NOHUTLU , SEMİZOTU VE GÖBEK SALATA

>> 5 Mayıs 2009 Salı

DİYETTEYİZ !!!!!

DÜNYAYI HAFİFE ALIYORUZ :)))
Merhaba arkadaşlar.
4 Haftaya baklagillerle devam etmekteyiz biliyorsunuz. Çalışan arkadaşlarımıda düşünürek,en azından yanlarında götürebilecekleri bir salata hazırladım.
Bir kase haşlanmış nohut ( kabuğu gaz yapabilir,alabilirsiniz), biraz göbek veya kıvırcık salata, 10 adet semiz otu çiçeği ( sap başları yani) , mis gibi kokan henüz çıkmaya başlamış olan reyhan yaprakları (arzuya göre ) ZEYTİNYAĞI , bol limon minicik tuz.
Biliyorsunuz mısır, havuç, bezelye, turşu, patates, diyet döneminde kullanmıyoruz , veya minumum ölçülerde serpmeler yapabiliriz.
Ben GÖRSELLİK adına çay sofralarımıza da katkıda bulunur amaçlı örneklemeler yapıyorum sizler için. Herkese hafifleme ve kendine güven- özen gösterme adına başarılar diliyorum. Zaten başardınız, çok güzel adımlar atarak, yolun ortasına geldiniz. Tüm çabalarımız sadece ve sadece KENDİMİZ İÇİNDİ. İyi hissettiğinizi yorum ve maillerinizden takip ediyorum. Çok kilo vermek değil amaç, uzun vadede öğrenilmiş BESLENME KURALLARI ile kalıcı kikoda olabilmektir.
Bizlerde bunu başarmak ve kalıcı olmak için , bu güzel AYNADAKİ KADINI ,TABAĞIMDAKİLERDEN DAHA ÇOK SEVİYORUM !!!!
Projesine katıldık. Gönül köprüleri kurduk. Birleşerek yaptığımız bu gönül köprümüzden yüzleri aşan katılımcılarımız oldu. Bir SINIF :) kurduk, başkan ( NuNu) ,başkan yardımcımız ( DELFİNA ) Çok Sevgili Öğretmenimiz ( Mevsimlerden Roma-MEHTAP ) ile motive olup, Paha biçilemez kıymette bilgiler edindik.
Bize düşen görev ise sınıfımızda çalışkan öğrenciler olup, takdirnameyi almaktır :) Takdirname olmazsada üzülmeyin ,MEHTAP ve BEN HEPİNİZİ SEVGİYLE , ÖZENLE TAKDİR EDİYORUZ. Sınıfı geçmek de başarıların en güzeli,
OLMADI SINIF TEKRARI YAPARIZ... :))))) AMANNN ÖLÜM YOKYA !!! :))))))
SENE KAYBETMEYİZ NASILSA, DEMİYECEĞİZ !!!!! AMAÇ VE HEDEFLERİMİZ İ UNUTMAYALIM LÜTFEN. ÇOK KIYMETLİ OLAN ZAMANI İYİ DEĞERLENDİRELİM ŞU KISA VE HIZLI YAŞAMDA.......... KALİTELİ VE BOY AYNALI BİR YAŞAM DİLEKLERİMLE :)
SEVGİLER ...

54 yorum:

Adsız 5 Mayıs 2009 08:33  

CANIM NUNUCUĞUM,
şimdi aşağıya yazarken bu güzel yazını gördüm, çok da gülümsedim son bölümlere. ne güzel bağlantılar kuruyorsun,sınıf kaydım yok,ama bana yazdığınız motivasyon mailleriyle çok yakın takipteyim. yeni evli olunca ikramlar farklı oluyor bizde.ama bende sizin gibi ikram edip, yememeye gayret ediyorum.
bu salataları bankada yiyebilirim, mutlaka yapıyorum. çok teşekkürler ,özellikle son mailinize.
sevgiler elçin sarıyer

Delfina ; 5 Mayıs 2009 08:54  

Ya nunucum,

Ben seni tanıyana dek, salataların bu kadar çeşidi olduğunu bilmiyordum :) Bildiğim bi çoban salata, bi marul salatası bi de kafadan uydurmalık salatalardı :) Hele o enginar ve çiğ ıspanak salatası ile gönlüm bayram etti nunucum, ünlem kadınsın vesselam :)

Kocaman sevgiler,ellerine sağlık sınıf başkanım...

PAPATYA PRENSES 5 Mayıs 2009 09:01  

İşte olay budur! Sabah sabah gözüm gönlüm açıldı yahu:)
Çok severim nohutu çokk! Unutmadan bende biraz nohut ıslatayım:)

Ellerine sağlık Nunucum..

Adsız 5 Mayıs 2009 09:04  

GÜNAYDIN TATLIMCIM.
HEP DERİM YA SANDA, OFİSE GELİP İLK İŞ PC AÇMAK VE MASALA ATLAMAK.
VE GÖRDÜĞÜM DAİAM HEP HAYRANLIK- HEP HAYRANLIK- BAYILIYORUM SANA HAYATIM. KOLAYLIKLAR DİLERİM.SEVGİLER CANIM.
nesrin.

Damak Tadı 5 Mayıs 2009 09:46  

Yine çok nefis bir salata hazırlamışsın canım..Nohut salatasına bayılırım..Nohut pişirileceği zaman mutlaka salatasını yaparım..))Ellerine sağlık canım..Yarasın ama kilo yapmasın..


Öpüyorum yanaklarından..Sevgilerle..

Ferkay 5 Mayıs 2009 09:58  

Nunucum ellerine sağlık çok nefis bir salata.Sunumun da çok güzel.
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler başarılar

Eya 5 Mayıs 2009 10:09  

Ya NUNUCUGUUUUUUM....sadece diyorum ki !!!! IYIKI VARSIIIIIN....
sevgilerimle

zehra

Bulbulunyeri 5 Mayıs 2009 10:23  

Merhaba,
salataya bayılırım. Üstelik böyle güzel görüntüsü olana hiç dayanamam.
Sınıfınız da ki, öğrencilerin hepsini kutluyorum. Ben sizlerde ki,bu azim olduğu sürece başaramayacağınız hiç bir şey yok diyorum.
Kolay gelsin.
Sevgiyle kalın.

Unknown 5 Mayıs 2009 10:25  

Nuraycım salataları bile o kadar muhteşem şekilde hazırlayıp sunuyor
sunki inanılmaz.Ellerine sağlık sım
sıcak sevgiler...

SMİLENA 5 Mayıs 2009 10:40  

dileklerin harika.yüreğine ve eline sağlık

neslihan erzincan özgür 5 Mayıs 2009 10:48  

ellerine sağlık Nunucuğum.sevgilerimle...

Bir Dilim Düş 5 Mayıs 2009 11:38  

nunucuğum ne yazık ki kayıtlar kapanmış ama ben sadece 3 kg daha vereceğim ve toplamda 28 kg ile bitireceğim bu işi. Sonra da koruma programına başlayacağım.

Sevgiler,
Evren

SOFRAM 5 Mayıs 2009 11:55  

Canım salata yine süper, ellerine sağlık, tüm diyettekilere kolaylıklar, başarılar diliyorum...
Sevgiler...

durutarifler 5 Mayıs 2009 12:32  

Nunu'cum ben de hayatı hafife almaya çalışıyorum ama 2 aydır bir türlü alamadım. bence benim diyette bir sorun var.:)))
Sevgiler

atesböcegi 5 Mayıs 2009 12:33  

salata tam benlikmis. ellerine saglik nunucum. ay ben hic bir seye yetisemez oldum. yogun oldugum icin blog arkadaslarindan zaman zaman uzak kaliyorum. masallah ne güzel el birligiyle faliyetler yapiyorsunuz öyle. aksam el ayak cekilsin su diyet isini bi inceleyecegim. canim bayiliyorum sana hep pozitif enerji saciyorsun güzel islere "imza atiyorsun". iyiki varsin aramizda. sevgiler canim.

Seda 5 Mayıs 2009 13:56  

Harikasın Nunucum SİZİN GRUPTA DEĞİLİM AMA BENDE DİYETTEYİM SİZDEN DESTEK ALIYORUM SEVGİLER CANIM.....

Primarima 5 Mayıs 2009 14:00  

Salatalar çağ atladı:)süpersiniz...

Belgin 5 Mayıs 2009 14:10  

Sevgili sinif baskanimiz, destegin, motive edici sözlerin ve bu güzel salata tarifin icin cok tesekkürler:))

Hülya 5 Mayıs 2009 14:27  

Bayılıyorum bu yaratıcı salatalarına...
Sevgiler

Adsız 5 Mayıs 2009 14:43  

nunucuğum bu doğal kabiliyet sonradan olmuyor insanda.
sen pıtır pıtır kafası çalışan eli çabuk birisin. yoksa allahın bir göbek salatasından 5 tane çıkar 10 tane çıkar,ama senin aldı başını gidiyo9r maşallah diyeceğim.
iyiki böyle bir yararlı blok var bu alemde :-)
sevgiler canım...
ZA-YIF-LA-DIMMMMM :))))))))))
AYSEL BATUR- seferihisar-izmir

sevil 5 Mayıs 2009 15:00  

nunucum canım benim mükemmel birisin sen tatlım ellerine saglık
kocaman bir öpücük yolladım sana bak yanagından öpen benim....

birsence 5 Mayıs 2009 15:33  

nunucuğum salata süper...ellerine sağlık...görüntü çok asil duruyor...

Adsız 5 Mayıs 2009 15:33  

o salatadaki KALP kimin bakim nunuşşşş :))))))) ehheheheheheeeee
kalbini vermişin bakıyorum kahramana :)))))))))))))
eline sağlık güzel kızım benim.
semra.

pelince 5 Mayıs 2009 17:14  

Salata nefis sunulmuş,kim hayır diyebilirki...
Bu sınıf seninle gurur duyuyor, canım benim..
Ellerine sağlık...

Adsız 5 Mayıs 2009 18:29  

can nunu, sende karşılıksız hepimize hizmet eder durursun,seni seviyorum. profil resmine hayran oldum.hep gülki o enerji böyle güzel bir insandan hepimize geçsin. eline sağlık biricik nunum. bunuda yarın yapalım nohutu ıslatmam lazım. öpüyor ve çok sevgiler yolluyorum.
ADA-SAHİL

Unknown 5 Mayıs 2009 19:53  

NOHUT SALATASI HENÜZ TATMADIĞIM BİR LEZZET AMA ÖYLE GÜZEL SUNUYORSUNKİ...TEK KELİMEYLE NEFİS GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

made in funda 5 Mayıs 2009 20:35  

sınıf harika bir sınıf.salata muhteşem bir salata(özellikle nokutu çok severim)eline sağlık nunucuğum...

Adsız 5 Mayıs 2009 22:40  

efendim sınıftan olmasakda,
arkadaşımızın gönül sınıfında yer almaktayız !!!!
salatalarıda bir güzeel yapmaktayız
ellerine sağlık canım.
ZEYNEP GÜNAL.

aysegul 5 Mayıs 2009 23:01  

Offf yaaa ben ne zaman böle güzel yemekler yapacağım.Ellerinize sağlık:))

Unknown 5 Mayıs 2009 23:55  

başkanım nunucum harikasın her malzemeyle salata yaratabiliyorsun,eline sağlık sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler 6 Mayıs 2009 00:08  

salata şahane herzamanki gibi Nunucum ellerine sağlık canım....kucak dolusu sevgiler

NEŞELİ MUTFAK 6 Mayıs 2009 00:26  

ellerine sağlık svegili nunucuğum .güzel salatalar gözümüzü gönlümüzü açıyor.sevgiler

Beyza 6 Mayıs 2009 01:57  

Nunucum,
ellerine saglik yine sahane bir salata olmus. Ben de yarin sadece sebze yemek istiyorum. Bugün öglen ton balikli salata, aksam da sebzeli tavuk agir geldi bana. Midem kücülmüs benim, dünyayi yemis gibiyim...

ipek 6 Mayıs 2009 03:53  

Salata yapmakta bir sanattırı öğretiyorsun valla bize Nunucum, hem göze hem mideye hitap eden harika salatalara devam lütfen.

Adsız 6 Mayıs 2009 03:55  

YİNE HARİKA BİR SALATA VE MÜKEMMEL BİR SUNUM ELLERİNE SAĞLIK CANIM...SEVGİİLERİMLE..

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) 6 Mayıs 2009 07:06  

Nunucum ben sınıfta kaldım bu hafta. Tekrar yapacağım 2 kiloyu geçemedim hala. Destek alacağım senin bu leziz tarfilerinden, eline sağlık.

Adsız 6 Mayıs 2009 07:33  

hayatım senin kadar boy aynalarına yakışmıyorsamda, bu salataların takviye gücü ile ben bile programınızı takipteyim. ellerine sağlık çok nezih bir sunum olmuş yine.becerikli marifetli arkadaşımı özlemle öperim.
sevgiler canım. BANU

sevil 6 Mayıs 2009 10:56  

sultanım günaydın guzel gunler senle olsun sınıfa merhaba...

EHA 6 Mayıs 2009 11:17  

merhaba
ben sınıfınıza dahil olmasamda bugün 2, günüm diyetteyim.mehtap hanımın sitesini keşfettim önce,sonrada sizi tabiki.
takibe devam sevgiler

eldivenlerim 6 Mayıs 2009 11:42  

süper bir sunum bu;) çoook lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım......

TAZENANE 6 Mayıs 2009 12:11  

Canım ne güzel bir görüntü. Ne güzel bir salata.
Çok hoş bir yazı.
Sevgiler.
Güzel günler.

karamel mutfak 6 Mayıs 2009 13:08  

ah nunucum salatı ançak bu kadar güzel anlatılır vallahi süsleyip püsleyip koyyorsun ortaya ellerine salık.

mutfaktakizaman 6 Mayıs 2009 14:05  

ellerinize saglik sunum harikaa salatalari boyle servise sunarsak eminimm yaninda ek yemek talebi olmazzz buda demektir ki
zayiflamak + zayiflamakk
cok tesekkurler canim eh bende bu sayede fazla 2 kilomu verivereyim;)))))
sevgilerr

Adsız 6 Mayıs 2009 15:01  

bir salata bu kadarmı güzel olur.
ama nohutla yemedim hiç !nunucum. denemekk isterim ama,
değişiklik iyidir.eline sağlık sevgiler.bize emeğin çoktur tatlı başkanımız.sınıfı muhteşem yapanda sensin aslında.hakkını yiyen var.

Tijen 6 Mayıs 2009 16:17  

Fıstık hatuncuğum,
Ben dut mevsimini açtım! Akasya kokusu demiş ki bunlar NuNu'nun dutları mı. Görüyor musun sen? Gel de dut yiyelim.

Cocukla Cocuk 6 Mayıs 2009 22:47  

geçenlerde sitende gordugum salatalardan birini yaptım ( elmalı kereeviz) cok begenildi daha sonra tekrar tarif isteyenler oldu...sadece slata ile yaşayabilirim diye dusunuyorum:))9 hele boyle bir salataysa..

HUYSUZBALIK 6 Mayıs 2009 23:22  

Nunucum yakında bloğun adını "bir salata masalı" olrak değiştirirsen şaşırmayacağım. bu kadar rengarenk, bu kadar güzel çeşitli salatalar yapılabileceğini sayende öğreniyorum. Teşekkür ederim canım arkadaşım. Sevgiler...

Adsız 7 Mayıs 2009 00:08  

ellerine sağlık. salatalar vitrin gibi güzeller vallahi. ben bu ara bahar vitrinleri görmekten bana öyle geldi
çok sevgiler canım.
MİNE,K

Semra Altay 7 Mayıs 2009 08:54  

Ne güzel bir salata olmuş.
İnsan yemeğe kıyamaz.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.
www.semraninmutfagi.com

aslı'nın mutfağı 7 Mayıs 2009 10:16  

Ellerine sağlık, yazın sıcaklarda daha iyi bir alternatif yoktur herhalde..

Feyza Fidan 7 Mayıs 2009 12:57  

Nunucum enfesss..Sayende rejime başlayacağım..Şu yaz aylarını işte bu nedenle hiiiç sevmiyorum :))))
Öptüm seni tatlı Nunum..

Adsız 7 Mayıs 2009 13:10  

canım benim devasa bir salata albümü yaptın. bir domates bir soğanla bile dünyaları renklendirirsin sen. maşallah.
çok beğendim salatanı nohutla tatmadım daha önce hatırlayamadım. bakacağım yadına ama bu haliyle.eline sağlık canım.
ASUMAN.

http://gulengorucu.blogspot.com/ 8 Mayıs 2009 18:31  

http://gulengorucu.blogspot.com/
elıne saglık bız semızotunu yazın haslayıp kurutuyoruz kış olunca dogal olarak tuketıyoruz tavsiye ederim

Adsız 14 Mayıs 2009 07:35  

HARİKA BİR EYLEM BU NUNU. BRAVO SANA. bravo kuzen.
MİNE.K

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP