YILLAR ve KITALAR ÖTESİNDEN UZANAN ARKADAŞLIK SOFRASI

>> 18 Kasım 2011 Cuma

'' EĞER, GERÇEK KARDEŞLİK VE DOSTLUK VARSA , MUTLAKA HERZAMAN KALDIĞI YERDEN DEVAM EDER !! ''

Hadi Sizlere O'nu tanıştırayım,  Buyrun, bize konuk olun bugün ..

Bizim   naif , zarif, hepimizin gözbebeği Melda'mız !!!


En son böyle bırakıyoruz birbirimizi, Kandilli Kız Lisesi, sene 1979 !
Böyle hatırlıyoruz yüzlerimizi...... Voleybol takımındayız, yavrukurt oluyoruz ve sonra hepimiz anılarda kalıyoruz, taki 35 yıl  sonrasına dek....

2010- 7  TEMMUZ !

Bir gün Facebook denen bir tür ,sosyal  paylaşım sitesi açılıyor Web . üzerinden ..
1. sene,  2. sene derken,  3. senesinde Facebook'ta iyiden iyiye ilahi karşılaşmalar, buluşmalar, yazışmalar gerçekleşmeye başlıyor geçmişteki insanlarla. !!!!
Yıllar , mesafeler küçülüp, odanıza , mail kutunuza, kulağınıza, gözlerinizin önüne geliveriyor bugünkü halleriyle onlar. !!!!  Düşmü -gerçekmi  anlamakta zorlanıyorsunuz...
Nasıl olur diyorsunuz ?
Ama sizler de biliyorsunuz artık, bir anda oluyor herşey :=)
 Bizde ilk buluşmamızı 7 ! temmuz 2010 da Melda'nın çok özlediği Emirgan'da yapıyoruz.
 Melda senede  1 kez gelebiliyor taaaaa ..Avusturalya kıtasından, Melburn şehrinden !!!
Ve İstanbul'a gelirken ,aktarmasız ! 25 saat, Direkt Uçuyor !!

Çok heyecanlıyım... 35 sene nasıl kapanacak diye düşünürken , Onu almaya evine gidiyorum, Çok iyi bakmış kendine arkadaşcığım, eski sporcu olmanın, ince ve uzun olmanın sorumluluğunu oda benim gibi hiç unutmamış !  çok iyi görüyorum O'nu. Aynı bıraktığım gibi  hatta ! Yolda bile görsem, derhal tanırdım !
 Çınaraltı'ndayız, neler neler konuşuyoruz tahmin edersiniz,... Dinlerken, O'nun tatlı yüzünü sevgiyle seyrediyorum,  bildiğimiz hep naif, hep asil Melda.....
kahvaltı sonrası, çocuklar kadar şen Emirgan parkında buluyoruz kendimizi. Ne çok resim çekiyoruz, ne çok pozlar veriyoruz :)  ''Çok özledim diyor Melda'cık. Yıllardır gelmemiştim, ne iyi ettin Nuray'cım, çok teşekkür ederim ''diyor  gün boyu bana ...
Kahvaltı sonrası, Kahveler içiyoruz sarı köşkte , yine geçmişi konuşuyoruz.
2 sporcu,  2 eski arkadaş, 2 erkek çocuk annesiyiz ikimizde, üstelik onunkiler İkiz ! yaşları farklı sadece oğluşlarımızın..
 Üniversiteyi bitirip, çalışmış, evlenmiş ve eşiyle  sonradan Avusturalya'ya yerleşmiş , çok sonra yolları ayrılmış eşiyle , yinede  çocukları için azmetmiş, orada  kalmış, 17 yıl olmuş.
Çok şey paylaşıyoruz... Pek çok şey hemde...
Zamanı değerli, 3 hafta izin kullanabiliyormuş, 1 haftasını tatilde, diğer her günü özledikleriyle geçiriyor. sabah, öğlen, akşamı hep dolu !!!
Seneye Çırağan sarayı'nda buluşalım diyoruz. Yine ''yıllardır var gitmedim diyor !!! ''Peki diyorum. Söz , 2011 yazında Çırağanda'yız ! ''
Ama tüm sene yazışıyoruz, konuşuyoruz, resimler paylaşıyoruz, sanki burada gibi... Hiç gitmemiş gibi oluyoruz..


20011 temmuz ÇIRAĞAN Sarayı :=)))) (bizi okul yıllarından beri hep kardeş sanırlardı ! :=)

Ben bayılırım tatlı arkadaşıma, hatta hep gamzelerinden öperim......Ve buluşuyoruz Çırağan'da, tüm sarayı gezip, sergiye katılıp resimler çekiyoruz. 2 saatten fazla kalıyoruz

Öğlen yemeklerimizi yiyor, Çırağanda kahvelerle günü bitiriyoruz... Seneye yine temmuza randevulaşıyoruz ama bu sefer, önce benim Masala konuk olacak, sonra dışarıda kahve içmeye yine boğaziçine gideceğiz diyoruz. Seviyoruz  bu planımızı.

Aradan  4 ay geçiyor, Bayram öncesi haberleşiyoruz yine, Melda annesinin düştüğünü ! ameliyata alındığını yazıyor bana, bayrama  acil geliyorum oradayım diyor  2 hafta izinliymiş ..
Hastalığım 11 gün müsade etmiyor.. telefonlaşıyoruz, yazışıyoruz , annesi çok iyiymiş, basıyor, yürüyor normale yaklaşıyormuş, tüm haberler sevindirici, çok şükürki  bende  toparladım sayılır, dışarı çıkamıyorum, ama Melda'yı  bana, Masal'a kahvaltıya davet ediyorum.... :=)))

Hep yaptığım gibi, akşamdan  masayı kuruyorum, üzerine bir örtü örtüp sabaha dek bekletiyorum , büyük kolaylık oluyor,

Sabah erkenden cupcakeleri, poğaçalarımı yapıyorum, 25 dakikada hazırlardı .Onlar pişerken kahvaltılıklar hazırlanıyor masada yerini alıyorlar. Çok ani bir sofra bu.. Hayalim hiç böyle değildi, ama çok mutluyum, evde gerçekten ne varsa okadar oluyor herşey.. Olsun maksat beraber olmak değil mi sonuçta .... Hayallerimi 2012 buluşmasına saklıyorum..

Çay tabakları, kaşıkları, örtü ve peçeteler çok yeni, hiç kullanılmamışlardı, ne mutlu Melda'ya kısmet oluyor diyorum...Sonbaharda, sonbahar renkleri.... Ama yürekleri  hep kalp renkli :=)
Geceden nUnU mArKa sakızlı tiramisu yapıp dolaba atıyorum... Melda ne severse onları pişiriyorum..


2 yıldır konuşuruz, bloğuda biliyor, aklı reçellerimdeydi :=) Baktım meyve sepetimde 2 ayva var, akşamdan ona özel tazecik ayva reçeli yapıyorum !!
Diğerleri vardı  zaten... Sabırsızlıkla, tatlı lor eşliğinde dut reçelimi ve incir reçelimi tatmak istediğini söylüyordu hep :) Durmadan, mutlulukla resimler çekiyor :) Helede şu kendini bahçe sanan balkonunda olmazsa olmaz diyordu ! :) 
Poz poz resimler çekiyoruz beraberce anılarda kalan balkonun yeni halinde......
Ne güzel  bunları yaşamak, paylaşmak, ortaklaşa hissetmek....Eski öğrencilik ruhu ise ,bizimle ortaklaşa bu anlara şahit olup, gülümsemekte..


Afyon börekleri Melda'dan...

Bloğumu takip ettiğinden ! yumurtaları hep konuşuyorduk :) O'na yapıldılar..

Valide sultanım çok güzel pekmezler yollamıştı, şekersiz kekler yaptım, pekmez ve kuru meyveli.. Tarif gelecek elbet. Bunlarda doğruca Melda'mın annesine geçmiş olsuna yollandılar ...

ve speciallerim değişmiyor biliyorsunuz. İsteniyor hep ve hep !!! Bu sefer  nUnU marka Damla Sakızlı TİRAMİSU KARŞINIZDA efendim !!!

Avusturalya'ya lokum ve kahve  götürebilirsiniz, Onun dışında asla yiyecek  bir şey sokamazsınız Ülkeye , YASAK.
Bu sakızlı kahve ve lokumlarda  Melda'yla gitti.... Yarın kısmetse dönüyor..
Şimdiden iyi yolculuklar, Allah kavuştursun diyelim..

:=)))) Melda'mdan , Bir küçük anı daha masal Mutfağıma .....Teşekkür ederim arkadaşım..


Şöyle bir dönüp heybeme bakıyorum.. Sırtımda hiç ama hiç ağırlık YOK !!!!
Ne güzel biriktirmişim ben böyle diyorum,
ne güzel ağırlık yapmamışlar, beni yormamışlar, bilakis  hep beni , yolun ta başından beri  koluma girip , dinlendire dinlendire bugünlere dek getirmişler...
Ah güzel kader..
Sana binlerce teşekkürler......

hepinizin heybesi sevgi dolu, kardeşlik dolu, dostluk dolu olsun arkadaşlar...
İYİ HAFTA SONLARI DİLİYORUM....

Melda'dan bir mail var :)

SİZ BÖYLE GÜZEL BİR YORUM ALDINIZ MI ? :=)))))))

Nuraycigim okudum cok guzel olmus.
hersey icin cok tesekkur ederim arkadasim.
 yorum da birakmaya calistim ama senin onayin gerekiyormus :-):-)
Beni masalina ortak ettigin icin cok tesekkur ederim.
Insallah sen de benim adama gelirsin....:-):-)

Adaya giderken yanima almak istiyecegim 3 seyden biri ,senin dostlugun Nuraycigim.

Cok cok opuyorum.
Melda

64 yorum:

Unknown 18 Kasım 2011 14:18  

Sultanım maşallah ikinizde genç kız
gibisiniz:)Ne mutlu sizlere 35 sene
sonra dostluk köprüsüyle yeniden buluşmuşsunuz.Senin sofranda konuk
olmak bir ayrıcalık zaten ellerine,
emeğine o güzel yüreğine sağlık Ze
rafet Sultanı...Rabbim etrafımızdan
dostlarımızı eksik etmesin öpüyorum

Esma 18 Kasım 2011 14:24  

Ellerines ağlık arkadaşım kuru meyveli kekten canım çekti :-)
Hepsi çok hoş görünüyor sen ayparsın da güzel olmaz mı
Ellerien sağlık olsunnnnn
Esma

bırtutamkekik 18 Kasım 2011 14:30  

içim yine sımsıcacık oldu nunum...
senin o naiff anlatışın yok mu...
bitiriyor beni..
dönüp dönüp okuyorum o güzel yazını...
dostluğunuz arkadaşlığınız daim olsun...
ellerine o güzel yüreciğine sağlık:)
ben bir kez dada okuyorum yazını,
böylesine güzel sofralarda nice güzel dostlarını ağırlaman dileği ile..
sevgi ve muhabbetle...

kekiğin...

mihrimah 18 Kasım 2011 14:31  

ne güzel anlatmışsınız... yıllar yıllar sonra bir dönemeçte rastlanan dostlar dostluklar... iyi vasınız ey dostlar

Çınar 18 Kasım 2011 14:34  

Eski dost eski şarap gibidir derler tadına doyum olmazmış. Yeniden buluşup daha da güzel anılar biriktirmeniz dileğiyle. Allah kavuştursun.

Sofran için diyecek kelime yok, yine muhteşemsin. Ellerine sağlık.

Sevgiler canım

Ferkay 18 Kasım 2011 14:40  

Offf ne güzel hem arkadaşlığınız hemde kahvaltı masan harikasın canım Nunum,
Eline sağlık..

tarih84 18 Kasım 2011 14:48  

mucizelerin kapısı aralanmış gibi:)

Yanlış hatırlamıyorsam bir arkadaşınızla da oğlunuzu okula bıraktıktan sonra göz alıcı botları sayesinde tekrardan karşılaşmıştınız. Çok sevindim keyifli geçen zamana ki bu zaman dostla geçmişse daha bir özel oluyor.

içimden benim de keşkelerim geçti bu mucizelerden biri de beni bulur inşallah diyorum.

nesrin 18 Kasım 2011 14:48  

Böyle eski dostluklari yasatmak ne güzel. Sevgiler...

Unknown 18 Kasım 2011 14:49  

Süpersiniz kizlar.... Allah hic ayirmasin sizi.. Ne mutlu böyle dostlari olanlara, ne mutlu böyle dostluklari koruyabilenlere.... Sevgilerimle, güzel arkadasim....

Adsız 18 Kasım 2011 14:51  

ay masaya bak bititrdin beni,
maşallah, hastalık sonrası süppersin.
zaten faceden görüyoruz, çatlatın bakalım kızlar..
allah daim etsin.
muhteşem eski sporcularsınız,
giy formayı doğru okula yani
allah nazardan saklasın

öpüyorum

SEMRA y

mutfagabuyrun 18 Kasım 2011 15:20  

mutluluğunuz daim olsun canım.çok güzel bir masa hazırlamışsın.ellerine sağlık.sevgiler.

Adsız 18 Kasım 2011 15:25  

canımın içi nunuşum. çok ama çok zarif tertemiz dupduru bir masa böyle.aynı senin gibi işte. yapraktan hazırlanan o tabaklara hayranlıkla baktım. pasta desen kıyamaz kesmeye eller.
arkadaşın tatlı, hikayen büyüleyici, okul resmin aynı şimdiki gibi, en kocaman koskocamanından maşallah yürekten gelsin
elelrine sağlık canım benim. sonbahar zarafeti bu
öpüyorum seni /

Gülden Y.

Elifin Terazisi 18 Kasım 2011 15:35  

Ne hoş, sıcaklık ve sevgi sayfadan buralara taşıyor.
Taşıyor yazarken ocakta kaynayan sütü hatırlayıp, nasıl koştum bir bilseniz. İyi ki yorum yazmışım, yoksa süte mi yanayım, batan ocağa mı şaşıracaktım:)

YeMeK vAkTi 18 Kasım 2011 15:39  

Hatunlar ikinizde fıstık gibisiniz maşallah.O değilde arkadaşın sana ne kadar benziyor tarz-görüntü vs.

Her zaman söylerim sana misafirliğe gelenler kendini çok özel hissediyordur eminim biz görüntülerle mest oluyoruz birde orda olsak ne olacak acaba:)))

Adsız 18 Kasım 2011 15:40  

işte bizim 2 genç kızlarımız tü tüt tütüüüütütütü -]]]]
yıllar ne güzel geçmiş ya,torpil yapmış sanki size teyze gibi kaldık bozuluyoruz ona göre.
ne diyelim afiyet olsun melda senede bir kere gelecekse hakkı verilecek elbet. çok sevgiler dostlara.
nuraycığım masana ne demeli bilmiyorum, şaşırdım kaldım ama hep özel ve hoştun tabii evin masanda böyle olur
özenli hazırlık çok beğendim herkese selam benden sevgiler bizede nasip olur dilerim
SELMA

hayat izlerim 18 Kasım 2011 15:47  

Nunu'cum, eski dostluklara ve dostluğa çok önem veren biri olarak, duygulanarak okudum yazını, yaptıklarına da ağzım sulandı vallahi:))
Elelrine, emeklerine sağlık; dostluğunuz hiç bitmesin:))

sarımutfak-hande 18 Kasım 2011 16:21  

herşey harika görünüyor oldukça özenilmiş emek verilmiş eee böyle dostluklarada değer tabii
ellerine sağlık canım
dostluğunuz daim olsun
sıcacık sevgilerimle...

GÖNÜL 18 Kasım 2011 16:28  

çok güzel görünüyorsunuz ne büyük mutluluk

Beyaz Hanımeli 18 Kasım 2011 16:32  

Ne güzel, bayılıyorum böyle uzun süreli dostluklara. Allah dostluğunuzu daim etsin. Sofra ise harika. Maharetli ellerden nefis sofra. Afiyet bal şeker olsun. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

Mutfak Dili 18 Kasım 2011 16:48  

Masallah iki 25 yasinda gozuken genc bayanlar. İmrendim benimde hayalim ayri kaldigim bir cok arkadasi bulmaya. Sofra mukemmel. Elinize saglik..

BAL ANNE 18 Kasım 2011 16:56  

yazılarınıza bayılıyorummm öyle akıcı ve samimi ki o anı yaşıyoruz sanki ...acilen pekmezli kek tarifini bekliyorum.....ellerinize ve yüreğinize sağlıkk

Adsız 18 Kasım 2011 17:00  

ne tatlı bir hikaye ne şanslısınki sana çok oluyor bu. facede görüyorum nuraycım arkadaşlıklarını ve okul yıllarınızı, bu kıymetli bir hazine adınıza, kimseyede nasip olmaz böylesi. yani arkadaaşı bulsanda değeri ve niteliği de çok mühim. çok imrendirici özendirici aynı şekilde,
kahvaltı şölen kadar özenli,davet masaları sönük kalır, tabaklar muhteşem, şu yaprak yaprak olanlaraı çok beğendim. palamutları nerden buldun peki.

esin.

Adsız 18 Kasım 2011 17:03  

nunucum arkadaki en uzun boylu aradan bakan sensin buldum seni
arkadaşın önde çömelmiş sahiden değişmemişsiniz siz ya.
maşallah

bu masaya gelince ağlardım ben ağlar.
çok şanslı evinden geçen insanlar
çok güzel herşey değişik

Unknown 18 Kasım 2011 17:14  

Geçen hafta sana yorum bırakamamıştım birtürlü. Engelleme vardı..Esi dostlıklar böyledir işte. Bitmezler, ne kıta araya girer nede zaman..Çok zarif bir sofra yine, ellerine sağlık:)

durutarifler 18 Kasım 2011 17:37  

Nunu'cum ne güzel yazmışsın. gerçekten de birbirinize benziyorsunuz.
Dostunla konuşmalar kaldığınız yerden devam ediyor değil mi?
Sevgiler

yemekbiraşk 18 Kasım 2011 17:50  

kesinlikle maşallah diyorum nunucum melda hanım dahil bu ne zerafet kıskanılacak şekilde:)) enfes ağırlamışsın arkadaşını imrenilecek şekilde.. sevgilerimle
seval

sare 18 Kasım 2011 17:55  

NuNucum, ne kadar vefalı arkadaşlıklar var.
Sevgileriniz artsın, muhabbetiniz devam etsin.
Sevgiyle hazırlanmış sofra da bir harika, ellerinize sağlık.
Sevgiler.

Adsız 18 Kasım 2011 17:58  

nunum insanın arkadaşı olcaksa seni çıkarsın karşısına
başka söze hacet yok
melda hanımda farketmiştir mutlaka bunu.
sen bizim birtanemizsin çünkü.
şu masaya da bakakaldım iyimi
renkler, sunum, arkadaş sevgisi özenmek, satır satır kare kare bağırıyor herşeyi
ne güzel bir insansın
hep mutlu ol
çok mutlu yaşa canım benim
.ASU.

mandalincikmazi 18 Kasım 2011 17:58  

Ne güzel imrendim valla dostluğunuz hep daim olmuş bundan sonrada hep güzellikler sizlerle olsun ikinizin adına çok sevindim sağlıcakla kalın...
Sevgiler......

Erguvan Vakti 18 Kasım 2011 18:05  

Yıllar sonra dünyanın öbür ucundaki arkadaşınızla buluşup,o yılları tazelemek ve yeni anılara sahip olmak ne büyük mutluluk.
Zerafetinize uygun sofranız da gözlerimi kamaştırdı,kucak dolusu sevgiler:)

PAPATYA PRENSES 18 Kasım 2011 18:09  

Gerçekten kardeş gibi benziyorsunuz da:)
Şu facebook'u ilk başlarda hiç ama hiç sevmiyordum ama bazen de çok işe yarıyor:)
Herşey yine harika,yine ince düşünülmüş,ne denebilir ki:)

Ahh şu farecikler 2 yıldır taslağımda duruyor var mı böyle birşey:))

Ellerine,gönlüne sağlık Nunu'cum..

Adsız 18 Kasım 2011 18:13  

yanlış anlamazsın bilirim de
dedimki ya hepmi bizim nuraya denk geliyor bu güzellikler, ne şanslısın, ne yapıp çağırıyorsunda sevdiğin herkes karşına çıkıyor
sana liste vericem
benim geçmişteki sınıfark. nolur çağır
senin peşine takılırlar
beni duyan yok
hahaahahahaaaaaaaaahahaha )))))

bitanem masana hayarn oldum
üzerine kadın yok sözüm meclisten dışarı
maşallah suphanallah

neslihan ))) hala gülüyorum

Unknown 18 Kasım 2011 18:25  

Çok güzelsiniz maşallah size,sizinde dediğiniz gibi,heybeniz hep sevgi,kardeşlik,dostluk dolu olsun daima,
kareler harika ama beni benden alan kahve tepsisi,
uzanıp aldım fincanın birini,lokumları,
miss gibi olmuş ellerinize sağlık.

gönül dolusu,

sevgilerimle...

caferengigül 18 Kasım 2011 18:33  

Hayatımızda sahip olduğumuz en değerli şey dostlarımız.Ne mutlu zamana yenilmeyenlere.Hiçbir şey dosta sofra hazırlamak kadar keyifli olamaz...Ve lezzetin eşliğinde anılara dalmak...

neval 18 Kasım 2011 18:47  

yoğun geçecek hafta sonuma nasıl da doping oldu ,taze bir nefes gibi satırlarınız. bu sayfadan hep müjde almış gibi sevinçle ayrılıyorum. dilinize sağlık..

Adsız 18 Kasım 2011 18:53  

gerçekten hep deriz maşallah sana,
liseli hallerinizden ne farkınız var,
hatta şimdikileri anmıyalım bile--

birde şu gelenekselliğin, eskiye uyumun, herşeyi yaşatmaya gayret edişini çok takdir ederim.
bizimde kafamıza kakmanı yapıcaksınııııızz, aa olmaz ama ^^^demelerine bayılıyorum.
bilki yapıyorum herkese yaptırıyoruz hem
sandıktan herşey ayıklandı, senin gibi tepsilere koyuyoruz, beyazişleriseriyoruz ya sen çok sağol, çok ama çok varol nunum benim nurum benim.
fevkalede bir kahvaltı görseliydi müthiş hemde sevgiler canıma

A.sema

akdenizkizi.blogspot.com 18 Kasım 2011 19:07  

bazı arkadaşlıklar vardır kaldığı yerden ara vermemiş gibi devam eden....ne mutlu size...

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Kasım 2011 19:16  

derimki yılar yılı :

'' eğer dostluk varsa,
kardeşlik hissine sahipsen şayet,
herşey kaldığı yerden, daima devam eder..... ''''

HEPİNİZE GÖNÜL DOLUSU SEVGİLER
TEŞEKKÜRLER......

Unknown 18 Kasım 2011 19:19  

gerçektende insanın arkadaşını bulması kadar güzel birşey yok senin adına çok sevindim
sofrada çok şık çok güzel bayıldım tabi tatlı sohbetle daha da katlanmıştır güzelliği
ellerine sağlık.

Bir Dilim Düş 18 Kasım 2011 21:29  

Nunummm bayıldımmm ikinize de :)))Maşallah genç kız gibisiniz be bayıldım arkadaşlığınıza.:))) Hele ilk cümlen beni çok etkiledi arayamadığımm arkadaşlarımı aradım sanki aradan uzun zaman geçmemiş gibi kaldığıız yerden devam ettik. SAğolasın canım benimmmm!!!

Sevgiler,
Evren

Adsız 18 Kasım 2011 21:44  

Canim Nuraycigim,simdi okudum hem guldum hem gozlerim doldu. Beni de masal kahramani yaptin ya artik olsem de gam yemem :-)
Misafirperverligine diyecek yok...senin masanda sonbahar bir baska guzeldi..Hersey icin cok tesekkur ediyorum. Yuzundeki gulucukler hep olsun. Ben senin gibi guzel yazamiyorum ama sana kocaman icten simsicacik opucukler yolluyorum xxxxx
Melda

kalpkurabiye 18 Kasım 2011 22:19  

okurken duygusallaştım:) candostum zeynep ile 10. yılı devirdik:) liseyi bitireli daha on yıl olmadı ama başlayalı 10 yıl oldu.. zeyneple de ozaman tanıştık:) bizi gördüm sizde:) harikasınız:) ablacım..
ne kadar da güzel..
hakikaten ciddi derecede benziyorsunuz..
zeynebe düğün davetiyemi götürdüğümde evinin kapısında bir kız vardı beni ilaret ederek zeynep abla kardeş gibi benziyorsunuz dedi zeynepte elimi tuttu kardeşiz zaten dedi ağladık..
dilerim böyle oluruz bizde..
bir de o kalp reçellikler var ya aklıma yazıldılar.. ne kadar da güzeller..

Adsız 18 Kasım 2011 22:50  

bayıla bayıla okudum,
mest ola ola masanı inceledim defalarca tek tek santim santim,
kusur aramak ne haddime,
daha ne eklesem güzelleşse dedim,
hiçbirşey bulamadım.
SAHİBİN GÜZELLİĞİ İNSANCILLIĞI, YÜREĞİ, KALBİ HERYERİ SARMIŞ SARMALAMAIŞKEN BİZİM NE VAZİFE ÜZERİMİZE.

allah çok sevenler soranlar nasip etsin nunum.
MİNE.K

Cocukla Cocuk 18 Kasım 2011 23:28  

ay ne kadar hoşsunuz, güzelsiniz:) facebook sayesinde ben de eski dostlarıma kavustum..okurken masalınızı cok duygulandım ve sizin adınıza cok mutlu oldum...en yakın zamanda tekrar gorusbilirsiniz insallah...sevgilerimizle..

eskiden-yeniye 18 Kasım 2011 23:55  

Güzel duygularınız için teşekkürler.Ne mutluluk uzun süren arkadaşlıklara sahip olmak.Sofranız da ne kadar zarif..sevgiler

IŞILCA TATLAR 19 Kasım 2011 02:03  

Nuray'cığım,
Eski dostluklara, arkadaşlıklara bırakıldığı yerden aynı samimiyet ve içtenlikle başlamak çok hoş. Sanki hayatlarımız dondurulmuş da aynı tazelik ve güzellikte devam ediyormuşcasına.
Dostlukların, sevgilerin daim olsun canım.

Çoook öpüyor sevgilerimi gönderiyorum.

ruma 19 Kasım 2011 07:44  

Hello, birdutmasali.

 Lovely and sweet your works !!
 with awe inspiring...

Thank you World-wide LOVE and, encouragement.

The traditional celebration, with kimono infants.

Japanese colored leaves, in heartwarming space.

The prayer for all peace.

Have a good weekend.
Greetings.
From Japan, ruma ❀

yeşim 19 Kasım 2011 10:00  

okurken içim ısındı ...ne güzel bir sevgi ne güzel bir dostluk.tertemiz bir su gibi.siz yaşadıkça hep varolsun sevginiz dostluğunuz...sofra her zaman ki gibi muhteşem...ince detaylar içimi ısıttı..güzel ellerine sağlık.canım çok öpüyorum.

tatlıhayat 19 Kasım 2011 10:20  

Ne kadar güzel bayılıyorum böyle uzun süren dostluklara....damla sakızlı tremisu tarifini bekliyorum nunu cum sevgiyle.....

Esma 19 Kasım 2011 11:19  

Herkes sanki yorum bırakmak için sıraya girmiş ;-) bende bu yarışta ilk 3 girebildiğim için mutluyum....
sevgiler tatlı bayan sekersiz kuru meyveli kek tarifini blkiyorum....
Teşekkürler
Esma

anneanneninemekleri 19 Kasım 2011 12:45  

Ne güzel bir dostluk,hazırlıklarda öylesine özenle yapılmış öylesine güzel,tabii hakedilmiş.Ellerine sağlık.

pembe kekik 19 Kasım 2011 13:38  

"Onca zaman neyi öğrenmeye çalıştık? Dostluğumuz zaman ve mekanla sınırlıysa, zamanı ve mekanı aştığımız an, kardeşliğimizin bitmesi gerekir. Zaman ve mekan kavramını aştığımıza göre istediğimiz an görüşebileceğimizi hiç düşünmüyor musun?"
Kaynak: Martı - Jonathan Livingston / Richard Bach

Sofran muhteşem.Ellerine sağlık.

neslice tarifler 19 Kasım 2011 17:07  

Duygulandım okurken. Ne güzel bir dostluk hikayesi. Çok doğru, gerçek dostluklar ne kadar zaman geçerse geçsin kaldığı yerden devam ediyor. Melda hanımla dostluğunuzun ömür boyu sürmesi dileğiyle..

Not: Kahvaltı sofranız Melda hanım ve sizin kadar zarif olmuş.

Adsız 20 Kasım 2011 01:07  

bayıldım nunu sofrana .supersın ablacım ya.hem fıkır verıyosun hem özendırıyosun hem acıktırıyosun bu saatte ;) arkadaslıgnızda hıc bıtmesın sevgıler.

çeşnici Handan 20 Kasım 2011 23:25  

En büyük zenginlik işte yıllar sonra böyle sevdiklerini arkadaşlarını gerçek dostlarını yanında bulabilmek. Ne mutlu sana ne mutlu arkadaşına bu güzel dostluğunuz daim olsun. Masana söyleyecek söz yok her zaman ki gibi şık ve zevkli ellerine gönlüne sağlık canım. Sevgiler.

osbilbumusa 20 Kasım 2011 23:27  

ziyaretiniz için teşekkür ederim.yazınızı okurken ben de lise yıllarıma gittim.hatırlattığınız için teşekkür ederim.

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Kasım 2011 08:25  

Hepinize çok teşekkür ederim...

sevgiler..

Deniz 21 Kasım 2011 09:12  

Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyorlar. bloğunuz da çok güzel, ben de szii kendi bloğuma beklerim. Sevgiler..:)
www.LensMarket.Com

Adsız 21 Kasım 2011 13:07  

Merhaba Sevgili Nunu,

Ne kadar içten, samimi ve gerçek bir dostluk çok hoşuma gitti. Sizin iç güzelliğiniz her zaman ki gibi masanıza da yansımış ellerinize sağlık.
Sağlıklı ve mutlu kalmanız dileğimle...

Nuray

Henna Zehra 22 Kasım 2011 10:40  

Çok tatlı bir heyecan yaşamışsın.Arkadaşlarla yıllar sonra bir araya gelmek tarifsiz bir duygu.Bizde sınıf arkadaşlarımızla geçen sene buluşma ayarladık.O zamandan beri fırsat buldukça toplanıyoruz.Kimimiz evlenmiş kimi çocuk sahibi olmuş.Kimi çalışıyor, kimi yurt dışına gitmiş yıllar sonra hepimizin ayrı bir hikayesi olmuş.Bu arada sofranda çok güzel,cicili bicili vee sıcacık görünüyor.Damla sakızlı tiramisüyü bende çok severim .Ellerine sağlık.Sevgiyle kalınız...:)

Berceste 24 Kasım 2011 15:58  

Bu yazinin icinde yok yok... Dostluktan yemeklere, kalplerin guzelligine... En cok son cumle vurucu :) Ne guzel boylesi dostluklar, yillar sonra biraraya gelindiginde o yillari yok sayacak kadar birbirini iyi tanimak. Yok, artik kalmadi boylesi.

Adsız 25 Kasım 2011 07:58  

gerçekten muhteşem dostlukların varmış, Birde saçların harika görünüyor ama bob modeli kestirmeyi düşünürmüsün , sana çok yakışacaktır.

özge bayrak 26 Kasım 2011 15:53  

merhaba, herşey harika gözüküyor. ellerinize sağlık.. orada olmak istedim :)

Deli Kız Pınar Mutfakta 13 Aralık 2011 02:54  

sevgili nunu herşey harika ama fındıklar beni öldürdü...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP