OTAĞTEPE RESTAURANT- CAFE

>> 5 Kasım 2008 Çarşamba

Kavacık otağtepe,
istanbulun en yüksek görüş merkezlerinden biridir,
biraz zoom :) ,
oturduğum yerden arka bahçe cephe,
açık büfe açık alanı,
boğaza bakan cephe, (gece muhteşem ) !!

zengin sayılacak bir mönüydü... ( sağ yukardaki SLOGANA BAYILDIM :) çıkış,
masal kahramanım yine deklanşör başında :)))))))))))))))


Paladıum alışveriş merkezinden çıkınca ,artık kahvaltı zamanımız haykırmaya başlamıştı.Hava malum ,kasım ayı son pastırma yazını bizlere gururla ikram edince , bizde boğaz çocukları olarak her iki masal kahramanıda OTAĞTEPE ye çıkıverdik. Nadir gelsekte iyi bir seçim yapmışız o gün için. Manzara eşliğinde kahvaltı, ardından miss gibi kahveler, masaya yayılan gazeteler, dergiler eşliğinde ,bizi sıccacık ısıtan güneş, sakin çıt çıkmayan bir ortam da, ruhlarımızı sükunete kavuşturup evimizin yolunu tuttmuştuk gün ortasında.....

hafta içi başka sözler verdiğim için arkadaşlarıma, çok cici diğer gezimizide sizlerle paylaşacağım...
HERKESE KEYFİ YERİNDE, SAĞLIKLI- BOL HUZURLU GÜNLER DİLERİM ARKADAŞLARIM..

SEVGİLERRRRRRR.... NuNu

23 yorum:

Unknown 5 Kasım 2008 12:24  

Nunu'cum masal kahramanın ve sana beraber sağlıklı ve huzurlu uzun bir ömür temenni ederim,ALLAH ayırmsın ve ağız tadınızı bozmasın inşallah.
Ne kadar güzel bir mekanmış Otağtepe inşallah emekli olduktan sonra bende masal kahramanımla böyle güzelce gezer ve siz can dostlarla paylaşabilirim...
Kocaman sevgiler,iyi ki varsın...

SOFRAM 5 Kasım 2008 12:55  

Canım Nuray'cığım ne güzel bir pazar geçirmişsiniz. Fırsatları değerlendirmek gerek her zaman böyle güzel hava olmaz, hele sabahın o erken saatlerini bizde çok severiz, hem tertemiz bir hava hem sessizlik harika...
Görüntüler de çok güzel, paylaştığın için teşekkürler canım...
Öpüyorum,sevgilerimle...

Damak Tadı 5 Kasım 2008 13:01  

Afiyetler olsun şekerim..Yıllar önce gitmişliğim vardı..Aklımın ucundan bile geçmezdi..Haatırlattığın için teşekkürler tatlım..Aman nazar değmesin..41 Kere maşallah..

Öpüyorum yanaklarından.


Sevgiler..

Adsız 5 Kasım 2008 14:22  

kaç yıl olmdu gitmeyeli nurişcimm.
ama çok değişmiş gördüm orayı.
hoş olmuşş..
sağolasın canım
öpüyorumm..

NESLİ.

Adsız 5 Kasım 2008 16:29  

Nunuuu biz çok severiz burayı keşke pişti olsaymışız :)

Pelin 5 Kasım 2008 16:31  

Nunucuğum, Güzel bir haftasonu olmuş.Sana ve masal kahramanına birlikte mutluuuu bir ömür dilerim.
Sevgiler

Adsız 5 Kasım 2008 16:32  

Nuraycığım, bizde kaçarız annemle bazenn..
bak aklıma iyi getirdin bu hafta ordayız :)) sana resim atarım okkk..
öptüm babayyyy
Ferda

:)den 5 Kasım 2008 16:38  

Nunucuğum pastırma yazının son günlerinin tadını çıkar doya doya...

zarpandit 5 Kasım 2008 17:42  

nunu sen ve masal kahramının ilk gunku gibisiniz cok tatlısınız rabbim ayrmasın :))))))

pelince 5 Kasım 2008 19:06  

Nunu otağtepe hakkında bugün ikinci post okuyuşum,daha da hoşuma gitti:)
Ben hep soğuk havalarda gidiyorum ama ne iyi yapmışsınız...
Allah mutluluğunuzu daim etsin...

Mehtap Pasin Gualano 5 Kasım 2008 19:24  

Ne kadar yuregime "cizz" etti o yazi.. "hayata dokun"... Bazen kosturmaktan, gereksiz yere uzulmekten, gereksiz seyleri dert etmekten, hayat akip geciyor da yanimizdan, bakmiyorum bile degil dokunmak..
Istanbul ne muthis bir sehir degil mi?

Saliha 5 Kasım 2008 19:24  

ben bılıyorum burayı!!!! bekarken buradan çıkmazdım..anılarım canlandı ya:(((((

Adsız 6 Kasım 2008 08:13  

ama bu kadar"da güzel gezilmez ki yahuuuuuuuuuuuuuuu
:o) :o) :o)
zeynep günal

Adsız 6 Kasım 2008 08:22  

ve deeee..
ben senin bu hafta başka yerlere gittiğini de biliyorum !!!!!!!!!!!
facebook yıkılıooooooooo =] =]

SEMRA T.

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Kasım 2008 09:09  

Yorumlarınıza teşekkür ederim arkadaşlar...
çok sevgilerrrrrrrr.........

yildiz 6 Kasım 2008 16:07  

Sevgili Nunu,Istanbul´a bir daha gelirsem seninle beraber gezmek istiyorum.
Senelerdir gelirim,havaalaninin disinda bir yeri görmedim henüz.
Güzel günler diliyorum,sevgiler...

aslı'nın mutfağı 7 Kasım 2008 08:53  

Nunu'cum Otağtepe'yı duymuştum ama hiç gitmedim.. Kasım bitmeden gitmeli :) Paylaştığın için teşekkürler..

Halenze 7 Kasım 2008 13:48  

nunucuk selamlar görüşemedik ne zamandır ama baksana aynı mekanlarda gezip duruyoruz paladyum bana çok yakın her pazar ordayım bir gğn karşılaşırız da bir kahve ısmarlarım sana inşallah:) üsküdar paşalimanı kafeye de git derim denize sıfır çırağana boğaza karşı şöyle harika bi kahvaltı yap. bol bol resim çek .. sevgiler

not: diyetteyim tatlılarına bakmadan gidiyorum:))

Adsız 7 Kasım 2008 17:34  

Çok güzel:) en sevdiğim mekanlar doğa ile bütün olanlar zaten, burası da tam öyle bir yermiş,iyiki resimlemişsin Nunucm:) öptümmm

Sevgiyle.

Кâşiƒ 7 Kasım 2008 19:46  

Yeni yerler yeni keşişler
Hiç bozulmasın keyifler

:))))))

Sayenizde yeni yerleri görmeyi özlemiştim;hoşbulduk :)

ZencefilliÇörek 8 Kasım 2008 22:59  

seneler once gitmistim. harika bir manzarasi var. sayende tekrar gitmis kadar oldum. tesekkurler :)

Betül 9 Kasım 2008 11:30  

aaa bizim buralar, ama birde bangır bangır müzik açmasalar ne iyi olur değil mi, gece hiç gitmedim, eminim gece manzara daha süperdir, sevgiler.

Adsız 21 Ocak 2009 18:26  

haklıymışsınız bende geçen hafta sonu ordaydım malum hava soguk olunca kahvaltıyı içerde yaptık içersi gerçekten hoş bir ortam manzarası mükemmel, açık büfe kahvaltısı çok zengindi hele kahvaltıdan sonra hemen yanındaki osmanlı otagında kavemizi yudumlarken nargile içtik ve tavla oynadık çok keyifli bir hafta sonu geçirdik. bide buranın bir hikayeisi varmış mönülerin arkasında tarihçesi yazıyor aynen şöyle yazıyor ist bulu fetetmek için FATİH SULTAN MEHMET HAN HZ.otagını kurdugu yermiş. burda iki tane agaç var şaha kalkan at ve insan şeklinde rivayete göre fatih sultan mehmedi potresi gösteriyomuş

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP