DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE' M

>> 29 Ekim 2011 Cumartesi



DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TÜRKİYE'M ....
SENİ UNUTMAK  VE  UNUTTURMAK İSTEYENLERE İNAT !!!!!!

Ben anayım ben kadınım.
Hayat savaşında varım yiğitçe mertçe,
Susamam son sözümü söylemedikçe
.

Ben cumhuriyet kadınıyım,
Ata'mın verdiği bunca nimeti,
Tepemem elimin tersiyle.
Göğsümü açsalar bağrımı dağlasalar,
Sürükleseler taşlasalar Halide Edip gibi,
Ölüm bile hoş gelir binlerce şehit gibi.
Ben cumhuriyet kadınıyım..




Ekim'e söyleyin bundan böyle 28 çeksin ,
Kasım 9 çeksin ,
Nisan 22 ,
Ağustos 29 ...çeksin.
çünkü birileri bizi çekemiyor...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MÜJDAT GEZEN !

14 yorum:

Unknown 29 Ekim 2011 18:50  

Huzur,barış,kardeşlik içinde nice nice aydınlık yıllara inşAllah..

Adsız 30 Ekim 2011 12:58  

BRAVO NUNUM
esin

Bulbulunyeri 30 Ekim 2011 17:27  

Canım,
bence de kimse bize bu bayramı unutturamaz. Gerçektende özellikle kadınların hiç unutmaması gerek. Hiç bir çaba harcamadan bütün özgürlükleri bize sunan ATATÜRK'ü nasıl unuturuz.
Gelecek günlerimizin (çocuklarımız için) bugünden daha güzel olması dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Unknown 30 Ekim 2011 23:04  

Dün bir yazı okudum çok güzeldi. Blogundan paylaşmak isterim ''Sevdiğim adam 130 yaşıda ve 70 Milyon çocuğu var''

Adsız 30 Ekim 2011 23:52  

Çok duygulandım müjdat gezenin çekemeyenler '' yazısına ={{
haram olsun bu hükümete türk milleti.
haram olsun aldıkları her nefes.

MUSTAFA KEMAL, KEMALİZM , LAİKLİK, CUMHURİYET İLELEEBEDİ KALBİMİZDE, İÇİMİZDE , HER BİR HÜCREMİZDE hemde.

sevgiler arkadaşım. / nesrin

AKDENİZ AKŞAMLARI 31 Ekim 2011 12:41  

Daha nıce 88 yıllara dılıyorum canım.Sevgıler benden sana

Adsız 31 Ekim 2011 12:43  

hiç bir kuvvet unutturamaz.
akıllarına şaşarım
cumhuriyet sonsuzdur nunum hepinize sevgiler.

SEMRA.

Sule 1 Kasım 2011 21:57  

Nice yillara guzel vatanimiz.

Banu 3 Kasım 2011 18:27  

Biraz geç geldim ama nice CUMHURİYET BAYRAMLARINA CANIM....
Ben şimdi merakla bekliyorum bence CUMHURİYETİ KUTLAMAYANLAR şimdi kalkıp kurban kesmesinler Van a yardım yapsınlar...
Ben duaya başladım Allah muhafaza İstanbul depremi olursa nerden ne kesilip bize yardım gelecek hak yoluna gideriz.... Durum onu gösteriyor!!!
Şimdiden canım Kurban Bayramını da en içten dileklerle kutlarım kocaman sevgiler....

Bulbulunyeri 4 Kasım 2011 10:49  

Canım,
fuar olduğunu söylediğin için çalışmaları çok diye merak etmedim ama özledim. Bayram dönüşünde gelirsin inşallah.
Bayramını kutluyorum..Ailenle ve neşeyle geçirmen dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Unknown 5 Kasım 2011 20:16  

Sevgili Nunu,
güzel bir bayram diliyorum.

sevgilerimle...

Güngör Ekinci Saglik 5 Kasım 2011 22:14  

Canım Nunu'cum, bayramını kutluyor, sevgilerimi gönderiyorum.

Güngör Ekinci Saglik 5 Kasım 2011 22:14  

Canım Nunu'cum, bayramını kutluyor, sevgilerimi gönderiyorum.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP