SALATA SHOW - 2

>> 11 Kasım 2008 Salı

Kırmızı turp- göbek salata- mısır ve nar taneleri

Körpe ıspanak ( mini )- haşlanmış pancar (veya turşusu) - rende havuç- kornişon turşusu,

( Bu salata tarifim Danimarkalı gelinimize aittir )
Haşlanmış patates, 2 yk yoğurt-2 yk mayonez 2 soğan dilimlenmiş(soğan önce iyicie elle ovulur içine mayonez,yoğurt ,minik karabiber, küçük sarımsak,biraz tuz eklenir) Balık yanında enfes bir lezzettir , Veya patatesler halka doğranıp, üzerine piyaz soğanlar mayonez -tuz-karabiber-sarımsak-ve az yoğurtla karştırılıp servis yapılır. HARKULADEDİR-MUTLAKA TAVSİYE EDERİM.
Alt zemin kıvırcık salata- havuç rendesi- kırmızı lahana - mısır- nane ve nar
Göbek salata- haşlanmış karnabahar- mısır turşusu- rende turp- cherry domates
Beyaz lahana- ceviz- portakal dilimleri- gün kurusu (kayısı)
Göbek salata- siyah üzüm- domates-mısır (cevizde eklenir )
Göbek salata-cherry domatesleri- kapari- elma dilimleri- kırmızı biber (cevizde elmayla hoş oluyor)
Haşlanmış karnabahar- kırmızı pancar turşusu-kornişon- nar taneleri
Göbek salata- yeşil elma, sarı kuru üzüm, ( cevizde eklenir )
Roka- maydanoz- dereotu- mandalina- cherry domates,
göbek salata- köz biber- mısır,
Göbek salata-kırmızı tatlı biber ve beyaz peynir.


Ben mevsiminde sebze ve meyve kullanmaya çok itina ederim. Kış sebzelerinide kullanmayı çok severim. Özellikle çiğ veya buharda pişmiş sebze ilk tercihimdir. Bu sebzeleri salata haline getirmek ise çok keyiflidir bana göre. Hele de içlerinde meyveler varsa...
- Şimdi size güzel salata sos tariflerimden vereyim. (Bunlar sadece benim keşiflerim,bir tarif yok)
- Göbek salatalara taze meyve suyunu çok yakıştırıyorum. O nedenle :

- mandalina- nar- mango- ananas- portakal sularını taze olarak ekliyorum salatalarıma.
- biraz zeytinyağı, nar ekşisi- limon- balzamik sirke ve bal çok çok lezzet katacaktır salatalarınıza
* Tabii hepsi bir arada değil... damak tadınıza göre karışımlar yapabilirsiniz.
ÖYLEYSE.....

HAYDİ ARKADAŞLAR SOFRALARA ŞENLİK GELSİN :)))
SHHOOOOOOWWW BAAŞLIYORRRRRR....... :)))) SEVGİLERRR

45 yorum:

Mehtap Pasin Gualano 11 Kasım 2008 15:42  

Beraber bir salata bar acsak diyorum..
Bu cesitlerle ve bu gorunumle sehrin en "in" yeri olurdu.. gercekten..
Bana nar eksisini bir arkadasim getirdi yaklasik bir ay once.. neler kacirmisim meger.. Nasil guzel lezzet veriyor salatalara..
Bu arada gobek salataya, ceviz, armut ve kavrulmus dolmalik fistik ta cok yakisiyor..
Tekrar ellerine saglik..

Damak Tadı 11 Kasım 2008 15:44  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız 11 Kasım 2008 15:48  

CANIM ŞAHANE BUNLAR BAKAKALDIM..
ELLERİNE SAĞLIK NELER YAPMIŞSINN.
AYY İNANMIYORUM SANA

ESİN.

neslihan erzincan özgür 11 Kasım 2008 15:50  

Nunucuğum sen ekrana yapıştıracaksın bir gün beni:-)))öle kalacağım:-)) ellerine sağlık canım,hepsi enfes görünüyor.sevgilerimle...

Damak Tadı 11 Kasım 2008 15:52  

Salatalar resmen başımı döndürdüler tatlım..))Salata içersine bende neler eklerim neler..Bu sefer salatalarım salatalıktan çıkıp kuruyemiş reyonuna da çevrilir..))
Aslında Mehtap'a katılıyorum..İyi fikir bencede..))
Bende bazen bu salatayı çok yaparım..Ispanakları tavaya koyup,bol sarımsakla 1-2-3 döndürüp balsamic sirke,zeytinyağı,pul biber ilede çok nefis oluyor..Bir hatırlatma üstadım,çırakdan..))

Öpüyorum canım benim..

Not:Yarınki listeyi şimdiden görme şansım varmı??


MAŞALLAH SANA MAŞALLAH..NAZAR DEĞMESİN İNŞALLAH,İNŞALLAH..AMİN!!

Unknown 11 Kasım 2008 16:02  

Nunu'cum canım benim 41 kere maşallah ellerine sağlık,bayılıyorum ve imreniyorum sunumlarına,hayranım tek kelimeyle
MUHTEŞEMSİN...
Benim için çok değerli bir dostsun iyi ki varsın.
Sımsıcak sevgiler,öptüm...

Adsız 11 Kasım 2008 16:17  

Canım arkadaşım be..
döktürmüşsün ki,bu kadar olur yanii.
TEK GEÇERSİN SEN..
TEK !!!!!!!!!!!!!!!!
Bendende koca bir
MAAŞALLAAAAH. SUPHANALLAH
Gülbin.B

durutarifler 11 Kasım 2008 16:20  

Hangi arada derede bu kadar şey yapılıyor inanamıyorum. allat balık show üstte salata şov. bir de akşam olmuş 16.30 . Açım ben açım. Hepsi nefis görünüyor.

Adsız 11 Kasım 2008 16:25  

Hayal dünyana hayranım nunucum.
bendede var bu sebzeler,ama ölsem senin gibi çıkmaz elimden
hii hihihihihihh :]]]]
her defasında nasılda oluyor hep değişik bişeyler. yetenek- yaratıcılık işte.
ODA SENDE VAR MAŞALLAH.
eline sağlımk gülüm.iyi akşamlar

neslihan

Adsız 11 Kasım 2008 17:14  

Resmen show Nunu'cum sepet gibi de yapmış süslemiş zevkli kadın seni.

hepsusluydum 11 Kasım 2008 17:28  

Bak Nunu sen fazla oluyorsun ama:))
Bundan sonra yemek yapmayacağım, sana bir telefonnnnn... sipariş vereceğim. (İşten gelip ne pişireceğim ben şimdi) demek ne zor bilirsin...ellerine sağlık, salatalara bayılırımmmm...Zehr@

Mutfaknotlari 11 Kasım 2008 18:06  

nunucum canım bunlar harika
sunumların çok şık olmuş
yarın yemeğe misafirim var bende salata arıyordum izlediklerimden senin salata şov yazısını görünce koştum hemen
balık var menüde bende yanına yakışcacak bişiler arıyorum
ellerine sağlık canımm

Adsız 11 Kasım 2008 18:34  

gerçek bir showw


elleierne sağlık
sevgilerrr

Adsız 11 Kasım 2008 19:02  

Hepsi tek kelimeyle mükemmel.Sitenizi iyiki keşfetmişim size samimi bir itiraf ben kolay kolay kimseye yorum bırakmam.(çokta mütevaziyim di mi)Ama gerçekten herşey fevkaladenin de fevkinde:) Sevgiyle kalın.

Bulbulunyeri 11 Kasım 2008 19:25  

Canım,
ellerine sağlık. Hepsi birbirinden güzel olmuş. Hangisine bakacağımı şaşırdım.Sunumları süper.
Salata benim için olmazsa olmaz.Bundan sonra yaptığım salatalarda sunumundan yararlanacağım.Teşekkürler.
Sevgiyle kal.

Adsız 11 Kasım 2008 19:26  

Ben ne diyeyeim ,ne söyliyeyim bunların üzerine bilmemmki.
Allah seni başımızdan eksik etmesin demeliyim inan.
başka bişey bulamadım..Halada ŞOK tayım.
aşağıda balıklar,burada dünyanın en güzel şeyleri.nasıl aklına geliyor nunucum.enfessin.canım.

Banucukun.

nazardeğmesin07 11 Kasım 2008 19:46  

maşallah maşallah şu berekete bolluğa bakarmısın ellerine sağlık arkadaşım nefis görünüyorlar

Begüm 11 Kasım 2008 20:00  

...hemde ne showwww!!! Her salata birbirinden güzel. Ellerine saglik nunucum.

şeker pasta 11 Kasım 2008 20:11  

Cancağazım sen süsleme olayını aştın artık, Ben senin üstüne böyle güzel salata süsleyen tanımıyorum, gerçekten. Harikasın ya, misafire sofra hazırlayacağım zaman senin blogdan bakıcam valla...

Adsız 11 Kasım 2008 20:48  

BEKLEME ARTIK
DERHAL BİR YER AÇ !!!!!!
BU
BİR
EMİRDİR
CANIM
:=)

Zeynep Günal

Ferhanca 11 Kasım 2008 20:52  

Salatalar harika olmuş ben tercihimi salatadan yana kullanıyorum..
ellerien sağlık hepsi çok şık olmuşlar..sevgiler canım..

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Kasım 2008 21:35  

MEHTAP'cığım
GÜL' cüğüm
OK OK OK..
:))))
NERDE AÇIYORUZ PEKİ ?? :))

Serap'la turuncu lezzetler 11 Kasım 2008 22:44  

Nasılsın canım çoktandır uğrayamadım..salatalara hayran kaldım gerçekten tam bir salata show olmuş ellerine sağlık..öpüyorum sevgiler

zeynep 11 Kasım 2008 23:09  

gerçektende salata şöleni olmuş burda :) ellerinize sağlık harika görünüyorlarr

Adsız 12 Kasım 2008 01:01  

canım ya 7 yıldızlı otellerde yok bu salata show valla ellerıne saglık nefıf...

SOFRAM 12 Kasım 2008 08:08  

Nuray'cığım, salata show süper...Bizde çok severiz salatayı, salatasız bir yemek düşünemiyorum, ellerine sağlık güzelim, gözlerimiz bayram etti, öptüm, sevgilerle...

HÜLYA 12 Kasım 2008 08:37  

maşallah şekerim maşallah rengarenk bir slayt olmuş valla gözümüz gönlümüz açıldı bu aralar sırf salata yemem lazım.. en iyisi ben sana geleyim tek başına bunca salata bitmez ardımcı olurum :))

ellerime sağlık canım gerçekten enfes görünüyorlar..sevgiler

Unknown 12 Kasım 2008 09:25  

hepside bir birinden harika bir sunumla karşımıza çıkan bu güzelimmmm salatalara kim hayır diyebilirki?
ellerine sağlık canım

Bir Dilim Düş 12 Kasım 2008 10:01  

Nunucuğum resmen gözümü alamadımm ekrandan harika bir showdu. Please show must go on!!!

Sevgiler,
Evren

Sevil Şahin 12 Kasım 2008 10:08  

nunucum vawww valla sayfanı açınca amanın bunlarda ne dedim off canım cekti kız iş yerimdeyim nasıl yapıcam şimdi of of masallah sana tütü masallah rabbim nazarlardan saklasın kız ne marifetlisin sen arkadaşım ellerine saglık
kaçayım ben yoksa pc ye yapışcam

Pelin 12 Kasım 2008 11:29  

Nunucuğum,
Hangisine bakacağıma şaşırdım. Hepsi de çok renkli ve sağlıklı.
Karnabaharlı, pancar turşulu ve narlı salatayı bu akşam yapmayı kafama koydum.
Sevgiler

Adsız 12 Kasım 2008 12:22  

Hangisine bakacağımı şaşırdım:)) ellerine sağlık Nunucumm:)

Sevgiyle.

Adsız 12 Kasım 2008 12:25  

Çok severek ve hayranlıkla takip ediyorum sitenizi.
özen ve şıklığınıza sofralarınızın çok sağlıklı olmasına hayranım.bilgisayarım sizin tarif ve masalarınızla doldu.
teşekkürler.
şadıman ezgü

Tijen 12 Kasım 2008 14:37  

Şovmenlikte memedalibeye rakip olacaksın bu gidişle NuNu'cuğum!

Nur 12 Kasım 2008 14:44  

Zevkle süslenmiş enfes salatalar ve altta mis gibi balıklar enfes ellerinize saglık..

pelince 12 Kasım 2008 15:23  

Nunu canım harika bu salatalar,senin bu özenle sunumuna hayranım... Bu görsel şölenden fayadalanıp akşama evdekilere güzel bir salata hazırlayacağım..
Çok teşekkürler...

Adsız 12 Kasım 2008 18:37  

Ben baliklari kacirmisim.Hepsi nefis gorunuyor ooff olsada yesek:)soyle mevsim salatayla... neyse ben kactim yoksa bende simdi balik yapmaya kalkicam:))

sevgiler
www.deturkserecepten.blogspot.com

Halenze 12 Kasım 2008 21:23  

nunuuuu harika bunlar tam benlik diyet otlarım benim. onlar benim canlarım ciğerlerim en iyi dostlarım:) ellerine sağlık hepsi birbirinden şık olmuşlar mmm .harika harika:)

SOFRAOZLEMİ 12 Kasım 2008 21:32  

showu izledim çok beğendim canım:)
tam bizim kızlara göre salatalar..diyetlik yani..ellerine sağlık..sevgiler

Adsız 12 Kasım 2008 21:59  

wwooooww.
heepsi sahicimi
?????????????
ben hayal alemindemiyim,
nunuşum pes diyorum :D:D
Ferda.

MUTFAKISTAN 12 Kasım 2008 23:10  

harika gorunuyor salatalarin canim
afiyet olsun..sevgiler

CAHİDE 13 Kasım 2008 00:21  

Muhteşem görüntüler bunlar ellerine sağlık arkadaşım..

Adsız 13 Kasım 2008 03:21  

yine çok şık bir şov tebrik ederim muhteşem görünüyorlar:))

KelebekGibi 14 Kasım 2008 23:14  

Valla görünce pes dedim, bu kadar cesitli salata yapan bir bayan, tek kelimeyle mükemmel!

Unknown 13 Nisan 2009 20:53  

harika bir salata şöleni.
çok güzel birsunum harika süslemişsiniz

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP