RUH İKİZİMLE , GÜNE BAŞLAMAK......

>> 16 Kasım 2008 Pazar


Bu maharetli eller neler yapıyor neler :))) Bir kısmı aşağıda, ( Resim gayet habersiz çekildi :)

Enfes ve kusursuz bir masa
Ben pembe morları çok severim ,Unutulmamışım...

Sadece benim için elde açtığı ıspanaklı kıymalı AÇMA BÖREK
Yine sadece benim için sardığı ,özel getirtilen asma yaprağı ile enfes bir SARMA
ve allta: erikli tart
Peynirli KİŞ
Ballı karamelli çıtır toplar, (çok istek alınca tarif geldi gülserenden)
7 Tane metro bar çikolata teflon tencereye konupkısık ateşte çok yavaş eritilir, içine 2 yk tereyağ (sütaş) eklenir, yanmamasına kesinlikle dikkat edilir !!!
2 yk bal eklenip, bir çay bardağı kırık ceviz , birazda badem ilave edilir. Altı kapatılıp iyice karıştırılır, ( bu işlem çok hızlı olmalı ) sade cornflakeslerde eklenip her tarafı karışıma bulansın. (cornfleksler çok olmasın) turuffe kağıtlarına hızlıca koy,çikolata çabuk donuyor.
5-6 gün kapalı bir kapta saklanıyor yumuşamıyor çıtırlığını kaybetmiyor.
Öylesine güzel bir lezzetki anlatamam. sadece bir tane yedim.. tam bir LEZZET BOMBASI
AFİYET OLSUN

Çok sevdiğim ,ev yapımı ,keten tohumlu, tam buğday unlu, ay çekirdekli mis gibi ekmekler (harikaydı )

Çok güzel olan kayısı- portakal ve erik reçelleri,

Gülserenciğime Almanyadan gelen alman sucukları ( özelliği tabakta tek gram yağ olmaması )
Gülserenciğimin çok sevdiği limon muhallebili ay kurabiyemden yapıp götürmüştüm.
( tarifi vereceğim) .


CANOM GÜLOM...
Ben çok sevgili biricik ruh ikizim GÜLSERENciğime hep böyle derim. Hayatınızda kaç insan gördünüz ve tanıdınız bilemiyorum, 10 parmağında 10 marifet olan, elinin değdiği herşeye bir sihir katan, işte benim GÜLOM da onlardan biridir. Sayılamayacak kadar çok olan meziyetleri ve marifetleri , yardımsever insani özellikleri , yüzünden hiç eksilmeyen tebessümü ile harkulade bir ANNE ve EŞtir benim biricik arkadaşım.( ama tavrıda tavırdır ona göre ! :)

Güzel bir sonbahar sabahında boğazın sırtlarındaki evinde unutulmaz bir güne daha imzasını atmıştı.Onun hiç sevmediği şey : ben onu yemem bunu yemem- diyetteyim - vb sözleri AS-LA duymak istemez sofralarında ,
ve bana günler öncesi sıkı sıkı tembihleyip söz ! aldı.'' Servis yaptığım her şeyi TADACAKSIN öyle yarım marım değil TAM DİLİM'' ONA GÖRE diye.... !!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SONUÇ :
Y E D İ M :)) Yoksa tefe koyar adamı :)

Yani 45 yılda bir her bişeyden yedim işte.... !!!
Fakat arkadaşlar peşin peşin anlaşalım : bu değil ki artık her önüme konanı yiyeceğim
Sadece 45 yıl sonra bu hakkımı bir kez daha kullanacağım :-)

VE
Sevgili arkadaşım, ruh ikizim, çocukluğumun en anlamlı insanı,
Bu dünyada vaktimiz dolup gitme zamanımız geldiğinde bilirim ki ,mutlaka seninle o ebedi alemde de birlikte olacağız.
Çünkü SEN BENİM OLSAK DA OLMASAK DA DAİMA , AHİRETLİK DOSTLARIMDANSIN.
ÖMRÜN ADIN GİBİ GÜLLERLE DONANSIN BİRİCİK GÜLOM.
TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM .

37 yorum:

Damak Tadı 16 Kasım 2008 17:30  

Gülseren'in ellerine,kollarıne ve gönlüne sağlık canım..Ne mutlu sanaki böyle bir can dostun var..İnsan hayatında kaç kişiye can dostum diyebilirki..


Afiyetler olsun canım benim..Masada sana özel detayların atlanılmaması ise be kadar mutluluk verici..Mutluluğunuz ve dostluğunuz daim olsun canım..


Sevgilerle..

hepsusluydum 16 Kasım 2008 17:32  

:) Arkanı döndüğünde,nefes almak istediğinde,sevindiğinde, üzüldüğünde,kaçmak istediğinde,korktuğunda ''benim de''diyebilen birilerinin olması, bizi nasıl da güvenli ve huzurlu hissettirir...Sevgilerimle Zehr@

zarpandit 16 Kasım 2008 17:33  

harika cok şirin bir sofra nunum cok tatlı ya yirim ben o masadakileri :DDDD allah sizi her daim birbirnizle kılsın emi :)

sınavım cok guzel geçti dualrın desteğin için cooook tesekkur ederim :))

cırcır böceğin..

:-*

gülseren 16 Kasım 2008 17:33  

Canım bütün güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim.İnan sende benim için çok özelsin.Çok nayifsin,çok şekersin,çok duyarlısın.Sende olan bu tatlı dil kimselerde yoktur.Sevgini sunmakta çok çömertsin. Sevdikçe verirsin.Sevildikçe çiçek açarsın.Senin sevginin hepimize yeteceğine düşünüyorum.Herkesin her özel gününü hatırlarsın.Çok hoş süprizlerin vardır.YANİ KISACASI HARİKASIN İYİ Kİ HAYATIMDASIN.İYİ Kİ HAYATIM SENINLE BU KADAR RENKLİ...kim bilebilir bizim TEL DOLABI fantazilerimizi,Nifüfer Fanatikliğimizi.Kim bilebilir bizim geçmişimizi YÜCEL'den başka KİMMMM BİLEBİLİRRRRRRRRRR ?????
Tatlım biliyorsun bize karada havada ölüm yok .Anca beraber kanca beraber.DÜNYADA BERABER ,AHİRETTE BERABER.(Orda da ondan yemem bundan yemem,onun kalorisi bu kadar bununki şu kadar.bu organik,bu akıllı aaaaaaaaaaaaaa çekemem valla bırakır seni cehenneme kaçarım.sahi yaaaaaaaa cehennemde kılo sorununu yok dimiiiiiiiii... Şaka bir yana iyiki geldin o gün mutlu ettin beni keyifli bir gün geçirdik. her zaman beklerim .Bu arada yılbaşı sofrasını şimdiden planla yılbaşına bır hafta kala sendeyim.Hemde yılbaşı hediyeni getireceğim. çok öptüm seni hep sevgiyle kal canım.

WarhaWk - Cenk 16 Kasım 2008 18:51  

Harika bir kahvaltılık ...!
Bütün yemekleriniz sanat eseri...!
Sevgi ve Saygılarımla,
Cenk

Ferhanca 16 Kasım 2008 18:55  

ne güzel yılların dostluğu.. canım herşey karşılıklı sen de çok iyisin..
Allah daim etsin dotlukları..
sofarnız harika hep senin sevdiklerinle dolu söyle gülsereni ben de onu çok seviyorum ben de istiyorum:)))sevgiler, selamlar

Mehtap Pasin Gualano 16 Kasım 2008 19:38  

cok zevkli bir masa.. hersey cok nefis gorunuyor.. Boyle bir masada diyetin "D"' si bile anilmaz.. afiyet olsun..

Balli karamelli citir toplari cok merak ettim..

Adsız 16 Kasım 2008 19:47  

bir arkadaşa bu kadar mı güzel teşekkür edilir.
ve bir arkadaş böylesine mi ölümsüz
ilan edilir. çok örnek insanlar olduğunuzu anlıyorum.
ben rica etsem çıtır toplar denilen tarifi sizdede varsa verirmisiniz.çok teşekkür ederim şimdiden

Serap'la turuncu lezzetler 16 Kasım 2008 22:19  

Ne kadar güzel bir dostluğunuz var kutlarım ikinizide günümüzde böyle dostlara rastlamak çok zor malesef...
Sofradakilerin hepsi birbirinden muhteşem Arkadaşının ellerine emeğine sağlık canım..öpüyorum güzel bir hafta dilerim..

Adsız 16 Kasım 2008 22:33  

arkadaşınızın ellerine sağlık çok hoş bir sofra çokta lezzetli görünüyorlar böyle dostluklar herşeyden güzel değilmi:))

meleginmarifetleri 16 Kasım 2008 23:23  

Ne güzel bir arkadaşlık ne hoş bir yazı harikasın nunum benim.
Gülsereninde ellerine sağlık hepside mütiş görünüyor
Sevgiler ..
Byyy

MUTFAKISTAN 17 Kasım 2008 00:40  

Yuregi sevgi dolu nunucugum seninle eski dost olmak varmis ne guzel anlatmissin arkadasliginizi gulseren hanimin ellerine saglik hersey cok guzel gorunuyor.Sevgiler

SOFRAM 17 Kasım 2008 08:39  

Canım Nuray'cığım ne güzel bir dostluk, allah dostluğunuzu daim etsin...
Hele de sofra harika, arkadaşının ellerine sağlık,herşey çok güzel, bu güzel sofralarınızda daha nice muhabbetler...
Öptüm güzelim, sevgilerimle...

Pelin 17 Kasım 2008 08:41  

Nunucuğum,
Gülseren Hanım'ın ellerine sağlık. Çok şık, çok özenli bir masa hazırlamış. Gerçekten de ruh ikizinmiş çünkü fotoğrafları görünce önce senin hazırladığını düşündüm.Senin masaların kadar güzel olmuş çünkü.
Güzel bir hafta dilerimle
Sevgiler

Saliha 17 Kasım 2008 08:45  

can dostunun ellerıne saglık arkadasım..benımde var boyle bır dostum caım ama taaaa bursalarda...tek dılegım yakınıma gelmesı:(

llerıne saglık canonun:)))

sevgılerımle canım..

Adsız 17 Kasım 2008 09:08  

canım arkadaşım.
okul yıllarından taa bugünlere dek, tek gün dahi kırmadan,incitmeden seninle bu yollardan yürüyoruz.
eşsiz yüreğin ne mutlu bizlere kadar uzandı.. varlığından seninle karşılaşaıp tanışan herkes gibi sonsuz mutluyum.
sende sonsuz ol biriciğim.
daima sonsuz ol.
GÜLOYA SEVGİLER CANIMCIM
GÜLBİN.B

Bulbulunyeri 17 Kasım 2008 10:07  

Canım,
öncelikle böyle güzel bir dostluğu Allah bozmasın.Hayatta ki en güzel şey, böyle bir dostla olabilmek. Acı da, mutlulukta beraber olmak.Sınırsız sevmek ve karşılık beklememek. Ama bileceksin ki aynı duygu onun içinde geçerli. Birinin her zaman seni düşündüğünü bilmek çok güzel.
Gülseren hanımında ellerine sağlık. Yaptıklarının her biri birbirinden güzel olmuş.
Sevgiyle kal.

bir demet feslegen 17 Kasım 2008 10:42  

Gülseren Hanımın ellerine sağlık, ne güzel bir dostluk, imrendim valla..
Sevgilerr

neslihan erzincan özgür 17 Kasım 2008 11:06  

Ne güzel bir dostluk,ne güzel bir sofra ve harika ayrıntılar.afiyetler ve güzel sohbetler olsun efenim.nazar değmesin size.sevgilerimle...

neslihan erzincan özgür 17 Kasım 2008 11:06  

Ne güzel bir dostluk,ne güzel bir sofra ve harika ayrıntılar.afiyetler ve güzel sohbetler olsun efenim.nazar değmesin size.sevgilerimle...

:)den 17 Kasım 2008 11:31  

Nunucum dostların da senin gibi marifetli. Afiyet, bal, şeker olsun...

Adsız 17 Kasım 2008 12:48  

iki çılgın ikizler,
iki mutfak sanatkarı
iki kafadar
iki ruh ikizi....
SİZ okul zamanımızda da çok farklıydınız. algıları konuşmaları nezaketleri halleri tavırları çok farklı kişilerdiniz.elbette çok iyi ailelerin evladı olmanız evlerinizde maharaetli anneler olmasıda cabasıydı.
müzik sanat şiir geziler senden
sorulur hanımlık senden öğrenilirdi.
canım arkadaşlarım :
ALLAH MUHABBETİNİZİ SONSUZ KILSIN.
HER ZAMAN ÖRNEKSİNİZ. HATTA EVRENE VEDE İNSANLIĞA....GURUR DUYARIM VARLIĞINIZDAN. SEVGİLER VE ÖZLEMLE
ÖPERİM. NESLİHAN.

pelince 17 Kasım 2008 13:02  

Dostun ne güzel ağırlamış seni,sofra şahane..Arkadaşının ellerine sağlık..

Güzel bir hafta diliyorum..

HÜLYA 17 Kasım 2008 14:20  

ne güzel bir dostluk bu kocaman bir maşallah. Her ikinizde eşsiz insanlarsınız demekki birbirinizden böylesine güzel bahsettiğinize göre.. Rabbim ağzı tadınızı bozmasın dosyluğunuzu daim etsin...

Masa ise harika yok yook maşallah..Arkadaşının ellerine sağlık afiyet şeker olsun sizlere...

sevgiler canım

Unknown 17 Kasım 2008 14:36  

Canım Nunum ne mutlu sana ve senin gibi bir dosta ve ahretliğe sahip olduğu için Gülseren hanımcığıma..
Dost çok önemli bir kavram benim içinde ve benim dost dediğim dostlardansınız;Rabbim sizi hiçbir zaman ayırmasın ve ağız tadınızı bozmasın.
Herkese öyle dostluklar nasip etsin,kurabiye tarifini sabırsızlıkla bekliycem,öptüm...

Hayatın Ressamı 17 Kasım 2008 15:17  

ne güzel böyle dostlukların olması.süper bir sofra hazırlamış o eller hakikaten.

Adsız 17 Kasım 2008 17:13  

Ne emek valla bravo.Ne güzel bir dostun var canım.Sonrasında da spor salonuna gitmen gerek. Bu enfes ciciler güzel ama ya sonrası değil mi :)

Yelda 17 Kasım 2008 17:50  

Süper bir sofra ama o sofraya tadını veren güzel bir dostluk.
O sofrada sade bir çay, kuru bir ekmek dilimide olsa belki dostunla birlikte olduktan sonra baklava börek gibi gelir insana. Arkadaşlığınız hiç bozulması
sevgiler

IŞILCA TATLAR 17 Kasım 2008 19:05  

Nuray'cığım,

Ne mutlu sana! böylesine güzel, can, karşılıklı aynı duygular ve coşkularla dolu arkadaşların var ve sen bunları muhteşem dile getiriyorsun. Ne kadar zarif ve leziz yiyeceklerle donatılmış bir masa hazırlamış Gülseren hanım.
Gülon'da senin kadar yetenekli ve becerikliymiş.Ellerine sağlık.

Mutluluğunuz ve dostluğunuz daim olsun Nuray'cığım.

Sevgilerimle,

hdidem95 17 Kasım 2008 19:11  

gülseren hanımın ellerine sağlık ve afiyetler olsun canım sanada:) sevgiler

Adsız 17 Kasım 2008 20:52  

sevgili bir dut masalı,
hem iş yerimden hem akşamları evden mutlaka takip ediyorum.bugün masalınızın anılarını nasıl başladığını okudum.kocaman bir düğüm oluştu boğazımda. eşimede okuttum. güzel yazıya dökülmüş dedi.
bugün ise arkadaşlığınızı okudum..herşeyiniz farklı bir anlayışta. dokunduğunuz kimseler hiç ayrılmıyorlar. ne mutlu sizlere.
allah hiç bozmadan ayırmasın bu gzel dostlukları.
sevgiler yapanın ellerine sağlık.masa çok güzel olmuş
elçin gürol - sarıyer

lemanice 17 Kasım 2008 21:32  

waaaw ne güzel bi masa böyle bu...canımmm proilinde istanbul yazıyo diye seni istanbul'lu sandımdı.kız sen karadenizin neresindnsin:))sevgilerimi yolluyorum sana öpücüklerle.

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Kasım 2008 21:38  

CANIM GÜLSERENCİĞiM,
Çok kıymetlidir sözlerin benim için
anne sözü gibidir tembihlerin, anne gibidir bizlere özenin.
ve kocamandır o tertemiz yüreğin ,ne bu dünyaya sığar ne başka aleme.
bende geriye baktığımda sadece çok ama çok güldüğüm anılardan başka bişey anımsamıyorum.
her sokağa adımımız onlarca anılarla dolu..
helede kuyruklarda geçen yıllar !!
:))))))))
telefon klübelerindeki kahkahalar :))))
YÜCEL :))) !!!!!!
TEL DOLAP !!!!! :)))
İ.L.D.E ADLI VATANDAŞ
:))))))
AHH YAZ YAZ BİTMEZ..
SENİN ODANDAKİ KOCAMAN MUHABBETLER
RAHMETLİ ANNECİĞİNİN EŞSİZ İKRAMLARI..
NELER NELER.........
SEN OLMASAYDIN BUNLAR ASLA OLMAYACAKTI. BEN OLSAYDIM BUNLAR YİNE OLMAYACAKTI.
BİZ İKİMİZ OLDUĞUMUZ İÇİN HER GÜZELLİK BİZE EŞLİK ETTİ.
YARADANA TEŞEKKÜR EDİYORUM BİZİM SINIFIMIZA GELDİĞİN İÇİN..
ve SANA'DA BANA BU HARKULADE YILLARI HEDİYE ETTİĞİN İÇİN...
YILBAŞI SOFRAMIZIN MENÜSÜ HAZIR. HEDİYEN DE HAZIR !!!!
ALLAH ÖMÜR VERİRSE HER SENE DE HAZIR OLACAK...
YÜCE YARADAN SENİ VE SEVDİKLERİNİ DAİMA KAYIRSIN , DAİMA KORUSUN.
SEN BENİM BİRİCİK GÜLOMSUN.
ÖMRÜN GÜL BAHÇELERİYLE DOLSUN..
SEVGİLER AHİRETLİĞİM......

NUNUN.

lemanice 17 Kasım 2008 21:55  

kör tarafıma gelmiş herhalde canım benim toprağımm.samsunlu olduğunun farkında değilim ama nereli olursan ol zaten harikasın.ben öyle anlıyorum eminim haklıyım.gülseren e yazdığın yazı çok duygulu aynı sahneleri paylaştığım arkadaşlarım var benimde aklıma geldiler valla.görüşürüzzz.

Baharcicegi 17 Kasım 2008 23:23  

Özenle hazirlanmis masa,sevgi katilarak yapilmis börekler pastalar,üzerine yapilan kalpten samimi sohbet,eminim cok güzel bir kahvalti yapmissinizdir.
Sevgiler

Adsız 17 Kasım 2008 23:36  

valla duygulandım ama ...
aaaaaaaaa
zırıl zırıl zırıldicam şimdi.
tamam ben size boyun kadar bir at nalı getircem bu böyle olmassss :]
canlarım maşallah size.. siz çoktan et tırnak olumuşsunuz.
herşeyiniz bir..istesen olmaz yani.
her ikinizinde arkadaşlığınızı kutluyorum.
afferim size :] çok öpüyorum tonton yanaklarından iyi geceler

esin.

zero 18 Kasım 2008 10:55  

oooh valla ne güzel bir sofra bu böyle. oturasın ve saatlerce kalkmayasın cinsinden:) dostluk güzel şey, hem de çok güzel şey...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP