasım 2008 10:10  

Ooooo Nunu'cuğum,bunlarda nedir böyle tatlım..Balık cenneti gibi olmuş resmen..Tam bana göre bir masa..Ellerine sağlık canım..Şimdi sazan gibi atlayıp,aaaa Nunu bunların hepsini bir gündemi yediniz dermişim..))Anladın değilmi ne demek istediğimi??Çok öpüyorum yanaklarından tatlım..

Kendine iyi bak canım benim..


Sevgilerle

Adsız 11 Kasım 2008 10:33  

somon kraliçesi..
şaşar aşar kalırım.
insan nasıl bıkmaz aynı balıktan her gün yahu :) ama gençlik neye borçlu işte cevabı ortada.
süper valla nunucum.eline sağlık. osalatalara bayıldım ben. büyütüp baktım :)
yanaklarından öptüm cicim seni.
Esin.

pelince 11 Kasım 2008 10:35  

Nunu balığı bende çok severim. Özellikle deniz çipurasını...
Diğerlerini pek sevdiğimi söyleyemem..Ama tam bir show olmuş... En sağlıklı yemek bence....
Sofralar yine çok zarif,ellerine sağlık...

Not: Balıkta çok pahallı yahu,bu hafta almadım mesela :)) Ucuzlamadı gitti..Şikayetim var bu konuda :))

neslihan erzincan özgür 11 Kasım 2008 10:51  

Ellerine sağlık Nunucuğum,bayılırım balığa,enfes olmuş hepsi,sofralar da pek şık,afiyetler olsun.sevgilerimle...

Unknown 11 Kasım 2008 10:55  

oohhh bayram ettim sabah sabah balık ziyafeti süper hepsine bayılırım ellerine sağlık sevgiler nunucum

Adsız 11 Kasım 2008 10:58  

Boğaz kızısın sen, tabii ki balık senden sorulur..ama seninlede ağustos ayında yediğimiz o balıkları hiç unutmadım nurişcim.
ama resmini göremedim :(
ellerin dert görmesin ahane bir masaydı oda.
yine geleceğim :]]] hehheheheheee.
GÜLBİN.B

Mehtap Pasin Gualano 11 Kasım 2008 11:02  

Ben yaramazlik kismina konuk olabilir miyim? Barbunya kizartmasi en cok sevdigim yemeklerden biridir. Somonu da severim.. Bir Fransiz arkadasimdan ogrendigim bir tarifi yollayayim bir dene istersen.. Ben ne zaman yaptiysam cok sevildi.. Belki hosuna gider..
Eline saglik

İçimden Geldiği Gibi 11 Kasım 2008 11:12  

ben gene balıktan çok masalara takıldım..albümüme ekledim:)))

Pelin 11 Kasım 2008 11:13  

Nunucuğum,
Bütün sofraların çok besleyici ve renkli olmuş.Salatalara bayıldım.
Haftada en az iki gün balık yemek lazımmış. Siz bunu yapıyormuşsunuz ne güzel. Özellikle somon çok besleyici. Bugün bana ilham verdin bu konuda. Akşama balık mı yapsam?
Sevgiler

Unknown 11 Kasım 2008 11:17  

Nunu'cum maşallah sana hepsi birbirinden leziz balıklar,sunumlar zaten eşsiz,ellerine sağlık,sevgiler..

Adsız 11 Kasım 2008 11:21  

boğazın kızı,en güzel sultan.
nasıl bir sanattır böyle, balık bile elinden asallete bürünmüş bilki.
salataları çok acele yayınlarsın dimi.
diğer salatalarını tek tek yaptım.
kocaman öptüm arkadaşımı.
byyyy.. A.SEMA

TAZE NANE 11 Kasım 2008 11:25  

Ne kadar güzel hepsi böyle sıralı.
Çok hoşuma gitti.
Harika lezzetler bunlar.
Sevgiler.

akasyakokusu 11 Kasım 2008 11:48  

Canım masalar harika..
Ben somon dilimin biriyle patateslerden alsam tabağıma.nasıl olur:))
harika olur..

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Kasım 2008 11:58  

Akasya kokusu,
elbette canım afiyet olsun..

TAZE NANE,
çok tşkrlr cnm

A.SEMAcığım,canım benim salatalar hazır canım..

Deryacığım ne tatlısın,

Pelinciğim, balıksız olunmuyor dediğin gibi,çok severiz


İçimden geldiği gibi,
:))) teekkür ederim cnm,


MEhtap Psin Gualano
Barbuna bende aiığım :)tarif için ise
çok mutlu olurum,görümcemde LYONda ve çok somon tüketirler,oralarda öyle biliyorsunuz.
tarifi yapıp yayınlarım sevgili mehtapcığım tşkrlr.

Gülbinciğim canım benim haklısın çk cici bir yaz günüydü,dediğim gibi diğer PC de kalmış :(,yine yayınlarım üzülme cnm.

Düşlerimin incisi,
ne mutlu sana inciciğim, balık sağlıktır,

Neslihancım, elbette dimii. :)
Karadaeniz kızlarıyız..

Pelinciğim çipura elbette güzel,ama biraz çeşitlendirsen alışabilirsin zamanla..svglr cnm

Esinciğim somon- barbun ve lüfer tutkum geçmez..gençlik sırrımı çözdün en sonunda :))))))

DAMAK TADI,
ah gülcüm olsanda yesekk...
bir gün inş...

berrin 11 Kasım 2008 12:39  

gerçekten balık şov olmuş
ağzım sulandı ellerinize sağlık

SOFRAM 11 Kasım 2008 14:13  

Balığa hayır demek mümkün mü Nuraycığım, daha akşam hamsi vardı bizde de, ellerine sağlık güzelim, balık sofraların harika, afiyet şeker olsun, öptüm sevgilerimle...

kelebeklisaniyeler 11 Kasım 2008 14:28  

Canim oh oh masallah,hem sofra duzeni hem baliklarhem patatesler,yani anlican bu sofralar benlik olmus:))heeee heee...ellerine saglik bende baligi çok severim hepsi sahane görünüyor,ama özellikle somon baligina bayilirim bizim evde de en az haftada bir kez yapilir...ah birde kokusu olmasa:))öptüm canimcim

Adsız 11 Kasım 2008 19:23  

off offf.
ne derler..YEMEDE YANINDA YAT.
BİTTİM BU GÖRÜNTÜLERE. ŞİMDİ SALATALARA GİDİYORUM.ANCAK ŞOKTAN ÇIKTIM.HAYATIMDA GÖRMEDİM BU KADAR ÇEŞNİ.
eline sağlık kuzucummm..

Banucukun.

egeli 12 Kasım 2008 19:05  

offf Nnummm o balıkları ben alayım...mis gibi olmuş misss,hele o salatalar...geldim bekleeeeee...ellerine sağlık canımmmm.

Adsız 18 Kasım 2008 19:58  

resimler çok güzel tarifler yani :)
sevgiler arkadasım..

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Kasım 2008 20:00  

ÇİLEKLİ HOŞGELDİNİZ...
ÇOK TEŞEKKÜRLER SEVGİLERRRR

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP