NİCE BAYRAMLAR OLSUN ,İÇİNDE HİÇ SİYAHI OLMAYAN !

>> 6 Kasım 2011 Pazar

Belki bu sefer çok coşkulu değiliz,
Belki bu sefer gülümseyemiyor, kendimizi şen kahkahalara hazır hissedemiyoruz,
Belki bayram tadını, adıyla beraber anımsamakta bile zorlanıyoruz,
Gündem kendini döndüre döndüre yenilesede BİZ KANMIYORUZ !
Belki bir kaç gün zoraki bayramlaşıp öfkelerimizi içimizde yaşayacağız,
Belki ŞU EŞSİZ VATANIMIZDKİ İhanetleri (!) Hazmedemeden ölüp gideceğiz .
Belki bayramlar da tozlu raflara kaldırılacak hiç yaşayamayacağız :(
Belki bu kadar ağzının tadı kaçmış bir ülke ve Vatandaş olarak hep çırpınacağız.
Belkide eN GERÇEĞİ hATIRLAYIP ; Atatürk Ecdadı olduğumuzu HİÇ UNUTMAYACAK ! BAŞIMIZI DİMDİK TUTACAK,
VE :
Bu zor günleri de atlatırız, doğan her gün umuttur bizim için,
umut dolu yüreğimiz ise güçtür bizim için,
bu yürek bizde var.
Her millete, her milletin evladına, her ananın, her babanın evladına nasip olmaz bu yürek…
Öyleyse ne mutlu bize, bayramsa bayram budur bizim için; sağlam bir yürek, ne mutlu bize… Diyerek ÖLENE DEK BU UĞURDA YÜRÜYECEĞİZ.


YAŞAYACAĞIMIZ NİCE ACISIZ, SANCISIZ BAYRAMLAR OLSUN DOSTLARIM.

BİZ HER ZAMAN MUSTAFA KEMAL'E VE UĞRUNDA CANINI ADAMIŞ TÜM ŞEHİTLERİMİZE MİNNETTAR VE ŞÜKRAN BORÇLUYUZ.
ALLAH ÜLKEMİZE AYDINLIK, ÖNÜ AÇIK, KARANLIKTAN ÇOK UZAK GÖKKUŞAĞI KADAR RENKLİ O ESKİ BAYRAMLARDAN NASİP ETSİN.
HEP BERABER YAŞAMAK ve YAŞATMAK ÜZERE....

SEVGİLER EFENDİM.

45 yorum:

Adsız 6 Kasım 2011 00:40  

Canım Nunu'cum, bayramını kutluyor, sevgilerimi gönderiyorum.

Güngör Ekinci

Adsız 6 Kasım 2011 00:40  

Biraz geç geldim ama nice CUMHURİYET BAYRAMLARINA CANIM....

Ben şimdi merakla bekliyorum bence CUMHURİYETİ KUTLAMAYANLAR şimdi kalkıp kurban kesmesinler Van a yardım yapsınlar...
Ben duaya başladım Allah muhafaza İstanbul depremi olursa nerden ne kesilip bize yardım gelecek hak yoluna gideriz.... Durum onu gösteriyor!!! Şimdiden canım Kurban Bayramını da en içten dileklerle kutlarım kocaman sevgiler....

Banu

Adsız 6 Kasım 2011 00:41  

Canım, fuar olduğunu söylediğin için çalışmaları çok diye merak etmedim ama özledim.

Bayram dönüşünde gelirsin inşallah.
Bayramını kutluyorum..Ailenle ve neşeyle geçirmen dileğiyle, Sevgiyle kal.

bülbülünyeri

Adsız 6 Kasım 2011 00:41  

Sevgili Nunu, güzel bir bayram diliyorum. sevgilerimle...

SEVGİLERİMLE

İnci Yemek 6 Kasım 2011 01:51  

Sevgili nunucuğum sağlıklı huzurlu bayramlar dilerim sevdiklerin ve ailen ile birlikte...

Esma 6 Kasım 2011 02:34  

Tüm acılarımızı tatlıya dönüştürecek güzel günler diliyorum bu ülkenin fedakar insanlarına ,artık bitsin.....
İyi bayramlar güzel arkadşım....
Esma

pelince 6 Kasım 2011 07:49  

Canım tüm güzel dileklerine katılıyorum.. Nice bayramlara inşallah..

Öpüyorum güzel yanaklarından...

tarih84 6 Kasım 2011 11:03  

inşallah dediğiniz gibi atlatabiliriz iyi bayramlar dilerim

Adsız 6 Kasım 2011 11:10  

CANIM ARKADAŞIM İYİ BAYRAMLAR DİLİYORUM
YÜREĞİNE SAĞLIK..TAM TADINDA DEMİ VERMİŞSİN
SEVGİLER OLSUN YARINLARA

ESİN

Adsız 6 Kasım 2011 12:13  

güzel arkadaşım tüm ailenle beraber güzel bayramlar geçirmeni diliyorum, arkadaşının başı sağolsun 2 gün ulaşamadım, cenaze işleriniz olmuş
allah sabırlar versin bayram üstü çok acı olmuş bu haber =((

çok öpüyorum bayram sonrası görüşmek üzere nurayım.

ferda

Unknown 6 Kasım 2011 13:53  

Guzel bir bayram dliyorum,nice bayramlara

evcilik 6 Kasım 2011 14:23  

Tüm dileklerine katılıyorum canım ve bu bayram hepimiz için,ülkemiz için bende aynı dilekleri paylaşıyorum...
sevgilerimle...
Mutlu bayramlar...

Adsız 6 Kasım 2011 14:34  

canım cepten ulaşamadık,buradan bayramınızı kutluyorum,
belginede sabırlar diliyorum ve tüm ailesine başsağlığı dilerim.
çok dramatik oldu bayram üzeri bu veda :(

sevgiler güzel arkadaşım / Asuman

caferengigül 6 Kasım 2011 17:00  

Sevdiklerinizle geçirebileceğiniz mutlu bir bayram dilerim.

Erguvan Vakti 6 Kasım 2011 20:07  

Sağlıkla,huzurla geçecek güzel bir bayram dilerim.

noyumberry 6 Kasım 2011 22:47  

Sağlıklı ve huzurlu bayramlar dilerim:)sevgiler..

Adsız 6 Kasım 2011 22:58  

nuraycığım fedakar ülkemizin vatandaşlarına bembeyaz yarınlar yakışıyor, bende dilerimki çok güzel yarınlar vatanımızı bekliyor olsun acılar dinsin, düzenbazlıklar nihayet bulsun
Cümleten iyi bayramlar güzel arkadaşım. sağlık ve huzurla.

Zeynep günal

karadenizsofrasi-Balıkesir 7 Kasım 2011 14:16  

Bayramını candan kutlar ailenle sağlık ve huzur dolu nice bayramlar dilerim.

Unknown 7 Kasım 2011 16:58  

iyi bayramlar dilerim nunucum sevgiler

Adsız 7 Kasım 2011 17:04  

canım merak ettim telefonların kapalı mesaj bıraktım.
anneciğine , sana ,kardeşine sayfandaki misafirlerine herkesin bayramı kutlu olsun

Sema N

Flame 7 Kasım 2011 22:14  

Nunu'cum iyi bayramlarrrrr

Adsız 7 Kasım 2011 23:00  

canımsın kıyamam geçmiş olsun

daha güzel bayramlara diyelim :)
kocaman öpüyorum.
belginimizede başsağlığı diliyorum çok acı olmuş bayram üzeri. dönüşte görüşelim lütfen
/ gülden Y

Cocukla Cocuk 7 Kasım 2011 23:43  

Ağzına sağlık Nunu.
Güzel mutlu Bayramlar diliyoruz

Aybike Ceylan 8 Kasım 2011 00:10  

Canim Nunu'm, Cumhuriyet bayramini kutlamadilar ya, herseyi bahane edip, ATA'mizi, ununtturmaya calisiyorlar ya, kimse merak etmesin, bizeler buradayiz, bu ugurda canimizi vermeye haziriz. Kurban bayraminda kutlu olsun arkadasim.

Adsız 8 Kasım 2011 07:49  

helal olsun nunum,
kalemine gönlüne sağlık
allah türk milletine onuruna yakışan bayramlar nasip etsin.

sevgiler canım benim
Semra Y

Muhterem'le Afiyetle 9 Kasım 2011 13:24  

Tebrik için geç kaldım biliyorum ama sağlıklı ve huzurlu daha nice bayramlara...

pembe kekik 9 Kasım 2011 14:48  

Mutlu bayramlar.Sevgiler.

çeşnici Handan 9 Kasım 2011 17:41  

Bayramın kutlu olsun sevgilerimle.

Unknown 9 Kasım 2011 18:44  

Öyle güzel yazmışsın ki, ellerin dert görmesin. Hayırlı Bayramlar, Sevgiler

sibelyalcincom 9 Kasım 2011 20:22  

Bir dahaki bayrama ülkece güzel haberlerle kavuşmak dileğimle mutlu bayramlar:)

İçimden Geldiği Gibi 9 Kasım 2011 23:49  

Aminn NuNucum,
Sevdiklerinle daha nice bayramlar geçirmeni dilerim.

NEŞELİ MUTFAK 9 Kasım 2011 23:53  

Ülkece kutlayacağımız güzel bayramlar umuduyla
iyi bayramlar diliyorum

Şirince Tatlar 10 Kasım 2011 01:54  

mrb bayramınız mübarek olsun umarım en yakın sürede vatanımız güzel günlere kavuşur sevgiler:))

Hülya 10 Kasım 2011 15:41  

Bugün kü yazını yoruma kapamışsın,nedenini anlayabiliyorum Sevgili Nunu..

Ama buradan hiç olmazsa yazdıklarının beni nasıl duygulandırdığını paylaşmadan geçemedim.
Oluşturulan "korku imparatorluğu"nda korkmuyorum desem yalan olur...
Neden korkuyorsun deme...

Atatürk'ü anmanın bile korkulara neden olduğu ortamlarda yaşıyoruz.

Bu sabah oğlumun okulunda Atatürk'ü Anma Töreni'ne katıldım, çok güzel bir program hazırlamışlardı(bakalım kaç yıl daha sürecek bu güzel törenler ) her yıl olduğu gibi saat 9.05 de yine gözyaşlarımı tutamadım.(nedense !! son yıllarda 10 Kasım'larda gözyaşlarıma engel olamıyorum)
Söyleyecek şey çook ama şimdilik bu kadar yeter Nunu'cuğum.

Not:Yazıyı yoruma kapadığına göre istersen bu yorumumu yayınlamayabilirsin sadece seninle paylaşmak istedim.
Sevgiler

Bulbulunyeri 10 Kasım 2011 15:43  

Canım,
Sevgili ATAM'la ilgili yazdıklarını gururla ve mutlulukla okudum. Öğrencilere ders şeklinde anlatılacak kadar güzel ve özenli yazılmış yazını okurken tüylerim diken diken oldu. O'nu anlatacak ne çok söz var ve buna rağmen ne az anlatabiliyoruz. Bence onu sevmek onun yolundan gitmekle olabilir.
Söyleyen ne güzel söylemiş."Ölümsüzlüğü 1938 yılında bir Türk buldu" diye.
Bu milletin kalbinden ATATÜRK'ü kimse silemez.
Yazının altını yorumlara kapattığın için buraya yazıp teşekkür etmek istedim.
Sevgiyle kal.

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Kasım 2011 19:16  

hEPİNİZE İÇTEN BAYRAM MESAJLARINIZ İÇİN ,ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM.

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Kasım 2011 19:19  

Hülya,
canım evladımız var korkularımız sadece Bundandır !
ama Mustafa kemal zamanında analar ne canlar feda etti unutma,
ben giderim, sen gider hiç önemi yok !!
yeterki anadoluyu eski antlaşmalar içine yeniden SOKMASINLAR !
GİDİŞAT BUDUR :(((((
Yoksa ölmüşüm kalmışım nedir ki ?
zaten birgün bişekilde olacak
Bari VATAN İÇİN OLSUN !

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Kasım 2011 19:21  

bÜLBÜLÜN YERİ
bİRGÜLüm:
senin bu güzel yorumların benim için daima apayrı bir yerdedir !!!
kalben ve tüm duyularınla yazdığın satırların kıymetlimdir.

O güzel ''söz'ü bende başlık yaptım !
Yattığı yer nur olsun.
Yattığı yere dil uzatanlar:
lal olsun, taş olsun.

Baharcicegi 10 Kasım 2011 19:59  

Canim cok gec kaldim ama ancak girebildim gecmis bayramin kutlu olsun nunucum
Gökkusagi kadar renkli nice bayramlara

Adsız 10 Kasım 2011 20:57  

Yorumuna kapattığın o 'Vatan Dersi'için seni tebrik ediyorum .Ancak bu kadar etkili ve net olarak anlatılırdı ,hoş sözler ,sayfalar yetmez ya bu destanı anlatamaya... Aynı bir tarih öğretmeni edasıyla yazman takdir edilesi.
Hepimize iyi yarınlar diliyorum....

Tijen 12 Kasım 2011 14:52  

Tatlım geçmiş olsa da bayram, güzellikler dileyeyim. Gerçi biz seninle yazıştık nasılsa ama bir de buradan merhaba demiş olayım.

daimamutfak 14 Kasım 2011 11:29  

Bayramını kutluyor ve duyarlılıgın için teşekkürlerimi yolluyorum. sevgiler.daimamutfak

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP