EMİRGAN'DA LALE DEVRİ

>> 22 Kasım 2008 Cumartesi

LALE DEVRİ ÇOCUKLARI, EMİRGAN' da (öğretmenlerimizin gününü saygı ve sevgiyle kutluyorum)

1.GÜN : ÇINARALTI KAHVESİ VE EMİRGAN KORUSU
Sevgili arkadaşım BETÜL ve ben İstanbulda son pastırma yazını kaçırmak istemedik ve güzel bir kasım sabahında ,emirgan turu programı yapıp yollara düştük. Mis gibi boğaz havasını solumak, tabiatın kucağında olmak, sükunet içinde birazda anıları paylaşmaktı amacım. İlk durağımız Emirgan çınaraltında kahvaltı ve sonra Koruda yürüyüş yaparak, köşkleri gezmek sonrada bir mola verip, kahvelerimizi içmekti. Ertesi gün ise, Sabancı atlı köşk ve Salvador Dali resim sergisini gezip, sonrasında ortaköy ve Yıldız Sarayı- Malta Köşkü vardı.(paylaşacağım)
Güne nasıl başladık , neler yaptık şimdi beraber paylaşalım,

İşta en sevdiğim ikili , çiğ börek - ayvalık tostu ve ÇAYYYY........
Çınaraltına gittiğimde sadece sol taraftaki bölümü tercih ederim. Sandalyeli taraf yani.( çok rahat değil oturmak ne yazık ki ama yinede seviyorum orayı )
Mekanı tel örgülerle ikiye ayırmışlar burada, servisi güzeldir, çay sabah saatlerinde süpper. ayvalık tostu ve çiğ böreği en lezzetli seçeneklerden.
Masal kahramanım ve ben yaz ve bahar aylarında hemen her hafta sonu buradayız. Sonra koruda yürüyüş ve kahve molası verip , pazar günlerimizi ölümsüzleştiririz.
Tarihi Emirgan ÇINARALTI KAHVESİ
İstanbulda en sık gittiğim 2. yerdir .Ortaköy- Çınaraltı ve Elbette ki Emirgan Korusu

Koru demişken, kahvaltımız bitti, öyleyse sizlerle beraber EMİRGAN KORUSUnu beraberce gezelim

Hadi buyrun öyleyse ....

Beyaz köşkün bahçeleri ve havuz fıskiyeleri
Beyaz köşk ve havuzbaşında tasarım laleler ( sanatçılar- mankenler vs hazırlamıştı nisan festivalinde )
Korunun sırtlarından boğaza bakış
Koruda sarı sonbahar, harikaydı yaprakların içinde yürümek
Arabayla gittiğim için pembe köşkü pas geçmişim-resim internetten

Emirgan korusu yıllardır lale bahçeleriyle temsil edilmiştir, buda nisan ayında gördüğüm lale tasarım şenliğinden bir parça. Her köşk etrafında vardır. Özellikle beyaz köşk bahçesinde. Betül daima türk kahvesi içer , bende sütlü nescafe :)
Biraz mola verdiğimiz an ,tabii aşağıdaki minik bir yaramazlıkta işin içine katıldı :))
Hatta 'O' gün büyük sabıkalarımız vardı evet, İTİRAF EDİYORUM !!!!

İçi dondurmalı, çikolata soslu KIZARMIŞ İRMİK TATLISI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ama feci güzellikteydi söylemeliyim. Tatlıları 10 numara.

Sarı Köşkün bahçe çıkışı - üst katta öğle ve akşam yemekleri yeniyor.


2. GÜN . RUMELİHİSARI- EMİRGAN ATLI KÖŞK- SALVADOR DALİ RESİM SERGİSİ
KALE CAFE !! (Rumelihisarında kalenin sol yanındadır)
Emirgan sabancı köşk gezimize önce kalede kahvaltıyla başladık.İstanbulluların en uğrak kahvaltı yerlerinin başındadır KALE CAFE . Cundadan gelen sızma yağ, zeytinlerin üzerini süslerken,tereyağında hellim peyniri,nefis çikolatalı, cevizli ,tahıllı,zeytinli ekmekleri, sıccacık lavaşları, elbetteki bir İstanbul klasiği olan bal- kaymak, çanakkale domatesleri,bahçe biberleri,peynir çeşitleri, omletleri bir adım önünüzdeki EŞSİZ BOĞAZ, ise size eşlik eden harkulade lezzetlerdir.
Bu olağanüstü kahvaltı sonrası,şimdi beraberce SABANCI ATLI KÖŞKü VE SALVADOR DALİnin Resim Sergisine azıcık bakalım.

Sergi girişi
Sabancı Köşkü ve sergi girişi
Salvador Dali resimlerinden hazırlanan, hatıra hediyelikler
Sergiden bir köşe
Canımm Betülcüğüm dikkatle resimleri inceliyor :)
Sabancı köşk caddeden ilk girişi ( arkamızda muhteşem boğaz ve BETÜLüm )

ÇOK GÜZEL BİR KAÇ GÜN GEÇİRDİK BİRİCİK ARKADAŞIMLA. UNUTULMAZ BİR ANI OLDU O GÜNLER BİZLERE. BURADA ÖLÜMSÜZLEŞTİRİP SAYFAMDA HAYAT BULDUĞU BU ŞAHANE İSTANBUL PANAROMALARI İLE SİZE BİR SÜRELİĞİNE VEDA EDİYORUM.. BİR MÜDDET ZİYARETLERİNİZE GELEMEYECEK VE YAZAMAYACAĞIM. ÖNCEDEN PROGRAMLANMIŞ TEMPOMUZ NEDENİYLE AYRI KALACAĞIZ..

HEPİNİZE ÇOK SEVGİLER İLETİYORUM..
BEN BU POSTUMU HAZIRLARKEN SEVGİLİ EVRENciğim HATIRIMI SORUYORDU vede NUNUCUĞUM İSTANBU'lu NE ÇOK ÖZLEDİM BİLEMEZSİN DİYORDU,'' GÜLÜMSEDİM ve ONA DEDİMKİ BEN BİR POST HAZIRLIYORUM SANA HİTAF EDECEĞİM UMARIM SENİ MUTLU EDER EVRENCİĞİM '' DİYEREK VEDALAŞTIK. :)))))

SEVGİLİ EVREN, BİRAZ OLSUN ÖZLEMİNİ DİNDİREBİLMİŞİMDİR, YADA DAHADA MI ÇOĞALTTIM YOKSA ???? :)))

İSTANBULA AŞIK HERKESE HEDİYEMDİR.

HOŞÇAKALIN.... SEVGİLERRRRRRRRRRR.....

73 yorum:

Bir Dilim Düş 22 Kasım 2008 13:37  

Canım benim İstanbul ile ilgili bir şeyler bekliyordum ama bu kadarını değil. Nasıl mutlu oldum ve nasıl duygulandım anlatam. Çook mutluyum İstanbul'un bu güzel yerlerini uzaktan da olsa gördüm, duyguluyum çünkü İstanbul'u ve ailemi çok özlediğimi anladım. Çooook ama çççoooookkkkk teşekkür ederim canım, çok incesin, sen bitanesin, süpersin, harikasın!!!

Sevgiler,
Evren

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Kasım 2008 13:43  

Ah canım Evrenciğim, mesafeler çok yıpratıcı oluyor bilirim tatlım..
sana ve özlem dolu tüm dostlara vede elbetteki ÇOK KIYMETLİ BİRİCİK ARKADAŞIM BETÜLede minik bir jest..
güzel övgülerine yürekten teşekkürler birtanem..VAROLASIN.

Adsız 22 Kasım 2008 13:52  

havuzbaşı güzelim,
tescilli güzel hemde !!!
mor ların kraliçesi....
sen istanbulun kadar güzelsin..
çok imrendim çokkkk be anam.
helal olsun diyorum,başka bişey demek gerekmez sana.
Kahramanınla beraber kolaylıklar dileriz canım.Allah hayrlı etsin inşallah. Rast gelsin çok selamlar

ESİN.

egeli 22 Kasım 2008 15:31  

AHHH İSTANBULLLL ,İSTANBUL OLALI...HİÇ GÖRMEDİ BÖYLE ''İKİ GÜZEL'' :)))
NUNUM ALLAH İÇİNİZE SİNDİRSİN NE GÜZELDE GEZMİŞSİNİZ....MAMALARDA YANİİİİ...YEMEDE YANINDA YAT...

ZencefilliÇörek 22 Kasım 2008 15:55  

sabah uyandim bir bakayim dedim, inan su an burnumun diregi sizladi. nasil ozlemisim oralari, nasil birden orda olmak istedim. yuregine saglik harika bir tanitim olmus. :)

kelebeklisaniyeler 22 Kasım 2008 17:17  

Nunucum inan sayende hep böyle duygu yüklü geziler yapiyorum,iyi ki varsin caniiim...inan orada olmak için neler vermezdim su an((: çok duygulandim bir kere bende oralari gezmistim o zaman bekardim,simdi kismet olursa esimle'de gitmek isterim,harika iki gün geçirmisiniz,havuz basi güzeli ne demek harikasin keza arkadasin da öyle...pek yakismis morlar masallah sana bir tanem...güzellik'ler içinde iki güzel...bu güzel paylasimlarina devam et,ben senin resimlerinle hasret gideriyorum gurbetten...öptüm canisi

Tijen 22 Kasım 2008 18:05  

Fıstık hatun, güzel gezmişsiniz. Eh demek ki sana Emirgan'da randevu vereceğiz, yazdım deftere...

ebru 22 Kasım 2008 18:07  

Sevgili Nunu sayende çok güzel bir İstanbul gezintisi yaptım.Ben eski bir İstanbullu ve yeni bir blogcuyum.Denizliye geleli 16 sene oldu.İnanırmısın burnumda tütüyor o yerler.Sayende hem biraz özlemim gitti hem de arttı.İstanbul da yaşayan sevdiğim bir arkadaşım ara sıra bana İstanbul resimleri gönderir ben de onlarla avunurum.Gezinti için teşekkür ederim arkadaşım.Öpüyorum seni

Adsız 22 Kasım 2008 18:21  

cancanım benim,ipekböceğim
önce sana koca bir maşallahh demeliyim yine.
yıllar seni, çok sevdi .şarap misalisin 41 kere sana.
birden okul yılları geldi gözümün önüne. yine böyle morlarla dolaşır illa beyaz giyerdin bu boğaz yollarında.saçlar upuzun fidan gibi bir boy dilinde şarkılar hep neşeli bir kızdın.seni böyle görmek çok güzel nur tanem.allah seni daima korusun.çok öptüm selma.

Unknown 22 Kasım 2008 18:54  

Nunu'cum
bayıldım İstanbul turuna ne de güzel anlatmışsın.Ben de çok seviyorumİstanbul'da gezmeyi Ama yaşamayı değil.Sakınbizden fazla uzaklaşma denin ogüzel yemeklerine ve sohbetini özleriz.Canım benim seni çok öptüm.

MUTFAKISTAN 22 Kasım 2008 19:04  

Nunu'cugum harika resimler cekmissin,bizide gezdirdin ayni yerlerde tesekkurler iyi tatiller sana cok ayri kalmazsin umarim,sevgiler

Adsız 22 Kasım 2008 19:20  

canım merhaba.
demin selmanın yazısını sevgiyle okudum, hey gidi yıllar demek geldi içimden, hoş sen hakkaten değişmedin ,en önemlisi ruhun değişmedi.hep o boğazın en güzel kızısın erguvanları ve papatyaları ne severdin, birde lale bahçesini bak bu resimler aynı o yıllar gibi. nunu okul resimlerimizi yayınlasana. üzerimizde formalar elimizde gitar ve defler ,vapur teraslarında şarkılar ah nasılda güzeldi.çok sevdim bu sayfanı.seni-boğazı- çınaraltını görmek çok anlamlı nunucuğum :=]
bende kolay gelsin diliyorum, işleriniz nasipli olsun allahtan dilerim.
çok özliyerek öpüyorum nurişcim iyi akşamlar.

FERDA.

Mehtap Pasin Gualano 22 Kasım 2008 19:29  

Oyleyse, tekrar gorusmek uzere diyoruz "simdilik"..
biz burdayiz, bekliyoruz..

zarpandit 22 Kasım 2008 19:52  

sadece evren değil aliba bende cok özlemişim emirganı istanbulu :(

ailem & ben genelde devamlı emirgan sütişte(eski adıyla çınaraltı) oluyoruz :) o kadar guzelki..manzara çay bogaz :)) kale cafe zaten favorım :)

muhtesem gunler geçirmişsin sen :)

Adsız 22 Kasım 2008 19:53  

Burnumda tüttü İstanbul. EMirganda olmak vardı şimdi.

Nunum harika fotoğraflar.. Öpüyorum yanaklarından

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Kasım 2008 20:38  

ESİNciğim
canım benim ne güzelsin sen böyle.
mutlu ediyorsun beni tşkr ederim.
iş temposu yoğun canım sağolasın.


EGELİM :))
Bu İstanbul ne güzeller görmüştür be annem..
biz geçmiş bahar mimozalarıyız anca... :)))) tşkrlr canım benim.


Zencefilli çörek
hay allah.. amacım özlemleri dindirmek olsada biliyorum gördükçe dahada özler insan..
yinede güzel tarafıyla düşünelim canım ...


HURİYEM
TATLI KELEBEĞİM
canımsın benim...güzel gönlün böyle görüyordur bizler..betülüm çok güzeldir gerçekten..hele o kalbi varya kimselerde yok inan.
okuyunca çok mutlu olacak biliyorum şimdi istanbul dışında kendisi..tşkrlr tatlım.


TİJENciğim varol, canımsın.
sen nereyi istersen amadeyim ...


EBRUcuğum haklısın özlemler büyüdükçe küçülür kimi zaman.
bazende tem tersi...inşallah kısa sürer hasretlikler...


SELMAcığım
şimdi sen böyle yazınca bende nerelere gittim bilemezsin..
güzel yıllardı tatlım..
çok güzeldi................
çok zarifsin tşkrlr cnm.

AYŞEGÜL,canım benim ne şekersin çk tşkrlr tatlım..


MUTFAKİSTAN,
FİLİzCİĞİM NE GÜZEL DEĞİLMİ BU ŞEHR-İ İSTANBUL.
Yaşasan bi türlü , görmesen bir türlü..
işlerimiz biraz nefes aldırınca döneceğim inş canım. tşkrlr


FERDAcığım bende bir hayli duygulandım yazdıklarınızı okudukça
nede çok uzun yıllar geçmiş.nede şirinlikler yapmışız.ee birazda maskaralıklar :))
yaklaşık 30 yıl olmuşşşş !!!!!!!!!!
ne kadar büyümüşüz meğerse.....
güzel yüreğine benden çok teşekkürler canım.


MEHTAPcığım inşallah canım..


ZARPANDİT
GÖKÇECİĞİM SÜTİŞİ NASIL SEVMEYİZ..Benim masal kahramanım pek sever, benim aram yok :( bahçesini ve mekanı severim sadece orada :))
haklısın çok inanılmaz güzeldi o 3 günümüz gökçeciğim.. çokk.


ZERRİN MİSS
canım benim haklısın.güzel bir hava yakalayınca ver elini boğaz yolları :)))
beklerim canım mutlaka..
kıbrısa, limonlara, hellimlere yeni ektiğin fesleğenlere ve diğerlerine çok çok öpücükler...
:))))))))))))) sevgiler cnm

Adsız 22 Kasım 2008 21:04  

güzel yorumun içn çok teşekkürler,çok hoş fotoğraflar sanki bende sizinle ezmiş gibi oldum ;))

betty 22 Kasım 2008 22:01  

nunuşcuğum seninle bunca yıl burada olupta bu yerleri gezmek için bu günleri beklemişim. Ne mutluki bana Allah bana senin gibi aynı hisleri taşıyan ve paylaşmasını bilen cicimi cici, güzelmi güzel bir arkadaşım geçde olsa şimdi yanımda. Seninle çok güzel yerlere gittik. Gerçek dotluklar paylaştık. Şimdi günlerim daha rekli geçiyor. Ama malesefki bu hafta çok yoğun geçecek. Yine gezeceğimiz günleri iple çekiyorum. Ayrıca Huriye hanımın iltifatlarına teşekkür ederim.Nunuşcuğum en en kısa zamanda görüşmek üzere sana ve ailene sağlıklı günler diliyorum. Sevgilerimle,
BETÜL

Ferhanca 22 Kasım 2008 22:52  

Nuraycım , bune şıklık güzel kıyafetler..
hediyeni aldım kabul ettim valla çok güzel hediye.
ben şu çınar altını çok severim seyrekte gelsek sizin memelekete çınaraltı harika.
afiyetler olsun daiama sağlıkla güzel gezmeler diliyorum.
istanbula gelince direk sana atkılmak lazım kendini elel verdin.))
canım çok öptüm.

Damak Tadı 22 Kasım 2008 23:11  

Nunu'cuğum,bende eve şimdi geldim ve halimi görsen üzülürdün inan..))Bugün tam 3 saatim yollarda geçti..Böyle bir şey olabilirmi?

Şimdi sayfana baktım içim açıldı resmen..Ne iyi yapıp gitmişsiniz Betül'le..Bizede fotoğrafları izleyip iç geçirmek kalıyor..Ben şimdi doyasıya her bir kareyi izlemek için izin rica ediyorum ve o güzel yanaklarından öpüyorum bogaz güzelim (güzellerim) benim..


Sevgilerle

Yaşamın kıyısında 23 Kasım 2008 01:39  

Sefam olsun, diyesim geldi.
Yalkışır Nunu'ma.
Nerelere ayrılacan, fazla ayrı kalma, yerin herzaman belli olur da.
Sevgiler...

Adsız 23 Kasım 2008 09:02  

ay senin şalvarını seveyim kıssss
nede güzel yakışmış,çok unutulmaz olmuş dediğin gibi,bizim aklımıza bile gelmez,ama sen tadını çıkartıp hakkını veriyorsun be arkadaş.ne denir helal olsun.şu kalenin kahvaltısına ve çınaraltı masanıza acaip fena taktım kafayı
ilk hedef emirgan
ileriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

iyi pazarlar şekercim. A.SEMA

Adsız 23 Kasım 2008 11:11  

İsatanbuli insanın sevdkleriyle ayrı bir güzel..
Bu ayrılık çok uzun sürmez inşallah :)
Sevgiler

Unknown 23 Kasım 2008 12:08  

Canım Nunu'cum muhteşem bir insansın seni çokkkk seviyorum,çokta asil ve zarif bir hanımefendisin...
Canım İstanbul'umu 15 aydır görmedim ama ilk fırsatta gidicem inşallah,Emirgan'a çocukluğumda çok gittim çok özlemişim ne kadar güzel resimlemiş ve anlatmışsın teşekkür ederim.
İyi ki varsın öptüm...

hdidem95 23 Kasım 2008 14:50  

bende geçen yıl nisanda lale festivalinde gitmiş sarı köşkte bir kahve içmiştim resimleri görünce anı tazeledim bende:)tşkler paylaşımın için sevgiler

siirimsi 23 Kasım 2008 18:01  

gezdiğiniz yerler de, resimler de
yapığınız yemek ve tatlılar da
çok guzel

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Kasım 2008 19:19  

KARDELEN,
çok sevindim canım..


BETÜLCÜĞÜM
Bazen istanbulda yaşayıp dediğin gibi her an çıkıp gezilmiyor pek çok sebepleri var tabii bunun.ama biz istisna gurup tabii :)))
seninle huzur içinde yaptığım bu gezilerden çok keyif alıyorum.beni yormayan arkadaşlarıma daha çok değer verdiğimi söylemek zorundayım..biride hatta başında gelen sensin canım. iki kafadar daha katedeceğimiz çok yol var biliyorum. ilk fırsatta kaldığımız yerden devam inşş.bizdende tüm adanalı ailesine sevgiler...
Bu arada İstanbula hoşgeldin canım.


FERHANCIĞIM,
seve seve canım.. her zaman davetlisin bilirsin tatlım..
güzel sözlerine çok tşkr ederim canım svglrrrrrr..


DAMAK TADI,
GÜLcüğüm ist. trafiği malumm :(((
vakitlerimizi çalıp duruyor, ama boğza kokulu sayfam yorgunluğunu bir nebzede olsa gdermiş , çok mutlu oldum..inşallah bir gün beraber paylaşırız birtanem.. sevgiler dilerim.


YAŞAMIN KIYISINDA,
NURcuğum özledim seni bende,biliyorum hazırlıklar hızlanmıştır güzel bir telaşın var..güzel haberlerinizi bekliyorum inş.
Bizim
biraz program ağır. yurtdışından misafirler var.
müşterilerimizin programları yoğun onlara eşlik edeceğiz.
malum sene bitiyor diğer işlere de hız vermek istedik.. sıkışıklık yaşamamak için.. bir müddet olamıyacağım bu yüzden,zamanda veremiyorum ne yazıkki. ama çok çalıştım bu aralar biliyorsun :)))
biraz blog molası gerekliydi zaten :)) şimdiden özlemle öpüyorum nurcuğum seni sevgiler cnm.

A.SEMAcığım,
:)) istanbullularda giyer annem ŞALVAR :))))
çok tşkr ederim cici sözlerine.. bencede gitmelisin oraya .değecek inanki...


HAYATIN TA KENDİSİ LOKANTASI
İNŞALLAH UZUN SÜRMEZ CNM...
TEŞEKKRLER..


DERYACIĞIM :
SEN BENİM CANIMMISIN.. ???
SEVİYORUM SENİ BEN.........


hDİDEM95
ne mutlu canım.. ne güzel değil mi??


FERKUL,
Çok teşekkürler canım..
çok güzeldi haklısın..



hepinize sevgiler diliyorum görüşene kadar hoşçakalın,
EVLERİNİZ , SOFRALARINIZ BEREKETLİ OLSUN........

hepsusluydum 23 Kasım 2008 19:44  

Ne güzeldir..Tapılası İstanbul'da can dostlarla yapılan geziler...
Evet evet ben başka yerde yaşayamam, her şeyiyle güzel İstanbulum benimmmm

Adsız 23 Kasım 2008 21:22  

ahh o emirganın laleleri ahh, ben de bu sene lale zamanı gitmiştim hatta o lale heykellerinin paketleri açılıyordu o gün bazılarını resimledim sadece....İstanbul un en harika yerlerinden biri Emirgan ..ah o laleler özledim valla

Adsız 23 Kasım 2008 22:01  

SEVMEK NE GÜZEL
TATLI HEYECAN
BİR ÇAY İÇELİM
İŞTE EMİRGAN.

ELLER BİRLEŞTİ ,
BİR ÇİFT KÜREKTE ,
NUNU
YÜZÜKLER TAKTI BEYLERBEYİNDE
:)))))))))
HEHEHHEHEHEEHHEHEHEHEHEHEEH

BAK SEN SÖYLERDİN
SENİN ŞARKIN.
SENE 1982 :))
OYY OYY OY.

ÇOK TATLISIN NUNUŞŞUM ÇOKKKKK !!!

GÜLBİN.B (özletme bakim oana göre)

Muhabbet Çiçeği 23 Kasım 2008 22:07  

Canım ne güzel anlatmışsın resimlerle. Gitmiş kadar oldum valla. Paylaşımın için sağol canım. Çok sevdim bu yazıyı.Havuzbaşı Güzeli'ne katılıyorum:)
Sevgiyle kal.

IŞILCA TATLAR 24 Kasım 2008 00:16  

Nuray'cığım,
Giderken öğretmenlerimizi de unutmamışsın. Bizlere de enfes manzaralar ve güzel yiyecekler bırakarak. Hele o hurmanın kadehlerdeki şıklığı beni mest etti.
Ellerine, ağzına sağlık canım.

Güle güle git bolca eğlen, dinlen.
Döndüğünde de çok yorulacaksın gibi. Bu tarifleri sabırsızlıkla bekliyor olacağız çünkü.
Kucak dolusu sevgilerimle,

Damak Tadı 24 Kasım 2008 00:38  

Ben sen burdaymışsın gibi yine davranmak istiyorum Nunu'cuğum..Telefonla konuşmanın yeri ayrı buraya yazmanın keyfi ayrı..Sen yazamasanda en azından okuma şansın olur canım..Sana şimdiden kolaylıklar diliyorum canım..Yapabileceğimiz bir şeyler varsa ana-kız hazırız..Ben işimede giderim, yapacaklarımıda yaparım...))


Sevgilerimi gönderip yanaklarından öpüyorum..


Güzel ve sağlıklı bir hafta,günler diliyorum sizlere tatlım..

SOFRAM 24 Kasım 2008 00:39  

Canım ne güzel vakit geçirmişsiniz arkadaşınızla, resimler de harika anılarımızı tazelettin...
Canım tabii seni içinde çay içerim seni anarak...
Canım dönüşte görüşmek üzere sevgiler, öpüyorum...

Delfina ; 24 Kasım 2008 08:51  

Canım Nunu,

Öyle güzel bir rehbersin ki,anlatımınla bizleri çok mutlu ediyorsun.Neden mi,mesela annem&babam geldiğinde nereye gidelim acaba bugun diye düşündüğüm çok oluyor,gerçi görmediğimiz yer kalmadı sanıyoruz ama sen birbir buralardan bahsettikçe inanılmaz seviniyorum.Babam korulara bayılır,konaklara bayılır,onlar bir daha geldiğinde sizin blogunuzu açıp,hayddi rotamız belli diyeceğim.Nunu şuraya gitmiş,biz de gidelim diyeceğim :)

Sevgiler nunum,kolaylıklar...

pelince 24 Kasım 2008 10:24  

Nunucum ne güzel gezmişsiniz,zevkle baktım her bir karesine..Çok da şık olmuşsun canım ...
Keyifli vakit geçirmeni diliyorum...

Sevgilerimi yolluyorum..

Adsız 24 Kasım 2008 11:30  

İstanbul'un en güzel mekanları, en güzel manzaraları ve lezzetleri birbiri arkasına nasip olmuş, resimlemişsin, ne güzel, canım gezmek istedi hepsini ayrı ayrı. Bir an önce işlerini bitirip dönmeni bekliyoruz, sevgiler...

neslihan erzincan özgür 24 Kasım 2008 14:54  

Sevgili Nunu harika resimler bunlar,ne güzel yerleri gezmişsiniz.İstanbul'da ziyaret edilecek yerler listemde ön sıralara yazıyorum:-)hafta sonu için harika bir plan.yedikleriniz de nefis.özellikle irmikli olana bayıldım:-)fazla özletme kendini şeker,yazılarını bekliyorum.sevgilerimle...

HÜLYA 24 Kasım 2008 15:43  

harika bir gezi olmuş. seninle istanbulu gezmiş gibi hissettim kendimi çok sağol canım..

seni özleyeceğiz... her günün diğerinden mulu geçer inşallah sevgiler

aslı'nın mutfağı 24 Kasım 2008 16:40  

Nunu'cum nefis bir gezi olmuş, Allah içinize sindirsin.. SOnbahar yapraklarıyla süslenmiş yola hayran kaldım.. Köşklere gitmem gerektiğini de hatırlatmış oldun bana :) En kısa zamanda görüşmek üzere, yazılarını bekliyorum.. Sevgiyle kal..

tadınadoyamadım-dilek 24 Kasım 2008 17:21  

Ne kadar güzel zaman geçirmişsiniz:)
paylaşımınız için teşekkürler

Adsız 24 Kasım 2008 17:27  

nunucum nolur gitme yaa =((
belliki uzun süre yoksun..
çok canım sıkıldı haberine.
şu güzellikler içinde iyiki böyle veda ettin. hep seni defalarca seyrettim.masan zerafetin yemeğin belliki herşey seni anlatmış.
iyiki tanıdım seni.
seni çooooookkkkk seviyoruz biz nunumuz.çabucak bitsin nolur işleriniz.
öpüyorum ve özlüyorum şimdiden

zeynep onur

Yeliz 24 Kasım 2008 17:50  

emirgan korusundaki lale festivaline yazın gitmiş ve doğa fotoğrafları çekmiştim:) senin görüntülediklerine de keyifle baktım, eline sağlık.

Mehmet Osman Çağlar 24 Kasım 2008 18:47  

Ne kadar hoş manzaralar...siz de..
Fotoğraf makinanızın markası ne?

dostlukla,
J

Adsız 24 Kasım 2008 20:13  

bende iki defa gıtmısıtım cok guzel bır yer. harıka fotograflar ve sız cok guzelsınız ve şıksınız. sevgıler..

Adsız 24 Kasım 2008 21:11  

Sevgili NUNUCUĞUM,
bir kaç gündür yazamadım,bankacıyım ve her zaman fırsat olmuyor, ne yazıkki bloğa ara vermişsiniz. ben sarıyerdeyim sık sık oralardayım yani çok mutlu oldum sayfaya girince. zarifliğinize vuruldum.daha öncede doğumgününüzdeki haziran sayfanızıda görmüştüm. sizin ışığınız çok farklı.her dokunduğunuza yansıyor. en kısa zamanda szi bekliyorum.güzelliklerinizle döneceksiniz inanıyorum.çok sevgiler işlerinizde başarılar dilerim.
ELÇİN.

bir dilim bir tutam 24 Kasım 2008 23:36  

Resimlere baktim baktim birdaha baktim....Ahhhhh ahhh ahhh diyorum basak bir sey demiyorum.CENNETTE YASIYORSUNUZ!!!!!

Mutfak Havlusu 25 Kasım 2008 00:26  

üfff her açıdan kıskandım:)
hele de kalede kahvaltı enfistir emirganın tostuda iyidir o her birşey güzeldir harika yapmışsınız ya:)

akasyakokusu 25 Kasım 2008 00:26  

Canım 2008 havuzbaşı güzeli seçmiştim tam bende seni..Eee nereye gidiyorsun gelince görüşürüz o zaman.
Sayende İstanbul turu yaptım bende çok sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Kasım 2008 08:12  

JİVAGO :

Hoşgeldiniz.

Fotoğraf makinem

NİKON COOLPIX S52c
9.0MP 3.0 LCD DİJİTAL

Adsız 25 Kasım 2008 12:49  

Kendimi yanınıza atasım geldi! :)) harika bir gezi olmuş Nunucum. Emirganı bende çok seviyorum,hatta biraz uçuk gelebilir ama o havuz benim cafemin manzarası olsa hiç fena olmazdı :)) öpücükler...

Sevgiyle.

Ebruli 25 Kasım 2008 15:44  

Ahhhh! Bu yil ekim ayinda Emirgan Korusun'da "Sari Kosk" de canim arkadasimla bulusmustuk. Ne guzel bir yerdi orasi oyle. Mutlaka tekrar gidecegim. Yemekleri de harikaydi...

Betül KAVAL 26 Kasım 2008 09:28  

çok güzel vakit geçirmişsiniz. Yerinizde olmak isterdim nunu :(

sevgiler

Hatice 26 Kasım 2008 10:38  

Nunucuğum ne güzel gezmişsin, anlatmışsın:))
Kahvaltı sonrası koruda yürüyüş çok güzel oluyor, daha yakın olması hasebiyle tercihimiz Hidiv Kasrından yana olsada Özellikle lale mevsiminde Emirgan ayrı bir güzel oluyor...
sevgiler...

Unknown 26 Kasım 2008 16:49  

Canım yokluğun nasıl hissediliyor inşallah fazla özletmezsin kendini,iyi akşamlar öptüm...

Adsız 26 Kasım 2008 19:07  

Nunucum nerelerdesin..bitmedimi işlerin :=(
tariflerin yok, sen yok, güzelliklerin yok,gözüm yollarda bekliyorum buralarda :=((
ZEYNEP ONUR

lemanice 26 Kasım 2008 21:48  

çok güsel gezmişiniz yhaf vallahi kıskandım.karadenizde istanbul aşığı.

TAZE NANE 27 Kasım 2008 14:58  

Ne kadar güzel gezmişsin.
Sevgiler.

Unknown 27 Kasım 2008 15:20  

ahhh ahhh sımdı orda olsam dedım ıcımden nede güzel resımlemıssın heryerı ellerıne saglık öpüldün canım benım....

durutarifler 28 Kasım 2008 09:32  

İçim gitti içim. Hele sarı yapraklı yollara. Kaç zamandır planlayıp bir türlü yapamadığımız şey sonbaharda yürümek. AHH AHHH

Adsız 28 Kasım 2008 23:14  

Canımcım tık tık tık !!!!!!
pek ıssız bir sokak olmuş bu sayfa ama =((
dönüş biletinin tarihi ne zaman ?
huuu komşu ????

Кâşiƒ 29 Kasım 2008 16:38  

Dolu dolu geçen zamandan geri hoş anılar kalmış ve bunlarda özenle bizimle paylaşılmış (:
Gezmiş kadar oldum sergiyi sayenizde ; arkadasım gidelim demişti ama gidememiştik (:

Gökkuşağının Rengi 29 Kasım 2008 17:31  

İstanbul'da 6 yıl yaşadım ama böylesini yeni gördüm bayıldım ne güzel günler geçirmişsin.Ammada şıkız bu arada:))

Adsız 29 Kasım 2008 20:27  

sevgili nunucuğum
çok unutulmaz bir istanbuldu bizlerin yaşadığıda. ilk gelişim 80 li yılların başıydı.üniversite kaydı için oraladaydım. hayatımın en unutulmaz boğaz sefalarıydı.emirgan çınaraltında otumuş bizde koruda gezmiştik. çok duygulandım resim karelerinden.etkilenmemek mümkün değil.hadi sizde bizi bekletmeyin.hiç alışık değiliz masalsızlığa :]
artık yeniliklerle dönünüz lütfen özlettiniz.çok sevgiler izmirden.
AYSEL BATUR- seferihisar

Adsız 1 Aralık 2008 18:52  

bir istanbul hastası olarak bayıldım.. bende kıbrıslıyım.. evlenince istanbula yerleştim.. iyi ki de yerleşmişim..
sende bana hak veriyorsundur:))
guzel yorumun için tesekkur edıyorum canım..
herzaman beklerim..
sevgiler:))

pelince 2 Aralık 2008 16:18  

Nunucum bu ara çok uzun geldi bana da :(

Dinlen ,gez ama arayı çok açma olurmu...

Özledin demene bilmem gerek varmı?

Sevgiler..

Saliha 3 Aralık 2008 17:29  

cok guzelmıs..

beklıyoruzsenı nunummmm

Damak Tadı 4 Aralık 2008 16:03  

Tatlım,şimdiden senin,ailenin ve sevdiklerinin Kurban bayramlarını kutluyorum..Gönlünüzce bir bayram geçirmeniz dileğiyle..))


Öpüyorum canım seni..


Not:Yine gribim..İşten çıkıp önce bankaya,sonra alışverişe,sonra bir kaç yere,sonrada eve gidip anneciğe bir şeyler hazırlayıp dondurucuya atmaya,tekrar gece gece dışarı çıkıp bir-iki işi halledip dönmeye..))Başım döndü bunları yazarken bile..)))Çok mutsuzum,hepsini nasıl başaracağım..))

Allah yardım eder bana biliyorum..İnşallah!!


Nazar değmesin sana ve güzel ailene tatlım..AMİN!!

Adsız 5 Aralık 2008 01:33  

canim nunum nerlerdesin bana ses ver demissin ama bak simdide sen yoksun.seeessssssssss:))

kelebeklisaniyeler 5 Aralık 2008 02:48  

canim benim ozletiyorsun kendini,insallah hersey superdir,kendine iyi bak ve sana ugrayip hemide sevgilerimi birakmak istedim,opuyorum kocaman,

İçimden Geldiği Gibi 9 Aralık 2008 18:47  

fotolar süperdi..güzel bir gezi olmuş belli :))

Mehtap 17 Aralık 2008 13:44  

Bu güzelliklerin sizin sayenizde yeni tadına vardım.gezmiş kadar oldum ama mutlaka görülmesi gerekiyormuş.Yolun düştüğünde mutlaka gitmeliyim buralara.teşekkürler.sevgiler.

Adsız 21 Aralık 2008 22:26  

oh sefan olsun şeker bu yazıda bahsettiğin bir mamayı yaptım bir ara yazarım gözlerine inanamazsın becerdin ve yaptın demek dersin :) Morda çok yakışmış şeker.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP